|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
A Jänner Rallye után a lett ERC futamon is elindul a Hadik-Kertész-Subaru trió. A pilótával beszélgettünk a shakedown előtt: Tempósak, nagyon gyorsak a pályák, tele bukkanóval. A kanyarokban is bukkan... Az út mindkét oldalán mély árkok, pontosan is kellene mennünk. Az első gyors még aránylag könnyű, de utána nagyon kemény! Ha csak végigérünk, már az is jó...
Sikerült kiküszöbölni a technikai problémátokat?
Korábban sosem volt bajunk a váltóval, a Jänner volt az első, amikor meghibásodott. Belefutottunk egy anyaghibába.
Mi lesz a programotok?
Ma délelőtt volt gépátvétel és mentünk még három gyorsaságin egyet, egyet. Shakedown után rajtceremónia és szombat, vasárnap 6-6 gyorsasági szakaszt kell teljesíteni.
Összesen 6 különböző szakasz van, mindkét nap három-három, mindegyiken kétszer megyünk végig.
Van olyan szakasz, amelyik 10 kilométeres, a leghosszabb 32, sötétben, murván...
Reggel 8-kor még sötét van, a vasárnapi első gyorson például még biztosan sötétben megyünk, és délután ötkor újra besötétedik, tehát a szombati utolsó két szakasz is lámpasoros lesz...
De ami igazán megnehezíti a futamot, hogy napközben csak remote szervizek vannak!
Ami ugye azt jelenti, hogy csak azokat az alkatrészeket lehet felhasználni a javításhoz, amit az autóval magával visz az ember... Ha bemész egy kicsit az árokba és nincs nálad tartalék lengőkar, akkor nem tudod megcsinálni... Csak a szombat esti nagyszerviz az, ami hagyományos szervizként szerepel a programban. A szerelők is csak villáskulcsokkal szerelgethetnek... Lesz tetőcsomagtartó az autótokon?
Gondoltam, hogy feldobunk egy Thule-t :-), de tényleg nehéz lesz.
Milyen hideg van?
Nagggyon! Nem szállunk ki a kocsiból...
Amikor ideértünk, akkor mínusz 8 fok volt, ugyanannyi, mint amikor otthonról elindultunk... De itt valahogy ez még hidegebbnek tűnik. Majd meg fagyunk...
Mesélj a gumikról! Ugyanolyannal megy mindenki, ugye?
Igen! Nem is lehetett másfajta gumit rendelni, csak ezt az újfajta, széles, szögest. Majd a svéd futamon is ezzel fognak menni, de tavaly ezen a futamon is ezzel ment a mezőny.
Nem olyan keskeny, mint korábban, körülbelül 15 centi széles. Szerintem ezzel akarják kicsit lassítani a mezőnyt. Mentem vele otthon, amikor esett a hó. Sokkal jobban csúszkál, mint a keskeny, szöges gumi. Alapvetően nem rossz gumi. Nem is lehetett murva gumit rendelni, ha nem lesz hó, akkor is ezzel kell mennünk.
A mezőny nem egyszerű...
Sok helyi matador van a nevesebb pilótákon kívül. Az északiak biztos, hogy jól fognak menni, hozzá vannak szokva... Mi pedig ilyet csak filmen láttunk... :-)
Ez a hír most jelenik meg 3087. alkalommal
![]() 2014.01.31-02.02.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |