|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Balogh Janiék az első szakaszon estek ki a kassai futamon... Az autó mellett szomorúan ült az alkalmi navigátor és a bajnokesélyes pilóta. Janival már Pécse előtt idéztük fel a történteket: Amúgy milyen lett volna ez a Kassa Rally? Ez már sosem fog kiderülni… Mármint az, hogy számunkra milyen lett volna.
De a pályák?
Azok jók lettek volna! A rozsnyói városi szakasszal nem voltam nagyon kibékülve, de az összes többi igazi verseny lett volna…
![]() Mi történt?
Elfáradt egy olyan alkatrész, aminek még messze nem kellett volna elfáradnia. Senkit nem tudok ezért hibáztatni.
A lengőkarba beágyazott talpas csonkja letört… Hamarabb törik el egy alumínium lengővilla, mint egy ilyen talpas… de most neki sikerült. Nem tudjuk, hogy, smint. Még szerencse a szerencsétlenségben, hogy voltak helyek, ahol sokkal melegebb lett volna, ha ott történik meg mindez. Végülis egy féktávon tört el. Én igyekszem általában egyenesen fékezni, egyenesen mentünk tovább. Bár elég hamar megállt az autó, azonnal kifordult alóla a kerék.
![]() Milyen volt nézőként végignézni a magyar mezőnyt? Most ezt teljesen komolyan kérdezem!
Egy farönkön végignézni, úgy, hogy mi pár perccel hamarabb kiestünk, úgy nem volt jó…
Amúgy magát a versenyt nézni nem rossz! Nem egy látványos helyen voltunk, de azt láttuk, hogy az R5-ös autók jók. Az eleje jó! Mindenki a helyén megy… De Balogh Janiként nézni roppant bosszantó volt. Nem tudtam elhessegetni a gondolatot, hogy tudtunk volna menni…
![]() Egy mínuszt elengedtetek…
Egyet el kellett engedni… Bár az volt a terv, hogy inkább majd cserélünk versenyeredményt, mintsem dobunk, de most dobni kellett…
Mecsek. Hány pont kell a bajnoki címhez?
Kassa kicsit változtatta a ponttáblázatot és a számításaink szerint három pont elég a kategória bajnoki címhez. Ha már így alakult, hogy dobni kell eredményt, ezért ezen a versenyen tényleg semmi más nem fog a szemünk előtt lebegni, mint az, hogy a kategóriában hozzuk, ami a bajnoki címhez kell!
Eszerint állunk neki az egésznek.
Szerintem az ózdi verseny eredménye fogja főként befolyásolni majd az abszolútban az év végi eredményünket, úgyhogy most semmiképp sem akarunk olyan csatákba beleállni, ami nem a mi dolgunk. Persze ezt már nagyon sokszor elmondtam, de most ténylegesen erről is van szó! Végig kell csinálni a pécsi versenyt, menjünk a ritmusunkban, ne legyünk görcsösek… Változékony, változatos és kihívásokkal teli verseny lesz. Úgy hozta a sors, hogy megint megyünk rönköket kerülgetni az erdőbe. Van bennünk tenni akarás. Ez a hír most jelenik meg 2518. alkalommal
címkék: Balogh Jani, Mitsubishi
![]() 2016.09.09-11.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |