|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
A Young & Partners Rali-Túra Bajnokság május közepén érkezett el a második helyszínére, a X. SUZUKI-KAISER ÓZD-RALI-ra. Igencsak felpezsdült az élet Ózdon és környékén, hiszen durrogó rali autók hada száguldott a Királdi körgyorson, valamint Sáta és Ózd között. Természetesen szombat délután a salakos pályás Prológon legalább 1000 ember csodálhatta meg az összes versenyzőt és a rendezvény díszvendégeit Béreséket és Kőváry Barnát. Az autók keresztbe csúsztak, meg-meg pördültek és persze a locsolás ellenére is szórták a salakot a nézők nyakába. Az időeredményeket tekintve a Vincze - Szedő páros bizonyult a leggyorsabbnak a három körös megmérettetésben, másodikként holt versenyben Velenczei – Toma és Berényi – Pap csúszkáltak, mögöttük pedig nem sokkal a Nagy testvérpár végzett. A szombati nap zárásaként pedig a Kiss Zsolt „Mafi”-ra való megemlékezésként csillagszóróba borult a stadion. ![]() A nézők örömére igen látványosan sikerült a vasárnap is. Volt árokba csúszás, bukkanós-repülős autózás, megforgások, és sajnos egy nagyobb baleset is. A Volvóban ülő Pap testvérpárosnak a második gyorsnál - az egyenesből lefelé - egy bal 3 kanyar nem sikerült, így „kissé” összetörték magukat. De végül ez is szerencsés kimenetellel végződött (8 napon belül gyógyuló sérülésekkel). Talán a körgyorsaságin történt a legtöbb esemény. Ráadásul az izgalmak fokozásához hozzájárult, hogy a rajttól kb. 500 méterre éppen méhek telepítése is zajlott, sőt egy kis tarló tűz is lángra kapott vasárnap. Voltak, akiknek itt fel kellett adniuk a versenyzést, mert egy jobb egyenesbe kicsúsztak a pályáról, vagy éppen a célnál egy igen meredek résznél az árokba kötöttek ki, vagy pedig a technika ördöge avatkozott közbe. Voltak kocsik, amelyek szerencsesebben, mert a nézők segítettek rajtuk és kitolták őket a gödörből vagy az árokból. ![]() Az abszolút időket tekintve a tatabányai rossz kezdet után most Vincze – Szedő párosnak sikerült a leggyorsabbként teljesítenie a versenyt. A dobogó második fokára a Velenczei – Toma kettős állhatott fel, akiknek a Sátai rész volt a kedvencük. Ők a körgyorson egy kör erejéig egy másik autó miatt időztek. Mögöttük csak 30 másodperccel lemaradva, harmadikként ért célba az Ifj. Kiss – Varga páros, akik emellett még az új H4-es kategória győzelmet is bezsebelhették. H4-ben ismét a második helyen végzett a Domonkos – Horváth kettős, utánuk pedig harmadik legjobbként a Gönczöl – Koskár duó raliztak. ![]() A H3-ban eléggé szorosan követték egymást a fiúk a BMW-kel, s folyamatos adok-kapok harc zajlott az első helyért. Egy 10-11 másodperces előnnyel kezdtek, majd az utolsó előtti gyorsaságit viszont elspórolták. Az utolsó gyorson azonban mindent bevetve, végül is sikerült a Gyarmati – Bibliák párosnak győztesként kikerülniük a kemény küzdelemből. ![]() Az első helyet a H2-es kategóriában 1 perces fölénnyel a Nagy Varga – Kórodi páros érdemelte ki, akik az elmúlt 1,5 év legnehezebb és egyben legjobb versenyének értékelték a futamot, illetve bakizás nélkül raliztak végig a gyorsokat (holott nehezítette a körülményeket, hogy a második gyors után a differenciálmű felmondta a szolgálatot). A második legjobbként az ifj. Kerék - Bata duó végzett, akik végig kalandozták a versenyt. Az egyik körgyorson becsúsztak az árokba – ezzel 16 másodpercet buktak -, aztán feltartás is visszafogta őket. A dobogó harmadik fokára 2 másodperces hátránnyal a Csomós – Varga kettős állhatott fel. ![]() A H1-es kategóriában neveztek be a legtöbben, amelyben a Ruszó – Jobbágy kettős a mostanival már a második győzelmét szerezte meg, azzal hogy hibázás nélkül teljesítette a versenyt. Utánuk 30 másodperces lemaradással a Szabó – Nagy duó autózott. Őket a harmadik gyorson a beragadt váltójuk hátráltatta. A bronzérmet pedig a Dékány – Pétervári páros vihette haza. ![]() Az N3-as géposztályban a Hidegkúti – Kőhegyi kettős győzedelmeskedett, annak ellenére is, hogy az idén most mentek először, és rögtön az első gyorson kisebb hátrányra tettek szert a futómű megütődése miatt. Második 41.36.1 össz.idővel a Kondella – Fülöp formáció lett, utánuk harmadik legjobbként a Szemán – Mészáros páros ért a célba. ![]() Az N2-es kategóriában volt legkevesebb a nevező, de a fiúk annál szorosabb és izgalmasabb küzdelmet vívtak. Így lett 4,8 másodperces előnnyel a legügyesebb a már jól összeszokott tavalyi bajnokok Kaptás – Kürti páros. Másodikként ért célba a Markó – Geró formáció. Nekik a sátai gyors volt a kedvenc részük, illetve a prológon sikerült egy abszolút 12. helyet elérniük. Harmadikként a Berecz – Vitai duó végeztek. ![]() Az A3-as géposztályban az új Hondájukat tesztelgető Ifj. Antalffy – Vas Borosi kettős az első hellyel büszkélkedhetett, akik már egyből az első gyorson kisebb előnyre tudtak szert tenni – amit végig meg is tudtak tartani. Így közel 22 másodperces hátránnyal a Kondor – Dara páros csak másodikként végezhetett. A dobogó legalsó fokára pedig az Ifj. Vizelli – Nagy duó állhatott fel. ![]() Az A2-ben a Tóth – Hajdú páros a tavalyi ózdi verseny után csak most ült újból rali autóba. A versenydrukkon kívül, semmi sem nehezítette azt, hogy az idei első futamot győzelemmel is fejezzék be. Egy perces hátránnyal (plusz 20 másodperces büntetéssel) az ezüstérmes helyet a Fodor – Maldrik kettőse szerezte meg. Mögöttük nem sokkal lemaradva Antal- Böröczi raliztak a harmadik helyen.
Ez a hír most jelenik meg 4082. alkalommal
![]() ![]() ![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |