Pénzesék Svédországban
havas pályabejárás után
2006-02-02
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765405692
Napi oldal:
8929
Jelenleg:
989
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Pénzes Zsolt és Thurzó András neveit olvashatjuk a svéd VB nevezési listáján, egy Renault Clio Ragnotti N3-as autóval egyetemben.
A fiúk már túl vannak a pályabejáráson, telefonon sikerült elérni a pilótát:


Hogy találtátok ki ezt a svéd VB-s túrát?
Szeretek a hóban autózni, minden télen fent vagyok, ha van rendes hó…
Tudtuk, hogy itt elfogadják gond nélkül a nevezésünket és a főszponzorunknak, a Conradnak is vannak itt érdekeltségei, jelen van Svédországban és így az induláshoz szükséges költségvetést is össze tudtuk hozni.
Igaz, hogy nem egy összkerekes autóval indulunk, de így a pályabejárások után úgy tűnik, hogy ezzel a kis autóval is nagy élmény lesz menni…

Ugyanúgy csúszik a hó ott is, mint itthon?
Lényegében igen :)
Annyiban másabb, hogy itt +3 fokban nem olvad, gondolom azért, mert annyira át van fagyva a talaj.
És még ami más, hogy máskor sötétedik… Mindig éjszaka szoktam feljárni kocsizni, hogy lássam, jönnek e szemből, itt pedig csak a nap végén megyünk majd sötétben, kicsit furcsa volt, nagyon vakított néhol a hó.

Megleptek a pályák, vagy ezt vártátok?
Voltak információink, hogy nagyon gyorsak.
Az volt meglepő, hogy azon túl, hogy gyorsak, technikásak is.
Nem egyenesek miatt gyors, hanem nagyon sok a tempós kanyar. Az összes gyorsasági nagyon látványos, azt hiszem itt nem lehet rossz helyre állni a nézőknek. Hihetetlen dolgokat fognak majd látni… gondolom főleg a WRC-ktől, de azt gondolom a kisautók is tudnak majd látványosan közlekedni.
Sok ugrató, gyors kanyarok. A leghosszabb, negyven kilométeres gyorsnak több, mint a felét 6-ik telin teljesítik a nagyautók és nálunk is nagy lesz a tempó, azt hiszem.
Csomó befagyott tó az utak mellett, sok helyen, ha hibázol, akkor irány a tó jege…
A keddi pályák jegesek voltak, a szerdaiak inkább hófalak között.
A 40 kilométerest mi mind a két nap sötétben teljesítjük.

A szerviznek volt egy kis kalandja… Már ott vannak a fiúk?
Igen, mindenki megérkezett.
Sajnos szétment az Ikarus motorja Berlinnél, ezúton is szeretnénk megköszönni Pryma Zolinak és a Pacottinak, hogy egy-egy szervizautóval kisegítettek bennünket. A srácok átpakolták a motyót és egy nap késéssel megérkeztek.
Remélem ezzel a kalandok véget érnek és jöhet az élvezet.
Majd még ki kell találnunk, hogy hogyan visszük haza az Ikarust, félek, hogy azt ott helyben kell valahogy megjavítanunk, ott kell majd motort cserélnünk.

Mi a további programotok, így a tréning után?
Csütörtök délelőtt, fél 12-kor gépátvételünk van. Délelőtt a prioritott versenyzőknek van a shakedown, nekünk délután. Este pedig Karlstadban a rajtceremónia 7 órakkor.
Péntektől pedig gyűrjük a havat…

A pályákról még tudsz mondani valamit?
10 különböző pálya, a legrövidebb a prológ a maga 2 kilométerével, a leghosszabb pedig a már említett 40 kilométeres gyorsasági.
Nagyon profin van minden megszervezve, kíváncsian várjuk.

Az biztos, hibázni nem szabad!
Abban a pillanatban, hogy hibázol - mindegy, hogy milyen kocsival - mivel nem lesznek mindenhol emberek, így könnyen ott lehet maradni a hóban.
Nem szabad lemenni az út szélére, mert nem tudsz visszajönni, ezt már az első gyors tréningjén megtapasztaltuk. Elengedtünk valakit és úgy ahogy van, lecsúsztunk…

Mi a cél?
A célbaérés és a tanulás, tapasztalatszerzés.
Szeretnénk ezeket a későbbiekben hasznosítani. Elsősorban a pályákról információkat gyűjteni.
Azt gondolom, hiába jöttünk volna ide akármilyen kocsival, legyen az WRC, vagy akármilyen összkerekes autó, helyismeret nélkül nem lehet itt semmilyen formában labdába rúgni.
Helyismeret kell és akkor pár év múlva majd, talán…

Ez a hír most jelenik meg 7723. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k