Pályabejárás után mondták
41. Allianz Rallye 2008
2008-11-05
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765744949
Napi oldal:
53897
Jelenleg:
762
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

ORB

Spitzmüller Csaba (Mitsubishi Lancer WRC):
"Nagyjából ugyanúgy készülünk, mint eddig. Az angolok megérkeztek, már csinálják az autót. Egy kicsit úgy veszem észre, hogy - bár eddig sem lehet egy rossz szavam sem rájuk -, most még jobban odafigyelnek mindenre. Remélem, hogy ők is, és mi is száz százalékot tudunk majd nyújtani. A szerencsénkben is nagyon bízom: szeretném, ha a technikával minden rendben lenne, és akkor nem lesz baj. Most ugyan kicsit nagyon meg vagyok fázva, de ma talán már picit jobban érzem magam. A pályabejárás jó volt, bár szerdán még megnéztük a Fekedet, mert ugyan fel voltak festve a kanyargumik, de mindenki levágta, és mivel nagy eső volt, tiszta sár lett minden. Nem tudom, mennyire fog letisztulni, erre még kíváncsi vagyok."

Turán Frigyes (Mitsubishi Lancer EVO VI.):
"A pályabejárás nagyon jó volt, tetszettek a gyorsok, bár picit sajnálom, hogy az orfűi pálya Orfű körüli körgyors lett, mert én nagyon szerettem azt, ami felmegy Remeterétig és Árpádtetőn van a vége, az egy nagyon jó gyors volt. De nagyon tetszik az új pálya, a Feked, bár az eleje nem annyira technikás, inkább gyors, de a vége már technikásabb, és én szeretem az ilyeneket. Úgyhogy jó kis verseny lesz, az biztos. Lélekben abszolút lazán készülünk. Nem a Peugeot-val megyünk, hanem egy A-s Mitsubishivel. Mondhatnám, hogy milyen rossz nekünk, de nem így állunk hozzá. Meg kell értenünk, azon támogatóink problémáit, akik egész évben teljes vállszélességgel mellettünk álltak, és akiknek köszönhetjük az idei évet, és hogy ilyen autóval versenyezhettünk. Nincs ezzel semmi baj, elfogadom a helyzetet, lévén nem is tudok tenni ellene. A Mitshubishivel a matematikai esélyünk ugyanúgy megvan, mint ha a Peugeot-val mennénk. Komolyak lesznek a versenykörülmények, mert még szakadó esőt is jósolnak, úgyhogy jó kis mérkőzés lesz, de abszolút örömautózásnak fogjuk fel az egészet. Jó, persze sokkal jobban örülnék, ha a Peugeot-val mehetnénk, hisz az egész évet terveztük vele, úgyhogy egy pici csalódottság van bennem, de nem adjuk fel. Megtehettük volna, hogy el sem indulunk, de Tagai Tomi felajánlotta a régi autómat, ami úgyis ott áll, csak egy kis felújítás kell bele, és nyomás, harcba vele! Nagyon nagy köszönet jár érte neki - ő egyébként az egész évet szívvel-lélekkel csinálta a mi oldalunkon, úgyhogy nagyon hálás vagyok neki. Nem leszünk elkeseredve, ha csak abszolút másodikak leszünk, és ugyanúgy fogunk örülni, ha Spiciéké lesz a bajnoki cím."

Benik Balázs (Ford Focus WRC):
"A pályabejárás jó sikerült. Egy új szakasz van, a többi szinte ugyanaz, mint tavaly. Az új, fekedi gyorssal nem tudtam túl sokat foglalkozni, annyira saras volt, de egyelőre tetszik az is. Megpróbálunk majd egy kényelmes, jó autózást a hétvégén, majd meglátjuk, hogy alakul: az időjárás még megtréfálhat minket. A lelkem már teljesen rendben van. Ha a realitásokat nézzük: az előttünk lévő csapatokat anyagilag felérni nem tudtuk, és a két műszaki hibánk idén sem lendített a dolgon. Ha a harmadik helyet sikerül megszereznünk, akkor sem kell majd szégyenkeznünk - most ez a cél Mecseken. Aschenbrenner György és Herczig Norbi még veszélyt jelentenek erre, de mi megteszünk mindent, hogy az év végén dobogón állhassunk majd."

Asi (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4):
"A pályák a hagyományosak, azokat már ismertük, a fekedi viszont új, de nagyon jó. Talán annyi a nem jó benne, hogy most, hogy már ősz van, és nedves, párás a levegő, és sárra lehet számítani, így lehet, hogy egy kicsit veszélyesnek tartom. Minden szempontból nehéz pálya lesz. Egyelőre esőt mondanak, de jelen pillanatban süt a nap nálunk, úgyhogy még fogalmam sincs, milyen gumival készülünk erre a versenyre. Matematikai esélyünk ugyan van a harmadik helyre, de ez nem reális - hátrébb csúszni sokkal könnyebben tudok, mivel hátul is közel vannak hozzám."

Herczig Norbert (Subaru Impreza WRC):
"Nagyon jó volt a pályabejárás, az meg főleg, hogy tudtunk menni esőben is. A sajtótájékoztatón is mindenki azt mondta, hogy a fekedi gyors vízválasztó lesz: ott egy kisebb hiba is végzetes lehet. Nem azért, mert nagy anyagi kár lehet, hanem, mert ha lecsúszik valaki, kicsi az esély, hogy vissza tud jönni a pályára. Matematikai esélyünk van már csak a harmadik helyre, de ehhez az kell, hogy mi nyerjük a versenyt. De van egy teóriám: Mecsek Rallye-n valahányszor indultunk Zolikával, mindig célba értünk, mindig jó helyen végeztünk. 2006-ban abszolút harmadikak lettünk, tavaly másodikak, a többit meg innentől kezdve érted…:)"

Vizin László (Subaru Impreza WRC):
"Nagy nehézséget nem okozott a pályabejárás, leszámítva az új pályát, mert ha jól emlékszem ez a 26. vagy a 27. Mecsek Rallye, amin elindulok, úgyhogy nagy meglepetések nem várnap most rám - azt az egy pályát leszámítva. Ez viszont egy nagyon jó pálya, úgyhogy csak gratulálni tudok a rendezőknek, hogy tudtak egy új, 13 kilométeres gyorsot találni, ami ráadásul egy technikás, erdei út. Nagyon örülök, ha új pálya van, szerintem minden rendezőnek kéne évente legalább egy új szakaszt elő tudna valahonnan bányászni… De visszatérve a Mecsekre, most azzal nem foglalkozom, hogy ez az utolsó versenyem, mert az nem szülne jó vért. Csak szeretnénk egy műszaki hibáktól mentes, jó kis hétvégét a WRC-vel - majd meglátjuk mi lesz. Sok esélyünk nincs sem előre, sem hátralépni, úgyhogy ilyen szempontból nem kell idegeskednünk. Igyekezni fogunk ezt a versenyt a lehető legjobban teljesíteni és jól érezni magunkat, mert most ez a cél, és nem az év végi helyezés."

Borsi Gergely (Subaru Impreza WRC):
"Nagyon tetszenek a pécsi pályák - mint általában. Nagyon jók. Azért megszakad a szívem, hogy pont szétszedték az utat ott, ahol a legjobb része lenne a versenynek, és az orfűi most körgyors lesz... Ezt nagyon sajnálom, de a fekedi pálya nagyon jó. Kicsit tartottunk tőle, mert attól féltünk, hogy olyan lesz, mint a tavalyi Pécsvárad, de szerintem az egy nehezebb pálya volt. Nem mondom, hogy ez könnyű, de mégis nagyon jó a ritmusa és a vonalvezetése. A bajnokságban pedig annyira be vagyunk betonozva a hetedik helyre, hogy innen előre ugrani már nagyon nehéz lenne, inkább az lesz a fontos, hogy egy számunkra jó eredményt érjünk el idén is, mint az elmúlt években mindig."

Pethő István (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4):
"Nem indulunk ezen a futamon. N4-ben neveztem, viszont ami autót szerettünk volna, az nem készül el időben, amit meg bérelni lehetett volna, az meg nem tetszett nekem: nem volt alkatrész hozzá, és még az ára sem volt barátságos, az, amivel pedig eddig mentem azt bérbe adtuk már erre a versenyre. Szóval nem tudtunk autót szerezni erre a viadalra, így ezt most kihagyjuk, amit nagyon sajnálok, mert számomra az év legjobb versenye szokott lenni, nagyon szeretek ott menni. De ott leszünk szurkolunk, és szervizelünk is, mi meg jövőre..."

Tagai Tamás (Mitsubishi Lancer EVO VI WRC):
"A fekedi pályán az elején egy picit megijedtünk, mert az eleje jó gyors, széles, pár lassítóval tűzdelt, de utána már nagyon jónak tűnik. A többi a klasszikus Mecsek Rallye pályák, amik jók, csak már ment rajtuk az ember, úgyhogy pályabejárás szinten nem jelentenek túl nagy kihívást. Remélem örömautózás lesz, és nem járunk úgy, mint Nyirádon. Hogy itt mi volt a baj, még nem tudjuk pontosan. Az angol mérnökök szerdán jöttek, és már csinálják - remélem rendben lesz minden a hétvégén."

Matics Mihály (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4):
"Nagyrészt ugyanazok a pályák, mint tavaly, így nagy meglepetés nem volt. Az új pályán, a fekedin még elég keveset tudtunk tréningezni, de csütörtökön még visszamegyünk. Eddig egyébként minden nagyon tetszik. Az időjáráson sok függ majd, és nagyon készülni sem tudok, mert eléggé meg van húzva a pénztárcánk szája - ezért bízom is benne, hogy száraz idő lesz, hogy ne kelljen többfajta gumit venni."

Ollé Sándor (Suzuki Swift S1600):
"Régen versenyeztem, mert kimaradt az előző futam egy tüszős mandulagyulladás miatt. Most már meggyógyultam, úgyhogy nagyon várom már a versenyt. Sajnos nem lesz túl erős a kategóriánk, ami miatt nagyon szomorú vagyok. A bajnokságot megnyerték a Kakusziék, úgyhogy ez a futam tét nélküli lesz számunkra, de a Mecsek Rallye számomra mindig nagyon jó verseny szokott lenni - most is ebben bízom. A pályák nagyon jók, nagyon tetszenek, és bár nagyon későn van idén ez a futam, abban bízom, hogy jó idő lesz, és akkor igazán a S1600-osnak való szakaszokon mehetünk majd."

Hodula Mihály (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8):
"Az egyik kedvenc versenyem a Mecsek Rallye, és 2005 óta nem álltam itt rajthoz - és Magyarországon sem  indultam azóta raliversenyen. Most sajnos anyagi okokból nem tudunk menni az ezzel egy időben lévő Condroz-ralin, mert volt a tűzkáron kívül is baj: Hollandiában tönkrement az autó motorja, és ez az egyébként is szűk költségvetésünket hazavágta... Ezért döntöttünk úgy, hogy megyünk egyet itthon. A pályabejárás megvolt, és elég sokat tréningeztem, meg is lepődtem magamon, mert én nem szoktam ennyit menni. Nagyon jó itinert írtunk, és a fekedi pálya pedig nagyon tetszik. Szeretnénk egy jóízűt autózni, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem érdekel az időeredmény: kíváncsi vagyok, hogy hová vagyok elég az itthoni mezőnyben."

Födő Imre (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4):
"A pályabejárás rendben ment, nem volt semmi gond - hiszen a pályák nagy részét más ismertük. A fekedi is jónak tűnik, de kérdés lesz, hogy a többiek mennyire csapják majd le a kanyarokat - már az edzésen is levágták a kanyarokat, és már nem is látszott a felfestés... Ez az egy, ami aggaszt, de ezt leszámítva tetszik: szeretem az ilyen szűk, sportos pályákat.
Az autó hogy jött? Egy szerencsesorozat folytán, ha fogalmazhatok így. Voltam valahol, ahol diffit újítottunk fel, és egyszer csak azt vettem észre, hogy már Mitsubishit bérelek... A jövőt tekintve ez a verseny döntő lesz. Azt hittem, ez egy kis vidám verseny lesz, de ahogy látom, egyre jobban szorul a hurok a nyakam körül, mert egyre komolyabban veszi mindenki...
Megpróbáljuk jól érezni magunkat, és majd elválik: lehet, hogy egy jó ugródeszka lesz, de az is lehet, hogy csak egy jó móka. Mentem már vele egy egészen kicsit, lent a teszten majd próbálok hosszabban. Még hozzá kell szoknom a sebességhez, ez kicsit furcsa még, de remélem meg tudom oldani."

Bessenyey Zoltán (Opel Astra GTC CDTI, N3):
"A Feked egy nagyon kellemes pályának tűnik, bár mielőtt megnéztük volna, még kicsit féltünk, hogy a tavalyi, pécsváradi gyors hiányozni fog. De nem, hiszen a fekedi nagyságrendileg olyan, mint az volt, ezért azt gondolom, hogy nekünk az feküdni fog. Kétségtelen, hogy benne van a pakliban, amit a többiek mondanak, hogy elég veszélyes pálya lesz, mert nagyon felhordásos, saras és lendületes, ezért el tudok képzelni nem kívánatos eseményeket itt... A körgyorsaságitól picit tartok, de csak annyiban, hogy mivel sokszor megyünk rajta, talán felhordásos lesz. Mindezekkel együtt azt gondolom, hogy nagyon jó pályákat találtak a rendezők, bár nagyon furcsa lesz novemberben ott lenni. Próbálunk mindenféle gumival készülni, de nem elég, hogy ott lesz a kamionban, még jól is kell használni - úgyhogy valóban sok fog rajta múlni. Még négyen harcolunk majd a kategóriában, ebből hárman az első helyért, viszont ez a négy ember még a negyedik helyre is éppúgy esélyes lehet - úgyhogy elég érdekes helyzetben van az N3-as élmezőny. Nem tudunk nagyon taktikázni, de az biztos, hogy amíg a Rimár Tomi versenyben van, nekünk 150%-on kell autóznunk, és csak a győzelem az elfogadható számunkra. Bár, még akkor sem csak rajtunk múlik a helyezés, hanem a többiek pontjain is - szóval izgalmas hétvégénk lesz."

Boroznaki Tibor (Lada VFTS, H9):
"Jó gyorsan jártuk be a pályákat, mert siettem haza, hogy megépítsem az autót - Felsőpetényben felborultunk, úgyhogy volt mit csinálni rajta. De tegnap már beindult, sőt, a régi "sebesség-sárga" színben pompázik az új fehér autó: remélem, a rontást levettük róla a színváltással... Az új gyorsot kicsit veszélyesnek tartom, mert keskeny, de tempós, kijárt kanyarok, és sáros felhordások ugyanúgy vannak, ráadásul szerintem mi az utolsó körben már sötétben megyünk rajta - úgyhogy kicsit tartok tőle, de majd megtiszteljük."

Keszler Mátyás (Audi Coupé S2, H10):
"Még nem voltunk a pályákon tréningezni, mert a navigátorom Győrből jön, és csak holnap, de elmentem önszorgalomból egyedül, és megnéztem. Hasonlóak, mint tavaly, és meglepő, hogy az időjárás ennyire egyben hagyta a pályákat - bár a fekedi kapott azért. Félő, hogy mire mi megyünk, a padkák már eléggé gonoszak lesznek... Esőben ésszel kell majd menni, nekünk a második kör már ráadásul sötétben lesz - épp most kínlódok a lámpákkal. Úgyhogy összességében nem a fekedi lesz az, ahol meg kell nyerni a versenyt, mert tele lesz trükkökkel. Csoportban még lehetnénk harmadikak, de a Sezló most idejött, és valószínűleg elviszi a 20 pontot, ha célba ér... De kategóriában már nem lehet elvenni a helyünket, és ez a lényeg."

Rallye2

Hevesi István (Honda Civic VTI, A6):
"A pécsi versenyek eddig mindig jól sikerültek - 2006-ot leszámítva, amikor rögtön az elején egy fának mentünk. Most is nagyon tetszenek a pályák, de a fekedi gyorson nem tudtunk, csak kétszer menni. Azt hagytuk utoljára, és akkora nagy volt a kör, hogy a végén már csak ennyire volt időnk. Amennyit mentünk rajta, az alapján azt mondom, tetszik, és nagyon jó kis gyors. A nyárásvölgyi a kedvencem, bár most fordítva lesz, mint ahogy ismerem, remélem az érzés nem fog változni rajta. Szeretnénk minél jobb eredményt elérni, nyomjuk majd, ahogy csak tudjuk. Eddig nem nagyon voltak esőgumijaink, de képzeld, Kakuszi Zsoltiéktól kaptam ajándékba gumikat, amit ezúton is szeretnék neki megköszönni. Életemben nem mentem még olyan jó gumikkal, amikkel most fogok."

Molnár Ferenc (Honda Civic VTI, A6):
"Eddig nagyon tetszenek, bár még nem végeztünk a tréninggel teljesen. Nagyon szeretem a Mecsek Rallye-kat, bár olyan nagyon jó eredményt nem tudtam itt soha elérni, egyedül a prológok azok, amik jól sikerülnek: tavaly sikerült azt megnyernünk. Talán az lehet a baj, hogy ezek eléggé gyors, technikás pályák, én pedig nem szoktam sokat edzeni... De most kiteszünk magunkért: megyünk, amennyit csak tudunk. Meg is van az eredménye, mert kezdek belemelegedni. Az év végi harmadik helyre még van esélyünk, úgyhogy odafigyelős hétvégénk lesz."

Menyhárt Gábor (Skoda Felicia, A5):
"Voltunk már tréningezni, de még folytatjuk csütörtökön, mert csak egy napot tudtunk menni eddig. Nagyon tetszenek a gyorsok, navigátorként és pilótaként is voltam már rajtuk. Az új pálya is bejön - egyedül a hosszú etappal van bajom, de ez van. Ezek elég jó minőségű, széles utak, és a mi autónknak ez nem fekszik annyira. Bízom egy kis csapadékban, hogy egy kicsit csúszós legyen az út - azon sokkal jobban menne. Most szorosabb a verseny, mint tavaly volt, úgyhogy nem hibázhatunk a hétvégén - ennek megfelelően készülünk is."

Historic

Gáll Csaba (Opel Ascona B HIS-D):
"Jó itinert tudtunk írni szerintem, és még gyorsat is. Az új gyorssal kapcsolatban vegyesek az érzelmeim: nem tetszik, hogy elég hosszú az etap odáig, idén ez nem megszokott számomra... Az erdős része érdekes, de biztos nagyon sáros lesz, úgyhogy eseménydús lesz, az tuti. De nem lesz a szívem csücske: a Camping-Árpádtető számomra igazi ralipálya, de tulajdonképpen mindegyiken végigmegyünk... Hiába ez az utolsó, idénre tervezett versenyünk, nem hiszem, hogy örömautózásnak fogom fel: egy ugyanolyan verseny lesz, mint a többi. Hál'Istennek nagyon erős mezőny jött össze, és szeretnék jó eredményt elérni, vagyis dobogón végezni. Ennek megfelelően ugyanúgy készülünk, mintha egy EB futam lenne: sok új alkatrész került a kocsiba, úgyhogy top állapotban várja a rajtot."

Wirtmann Ferenc (Ford Escort RS2000 Mk1 HIS-C):
"Az új pályát tréningeztük főleg. Nagyon jó minőségű a gyors, nem fogja nyúzni az autót, ezért tetszik. Csak nem értem, hogy ha ki van gumizva, szinte minden kanyar, akkor edzésen miért megy a versenyzők java része árkon-bokron keresztül? Mert csak telehordják az utat sárral, és maguknak nehezítik a tréninget... Az eső rettentően fog zavarni, mert nincs vizes gumink: a szabályok értelmében használható gumik között nem lehet vizeset kapni, úgyhogy utcai vagy E jelűvel mehetünk csak. De ahogy máskor sem, most sem nézzük a többiek, vagy a magunk idejét, csak a saját örömünkre, és a nézők kedvére autózunk majd."

Kovács Zsolt (Trabant P 60 HIS-B):
"Már bajnokként mehetünk Mecsekre, ami nagyon jó, igazán felszabadultan tudunk majd így autói. Szuperek a pályák, a két erdőgazdasági út kifejezetten tetszik - az egyikről a pályabejáráson sikerült is lecsúszni, úgyhogy izgis verseny lesz a hétvégén. Annál is inkább, mert csak téli gumit viszünk - tökmindegy, milyen idő lesz. Egyébként még soha nem mentünk Mecsek Rallye-n - ezért is indulunk most. Egy igazi örömautózást tervezünk, levezetésképpen az idei évre. Bár lesz még egy amatőr futam, ami vár ránk, de ott inkább a csapatot fogjuk megautóztatni."


 

Ez a hír most jelenik meg 5777. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k