Premier előtt: A taxisofőr
Boroznaki Tibor - Kiss Andris - Mitsubishi Lancer EvoVI
2010-03-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763301041
Napi oldal:
38498
Jelenleg:
795
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Boroznaki Tibor és Kiss András a szórakoztató VFTS-es műsorszám után most nagyobb fába vágja a fejszéjét. Az idei évben a TAXI4 színeiben egy sokkal komolyabb technikával állnak rajthoz. Hátsókerék után összkerék, H csoport után S csoport.

Hazai bajnokságban vágtok neki az évnek?
Igen, itthon szeretnénk indulni. Adódott egy lehetőségem, és ezt megragadva az a terv, hogy az országos rallye bajnokság futamain indulunk, és előreláthatólag minden futamon rajthoz fogunk állni.

Miért is emlegetnek téged újabban taxisofőrként?
:) A TAXI4 csapatában fogunk menni...
Tanulóévnek tekintjük a 2010-es évet, hiszen a csapatnak sincs még tapasztalata az első osztályban, és mi is még csak most próbálgatjuk ezt a technikát.
S csoportban egy Mitsubishi EVO VI-ossal fogunk versenyezni. Ez egy A-s autó, amivel a korábbi években Trencsényiék versenyeztek. Egy-két tesztünk azért már volt az autóval, de komolyabb futamon még nem indultunk vele, így az Eger Rallye-n fogunk debütálni.

Milyen az autó a VFTS után?
Más világ. Kicsit gyorsabb, nagyobb a kanyarsebesség, és hát azért ez egy modernebb technika. Nem lehet a kettőt összehasonlítani. A VFTS-nek is megvolt a maga szépsége, azt is szerettem... szívem csücske marad! De most kihasználva ezt a lehetőséget, megpróbálunk ezzel az összkerekessel is megbarátkozni.
Megvan még a VFTS is, otthon áll. Volt róla szó, hogy kiadjuk esetleg, de még nem sikerült olyan bérlőt találni, aki végigvinné az autót a szezonban. Egy-egy versenyre pedig nem szeretném kiadni.
Az EVO VI-ost könnyű megszokni, jó vele autózni, bár még kevés a tapasztalatunk. Rutinszerzés szempontjából Turán Frici aki segít nekem, főképp az autó beállításaiban, és hát az ő tapasztalatai alapján szoktuk megbeszélni, hogy elméletileg mit hogyan kellene majd csinálni.

Mi a terv a Mitsubishivel? Hasonló látványautózás, mint a VFTS-sel, vagy itt már az idő fog számítani?
Mindenféleképpen az eredményesség a terv. Kicsit azért komolyabban kell venni, mint a VFTS-ezést, de mindig azt mondtam, hogy a látvánnyal össze lehet hozni a gyorsaságot. Megpróbálunk látványosan és gyorsan menni, ez a cél!

Jókedvű navigátorod is megtartod, amint hallom…
Igen, továbbra is Kiss András fogja az itinert diktálni nekem. Voltunk már tesztelni, és az a problémája, hogy olyan gyors az autó, hogy nincs ideje hülyéskedni. Azt hiszem, etapon majd bekapcsoljuk a belső kamerát, és akkor bepótoljuk a hülyeséget, ami most a gyorsokon elmarad…

Eger Rallye-n nem lesz hivatalos shakedown. Milyen tesztet terveztek?
Egyelőre még nem tudjuk. Attól függ, hogy hogyan fog elkészülni az autó. Folyamatosan hajtom őket, hogy minél előbb kész legyen, hogy tudjunk végre tesztelni. Vagy benevezünk egy tesztversenyre, vagy saját magunk lebonyolítunk egy zártkörű tesztet. De egyébként már mentünk az autóval, így nem akkor fogok először ilyen autót vezetni. Szezonon kívül Kiskunlacházán már mentünk egy tesztversenyt vele. Akkor, ott ültem először az autóban. Aztán voltunk a Mikulás Rallye-n is, ahol bár nem konkrétan ezzel az autóval, de egy ilyennel indultunk. Kevés az aszfaltos tapasztalatunk vele, így ezt kell majd pótolnunk még.

Eger Rallye?
Mint Eger Rallye, nagyon jó verseny szokott lenni. Szervezésileg is, a pályák minősége is jó. Ott az egész régió szereti a versenyzést, úgy veszem észre, azzal biztos nem lesz probléma. Magunktól pedig a győzelmet várom, bár gondolom, hogy ezért megy mindenki. Majd meglátjuk, hogy hová férünk be…

Kik lesznek az ellenfelek a csoportotokban?
Na ez az, amit nem tudok. Új kategória. Nem tudom, hogy ki marad, ki vesz még ilyen A-s autót, ki vág neki WRC-vel esetleg. Ez tényleg a versenyen fog kiderülni, vagyis hát a nevezési listán már valamennyire azért látni fogjuk. Az autó elég jó autónak számít ebben a kategóriában, úgyhogy talán lesz esélyünk ott lenni a dobogó közelében!

S csoport, különlege-S


Ez a hír most jelenik meg 9928. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
NEXUS Autósport
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k