h i r d e t é s
Összes oldal:
765643523
Napi oldal:
92414
Jelenleg:
1130
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Meglepő ajánlattal áll elő a Pirelli Trofeo 2008-ban a tereprally világában. McRae Enduro autóján alapuló, négy futamos márkabajnokságot hoz létre az olasz gumigyár, ahol minden résztvevőnek teljes szervizhátteret biztosítanak.
Az új széria egészen újat alkot ebben a szakágban, hiszen egy amolyan kulcsrakész koncepcióval áll elő. A résztvevők először is befektetnek egy az FIA T1 szabályainak megfelelő 170.000 eurós McRae Enduro autóba, melyhez tartozik egy teszt is Angliában, és egy 40.000 eurós csomag. Ez amolyan "gyere segítünk" csomag, hiszen magába foglalja az adminisztrációs segítséget, még a nevezési összegeket is, technikai átvételt, logisztikai formaságokat, az autó versenyre és vissza történő szállítását, az autó teljes felkészítését, átfogó csapatszerkezetet központi szervizzel, teljes támogatást és szervizt verseny során, pótalkatrészeket, ingyen gumikat, verseny utáni szervizt, ahol a következő futamra is felkészítik az autót, egy pr és marketing programot, egy forgatócsoportot versenyenként, belső kamerákat, megvágott videókat és podcastot a versenyző vagy szponzorok honlapján, és még további szolgáltatásokat.
Ennek köszönhetően a spanyol, magyar, angol és portugál futamból álló sorozatba mindössze 210.000 euróért lehet beszállni, ami viszonylag alacsony. Persze a kocsikat futamonként is lehet bérelni, és saját szervizcsapatot is vihet magával a versenyző. Az esélyegyenlőség végett azonban minden kocsit szigorúan ellenőriznek, hogy a feltételek mindenkinek azonosak legyenek.
A McRae Enduro autókon csak a Pirelli Scorpion Zero gumikat lehet majd használni. A helyezésekért járó pénzdíjazás helyett a Pirelli úgy döntött inkább minden verseny kezdetekor minden résztvevőnek ingyen ad hat gumit. A McRae Enduro autókat egy strapabíró 2,7 literes, V6-os Ford diesel turbómotor hajtja, mely 240 lóerős és 550 Nm-es, hat sebességes ZF váltóval és persze összkerékhajtással. A 2009-es Dakar rallyra egy újabb változatot fognak fejleszteni. Az első prototípus 2005 végén épült meg, majd következtek a tesztek és a fejlesztés. 2008 tavaszán szállítják ki az első autókat a megrendelőknek. A kocsi Londonban megnyerte az Autocar magazin "Idea of the year" (Az év ötlete) címet.
"Az FIA szeretné támogatni a tereprallyt, és új pilótákat megnyerni a szakágnak" - mondta Alister McRae, aki nem csak igazgató, de fő tesztpilóta is. "Úgy gondoljuk, hogy egy kedvező költségvetésű márkabajnokság ideális alap lehet. Sokat dolgoztunk azon, hogy a McRae Enduro mind a tapasztaltabb, mind pedig a fiatal pilóták számára érdekes legyen ebben az izgalmas sportágban." Az FIA Nemzetközi Baja Kupájának hat futamából az utolsó négy számít majd bele a Pirelli Trofeoba.
2008-as naptár: 07. 17. - 07. 20 Baja Espana (ESP) 08. 21. - 08. 24. Hungarian Baja (HUN) 09. 25. - 09. 28. Baja GB (GB) 10. 18. - 10. 21. Baja Anta Da Serra - Portalegre (POR)
Forrás: www.rallye1.de
Ez a hír most jelenik meg 6529. alkalommal
|