Pécs előtt mondták
Pécs előtt mondták 2012
2012-06-01
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
772663183
Napi oldal:
26906
Jelenleg:
1067
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Pecs_elott_mondtak_2012_1

Bútor Robi: „Egy icipicit izgatott vagyok, hiszen nagyon sok az ismeretlen körülmény. Esik az eső, sötét is lesz és ilyen összeállításban még nem mentem ezzel az autóval, úgyhogy az első gyorson fogom átélni az első tapasztalatokat. Nem vagyok túl nyugodt, de hát úgy gondolom, hogy nem hibázhatok akkorát, mint az előző versenyen, az első két gyorsot arra fogom szánni, hogy összebarátkozzam az autóval, mert sajnos esőben nem volt lehetőségünk tesztelni. Meg kell tapasztalnom, hogyan viselkedik az autó ilyen körülmények között, és az árpádtetői szakasz nem a legideálisabb erre... iszonyatosan gyors pálya, nagyon sokat kell lefelé menni, sokféle aszfalt van rajta, rengeteg a „fényes” rész, ami rettenetesen csúszik, úgyhogy azt hiszem, egy nagyon nehéz kezdése lesz ez a versenynek ezzel a  két gyorsasági szakasszal. A sötét 100 %, az eső még kérdőjel, de jelenleg is esik rendesen. Nagyon nehéz első nap lesz!”

Kazár Miki: „Bizakodva várjuk a versenyt, és bár az időjárás most sem a legjobb, elég borús, mégis bízom benne, hogy nem lesz igazuk a meteorológusoknak. Száraz pályákat szeretnénk mi is, és a nézőknek is ez lenne a kedvező, hiszen biztosan többen jönnének a pályák szélére, ha jó idő lenne. Az autó fel van készítve, nagyon jó lámpasorunk is van, szerintem azzal majd lehet gyorsan menni a ma éjszakai gyorsokon. Bízom benne, hogy az erdő nem tartogat majd vadállat bemutatót számunkra, mert akkor nagyon szerencsétlenül és nagyon gyorsan véget érhet a verseny bárki számára. Sátánál már egyszer átéltem hasonlót, akkor egy teljes vaddisznó családdal randevúztunk az úton. A pályák ismerősek, szeretjük is, és én személy szerint örülök, hogy a pécsváradi gyorsasági ezúttal nem szerepel a programban. Állunk elébe a dolgoknak, nagyon jó hangulatban várjuk a futamot, bár most elég fáradt vagyok az éjszakai tesztnek köszönhetően. Az első napot túl kell élni, szombaton pedig még lehet javítgatni az időeredményeken.”

Herczig Norbi: „Nagyon jól felkészültünk, annyit mentünk Igorral, mint Marco Polo! :-) A teszt nagyon-nagyon jól sikerült, egy olyan autót kaptunk, ami szinte teljesen kész volt a Mecsek Rallye-ra, köszönhetően a tavalyi évnek, amikor a csapatunk már részt vett ezen a versenyen, és minden információjuk megvolt a versenyről. Ki tudtuk próbálni az éjszakai vezetést, és alapvetően jóleső érzéssel konstatáltuk, hogy ugyanúgy élvezzük a sötétet, mint eddig. A vizet? Ezt egyelőre nem tudom megmondani, bár nem volt tegnap víz, azért a vizes beállításokat kipróbáltuk. A helyszínen majd kiderül, van amikor kedvelem, van amikor nem... ahogy adja! Ha vizes, akkor mindenkinek vizes! :-)”

Turán Frici: „Nagyon jó volt a teszt, nagyon élveztük, főképp az éjszakait. Egy dolog hiányzott: az esős teszt lehetősége, pedig szerettük volna ezt is kipróbálni, mert nincs sok tapasztaltunk esőben ezzel az autóval, ami van, az is teljesen más abronccsal. Abból kiindulva, hogy ilyen beállításaink vannak szárazra, gondolom ezeket könnyedén át lehet ültetni a vizes beállításokra... Mindenki az eget kémleli, hogy milyen időjárás lesz, jelenleg épp esik, de estig még bármi előfordulhat!” 

Elek Pisti: „Hogy milyen időjárást? Én úgy szeretném, hogy amikor mi megyünk, akkor süssön a nap, legyen száraz a pálya, a többieknek pedig ki-mit szeretne, nekik akár eshet is! :-) Az önfeledt száguldás a száraz pályán az igazi, ilyenkor van lutri ebben az esős dologban, de ha esőben kell menni, akkor ott megyünk! A pályák ugyanolyanok, mint tavaly és én a többiekkel ellentétben nem is igazán vagyok elájulva ezektől. Nekem semmilyen nagy feelinget nem nyújtanak, meg sem közelítik a bükki pályákat... A tesztünk ismét nagyon komoly volt! :-) Éjszaka fél 2-kor megérkezett az autónk, mivel a lámpát be kellett állítani, ezt megtettük, mentem kb. 10 km-t a kocsival és ennyi. Éjszaka nem volt kedvem kocsikázni, gyakorlatilag mondhatjuk, hogy ahogy kiszálltam Bükfürdőn, most úgy fogom folytatni. Vannak más feladataink, ott is helyt kell állni, sajnos nem tudunk teljes erőnkkel a rallye-ra koncentrálni, de amit lehet megteszünk! Örülök, hogy többen vagyunk, mint Bükfürdőn és várom a további versenyzőket is, jöjjenek! Jó versenyt várok, mindenkinek jó versenyzést kívánok, ügyesek legyenek az esőben is, ne legyen baleset!”

Pethő Tyutyu: „Utolsó pillanatban eldöntöttük, hogy elindulunk lefelé Pécsre. A végső lökést az induláshoz az adta meg, hogy a pályákat elég jól ismerjük, nem kell rajtuk túl sokat tréningezni, egy nap alatt be is jártuk őket. Szeretnénk jó helyezést elérni! Az autót múlt hét óta kicsit feltupíroztuk, hiszen akkor ismét egy szlovák futamon szerepeltünk. Remélem, hogy sebesen tudunk még közlekedni és nem múlt még el belőlünk a lendület múlt hét óta, amikor is harmadik helyen zártunk. Szeretnénk tovább hajtani az autót, befejezni a versenyt és dobogóra állni! Nyilván jó lenne abszolútban is, de azt hiszem, az nehéz lesz! :-) Már most csepereg az eső, és ha este esik, akkor nem csak nekünk esik, de este azért jobb lenne a száraz, mert az rögtön két nehézségi fok, hogy esik és sötét is van. Üdvözlöm a kis szurkolóimat! :-)”

Bíró Péter: „Bükfürdő után már nagyon vártuk ezt a versenyt, hiszen ott sikerült elindulnunk, egész jól is ment, de egy technikai probléma miatt nem tudtuk befejezni. Nagyon jó tapasztalataink voltak az autóval, nagyon tetszett és velem is meg volt elégedve a csapat is, így igazából annak ellenére is pozitívan zártuk, hogy nem értünk célba. Ezzel az autóval még nem mentem aszfalton, tegnap sikerült tesztelni, és az eddigi autóimhoz képest nagyon pozitív volt. Nagyon tetszett a használhatósága, a beállítások is jól sikerültek. Kicsit izgulok az eső miatt, egy száraz – első – versenyt szeretnénk és biztonságosan egy jót versenyezni. Ez lenne a fő cél és nyilván fokozatosan gyorsulni, kategóriához illően. A pályák egyre jobban tetszenek, bár eddig még nem nagyon versenyeztem Pécsen. Tavaly sem sikerült egy technikai hiba miatt végig mennünk, így versenytapasztalatom nem sok van a pécsi pályákról, ezért van is bennem egy kis idegenkedés, de most azért már rá merem mondani, hogy tetszenek a pályák, bár nem tudom összehasonlítani egy egrivel - amit mondjuk nagyon szeretek. Remélem, hogy verseny után azt tudom mondani, hogy ezek is nagyon tetszenek!”

Matics Misi: „Természetesen itt vagyunk, tesztelni nem teszteltünk, reméljük az ózdi tapasztalatszerzés elég volt. A pályák szerintem nagyon jók lesznek, de a hangulatunk nem az igazi… fáradtak vagyunk! Már reggel 6-kor gépátvételen voltunk… Nagyon örülünk, hogy megyünk az osztrák-minta után, de még jobban örülnénk, ha egy-két jó szokást is átvennének tőlük a rendezők, hogy rugalmasabban menjenek a dolgok. Ha már éjszaka versenyzünk, jó lett volna úgy kialakítani az időtervet, hogy legyen lehetőség pihenni. Biztosan érdekes lesz, és bizonyára mindenki számára nehéz lesz ráállni erre, így ha már a pihenés nem is fért bele a programba, lehetett volna már délután egy-két gyors, hogy belerázódjunk a versenyzésbe, és onnét már nem lett volna akkora lépés a sötétben versenyzés. Az esőről ne is beszéljünk, az még nagyon hiányozna a sötéthez!”

Bujdos Miki: „Nem mondom, hogy esőtáncot járunk, meglennénk nélküle is... de majd megpróbálunk alkalmazkodni. A pályák nagyon tetszenek, nagyon vártuk már az aszfaltot, de még meg kell szoknunk, hiszen tavaly ősz óta nem versenyeztünk aszfalton. A teszt viszonylag jól sikerült, bár a lámpaállításunk még nem tökéletes. Természetesen az eső előtt megállt az ablaktörlőnk, úgyhogy most ezt kell megjavítani. Nagy szükségünk volt a tesztre, de még így is van bennünk egy adag drukk, reméljük a prológ majd segít legyűrni ezt a feszültséget és az esti gyorsokon már jól fogunk menni. Próbálunk készülni a mai gyorsokra, szerintem sok fog ezen múlni, és ha még az eső is leesik, akkor azért az izgalmas lesz! A gumiválasztás nagyon döntő lesz, és nagyon nagy kérdés is egyben! Amúgy minden jó, nagyon várjuk, hogy mehessünk!”

 

Ez a hír most jelenik meg 3879. alkalommal
címkék: Pécs
Share |
Pécs • rally ob
2012.06.01-02.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
46. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k