Pénzesék Svédországban
havas pályabejárás után
2006-02-02
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797619810
Napi oldal:
232763
Jelenleg:
876
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Pénzes Zsolt és Thurzó András neveit olvashatjuk a svéd VB nevezési listáján, egy Renault Clio Ragnotti N3-as autóval egyetemben.
A fiúk már túl vannak a pályabejáráson, telefonon sikerült elérni a pilótát:


Hogy találtátok ki ezt a svéd VB-s túrát?
Szeretek a hóban autózni, minden télen fent vagyok, ha van rendes hó…
Tudtuk, hogy itt elfogadják gond nélkül a nevezésünket és a főszponzorunknak, a Conradnak is vannak itt érdekeltségei, jelen van Svédországban és így az induláshoz szükséges költségvetést is össze tudtuk hozni.
Igaz, hogy nem egy összkerekes autóval indulunk, de így a pályabejárások után úgy tűnik, hogy ezzel a kis autóval is nagy élmény lesz menni…

Ugyanúgy csúszik a hó ott is, mint itthon?
Lényegében igen :)
Annyiban másabb, hogy itt +3 fokban nem olvad, gondolom azért, mert annyira át van fagyva a talaj.
És még ami más, hogy máskor sötétedik… Mindig éjszaka szoktam feljárni kocsizni, hogy lássam, jönnek e szemből, itt pedig csak a nap végén megyünk majd sötétben, kicsit furcsa volt, nagyon vakított néhol a hó.

Megleptek a pályák, vagy ezt vártátok?
Voltak információink, hogy nagyon gyorsak.
Az volt meglepő, hogy azon túl, hogy gyorsak, technikásak is.
Nem egyenesek miatt gyors, hanem nagyon sok a tempós kanyar. Az összes gyorsasági nagyon látványos, azt hiszem itt nem lehet rossz helyre állni a nézőknek. Hihetetlen dolgokat fognak majd látni… gondolom főleg a WRC-ktől, de azt gondolom a kisautók is tudnak majd látványosan közlekedni.
Sok ugrató, gyors kanyarok. A leghosszabb, negyven kilométeres gyorsnak több, mint a felét 6-ik telin teljesítik a nagyautók és nálunk is nagy lesz a tempó, azt hiszem.
Csomó befagyott tó az utak mellett, sok helyen, ha hibázol, akkor irány a tó jege…
A keddi pályák jegesek voltak, a szerdaiak inkább hófalak között.
A 40 kilométerest mi mind a két nap sötétben teljesítjük.

A szerviznek volt egy kis kalandja… Már ott vannak a fiúk?
Igen, mindenki megérkezett.
Sajnos szétment az Ikarus motorja Berlinnél, ezúton is szeretnénk megköszönni Pryma Zolinak és a Pacottinak, hogy egy-egy szervizautóval kisegítettek bennünket. A srácok átpakolták a motyót és egy nap késéssel megérkeztek.
Remélem ezzel a kalandok véget érnek és jöhet az élvezet.
Majd még ki kell találnunk, hogy hogyan visszük haza az Ikarust, félek, hogy azt ott helyben kell valahogy megjavítanunk, ott kell majd motort cserélnünk.

Mi a további programotok, így a tréning után?
Csütörtök délelőtt, fél 12-kor gépátvételünk van. Délelőtt a prioritott versenyzőknek van a shakedown, nekünk délután. Este pedig Karlstadban a rajtceremónia 7 órakkor.
Péntektől pedig gyűrjük a havat…

A pályákról még tudsz mondani valamit?
10 különböző pálya, a legrövidebb a prológ a maga 2 kilométerével, a leghosszabb pedig a már említett 40 kilométeres gyorsasági.
Nagyon profin van minden megszervezve, kíváncsian várjuk.

Az biztos, hibázni nem szabad!
Abban a pillanatban, hogy hibázol - mindegy, hogy milyen kocsival - mivel nem lesznek mindenhol emberek, így könnyen ott lehet maradni a hóban.
Nem szabad lemenni az út szélére, mert nem tudsz visszajönni, ezt már az első gyors tréningjén megtapasztaltuk. Elengedtünk valakit és úgy ahogy van, lecsúsztunk…

Mi a cél?
A célbaérés és a tanulás, tapasztalatszerzés.
Szeretnénk ezeket a későbbiekben hasznosítani. Elsősorban a pályákról információkat gyűjteni.
Azt gondolom, hiába jöttünk volna ide akármilyen kocsival, legyen az WRC, vagy akármilyen összkerekes autó, helyismeret nélkül nem lehet itt semmilyen formában labdába rúgni.
Helyismeret kell és akkor pár év múlva majd, talán…

Ez a hír most jelenik meg 7737. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k