LCH Tavaszi LADA találkozó
Premier előtt: A taxisofőr
Boroznaki Tibor - Kiss Andris - Mitsubishi Lancer EvoVI
2010-03-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685325895
Napi oldal:
31735
Jelenleg:
1267
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Boroznaki Tibor és Kiss András a szórakoztató VFTS-es műsorszám után most nagyobb fába vágja a fejszéjét. Az idei évben a TAXI4 színeiben egy sokkal komolyabb technikával állnak rajthoz. Hátsókerék után összkerék, H csoport után S csoport.

Hazai bajnokságban vágtok neki az évnek?
Igen, itthon szeretnénk indulni. Adódott egy lehetőségem, és ezt megragadva az a terv, hogy az országos rallye bajnokság futamain indulunk, és előreláthatólag minden futamon rajthoz fogunk állni.

Miért is emlegetnek téged újabban taxisofőrként?
:) A TAXI4 csapatában fogunk menni...
Tanulóévnek tekintjük a 2010-es évet, hiszen a csapatnak sincs még tapasztalata az első osztályban, és mi is még csak most próbálgatjuk ezt a technikát.
S csoportban egy Mitsubishi EVO VI-ossal fogunk versenyezni. Ez egy A-s autó, amivel a korábbi években Trencsényiék versenyeztek. Egy-két tesztünk azért már volt az autóval, de komolyabb futamon még nem indultunk vele, így az Eger Rallye-n fogunk debütálni.

Milyen az autó a VFTS után?
Más világ. Kicsit gyorsabb, nagyobb a kanyarsebesség, és hát azért ez egy modernebb technika. Nem lehet a kettőt összehasonlítani. A VFTS-nek is megvolt a maga szépsége, azt is szerettem... szívem csücske marad! De most kihasználva ezt a lehetőséget, megpróbálunk ezzel az összkerekessel is megbarátkozni.
Megvan még a VFTS is, otthon áll. Volt róla szó, hogy kiadjuk esetleg, de még nem sikerült olyan bérlőt találni, aki végigvinné az autót a szezonban. Egy-egy versenyre pedig nem szeretném kiadni.
Az EVO VI-ost könnyű megszokni, jó vele autózni, bár még kevés a tapasztalatunk. Rutinszerzés szempontjából Turán Frici aki segít nekem, főképp az autó beállításaiban, és hát az ő tapasztalatai alapján szoktuk megbeszélni, hogy elméletileg mit hogyan kellene majd csinálni.

Mi a terv a Mitsubishivel? Hasonló látványautózás, mint a VFTS-sel, vagy itt már az idő fog számítani?
Mindenféleképpen az eredményesség a terv. Kicsit azért komolyabban kell venni, mint a VFTS-ezést, de mindig azt mondtam, hogy a látvánnyal össze lehet hozni a gyorsaságot. Megpróbálunk látványosan és gyorsan menni, ez a cél!

Jókedvű navigátorod is megtartod, amint hallom…
Igen, továbbra is Kiss András fogja az itinert diktálni nekem. Voltunk már tesztelni, és az a problémája, hogy olyan gyors az autó, hogy nincs ideje hülyéskedni. Azt hiszem, etapon majd bekapcsoljuk a belső kamerát, és akkor bepótoljuk a hülyeséget, ami most a gyorsokon elmarad…

Eger Rallye-n nem lesz hivatalos shakedown. Milyen tesztet terveztek?
Egyelőre még nem tudjuk. Attól függ, hogy hogyan fog elkészülni az autó. Folyamatosan hajtom őket, hogy minél előbb kész legyen, hogy tudjunk végre tesztelni. Vagy benevezünk egy tesztversenyre, vagy saját magunk lebonyolítunk egy zártkörű tesztet. De egyébként már mentünk az autóval, így nem akkor fogok először ilyen autót vezetni. Szezonon kívül Kiskunlacházán már mentünk egy tesztversenyt vele. Akkor, ott ültem először az autóban. Aztán voltunk a Mikulás Rallye-n is, ahol bár nem konkrétan ezzel az autóval, de egy ilyennel indultunk. Kevés az aszfaltos tapasztalatunk vele, így ezt kell majd pótolnunk még.

Eger Rallye?
Mint Eger Rallye, nagyon jó verseny szokott lenni. Szervezésileg is, a pályák minősége is jó. Ott az egész régió szereti a versenyzést, úgy veszem észre, azzal biztos nem lesz probléma. Magunktól pedig a győzelmet várom, bár gondolom, hogy ezért megy mindenki. Majd meglátjuk, hogy hová férünk be…

Kik lesznek az ellenfelek a csoportotokban?
Na ez az, amit nem tudok. Új kategória. Nem tudom, hogy ki marad, ki vesz még ilyen A-s autót, ki vág neki WRC-vel esetleg. Ez tényleg a versenyen fog kiderülni, vagyis hát a nevezési listán már valamennyire azért látni fogjuk. Az autó elég jó autónak számít ebben a kategóriában, úgyhogy talán lesz esélyünk ott lenni a dobogó közelében!

S csoport, különlege-S


Ez a hír most jelenik meg 9716. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
NEXUS Autósport
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k