Polo S1600 helyett Civic R3
Pálinkás Zsolt - Bagaméri László - 2010
2010-02-17
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
798530253
Napi oldal:
67343
Jelenleg:
1052
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Pálinkás Zsolt - Bagaméri László - Volkswagen Polo S1600
Ez a trió éveken át ott szerepelt az Országos Rallye Bajnokság rajtlistáin. 2010-ben más autó lesz a két versenyző neve mellett...
Bagaméri Lászlóval beszélgettünk a bajnokság előtt.


Sokáig árultátok a Volkswagen Polo S1600-ot. Sikerült eladni?
Igen, nagyon sokáig árultuk az autót, végül Franciaországba került, szó szerint könnyes búcsút vettünk tőle. Nagyon szívünkhöz nőtt ez a kis autó. Egy unikum volt Magyarországon, azt hiszem a nézők is szerették. 6 évet ment itthon, Kakuszi tesók mentek vele 3 évig és utána mi.

Több felé is gondolkoztunk, hogy mi az, amivel kellene versenyeznünk.

Szemmel láthatóan nagyon jó hangulat uralkodott itthon az R3-ban. Úgy gondoltuk, hogy valami ilyesmit szeretnénk csinálni 2010-ben. És talán ez hasonlít legjobban a Szuper1600-hoz.

Sajnos a Polo-nk már nem igazán volt versenyképes. Mindent bevállaltunk vele, de így is csak megszorongatni tudtuk vele Ollé Sasát, megverni nem tudtuk. Ez volt a leggyengébb autó már a magyar mezőnyben. Ettől függetlenül nagyon szerettük…

Azt már korábban eldöntöttük, hogy nem szeretnénk sokadik N4-es Mitsubishivel menni. Voltak ajánlataink R3-as autókat futtató csapatoktól, sőt még Bútor Robi is megkeresett minket, hogy menjünk a C2R2Max Kupában. Mivel nem tudtuk pontosan, hogy mennyi versenyző várható az R2 Kupában, az R3-ban talán összejön 10 autó, amiből legalább 5-6 páros bajnok szeretne majd lenni. Azt gondoltuk, hogy ez egy jó kis kategória lesz idén is. Ismerjük az ellenfeleket, láttuk, hogy milyen jó csatákat vívnak, tehát úgy döntöttünk, hogy R3 lesz a mi irányunk is.

Mi lett tehát a döntés?
Ahogy mondtam, több ajánlatunk is volt. Aztán megkeresett Puskádi Jani, aki tavaly már ment egy ilyen Hondával. Azt mondta, hogy szeretne Magyarországra hozni egy 2010-es specifikációjú Honda Civic Type-R R3-as autót. Ez a JAS legújabb fejlesztésű autója, 265 lóerős, könnyebb, mint a tavalyi autó, erősített féltengelyekkel és ami talán a legszembetűnőbb változás, hogy ez az autó már kormányváltós! Ez nagyon piszkálta Zsolti és az én fantáziámat is.

Emellett döntöttünk és minimum 6 magyar futamon szeretnénk ezzel az autóval menni, a murvákat is beleértve. Közösen fogjuk használni az autót Vizin Laci bácsival, tehát az IRC futamokon Ő is ezzel a versenykocsival fog indulni.

Ezek szerint külföldi futamot már nem is terveztek?
Az autónak így is nagyon zsúfolt az idei naptára, sokat fog menni. Mi csak a magyar bajnokságra összpontosítunk. Ha úgy alakulna néhány futam után, hogy nem lenne esélyünk megnyerni a magyar bajnokságot, akkor lehet, hogy átcsoportosítjuk az erőinket és a Barum Rallye-t nagyon szeretjük, indultunk már ott pár éve, mindketten szívesen indulnánk ott.

Bajnokságot szeretnénk nyerni!
Kemény ellenfelek lesznek, jó kis meccsek várhatóak. Jönnek az új Renault-k… Remélem mi is színesíteni fogjuk a kategóriát.

Megállapodtunk, aláírtuk a szerződéseket. Az autó jövő héten érkezik Magyarországra és Eger előtt még szeretnénk vagy Orfűn menni vele, vagy pedig egy hosszabb tesztet csinálni, hiszen meg kell szoknunk majd az autót, ami erősebb lesz, mint a S1600-os autónk volt, de a futóműve gyengébb.

Annyit tudok még mondani: Vigyázat! Jövünk! :)

Ez a hír most jelenik meg 11683. alkalommal
Share |
7 verseny
  
  
  
 
  
  
Versenyautókiállítás
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k