SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Pénzes Zsolt - Itthon nem
Itthon nem
2009-11-23
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
773625656
Napi oldal:
27941
Jelenleg:
1275
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Pénzes Zsolt a Komló Rallye-n Nyírfás Julival autózott egy jó ízűt. 

Az idei versenyeken főleg, mint csapatvezetővel találkozhattunk veled, csak Veszprémben és Komlón láthattunk versenyezni, amolyan örömautózás címszóval. A kevés versenykilométer ellenére mégis jöttek az eredmények…
Inkább úgy fogalmaznék, hogy voltak jó részeredmények. Igazából amennyi időt és energiát fordítottunk rá, ahhoz képest valóban jók voltak az idők. Egy biztos, hogy ezek között a srácok között, akik egész évben mennek, és minden versenyen indulnak N csoportban, már nem lehet komoly eredményre számítani annak, aki csak néha indul. Nagyon erős mezőny van N csoportban. Egy-egy gyorsaságin lehet jó eredményt elérni, de ahhoz, hogy minden gyorson jó eredményt érjen el valaki, ahhoz mindennek klappolnia kell. Mi szórakozni mentünk, ha tudtunk menni jó időt, akkor az jó érzés volt, de ha megforogtunk, vagy nem mentünk jól, akkor sem szomorkodtunk, nem volt nagy dráma.

Mint csapatvezető, csapat tulajdonos hogy láttad az idei bajnokságot, hogy értékeled?
Elég kaotikusnak látom. És mivel nincsenek szabályok, illetve a szabályok nem vonatkoznak mindenkire egyértelműen, így én ezt nem nevezném nagyon bajnokságnak.

Idén kik versenyeztek az autóiddal?
Dr. Varga Attila ment az egyik Mitsubishi-vel, másikkal a Baksay - Szabó Ádám, a S1600-as Suzuki-val pedig a Pryma Zoltán. Ezzel a három autóval dolgoztunk az idei évben.

Hogy szerepeltek az autóid?
Varga doki autójával csak egy műszaki problémánk volt Veszprém Rallye-n, egy váltót kellett cserélnünk és be tudta fejezni a versenyt. Ő egy megfontoltabb ember, a laza talajt kedveli, és nagy bánatára a Nyirád Rallye kimaradt. Az Ádám még fiatal srác, aki még hibázgat, így tiszta versenye talán csak az Eger Rallye volt, illetve a Veszprém Rallye. Voltak műszaki hibáink is az Ő autójával, talán mondhatom, hogy van még mit kölcsönösen javulnunk. A Pryma Zoli az Ignis-szel ment, ami 100%-os volt az évben, és a bajnokság harmadik helyére tudott beérkezni, amiben nagy szerepe volt a megbízható technikának is. Ő annyit kockáztat amennyire biztosnak érzi. Karcolás nélkül teljesített az évet, maximálisan hozta a megbeszélteket.

Hogy érintik az autóidat, az N4-es Mitsubishiket, az elfogadható alvázszámok szűkítése?
Minket ez a probléma nem érint, de volt, amikor érinthetett volna. Azt gondolom, hogy ez is egy olyan döntés, ami nem átgondolt és nem feltétlenül szolgálja a rally érdekeit. Itt megint bizonyos emberek "kiskirálykodnak", anélkül, hogy az érdekelt versenyzőkkel bárki is egyeztetett volna. Ez megint oda vezet, hogy még kevesebb induló lesz a magyar bajnokságban.

Mik a terveid jövőre, mint versenyautó tulajdonos, és mint versenyző?
Az autókat szeretném, ha kibérelnék minél több versenyre. A bérlőink Magyarországon versenyeznek az autókkal, mert a szponzoraiknak ez az érdeke. Én nem kívánok itthon versenyezni, a pénzemet itt elkölteni, esetleg ha van kedvem, akkor egy-két versenyen elindulok. Lehet, hogy nem is váltok magyar licencet, majd inkább valahol külföldön váltom ki. Így legalább az itthoni hiteltelen emberek nem tudják az én pénzemet költeni. Versenyezni is olyan helyen szeretnék, ahol a szabályok mindenkire egyformán vonatkoznak.

Külföldi verseny?
Januárban megyünk Finnországban, az Arctic Rallye-ra, azon kívül szeretnék a németországi VB futamon is menni, de meglátjuk még.

Komló Rallye - Prológ

Ez a hír most jelenik meg 6426. alkalommal
címkék: Pénzes Zsolt
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k