Pénzes Zsolt - Itthon nem
Itthon nem
2009-11-23
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
807964881
Napi oldal:
339006
Jelenleg:
1080
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Pénzes Zsolt a Komló Rallye-n Nyírfás Julival autózott egy jó ízűt. 

Az idei versenyeken főleg, mint csapatvezetővel találkozhattunk veled, csak Veszprémben és Komlón láthattunk versenyezni, amolyan örömautózás címszóval. A kevés versenykilométer ellenére mégis jöttek az eredmények…
Inkább úgy fogalmaznék, hogy voltak jó részeredmények. Igazából amennyi időt és energiát fordítottunk rá, ahhoz képest valóban jók voltak az idők. Egy biztos, hogy ezek között a srácok között, akik egész évben mennek, és minden versenyen indulnak N csoportban, már nem lehet komoly eredményre számítani annak, aki csak néha indul. Nagyon erős mezőny van N csoportban. Egy-egy gyorsaságin lehet jó eredményt elérni, de ahhoz, hogy minden gyorson jó eredményt érjen el valaki, ahhoz mindennek klappolnia kell. Mi szórakozni mentünk, ha tudtunk menni jó időt, akkor az jó érzés volt, de ha megforogtunk, vagy nem mentünk jól, akkor sem szomorkodtunk, nem volt nagy dráma.

Mint csapatvezető, csapat tulajdonos hogy láttad az idei bajnokságot, hogy értékeled?
Elég kaotikusnak látom. És mivel nincsenek szabályok, illetve a szabályok nem vonatkoznak mindenkire egyértelműen, így én ezt nem nevezném nagyon bajnokságnak.

Idén kik versenyeztek az autóiddal?
Dr. Varga Attila ment az egyik Mitsubishi-vel, másikkal a Baksay - Szabó Ádám, a S1600-as Suzuki-val pedig a Pryma Zoltán. Ezzel a három autóval dolgoztunk az idei évben.

Hogy szerepeltek az autóid?
Varga doki autójával csak egy műszaki problémánk volt Veszprém Rallye-n, egy váltót kellett cserélnünk és be tudta fejezni a versenyt. Ő egy megfontoltabb ember, a laza talajt kedveli, és nagy bánatára a Nyirád Rallye kimaradt. Az Ádám még fiatal srác, aki még hibázgat, így tiszta versenye talán csak az Eger Rallye volt, illetve a Veszprém Rallye. Voltak műszaki hibáink is az Ő autójával, talán mondhatom, hogy van még mit kölcsönösen javulnunk. A Pryma Zoli az Ignis-szel ment, ami 100%-os volt az évben, és a bajnokság harmadik helyére tudott beérkezni, amiben nagy szerepe volt a megbízható technikának is. Ő annyit kockáztat amennyire biztosnak érzi. Karcolás nélkül teljesített az évet, maximálisan hozta a megbeszélteket.

Hogy érintik az autóidat, az N4-es Mitsubishiket, az elfogadható alvázszámok szűkítése?
Minket ez a probléma nem érint, de volt, amikor érinthetett volna. Azt gondolom, hogy ez is egy olyan döntés, ami nem átgondolt és nem feltétlenül szolgálja a rally érdekeit. Itt megint bizonyos emberek "kiskirálykodnak", anélkül, hogy az érdekelt versenyzőkkel bárki is egyeztetett volna. Ez megint oda vezet, hogy még kevesebb induló lesz a magyar bajnokságban.

Mik a terveid jövőre, mint versenyautó tulajdonos, és mint versenyző?
Az autókat szeretném, ha kibérelnék minél több versenyre. A bérlőink Magyarországon versenyeznek az autókkal, mert a szponzoraiknak ez az érdeke. Én nem kívánok itthon versenyezni, a pénzemet itt elkölteni, esetleg ha van kedvem, akkor egy-két versenyen elindulok. Lehet, hogy nem is váltok magyar licencet, majd inkább valahol külföldön váltom ki. Így legalább az itthoni hiteltelen emberek nem tudják az én pénzemet költeni. Versenyezni is olyan helyen szeretnék, ahol a szabályok mindenkire egyformán vonatkoznak.

Külföldi verseny?
Januárban megyünk Finnországban, az Arctic Rallye-ra, azon kívül szeretnék a németországi VB futamon is menni, de meglátjuk még.

Komló Rallye - Prológ

Ez a hír most jelenik meg 6478. alkalommal
címkék: Pénzes Zsolt
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k