LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Premier előtt: A taxisofőr
Boroznaki Tibor - Kiss Andris - Mitsubishi Lancer EvoVI
2010-03-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770063930
Napi oldal:
11321
Jelenleg:
1403
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Boroznaki Tibor és Kiss András a szórakoztató VFTS-es műsorszám után most nagyobb fába vágja a fejszéjét. Az idei évben a TAXI4 színeiben egy sokkal komolyabb technikával állnak rajthoz. Hátsókerék után összkerék, H csoport után S csoport.

Hazai bajnokságban vágtok neki az évnek?
Igen, itthon szeretnénk indulni. Adódott egy lehetőségem, és ezt megragadva az a terv, hogy az országos rallye bajnokság futamain indulunk, és előreláthatólag minden futamon rajthoz fogunk állni.

Miért is emlegetnek téged újabban taxisofőrként?
:) A TAXI4 csapatában fogunk menni...
Tanulóévnek tekintjük a 2010-es évet, hiszen a csapatnak sincs még tapasztalata az első osztályban, és mi is még csak most próbálgatjuk ezt a technikát.
S csoportban egy Mitsubishi EVO VI-ossal fogunk versenyezni. Ez egy A-s autó, amivel a korábbi években Trencsényiék versenyeztek. Egy-két tesztünk azért már volt az autóval, de komolyabb futamon még nem indultunk vele, így az Eger Rallye-n fogunk debütálni.

Milyen az autó a VFTS után?
Más világ. Kicsit gyorsabb, nagyobb a kanyarsebesség, és hát azért ez egy modernebb technika. Nem lehet a kettőt összehasonlítani. A VFTS-nek is megvolt a maga szépsége, azt is szerettem... szívem csücske marad! De most kihasználva ezt a lehetőséget, megpróbálunk ezzel az összkerekessel is megbarátkozni.
Megvan még a VFTS is, otthon áll. Volt róla szó, hogy kiadjuk esetleg, de még nem sikerült olyan bérlőt találni, aki végigvinné az autót a szezonban. Egy-egy versenyre pedig nem szeretném kiadni.
Az EVO VI-ost könnyű megszokni, jó vele autózni, bár még kevés a tapasztalatunk. Rutinszerzés szempontjából Turán Frici aki segít nekem, főképp az autó beállításaiban, és hát az ő tapasztalatai alapján szoktuk megbeszélni, hogy elméletileg mit hogyan kellene majd csinálni.

Mi a terv a Mitsubishivel? Hasonló látványautózás, mint a VFTS-sel, vagy itt már az idő fog számítani?
Mindenféleképpen az eredményesség a terv. Kicsit azért komolyabban kell venni, mint a VFTS-ezést, de mindig azt mondtam, hogy a látvánnyal össze lehet hozni a gyorsaságot. Megpróbálunk látványosan és gyorsan menni, ez a cél!

Jókedvű navigátorod is megtartod, amint hallom…
Igen, továbbra is Kiss András fogja az itinert diktálni nekem. Voltunk már tesztelni, és az a problémája, hogy olyan gyors az autó, hogy nincs ideje hülyéskedni. Azt hiszem, etapon majd bekapcsoljuk a belső kamerát, és akkor bepótoljuk a hülyeséget, ami most a gyorsokon elmarad…

Eger Rallye-n nem lesz hivatalos shakedown. Milyen tesztet terveztek?
Egyelőre még nem tudjuk. Attól függ, hogy hogyan fog elkészülni az autó. Folyamatosan hajtom őket, hogy minél előbb kész legyen, hogy tudjunk végre tesztelni. Vagy benevezünk egy tesztversenyre, vagy saját magunk lebonyolítunk egy zártkörű tesztet. De egyébként már mentünk az autóval, így nem akkor fogok először ilyen autót vezetni. Szezonon kívül Kiskunlacházán már mentünk egy tesztversenyt vele. Akkor, ott ültem először az autóban. Aztán voltunk a Mikulás Rallye-n is, ahol bár nem konkrétan ezzel az autóval, de egy ilyennel indultunk. Kevés az aszfaltos tapasztalatunk vele, így ezt kell majd pótolnunk még.

Eger Rallye?
Mint Eger Rallye, nagyon jó verseny szokott lenni. Szervezésileg is, a pályák minősége is jó. Ott az egész régió szereti a versenyzést, úgy veszem észre, azzal biztos nem lesz probléma. Magunktól pedig a győzelmet várom, bár gondolom, hogy ezért megy mindenki. Majd meglátjuk, hogy hová férünk be…

Kik lesznek az ellenfelek a csoportotokban?
Na ez az, amit nem tudok. Új kategória. Nem tudom, hogy ki marad, ki vesz még ilyen A-s autót, ki vág neki WRC-vel esetleg. Ez tényleg a versenyen fog kiderülni, vagyis hát a nevezési listán már valamennyire azért látni fogjuk. Az autó elég jó autónak számít ebben a kategóriában, úgyhogy talán lesz esélyünk ott lenni a dobogó közelében!

S csoport, különlege-S


Ez a hír most jelenik meg 9946. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
NEXUS Autósport
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k