PACOTTI művek
interjú ifj. Angyalfi Karcsival
2008-03-12
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797748273
Napi oldal:
35084
Jelenleg:
806
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ifjabb Angyalfi Karcsival beszélgettem a 2008-as esztendőről:

Mindenféle negatív pletykák keringenek a PACOTTI műhely körül. Cáfolandóak ezek az állítások?
Minden évben kitalálnak valamit az emberek, de ez most azt gondolom, mindenen túltesz. Az elején nem foglalkoztam vele, de amikor ez már beleszólt az üzleti életünkbe is, akkor már kezdett borzasztóan idegesíteni. Sajnálom, hogy ilyen emberek vannak ekörül a sport körül.
Engem arra neveltek, hogy ne foglalkozzak más ember gondjával, bajával, jó dolgával.
Örülök, ha valaki előre halad, sajnálom, akinek nehezebben megy, de én mindig a saját dolgaimra helyeztem a hangsúlyt és a mai napig is így próbálok működni.

Minden cég működésében vannak könnyebb és nehezebb időszakok. De nem értem az embereket, akik mindenfélét mondanak rólunk. Nem szűntünk meg, létezünk, dolgozunk.

Olvastam valahol, hogy a kapu be van csukva…
Igen, mert sajnos olyan világot élünk, ha nem csukjuk be, akkor lassan minden eltűnik.

Tehát működünk, dolgozunk, a srácok készítek fel az idei évre az autókat, készülünk a 2008-as bajnokságra.

Mi az amit már látsz az idei esztendőből?
Hol és milyen autókat fogtok versenyeztetni?
A csapatösszeállítás nagyjából marad. Spiciék is a csapatunkban mennek. Egerben három Evo IX-ünk fog indulni, a második futamon, a miskolci versenyen már négy autóval szerepelünk, illetve az én korábbi A csoportos autóm fog szerepelni néhány futamon a magyar bajnokságban.

A horvát bajnokságban Szilágyi Jani szintén ezzel az A-s Mitsubishivel indul, ezenkívül a horvát bajnokságban még két Evo IX-est viszünk minden versenyre, és tárgyalásban van egy harmadik autó is.

Azon dolgozunk, hogy a 4 db Evo IX-es autó folyamatosan szereplője legyen a versenyeknek, főleg a magyar bajnokságban.

Természetesen Lovász Paliék is a csapatban maradtak Ákossal és azon lesznek, hogy újból megszerezzék az RTE bajnoki címet.

Angyalfi Karcsi idén vált licenszet?
Tavaly sem váltottam ki és idén sem fogom.
Te csináltál interjút velem anno, amiben mondtam, hogy előreláthatólag két évet ki fogok hagyni és ez a második év…
Nem vetettem el a versenyzést és a csapat is azt szajkózza belém, hogy még ezek az emberek sem tudják elvenni a kedvemet, kedvünket ettől a sporttól, mert mi a ralit szeretjük.
Azok pedig, akik azzal foglalkoznak, hogy valótlan dolgokat állítanak, hát őket nem értem. Én is sok mindent hallok de eszembe nem jutna leülni a számítógép elé és a hallott dolgokat tényként beállítva össze-vissza írogatni.
Mindenesetre nem vette ez el a kedvünket, imádjuk a ralit és biztosan fogok még versenyezni. Mindenféleképp egy N-es autóval mennék majd, nem is gondolkozok másban, hiszen a csapatunk is szinte teljesen az N-es autókra állt rá. És hogy én milyennel megyek, azt majd az idő is megmondja, hiszen lehet, hogy addigra már Evo X-eseket fogunk versenyeztetni.

Talán emlékszel még rá, mikor Ranga Laci után ültél a MOL-os Subaruba, akkor is erősen támadtak fórumokban és akkor is mondtam, hogy nem nagyon kell ilyen hozzászólásokkal foglalkozni. Bár az biztos, hogy a sportnak nem tesznek jót és nagyon tudják bántani azt, akiről valótlant állítanak és meggyőződésem nekem is, hogy akik írják, nem gondolnak bele, hogy mennyit árthatnak…
Abszolút igazad van.
Természetesen ott leszünk és mindent megteszünk, hogy maximálisan kiszolgáljuk azokat a versenyzőpárosokat, akik továbbra is bizalmat szavaznak nekünk.
Én nem olvasom ezeket a fórumokat, de sajnos sok helyről kaptunk visszajelzéseket, olyan helyekről is, ahonnan nem kellett volna visszahallanunk.
De itt vagyunk, létezünk, ennyi.

 

Ez a hír most jelenik meg 7053. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k