SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
PA-CI 220 az Ultimate Rallye-n
Baracskaiék az osztrák futam előtt
2007-09-06
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
774089247
Napi oldal:
10161
Jelenleg:
1007
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Baracskai Zsolt - Lovász Tibor
A BP-Ultimate Rallye (osztrák bajnoki futam) nevezési listáján is ott a nevük. Ennek apropóján beszéltünk telefonon a pályabejáráson lévő pilótával:

Mikortól van a neved versenyautók bal oldalára kiírva?
1996-ban mentem az első versenyen, egy 1.3-as Szamarával. Aztán ez a típus ki lett fejlesztve a legvégsőkig. 2004-túl mentünk Renault Clio-val. 2 évig volt az N-es autó és idén váltottunk a Super1600-os Ignisre.

Mióta mész Lovász Tibivel?
Amióta a Cliózás van. Már kezdünk összeszokni, ismerjük egymás rigolyáit, ami azt gondolom nagyon fontos.

A Clio-t nem szeretted, vagy kellett újra az A-s autó hangja?
Nagyon szerettem a kis rönót, nagyon a szívemhez nőtt. Adódott egy lehetőség, amit nem lett volna szabad kihagyni.

Ez azt jelenti, hogy ez a Super1600-os Ignis bent áll Nálad a garázsban és Te faragod?
Végülis igen.
Az autó 2004-es, három versenyt mentek vele a VB-n, azóta kapott egy új motort, új cuccokat.

És milyen?
Egy álomautó!
Igazából sokkal többet nem tudok róla mondani, mert sajnos még csak négy versenyen vagyunk túl. Szeretnénk vele minél többet menni.
De amit tudok róla és amennyire eddig sikerült megismernem, annak tükrében bizton állíthatom: igazi álomautó!

Mennyivel másabb, mint egy N3-as Clio?
(Azt hiszem ennél butább kérdést nem sikerült volna feltennem… - a szerk.)
Elvileg annak nagyobb volt a motorja… Erősebb is?
Nem, nem volt erősebb. 180 lóerős volt, ez 220. Kb. annyi a különbség, az N3-as Clio és a S1600-os Ignis között, mintha egy utcai autóból beülnél egy versenyautóba…

Mennyire drága egy ilyen autó fenntartása?
Nem olcsó, de mégis olcsóbb, mintha bérelnénk egy hasonló autót. Hosszú távon mindenképp ez a legjobb megoldás. Annyiban vagyok helyzeti előnyben, hogy saját magam tudom felkészíteni az autót, mivel autószerelő vagyok, ez nem kerül pénzbe. És aki benne van, az tudja, hogy ezek a számlák is borsosak szoktak lenni. Az autó maga nagyon megbízható és strapabíró. Minden verseny után szétszedjük, átnézzük, ami szükséges, vagy ami már "elérte a kort" azt kicseréljük. Nagyon jó kis autó…

Ez a kétszázhúsz lóerő megfogott… Az autód rendszáma PA-CI 220…
Lehet, hogy ennek van valami köze a motorerőhöz?
A gyárban azt mondták, hogy fékpadon mérve 218 lóerős az autó. Amikor a rendszámot csináltattuk, a PA után ez adta ki… :)

Holnap megmozgatjátok a PACIkat…
Igen, indulunk a BP Ultimate Rallye-n, Ausztriában, utána pedig irány Mecsek.
Most tréningezünk itt Krumbach környékén, a pályák igazi osztrák pályák, autópálya minőségűek, csak egy autó szélesek. 4 (!) fok van és két napja folyamatosan esik az eső.
A verseny holnap délelőtt kezdődik a gépátvétellel, az első gyors rajtja délután fél 4kor és a holnapi utolsó gyors éjszaka 11 körül rajtol… Szép lesz…
Szombaton újabb 8 gyors vár ránk, este 6 körül lesz vége a versenynek, és ha sikerül végigmennünk, akkor újabb 170 gyorsasági kilométert  teszünk az autóba és magunkba is. A nevezési listán még Rongits Attiláék neve szerepel és itt vannak Magda Alizék is a dízel Golffal.

Mik a tervek? Félek a bajnoki cím már másé…
Mi szeretnénk minél több kilométert menni az autóval, minél több versenyt befejezni.
A jövő évi bajnokságban azért már szeretnénk egy-két jó eredménnyel odaférni az elejéhez.

A weblapon oldalt van egy hirdetés, amin a PA-CI is látható…
Mesélj róla kicsit, ki ez a támogató?
A főtámogatónk, a SONNENLICHT Energetizáló ital.
Mindenkinek ajánlani tudom csak, hiszen ez nem egy klasszikus energiaital, amiből már van rengeteg fajta és nevű. Ez gyógynövényekből készült, egészséges!

Köszönjük! És jó versenyzést kívánunk!

Az interjút a SONNENLICHT forgalmazója, az Ex Natura Plus Kft. támogatta!

Ez a hír most jelenik meg 5334. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k