LCH Tavaszi LADA találkozó
Pécs előtt mondták
Pécs előtt mondták 2012
2012-06-01
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684963139
Napi oldal:
63803
Jelenleg:
1440
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Pecs_elott_mondtak_2012_1

Bútor Robi: „Egy icipicit izgatott vagyok, hiszen nagyon sok az ismeretlen körülmény. Esik az eső, sötét is lesz és ilyen összeállításban még nem mentem ezzel az autóval, úgyhogy az első gyorson fogom átélni az első tapasztalatokat. Nem vagyok túl nyugodt, de hát úgy gondolom, hogy nem hibázhatok akkorát, mint az előző versenyen, az első két gyorsot arra fogom szánni, hogy összebarátkozzam az autóval, mert sajnos esőben nem volt lehetőségünk tesztelni. Meg kell tapasztalnom, hogyan viselkedik az autó ilyen körülmények között, és az árpádtetői szakasz nem a legideálisabb erre... iszonyatosan gyors pálya, nagyon sokat kell lefelé menni, sokféle aszfalt van rajta, rengeteg a „fényes” rész, ami rettenetesen csúszik, úgyhogy azt hiszem, egy nagyon nehéz kezdése lesz ez a versenynek ezzel a  két gyorsasági szakasszal. A sötét 100 %, az eső még kérdőjel, de jelenleg is esik rendesen. Nagyon nehéz első nap lesz!”

Kazár Miki: „Bizakodva várjuk a versenyt, és bár az időjárás most sem a legjobb, elég borús, mégis bízom benne, hogy nem lesz igazuk a meteorológusoknak. Száraz pályákat szeretnénk mi is, és a nézőknek is ez lenne a kedvező, hiszen biztosan többen jönnének a pályák szélére, ha jó idő lenne. Az autó fel van készítve, nagyon jó lámpasorunk is van, szerintem azzal majd lehet gyorsan menni a ma éjszakai gyorsokon. Bízom benne, hogy az erdő nem tartogat majd vadállat bemutatót számunkra, mert akkor nagyon szerencsétlenül és nagyon gyorsan véget érhet a verseny bárki számára. Sátánál már egyszer átéltem hasonlót, akkor egy teljes vaddisznó családdal randevúztunk az úton. A pályák ismerősek, szeretjük is, és én személy szerint örülök, hogy a pécsváradi gyorsasági ezúttal nem szerepel a programban. Állunk elébe a dolgoknak, nagyon jó hangulatban várjuk a futamot, bár most elég fáradt vagyok az éjszakai tesztnek köszönhetően. Az első napot túl kell élni, szombaton pedig még lehet javítgatni az időeredményeken.”

Herczig Norbi: „Nagyon jól felkészültünk, annyit mentünk Igorral, mint Marco Polo! :-) A teszt nagyon-nagyon jól sikerült, egy olyan autót kaptunk, ami szinte teljesen kész volt a Mecsek Rallye-ra, köszönhetően a tavalyi évnek, amikor a csapatunk már részt vett ezen a versenyen, és minden információjuk megvolt a versenyről. Ki tudtuk próbálni az éjszakai vezetést, és alapvetően jóleső érzéssel konstatáltuk, hogy ugyanúgy élvezzük a sötétet, mint eddig. A vizet? Ezt egyelőre nem tudom megmondani, bár nem volt tegnap víz, azért a vizes beállításokat kipróbáltuk. A helyszínen majd kiderül, van amikor kedvelem, van amikor nem... ahogy adja! Ha vizes, akkor mindenkinek vizes! :-)”

Turán Frici: „Nagyon jó volt a teszt, nagyon élveztük, főképp az éjszakait. Egy dolog hiányzott: az esős teszt lehetősége, pedig szerettük volna ezt is kipróbálni, mert nincs sok tapasztaltunk esőben ezzel az autóval, ami van, az is teljesen más abronccsal. Abból kiindulva, hogy ilyen beállításaink vannak szárazra, gondolom ezeket könnyedén át lehet ültetni a vizes beállításokra... Mindenki az eget kémleli, hogy milyen időjárás lesz, jelenleg épp esik, de estig még bármi előfordulhat!” 

Elek Pisti: „Hogy milyen időjárást? Én úgy szeretném, hogy amikor mi megyünk, akkor süssön a nap, legyen száraz a pálya, a többieknek pedig ki-mit szeretne, nekik akár eshet is! :-) Az önfeledt száguldás a száraz pályán az igazi, ilyenkor van lutri ebben az esős dologban, de ha esőben kell menni, akkor ott megyünk! A pályák ugyanolyanok, mint tavaly és én a többiekkel ellentétben nem is igazán vagyok elájulva ezektől. Nekem semmilyen nagy feelinget nem nyújtanak, meg sem közelítik a bükki pályákat... A tesztünk ismét nagyon komoly volt! :-) Éjszaka fél 2-kor megérkezett az autónk, mivel a lámpát be kellett állítani, ezt megtettük, mentem kb. 10 km-t a kocsival és ennyi. Éjszaka nem volt kedvem kocsikázni, gyakorlatilag mondhatjuk, hogy ahogy kiszálltam Bükfürdőn, most úgy fogom folytatni. Vannak más feladataink, ott is helyt kell állni, sajnos nem tudunk teljes erőnkkel a rallye-ra koncentrálni, de amit lehet megteszünk! Örülök, hogy többen vagyunk, mint Bükfürdőn és várom a további versenyzőket is, jöjjenek! Jó versenyt várok, mindenkinek jó versenyzést kívánok, ügyesek legyenek az esőben is, ne legyen baleset!”

Pethő Tyutyu: „Utolsó pillanatban eldöntöttük, hogy elindulunk lefelé Pécsre. A végső lökést az induláshoz az adta meg, hogy a pályákat elég jól ismerjük, nem kell rajtuk túl sokat tréningezni, egy nap alatt be is jártuk őket. Szeretnénk jó helyezést elérni! Az autót múlt hét óta kicsit feltupíroztuk, hiszen akkor ismét egy szlovák futamon szerepeltünk. Remélem, hogy sebesen tudunk még közlekedni és nem múlt még el belőlünk a lendület múlt hét óta, amikor is harmadik helyen zártunk. Szeretnénk tovább hajtani az autót, befejezni a versenyt és dobogóra állni! Nyilván jó lenne abszolútban is, de azt hiszem, az nehéz lesz! :-) Már most csepereg az eső, és ha este esik, akkor nem csak nekünk esik, de este azért jobb lenne a száraz, mert az rögtön két nehézségi fok, hogy esik és sötét is van. Üdvözlöm a kis szurkolóimat! :-)”

Bíró Péter: „Bükfürdő után már nagyon vártuk ezt a versenyt, hiszen ott sikerült elindulnunk, egész jól is ment, de egy technikai probléma miatt nem tudtuk befejezni. Nagyon jó tapasztalataink voltak az autóval, nagyon tetszett és velem is meg volt elégedve a csapat is, így igazából annak ellenére is pozitívan zártuk, hogy nem értünk célba. Ezzel az autóval még nem mentem aszfalton, tegnap sikerült tesztelni, és az eddigi autóimhoz képest nagyon pozitív volt. Nagyon tetszett a használhatósága, a beállítások is jól sikerültek. Kicsit izgulok az eső miatt, egy száraz – első – versenyt szeretnénk és biztonságosan egy jót versenyezni. Ez lenne a fő cél és nyilván fokozatosan gyorsulni, kategóriához illően. A pályák egyre jobban tetszenek, bár eddig még nem nagyon versenyeztem Pécsen. Tavaly sem sikerült egy technikai hiba miatt végig mennünk, így versenytapasztalatom nem sok van a pécsi pályákról, ezért van is bennem egy kis idegenkedés, de most azért már rá merem mondani, hogy tetszenek a pályák, bár nem tudom összehasonlítani egy egrivel - amit mondjuk nagyon szeretek. Remélem, hogy verseny után azt tudom mondani, hogy ezek is nagyon tetszenek!”

Matics Misi: „Természetesen itt vagyunk, tesztelni nem teszteltünk, reméljük az ózdi tapasztalatszerzés elég volt. A pályák szerintem nagyon jók lesznek, de a hangulatunk nem az igazi… fáradtak vagyunk! Már reggel 6-kor gépátvételen voltunk… Nagyon örülünk, hogy megyünk az osztrák-minta után, de még jobban örülnénk, ha egy-két jó szokást is átvennének tőlük a rendezők, hogy rugalmasabban menjenek a dolgok. Ha már éjszaka versenyzünk, jó lett volna úgy kialakítani az időtervet, hogy legyen lehetőség pihenni. Biztosan érdekes lesz, és bizonyára mindenki számára nehéz lesz ráállni erre, így ha már a pihenés nem is fért bele a programba, lehetett volna már délután egy-két gyors, hogy belerázódjunk a versenyzésbe, és onnét már nem lett volna akkora lépés a sötétben versenyzés. Az esőről ne is beszéljünk, az még nagyon hiányozna a sötéthez!”

Bujdos Miki: „Nem mondom, hogy esőtáncot járunk, meglennénk nélküle is... de majd megpróbálunk alkalmazkodni. A pályák nagyon tetszenek, nagyon vártuk már az aszfaltot, de még meg kell szoknunk, hiszen tavaly ősz óta nem versenyeztünk aszfalton. A teszt viszonylag jól sikerült, bár a lámpaállításunk még nem tökéletes. Természetesen az eső előtt megállt az ablaktörlőnk, úgyhogy most ezt kell megjavítani. Nagy szükségünk volt a tesztre, de még így is van bennünk egy adag drukk, reméljük a prológ majd segít legyűrni ezt a feszültséget és az esti gyorsokon már jól fogunk menni. Próbálunk készülni a mai gyorsokra, szerintem sok fog ezen múlni, és ha még az eső is leesik, akkor azért az izgalmas lesz! A gumiválasztás nagyon döntő lesz, és nagyon nagy kérdés is egyben! Amúgy minden jó, nagyon várjuk, hogy mehessünk!”

 

Ez a hír most jelenik meg 3745. alkalommal
címkék: Pécs
Share |
Pécs • rally ob
2012.06.01-02.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
46. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k