Ózd előtt mondták a túrások
VI. Suzuki Kaiser Ózd Rali 2008
2008-04-18
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
783862674
Napi oldal:
20599
Jelenleg:
747
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A Rali-Túra Bajnokság második futama előtt körülnéztünk a túrások között: hogy készülnek a VI. Suzuki Kaiser Ózd Ralira.

Lovász Pál: "A lelkemnek nagyon jó, hogy ennyi, hasonló teljesítményű autó van most, mert voltak olyan visszhangok velünk kapcsolatban, hogy könnyű ezzel a kocsival ebben a mezőnyben nyerni. Tamásiban is voltak, akik nagyon jó időket mentek, és még lesznek is, úgyhogy biztos lesznek csaták, amik csak fejleszteni fognak mindenkit - minket is. Az ózdi pályákkal egyébként úgy vagyok, mint a többi ralipályával is: szeretem őket. Ezt a környéket meg kifejezetten, mert igazi, technikás gyorsok vannak erre. A rövidebb, sátai gyors tartogathat meglepetéseket, de az inkább egy átgurulós szakasz. A körgyorson azért jobban kell figyelni egyik-másik helyen. Szeretem a körgyorsot, de tényleg nem volt még olyan, amin elrajtoltunk, és ne szerettem volna. Ezt azért, mert sokat lehet menni rajta, bele lehet jönni, fel lehet venni a ritmusát. Salakon kétszer kocsiztunk már Miskolcon, akkor nagyon tetszett. Ha lehet, majd csúszkálunk is, de igyekszünk vigyázni a kocsira."

Marton Csaba: "Tamásiban szerencsénk is volt, de új navigátorom is van, szerintem nagyrészt ennek köszönhető a jó eredményünk. Tavaly az ózdi volt életünk első rali versenye, és mondhatjuk, hogy jól sikerült, hisz végülis célba értünk. Most is ebben bízom, sőt, látva a múltkori eredményt, nagyon szeretnénk a dobogó fokaiért is küzdeni. A körgyorsot nagyon szeretem, és a prológgal sincs nagy bajom. Salakon még sosem mentem, de odamegyünk, és lesz, ami lesz."

Nyilas Ándrás: "Mentálisan készülünk Ózdra, mert az autóval nem volt az előző versenyen semmi gond. Bár tavaly elég sok problémánk volt vele, idén úgy tűnik, kiforrta magát. Tavaly ugyanitt motorproblémák miatt sajnos ki kellett állnunk. Egy gyorson mentünk igazából, a másodikon már csak gurultunk, végül a harmadikon álltunk, ki, így a pályákat nem mondhatom, hogy fejből ismerem. Ennek ellenére, remélem, most jobban sikerül, mint akkor, szeretnénk a dobogón végezni. A prológnak én magam nem vagyok híve, mert szerintem ezzel az elsőkerekes autóval nem igazán lehet látványosan közlekedni rajta, de azért megpróbáljuk."

Pádár Alfréd: "Remélem, jól fog alakulni minden Ózdon, ennek érdekében még most is dolgozunk, és bízom abban, hogy jó idő is lesz. Nagyon szeretem az itteni pályákat, de igazából nekem mindegy is, milyen, lehet jó, lehet rossz, lehet aszfalt, lehet murva: az a lényeg, hogy menjünk, és mindenhol igyekszünk maximálisan teljesíteni. Ha a prológ szlalomosabb lenne, szerintem jobb lenne, de mivel ez főleg a nézőkről szól, a kedvcsináláshoz tökéletes dolog ez a szombati program, bármilyen is legyen. Szerintem nem igazán fogunk ott jól szerepelni, de azért megpróbáljuk."

Rafael Tamás: "Nagyon jó volt újra versenyezni, és tulajdonképpen minden rendben volt: az elvárásoknak megfelelő eredmény született. A kocsit leporoltuk, felállunk a trélerre, és megyünk - lekopogom, most nagyon megbízható autó van alattunk. Az ózdi pályák nagyon közel vannak Tarjánhoz, szeretek itt menni, sőt, életem első versenyén is itt indultam. A körgyorsot pedig kifejezetten kedvelem, mert többször megyünk ugyanott. Mivel nincs sok kilométer mögöttünk, és van olyan kanyar, ahol a körgyorson háromszor is elfordulunk, ez valamilyen szinten gyakorlásnak, tanulásnak is jó. Salakon már mentem egyszer Salgótarjánban egy rendezvényen, és akkor nagyon tetszett. Most érdeklődtem a többiektől, hogy milyen lesz itt Ózdon, és azt mondják, kicsit talán szűkebb, mint a többi, de ez nem baj, nagyon várjuk már és örülünk, hogy szombaton is lehet autózni."

Berényi László: "Túl sokat azért nem tudtuk tesztelni az új autót Tamási előtt, hanem főleg a versenyen barátkoztunk. Ennek ellenére nagyon tetszik a kocsi, bár szerintem szerencsénk is volt, mert jól tudtunk kezdeni. Kíváncsi vagyok, most Ózdon mi lesz. Ezzel az autóval nem mentünk még Ózdon, de nem lesz gond, mert nagyon szeretem az itteni pályákat. A kocsi egyébként nem egy könnyen tanulható fajta, mert például borzasztóan tolja az orrát, és ez nekem nem fekszik annyira, de szerintem úgy 3-4 verseny után képes leszek úgy vezetni az autót, ahogy én szeretném. Meglepődtem azon, hogy most salakon lesz a prológ, de nagyon várom már, mert nagyon szeretem őket."

Szabó Erik: "Tamásiban ketten voltunk a kategóriánkban, és nagyon szerettünk volna legalább Toma Zolival csatázni egy kicsit, de nekik sajnos műszaki problémáik voltak, így nem igazén tudtunk meccselni. De bízom benne, hogy Ózdon most ez másképp lesz, mert ahogy néztem a nevezési listát, most legalább leszünk öten. Remélem, mindez csak Tavaly nem voltunk túl szerencsések itt, mert a körgyorson utolértük egy kategóriatársunkat, akit öt kilométeren keresztül toltunk, és úgy televerte kaviccsal a kis autónkat, hogy betört a szélvédőnk is. Mire meg jóváírták volna az időnket, addigra felrobbant a váltónk, és ki kellett állnunk. Idén szeretnénk jobban végezni. De alapvetően nagyon szeretem az ózdi pályákat, mert igazi rali pályának tartom őket, és most a prológot is nagyon várom, mert kíváncsi vagyok, milyen lesz salakon menni. Igyekszünk minél kevesebbet egyenesen menni."

Brettschneider Zoltán: "Reméltem, Ózdon többen leszünk, mint Tamásiban voltunk. A nevezési listán hárman vagyunk, ami mondjuk már több, mint ott volt, és legalább már értékelik a kategóriánkat. Ózdon most megyünk először, a többiektől próbáltam infókat szerezni, hogy mire számíthatunk majd. Nagy csaták nem hiszem, hogy lesznek, mert ismerem a többiek technikáját is, de ez persze nem jelenti, hogy feladtuk volna: harcolunk, és lesz, ami lesz. A prológra pedig feltesszük a téligumit, és szigorúan csak a nézőknek kocsizunk majd."

Csépe Teddi: "Tamásiban volt egy kis gondunk. Az autó kicsit hangosra sikerült a téli felkészítésnek köszönhetően. Mivel a verseny előtt egy méter nem teszteltünk vele, csak ott derült ki, hogy annyira hangos, hogy az eddigi átbeszélőnkkel gyakorlatilag semmi nem hallunk egymásból és ezen próbáltunk időközben segíteni. De ezt leszámítva az autó változatlan. Az új támogatónknak köszönhetően lett két új gumink, két slick, ezért bízom a száraz időben. Tavaly meg tudtuk nyerni a kategóriát itt, nagyon tetszenek az ózdi pályák, ezért bízom benne, hogy idén is tudunk majd egy jót menni itt."

(Berecki Imre elfoglaltsága miatt, navigátorával beszélgettem): Réti Balázs: "Az első verseny óta egy kicsit kellett foglalkoznunk a kocsival, mert eljött az idő, hogy átnézzük a hajtásláncot. Tamásiban, az utolsó gyorson előjött valami ciripelő hang a kocsiban, azt próbáltuk kiűzni: és tegnap délutánra sikerült a szerviznek megoldania a dolgot. De ma reggel derült ki Imre számára, hogy a szervizkocsi úgy döntött: bojkottálná a további közlekedést. Épp most próbálják megjavítani. Úgy érzem, hogy nagyon jól sikerült az első közös, túrás versenyünk. Imre hallgat rám, én hallgatok rá, és a jelenlegi ábra azt mutatja, hogy egész jól össze tudunk hangolódni. Pályafeldolgozásban vannak különbségek köztünk: én Pista bácsinál más itinert diktáltam, de ezt is csak meg kell szokni, és egyébként minden rendben van vele. Örülök, hogy ilyen erős lett a kategória, és ha valaki most borítékolja nekünk a harmadik helyet, egy szavam nincs ellene. Szerintem lesznek csaták, bár igazából nem eredmény centrikusan versenyzünk. Az a megállapodásunk, hogy az utolsó gyorsról is mosolyogva kell lejönnünk, és amit ad az eredmény, azt kapjuk. Ha ez nem így lenne, akkor nagyon el kéne gondolkodnunk, hogy miért is csináljuk…"

 

Ez a hír most jelenik meg 6268. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k