h i r d e t é s
Összes oldal:
774064440
Napi oldal:
115100
Jelenleg:
923
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Meglepő ajánlattal áll elő a Pirelli Trofeo 2008-ban a tereprally világában. McRae Enduro autóján alapuló, négy futamos márkabajnokságot hoz létre az olasz gumigyár, ahol minden résztvevőnek teljes szervizhátteret biztosítanak.
Az új széria egészen újat alkot ebben a szakágban, hiszen egy amolyan kulcsrakész koncepcióval áll elő. A résztvevők először is befektetnek egy az FIA T1 szabályainak megfelelő 170.000 eurós McRae Enduro autóba, melyhez tartozik egy teszt is Angliában, és egy 40.000 eurós csomag. Ez amolyan "gyere segítünk" csomag, hiszen magába foglalja az adminisztrációs segítséget, még a nevezési összegeket is, technikai átvételt, logisztikai formaságokat, az autó versenyre és vissza történő szállítását, az autó teljes felkészítését, átfogó csapatszerkezetet központi szervizzel, teljes támogatást és szervizt verseny során, pótalkatrészeket, ingyen gumikat, verseny utáni szervizt, ahol a következő futamra is felkészítik az autót, egy pr és marketing programot, egy forgatócsoportot versenyenként, belső kamerákat, megvágott videókat és podcastot a versenyző vagy szponzorok honlapján, és még további szolgáltatásokat.
Ennek köszönhetően a spanyol, magyar, angol és portugál futamból álló sorozatba mindössze 210.000 euróért lehet beszállni, ami viszonylag alacsony. Persze a kocsikat futamonként is lehet bérelni, és saját szervizcsapatot is vihet magával a versenyző. Az esélyegyenlőség végett azonban minden kocsit szigorúan ellenőriznek, hogy a feltételek mindenkinek azonosak legyenek.
A McRae Enduro autókon csak a Pirelli Scorpion Zero gumikat lehet majd használni. A helyezésekért járó pénzdíjazás helyett a Pirelli úgy döntött inkább minden verseny kezdetekor minden résztvevőnek ingyen ad hat gumit. A McRae Enduro autókat egy strapabíró 2,7 literes, V6-os Ford diesel turbómotor hajtja, mely 240 lóerős és 550 Nm-es, hat sebességes ZF váltóval és persze összkerékhajtással. A 2009-es Dakar rallyra egy újabb változatot fognak fejleszteni. Az első prototípus 2005 végén épült meg, majd következtek a tesztek és a fejlesztés. 2008 tavaszán szállítják ki az első autókat a megrendelőknek. A kocsi Londonban megnyerte az Autocar magazin "Idea of the year" (Az év ötlete) címet.
"Az FIA szeretné támogatni a tereprallyt, és új pilótákat megnyerni a szakágnak" - mondta Alister McRae, aki nem csak igazgató, de fő tesztpilóta is. "Úgy gondoljuk, hogy egy kedvező költségvetésű márkabajnokság ideális alap lehet. Sokat dolgoztunk azon, hogy a McRae Enduro mind a tapasztaltabb, mind pedig a fiatal pilóták számára érdekes legyen ebben az izgalmas sportágban." Az FIA Nemzetközi Baja Kupájának hat futamából az utolsó négy számít majd bele a Pirelli Trofeoba.
2008-as naptár: 07. 17. - 07. 20 Baja Espana (ESP) 08. 21. - 08. 24. Hungarian Baja (HUN) 09. 25. - 09. 28. Baja GB (GB) 10. 18. - 10. 21. Baja Anta Da Serra - Portalegre (POR)
Forrás: www.rallye1.de
Ez a hír most jelenik meg 6534. alkalommal
|