Puskádiék is-is versenye
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
2010-07-26
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
697335498
Napi oldal:
234990
Jelenleg:
2334
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
27
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A sok technikai hiba után végre a célban ünnepelhetett a Puskádi János - Csányi Botond páros a Hondával, ám kérdés, hogy Jani ezzel vajon elégedett-e? Erről, az A/7 mezőnyéről, illetve kicsit már a jövőbeli tervekről is mesélt.

Hogyan sikerült a Veszprém Rallye?
Is-is! Egyrészt pozitívan értékeljük, hiszen technikai hiba nélkül célba értünk. Az idei évünk kicsit pechesen alakult, nagyon sokszor hátráltattak technikai hibák, illetve a szombathelyi futamon pedig egy vezetői hibából kifolyólag nem sikerült a célba érkezés. Másrészt viszont, szerettünk volna jobb eredménnyel zárni, amit viszont nem sikerült elérnünk.

Is-is_verseny_1

Mi történt Szombathelyen?
Az egyik kanyart nagyon tövön vettem és becsúsztunk. Igazából semmi különleges nem volt, csak annyira mély volt és akkora sár volt benne, hogy az elsőkerekes autó nem tudott kijönni belőle. Gyakorlatilag az egész autó alja fenn akadt, így a Rescue-nak kellett kihúznia, és ezért kénytelenek voltunk kiállni.

Milyen most az A7-es mezőny?
Általában így szokott lenni, és most sem volt ez másként: év elején mindenki nagyon-nagy lendülettel ugrik neki, több mint 10-en voltunk, hat vagy hét R3-as autó is volt a mezőnyben még talán az első futamon. Aztán mindig egyre kevesebben-kevesebben lettünk, de ettől függetlenül úgy gondolom, hogy egy nagyon erős mezőny, nagyon jó versenyzőkkel. Ott van például Pálinkás Zsolti, aki az idei évben a domináns egyén volt ebben a géposztályban, nagyon kemény tempót diktál. Viszont elfogyott a mezőny részéről az a nagy - év eleji - lendület, és tényleg fogyatkozunk rendesen...

Jött viszont Ollé Sasa...
Így van, bár úgy tudom, hogy ő csak egy versenyre nevezett itt. Ettől függetlenül biztos, hogy jót tett a kategóriának az ő szereplése, és szerintem neki is élvezetes kiruccanás volt ez, jó volt itt versenyeznie, nem úgy, mint korábban a S1600-ban, ahol szintén nagyon-nagyon kevesen voltak, és szinte csak Bútor Robival tudott harcolni. Remélem, hogy Sasa fog még itt szerepelni, mert úgy gondolom, hogyha felkötjük a gatyánkat, akkor tudunk még majd vele jókat csatázni!

Térjünk vissza még magára a Veszprém Rallye-ra... milyen volt az első nap?

Hazai verseny volt ez számunkra, és most is jól éreztem magamat, viszont a szombati napról annyi a véleményem, hogy talán nem volt túl szerencsés porban körversenyt rendezni, vagy ha már megrendezésre is kerül egy ilyen, akkor azt úgy kellene csinálni, hogy az valóban élvezhető legyen. Hiába indítottak - elméletileg - két percre minket, a körjellegből adódóan kb. 30 másodpercre követtük egymást. Nálunk ez azt eredményezte, hogy az előttünk lévő autóval vonatoztunk, hiszen neki volt egy megforgása vagy becsúszása és az első kanyartól kezdve követtük őt. Ez azon túl, hogy nagy időhátrányt eredményezett számunkra, még életveszélyes is volt, hiszen a nagy porban valóban semmit nem lehetett látni. Aznap semmi szél nem volt, állt a levegő, állt a por, így gyakorlatilag tényleg teljesen vakon mentünk mögötte és ez egy kicsit rossz szájízt adott ennek a dolognak.

Is-is_verseny_4

Milyen folytatást hozott a vasárnap?
Úgy gondolom, hogy ezen a napon, ami valóban ralipálya volt, az a sólyi erdő... az mindent vitt! Egy igazi murvás, Veszprém Rallye-pálya volt, rengeteg ugratóval, tempós részekkel, és ezt tényleg nagyon élveztem! A reptér egy új dolog volt a verseny programjában. A nézőknek mindenképpen kényelmes, versenyzői szempontból már nem annyira, hiszen a második körre már nagyon ki volt járva és itt azért már kicsit sajnáltuk az autókat. Bebizonyosodott, hogy a feltöltött részek nem bírnak el ennyi autót, hiszen előttünk átment már az ORB mezőnye, az R2, a túra, és mire mi odaértünk, gyakorlatilag már sínen autóztunk. Látszott is, hogy ez az autók számára nem volt kedvező, nagyon sokaknak volt itt féltengelytörésük. Szóval ez kicsit rontotta a hangulatát ennek a gyorsnak, de az ötlet nem volt rossz, és voltak azért egészen jó részei is ennek.

Is-is_verseny_5

A harmadik murvás futam helyett újra aszfalt következik a versenyek sorozatában...
Szerettem volna, ha három murva verseny van a bajnokságban, de ettől függetlenül nekünk most ez akár még jól is jöhet. A Borsod Rallye-t követően mi rögtön tovább indulunk a Barum Rallye-ra, így akár ez egy aszfalt tesztként is felfogható verseny lehet, de egyelőre még bizonytalan, hogy egyáltalán rajthoz állunk-e rajta… majd attól függ, hogy hogyan alakulnak a dolgaink.

Hogyan álltok a bajnokságban? Ahhoz nem lenne szükséges a maradék két futamon rajthoz állni?
thumb_Is-is_verseny_2Pálinkás Zsoltiék megnyerték már az A/7-es bajnokságot, és rajtuk kívül még két páros van előttünk. Bessenyey Zoliék már nem mennek A/7-ben, így akár egy versenyen való célba érés is elegendő ahhoz, hogy őket megelőzzük. Akiket még meg tudnánk előzni, ők a Hozmann-Kertész páros, de egyelőre nem tudjuk, hogy ők indulnak-e a borsodi futamon. Meglátjuk, hogy egyáltalán lényeges-e az számunkra, hogy a bajnokságban másodikak, harmadikak, vagy negyedikek vagyunk, vagy inkább a külföldi futamokra kell-e koncentrálunk.

Milyen külföldi futamokra készültök?
Most augusztus végén a Barum Rally-ra, aztán szeretnénk még menni San Remoban is, és talán még a ciprusi IRC futamra is eljutunk.

Is-is_verseny_3

Jövőre pedig itthon továbbra is az A/7-ben fogtok csatázni?
Igen, mindenképp itt szeretnénk folytatni. Bízom benne, hogy jövőre is erős marad az A/7 és esetleg még új tagok is csatlakoznak hozzá, hogy ugyanolyan lendületet kapjon, mint most év elején. Szerintem ez egy olyan kategória a kétkerekes autók között, amely valóban a jövőt tükrözi! Bízom benne, hogy a 2011-es évben már Pálinkás Zsoltiékhoz is közelebb tudunk kerülni, és jobban megnehezítjük az életét!

Ez a hír most jelenik meg 4419. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k