PACOTTI művek
interjú ifj. Angyalfi Karcsival
2008-03-12
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
808219571
Napi oldal:
129236
Jelenleg:
1200
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Ifjabb Angyalfi Karcsival beszélgettem a 2008-as esztendőről:

Mindenféle negatív pletykák keringenek a PACOTTI műhely körül. Cáfolandóak ezek az állítások?
Minden évben kitalálnak valamit az emberek, de ez most azt gondolom, mindenen túltesz. Az elején nem foglalkoztam vele, de amikor ez már beleszólt az üzleti életünkbe is, akkor már kezdett borzasztóan idegesíteni. Sajnálom, hogy ilyen emberek vannak ekörül a sport körül.
Engem arra neveltek, hogy ne foglalkozzak más ember gondjával, bajával, jó dolgával.
Örülök, ha valaki előre halad, sajnálom, akinek nehezebben megy, de én mindig a saját dolgaimra helyeztem a hangsúlyt és a mai napig is így próbálok működni.

Minden cég működésében vannak könnyebb és nehezebb időszakok. De nem értem az embereket, akik mindenfélét mondanak rólunk. Nem szűntünk meg, létezünk, dolgozunk.

Olvastam valahol, hogy a kapu be van csukva…
Igen, mert sajnos olyan világot élünk, ha nem csukjuk be, akkor lassan minden eltűnik.

Tehát működünk, dolgozunk, a srácok készítek fel az idei évre az autókat, készülünk a 2008-as bajnokságra.

Mi az amit már látsz az idei esztendőből?
Hol és milyen autókat fogtok versenyeztetni?
A csapatösszeállítás nagyjából marad. Spiciék is a csapatunkban mennek. Egerben három Evo IX-ünk fog indulni, a második futamon, a miskolci versenyen már négy autóval szerepelünk, illetve az én korábbi A csoportos autóm fog szerepelni néhány futamon a magyar bajnokságban.

A horvát bajnokságban Szilágyi Jani szintén ezzel az A-s Mitsubishivel indul, ezenkívül a horvát bajnokságban még két Evo IX-est viszünk minden versenyre, és tárgyalásban van egy harmadik autó is.

Azon dolgozunk, hogy a 4 db Evo IX-es autó folyamatosan szereplője legyen a versenyeknek, főleg a magyar bajnokságban.

Természetesen Lovász Paliék is a csapatban maradtak Ákossal és azon lesznek, hogy újból megszerezzék az RTE bajnoki címet.

Angyalfi Karcsi idén vált licenszet?
Tavaly sem váltottam ki és idén sem fogom.
Te csináltál interjút velem anno, amiben mondtam, hogy előreláthatólag két évet ki fogok hagyni és ez a második év…
Nem vetettem el a versenyzést és a csapat is azt szajkózza belém, hogy még ezek az emberek sem tudják elvenni a kedvemet, kedvünket ettől a sporttól, mert mi a ralit szeretjük.
Azok pedig, akik azzal foglalkoznak, hogy valótlan dolgokat állítanak, hát őket nem értem. Én is sok mindent hallok de eszembe nem jutna leülni a számítógép elé és a hallott dolgokat tényként beállítva össze-vissza írogatni.
Mindenesetre nem vette ez el a kedvünket, imádjuk a ralit és biztosan fogok még versenyezni. Mindenféleképp egy N-es autóval mennék majd, nem is gondolkozok másban, hiszen a csapatunk is szinte teljesen az N-es autókra állt rá. És hogy én milyennel megyek, azt majd az idő is megmondja, hiszen lehet, hogy addigra már Evo X-eseket fogunk versenyeztetni.

Talán emlékszel még rá, mikor Ranga Laci után ültél a MOL-os Subaruba, akkor is erősen támadtak fórumokban és akkor is mondtam, hogy nem nagyon kell ilyen hozzászólásokkal foglalkozni. Bár az biztos, hogy a sportnak nem tesznek jót és nagyon tudják bántani azt, akiről valótlant állítanak és meggyőződésem nekem is, hogy akik írják, nem gondolnak bele, hogy mennyit árthatnak…
Abszolút igazad van.
Természetesen ott leszünk és mindent megteszünk, hogy maximálisan kiszolgáljuk azokat a versenyzőpárosokat, akik továbbra is bizalmat szavaznak nekünk.
Én nem olvasom ezeket a fórumokat, de sajnos sok helyről kaptunk visszajelzéseket, olyan helyekről is, ahonnan nem kellett volna visszahallanunk.
De itt vagyunk, létezünk, ennyi.

 

Ez a hír most jelenik meg 7058. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k