|
h i r d e t é s
Összes oldal:
808049747
Napi oldal:
423872
Jelenleg:
1010
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
A gazdasági válságnak és részben Max Mosleynak köszönhetően elég nagy bajba került a rally világbajnokság. A szövetség pedig próbálja menteni a menthetőt.
Az FIA egy olyan megbeszélést hívott össze, amire ilyen formában talán még sose került sor, hisz ott voltak a szövetség tisztségviselői, a csapatok és gyártók képviselői, a versenyek rendezői, de még az ISC emberei is. A megbeszélendő pontok közt pedig csak egyetlen egy szerepelt, még pedig az, hogy hogyan lehet megmenteni a világbajnokságot. Sajnos sok konkrétumot még nem árultak el, de azért az már jó jel, hogy mindenki pozitívan értékelte a megbeszélést. Simon Long, az ISC elnöke többek közt azt is nyilatkozta, hogy ez volt a megfelelő kezdet, és ezek után a szövetség és a cége sokkal szorosabban tud majd együtt dolgozni, és talán az új ötletekre is nyitottabban fognak reagálni a tisztségviselők.
Az új ötletek közt szerepel az is, hogy a világbajnokságot télen rendezzék meg, hiszen akkor semmilyen rangos sporteseménnyel nem ütközne, így a szakértők azt remélik, hogy több ember figyelne fel a rallyra. Eddig a gyártók miatt bukott el az ötlet, de most úgy néz ki, hogy a Ford és a Citroen is ráállna a dologra. A tervezet szerint a bajnokság augusztusban indulna és júniusban érne véget, mindezt pedig a 2010-es évben vezetnék be. Sok más részlet mellett még azt sem tisztázták, hogy ha ténylegesen megvalósítják ezt az ötletet, akkor az év első felében legyen-e egy előbajnokság vagy inkább ne rendezzenek egyetlen futamot sem?
A másik ötlet nem a naptárral kapcsolatos, inkább azokat érinti, akik szeretnének részt venni a világbajnokságban, de nem csak egy-egy futam erejéig. Eddig a gyártói csapatoknak két autóval legalább nyolc versenyen kellett részt venniük, de az FIA úgy gondolja, hogy ebben a feszült helyzetben nem árt kicsit lazítani a követelményeken. Ezek után egy gyártói csapatnak elég egy autóval részt venni a nyolc futamon, így talán könnyebb lesz az újoncoknak, mint a Munchi's-nak vagy az Adapta csapatnak, akik eddig nem voltak hajlandóak befizetni a 31800 eurós regisztrációs díjat, hiszen nem voltak benne biztosak, hogy két autóval rajthoz tudnak állni a nyolc futamon. Ha pedig vállalták volna a rizikót, és elbuknak igencsak magas büntetéseket kellett volna fizetniük. A Munchi's embere szerint is jól jön ez a változtatás, hiszen rajthoz állhatnak két autóval is, de csak eggyel kötelező.
Ezek után mindenki érdeklődve várja, hogy milyen új ötletekkel áll elő a szövetség legközelebb...
Ez a hír most jelenik meg 3504. alkalommal
|