LCH Tavaszi LADA találkozó
Polo S1600 helyett Civic R3
Pálinkás Zsolt - Bagaméri László - 2010
2010-02-17
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
685086389
Napi oldal:
50542
Jelenleg:
1228
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Pálinkás Zsolt - Bagaméri László - Volkswagen Polo S1600
Ez a trió éveken át ott szerepelt az Országos Rallye Bajnokság rajtlistáin. 2010-ben más autó lesz a két versenyző neve mellett...
Bagaméri Lászlóval beszélgettünk a bajnokság előtt.


Sokáig árultátok a Volkswagen Polo S1600-ot. Sikerült eladni?
Igen, nagyon sokáig árultuk az autót, végül Franciaországba került, szó szerint könnyes búcsút vettünk tőle. Nagyon szívünkhöz nőtt ez a kis autó. Egy unikum volt Magyarországon, azt hiszem a nézők is szerették. 6 évet ment itthon, Kakuszi tesók mentek vele 3 évig és utána mi.

Több felé is gondolkoztunk, hogy mi az, amivel kellene versenyeznünk.

Szemmel láthatóan nagyon jó hangulat uralkodott itthon az R3-ban. Úgy gondoltuk, hogy valami ilyesmit szeretnénk csinálni 2010-ben. És talán ez hasonlít legjobban a Szuper1600-hoz.

Sajnos a Polo-nk már nem igazán volt versenyképes. Mindent bevállaltunk vele, de így is csak megszorongatni tudtuk vele Ollé Sasát, megverni nem tudtuk. Ez volt a leggyengébb autó már a magyar mezőnyben. Ettől függetlenül nagyon szerettük…

Azt már korábban eldöntöttük, hogy nem szeretnénk sokadik N4-es Mitsubishivel menni. Voltak ajánlataink R3-as autókat futtató csapatoktól, sőt még Bútor Robi is megkeresett minket, hogy menjünk a C2R2Max Kupában. Mivel nem tudtuk pontosan, hogy mennyi versenyző várható az R2 Kupában, az R3-ban talán összejön 10 autó, amiből legalább 5-6 páros bajnok szeretne majd lenni. Azt gondoltuk, hogy ez egy jó kis kategória lesz idén is. Ismerjük az ellenfeleket, láttuk, hogy milyen jó csatákat vívnak, tehát úgy döntöttünk, hogy R3 lesz a mi irányunk is.

Mi lett tehát a döntés?
Ahogy mondtam, több ajánlatunk is volt. Aztán megkeresett Puskádi Jani, aki tavaly már ment egy ilyen Hondával. Azt mondta, hogy szeretne Magyarországra hozni egy 2010-es specifikációjú Honda Civic Type-R R3-as autót. Ez a JAS legújabb fejlesztésű autója, 265 lóerős, könnyebb, mint a tavalyi autó, erősített féltengelyekkel és ami talán a legszembetűnőbb változás, hogy ez az autó már kormányváltós! Ez nagyon piszkálta Zsolti és az én fantáziámat is.

Emellett döntöttünk és minimum 6 magyar futamon szeretnénk ezzel az autóval menni, a murvákat is beleértve. Közösen fogjuk használni az autót Vizin Laci bácsival, tehát az IRC futamokon Ő is ezzel a versenykocsival fog indulni.

Ezek szerint külföldi futamot már nem is terveztek?
Az autónak így is nagyon zsúfolt az idei naptára, sokat fog menni. Mi csak a magyar bajnokságra összpontosítunk. Ha úgy alakulna néhány futam után, hogy nem lenne esélyünk megnyerni a magyar bajnokságot, akkor lehet, hogy átcsoportosítjuk az erőinket és a Barum Rallye-t nagyon szeretjük, indultunk már ott pár éve, mindketten szívesen indulnánk ott.

Bajnokságot szeretnénk nyerni!
Kemény ellenfelek lesznek, jó kis meccsek várhatóak. Jönnek az új Renault-k… Remélem mi is színesíteni fogjuk a kategóriát.

Megállapodtunk, aláírtuk a szerződéseket. Az autó jövő héten érkezik Magyarországra és Eger előtt még szeretnénk vagy Orfűn menni vele, vagy pedig egy hosszabb tesztet csinálni, hiszen meg kell szoknunk majd az autót, ami erősebb lesz, mint a S1600-os autónk volt, de a futóműve gyengébb.

Annyit tudok még mondani: Vigyázat! Jövünk! :)

Ez a hír most jelenik meg 11411. alkalommal
Share |
7 verseny
  
  
  
 
  
  
Versenyautókiállítás
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k