A szép kék Subaru Egerben eltűnt az esti sötétségben. Másnap újra láthattuk és azóta feltűnt több versenyen is... Hadik Andrással beszélgettünk:
Andris, pörgetitek a kilométerórát a Subaruban, rendesen…
Eger után sprinteltetek egyet Ózdon, majd Presov Rally és így álltok oda a Miskolc Rally rajtjába.
Gyűjtjük a kilométereket. :)
Sajnos az egri futamon a harmadik szakaszon műszaki probléma miatt az első napot hamarabb befejeztük a kelleténél. A magyar értékelésben másnap SuperRallyztunk, míg a szlovák bajnokságban, mivel mindkét nap külön futamnak számít, így ott egy ötödik helyet tudtunk elérni a vasárnapi teljesítményünk alapján.

Aztán következett Ózd. Ahol én Nikivel mentem, Krisztián pedig beült az Opel volánja mögé. Igazából csak szórakoztunk és próbáltuk egy kicsit finomítani a beállításokat, mert nem éreztem Egerben megfelelőnek.
Utána pedig elmentünk Szlovákiába, ahol a Presov Rallye-n álltunk rajthoz. Fontos volt nekünk ez a verseny, hiszen egész évben szerepelni szeretnénk a szlovák bajnokságban és az ott elért abszolút harmadik helyünk megfelelő mennyiségű pontot hozott.

A Ti R4-es autótok azóta R4-es, amióta R4es lehet egy ilyen autó.
Az elsők között építettétek át. Hogy vagy vele megelégedve?
Tudunk vele jó eredményeket elérni, ha úgy jön ki a lépés.
Szerintem a Mitsubishi és a Subaru is hasonlóan jó autó. Azt mondják, hogy a Mitsubishinek erősebb kicsit a motorja. A Subarunak talán jobb a hajtása és a súlypontja, ezért talán kicsit jobban kanyarodik. Ha ezt továbbra is ki tudjuk használni, akkor szerintem ugyanolyan gyorsan lehet vele versenyezni, mint egy Mitsubihsivel.
Az, hogy a navigátorod is néha beül kicsit autót vezetni más autóba, az segíti a közös szerepléseteket?
Inkább talán én segítem az Ő munkáját, amikor versenyezhetnékje támad :)
De különben biztos segít. Van, amikor megbeszélünk éles szituációt, vagy kanyarkombinációkat. És ez segíti a versenyzzésünket.
Egy kicsit visszahúzódó versenyző vagy, ezért arra kérlek, mesélj, mivel telnek Hadik Andris hétköznapjai?
Egy autószerelő műhelyt vezetek Miskolcon. Mindenféle autót szerelünk, van fényező, van lakatos műhelyünk.

Mi újság a versenyautó építéssel?
Építünk ilyeneket is, például Kalbantner Géza is a mi általunk épített drift autóval versenyez. Túrában is van pár induló, akiknek próbálunk egy kicsit segíteni.
A miskolci futam hazai pálya.
Mennyire szereted ezeket a szakaszokat és mennyire szeretsz este versenyezni?
Ezek a pályák nagyon jó pályák. Itt van nekünk a Bükk, ami nagyon jó pályákat ad és első nap ugye ezeken a pályákon fogunk autózni.
Bükkszentkereszten már sokszor mentünk. Mályinkán is versenyeztünk már, de igazából nem is emlékszem rá, hogy mikor. Szerintem még Peugeot-val és még a kilencvenes évek végén. Ráadásul ezek most éjszaka lesznek, ami még nagyobb kihívást jelent és úgy gondolom, nagyon jó verseny lesz.
A másnapi pályákkal sincs gond, hiszen ha az éjszakát túléljük, akkor tökéletes levezetés lesz a körgyorsasági Királdon, vagy a sátai szakasz. Igazából ezek nem bonyolult pályák, de lehet rajtuk jól versenyezni.

Milyen eredménnyel lennél elégedett vasárnap délután?
Megpróbálunk minél gyorsabban menni. Szerintem az első napra kell minél nagyobb hangsúlyt fektetni és megpróbálunk minél előrébb végezni. Az abszolút első ötbe szeretnénk befejezni a futamot.
Legyen így! Jó versenyzést kívánunk!
