LCH Tavaszi LADA találkozó
Pénzes Zsolt - Itthon nem
Itthon nem
2009-11-23
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
685431641
Napi oldal:
137481
Jelenleg:
1634
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Pénzes Zsolt a Komló Rallye-n Nyírfás Julival autózott egy jó ízűt. 

Az idei versenyeken főleg, mint csapatvezetővel találkozhattunk veled, csak Veszprémben és Komlón láthattunk versenyezni, amolyan örömautózás címszóval. A kevés versenykilométer ellenére mégis jöttek az eredmények…
Inkább úgy fogalmaznék, hogy voltak jó részeredmények. Igazából amennyi időt és energiát fordítottunk rá, ahhoz képest valóban jók voltak az idők. Egy biztos, hogy ezek között a srácok között, akik egész évben mennek, és minden versenyen indulnak N csoportban, már nem lehet komoly eredményre számítani annak, aki csak néha indul. Nagyon erős mezőny van N csoportban. Egy-egy gyorsaságin lehet jó eredményt elérni, de ahhoz, hogy minden gyorson jó eredményt érjen el valaki, ahhoz mindennek klappolnia kell. Mi szórakozni mentünk, ha tudtunk menni jó időt, akkor az jó érzés volt, de ha megforogtunk, vagy nem mentünk jól, akkor sem szomorkodtunk, nem volt nagy dráma.

Mint csapatvezető, csapat tulajdonos hogy láttad az idei bajnokságot, hogy értékeled?
Elég kaotikusnak látom. És mivel nincsenek szabályok, illetve a szabályok nem vonatkoznak mindenkire egyértelműen, így én ezt nem nevezném nagyon bajnokságnak.

Idén kik versenyeztek az autóiddal?
Dr. Varga Attila ment az egyik Mitsubishi-vel, másikkal a Baksay - Szabó Ádám, a S1600-as Suzuki-val pedig a Pryma Zoltán. Ezzel a három autóval dolgoztunk az idei évben.

Hogy szerepeltek az autóid?
Varga doki autójával csak egy műszaki problémánk volt Veszprém Rallye-n, egy váltót kellett cserélnünk és be tudta fejezni a versenyt. Ő egy megfontoltabb ember, a laza talajt kedveli, és nagy bánatára a Nyirád Rallye kimaradt. Az Ádám még fiatal srác, aki még hibázgat, így tiszta versenye talán csak az Eger Rallye volt, illetve a Veszprém Rallye. Voltak műszaki hibáink is az Ő autójával, talán mondhatom, hogy van még mit kölcsönösen javulnunk. A Pryma Zoli az Ignis-szel ment, ami 100%-os volt az évben, és a bajnokság harmadik helyére tudott beérkezni, amiben nagy szerepe volt a megbízható technikának is. Ő annyit kockáztat amennyire biztosnak érzi. Karcolás nélkül teljesített az évet, maximálisan hozta a megbeszélteket.

Hogy érintik az autóidat, az N4-es Mitsubishiket, az elfogadható alvázszámok szűkítése?
Minket ez a probléma nem érint, de volt, amikor érinthetett volna. Azt gondolom, hogy ez is egy olyan döntés, ami nem átgondolt és nem feltétlenül szolgálja a rally érdekeit. Itt megint bizonyos emberek "kiskirálykodnak", anélkül, hogy az érdekelt versenyzőkkel bárki is egyeztetett volna. Ez megint oda vezet, hogy még kevesebb induló lesz a magyar bajnokságban.

Mik a terveid jövőre, mint versenyautó tulajdonos, és mint versenyző?
Az autókat szeretném, ha kibérelnék minél több versenyre. A bérlőink Magyarországon versenyeznek az autókkal, mert a szponzoraiknak ez az érdeke. Én nem kívánok itthon versenyezni, a pénzemet itt elkölteni, esetleg ha van kedvem, akkor egy-két versenyen elindulok. Lehet, hogy nem is váltok magyar licencet, majd inkább valahol külföldön váltom ki. Így legalább az itthoni hiteltelen emberek nem tudják az én pénzemet költeni. Versenyezni is olyan helyen szeretnék, ahol a szabályok mindenkire egyformán vonatkoznak.

Külföldi verseny?
Januárban megyünk Finnországban, az Arctic Rallye-ra, azon kívül szeretnék a németországi VB futamon is menni, de meglátjuk még.

Komló Rallye - Prológ

Ez a hír most jelenik meg 6340. alkalommal
címkék: Pénzes Zsolt
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k