Puskádiék is-is versenye
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
2010-07-26
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
794710733
Napi oldal:
43538
Jelenleg:
871
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A sok technikai hiba után végre a célban ünnepelhetett a Puskádi János - Csányi Botond páros a Hondával, ám kérdés, hogy Jani ezzel vajon elégedett-e? Erről, az A/7 mezőnyéről, illetve kicsit már a jövőbeli tervekről is mesélt.

Hogyan sikerült a Veszprém Rallye?
Is-is! Egyrészt pozitívan értékeljük, hiszen technikai hiba nélkül célba értünk. Az idei évünk kicsit pechesen alakult, nagyon sokszor hátráltattak technikai hibák, illetve a szombathelyi futamon pedig egy vezetői hibából kifolyólag nem sikerült a célba érkezés. Másrészt viszont, szerettünk volna jobb eredménnyel zárni, amit viszont nem sikerült elérnünk.

Is-is_verseny_1

Mi történt Szombathelyen?
Az egyik kanyart nagyon tövön vettem és becsúsztunk. Igazából semmi különleges nem volt, csak annyira mély volt és akkora sár volt benne, hogy az elsőkerekes autó nem tudott kijönni belőle. Gyakorlatilag az egész autó alja fenn akadt, így a Rescue-nak kellett kihúznia, és ezért kénytelenek voltunk kiállni.

Milyen most az A7-es mezőny?
Általában így szokott lenni, és most sem volt ez másként: év elején mindenki nagyon-nagy lendülettel ugrik neki, több mint 10-en voltunk, hat vagy hét R3-as autó is volt a mezőnyben még talán az első futamon. Aztán mindig egyre kevesebben-kevesebben lettünk, de ettől függetlenül úgy gondolom, hogy egy nagyon erős mezőny, nagyon jó versenyzőkkel. Ott van például Pálinkás Zsolti, aki az idei évben a domináns egyén volt ebben a géposztályban, nagyon kemény tempót diktál. Viszont elfogyott a mezőny részéről az a nagy - év eleji - lendület, és tényleg fogyatkozunk rendesen...

Jött viszont Ollé Sasa...
Így van, bár úgy tudom, hogy ő csak egy versenyre nevezett itt. Ettől függetlenül biztos, hogy jót tett a kategóriának az ő szereplése, és szerintem neki is élvezetes kiruccanás volt ez, jó volt itt versenyeznie, nem úgy, mint korábban a S1600-ban, ahol szintén nagyon-nagyon kevesen voltak, és szinte csak Bútor Robival tudott harcolni. Remélem, hogy Sasa fog még itt szerepelni, mert úgy gondolom, hogyha felkötjük a gatyánkat, akkor tudunk még majd vele jókat csatázni!

Térjünk vissza még magára a Veszprém Rallye-ra... milyen volt az első nap?

Hazai verseny volt ez számunkra, és most is jól éreztem magamat, viszont a szombati napról annyi a véleményem, hogy talán nem volt túl szerencsés porban körversenyt rendezni, vagy ha már megrendezésre is kerül egy ilyen, akkor azt úgy kellene csinálni, hogy az valóban élvezhető legyen. Hiába indítottak - elméletileg - két percre minket, a körjellegből adódóan kb. 30 másodpercre követtük egymást. Nálunk ez azt eredményezte, hogy az előttünk lévő autóval vonatoztunk, hiszen neki volt egy megforgása vagy becsúszása és az első kanyartól kezdve követtük őt. Ez azon túl, hogy nagy időhátrányt eredményezett számunkra, még életveszélyes is volt, hiszen a nagy porban valóban semmit nem lehetett látni. Aznap semmi szél nem volt, állt a levegő, állt a por, így gyakorlatilag tényleg teljesen vakon mentünk mögötte és ez egy kicsit rossz szájízt adott ennek a dolognak.

Is-is_verseny_4

Milyen folytatást hozott a vasárnap?
Úgy gondolom, hogy ezen a napon, ami valóban ralipálya volt, az a sólyi erdő... az mindent vitt! Egy igazi murvás, Veszprém Rallye-pálya volt, rengeteg ugratóval, tempós részekkel, és ezt tényleg nagyon élveztem! A reptér egy új dolog volt a verseny programjában. A nézőknek mindenképpen kényelmes, versenyzői szempontból már nem annyira, hiszen a második körre már nagyon ki volt járva és itt azért már kicsit sajnáltuk az autókat. Bebizonyosodott, hogy a feltöltött részek nem bírnak el ennyi autót, hiszen előttünk átment már az ORB mezőnye, az R2, a túra, és mire mi odaértünk, gyakorlatilag már sínen autóztunk. Látszott is, hogy ez az autók számára nem volt kedvező, nagyon sokaknak volt itt féltengelytörésük. Szóval ez kicsit rontotta a hangulatát ennek a gyorsnak, de az ötlet nem volt rossz, és voltak azért egészen jó részei is ennek.

Is-is_verseny_5

A harmadik murvás futam helyett újra aszfalt következik a versenyek sorozatában...
Szerettem volna, ha három murva verseny van a bajnokságban, de ettől függetlenül nekünk most ez akár még jól is jöhet. A Borsod Rallye-t követően mi rögtön tovább indulunk a Barum Rallye-ra, így akár ez egy aszfalt tesztként is felfogható verseny lehet, de egyelőre még bizonytalan, hogy egyáltalán rajthoz állunk-e rajta… majd attól függ, hogy hogyan alakulnak a dolgaink.

Hogyan álltok a bajnokságban? Ahhoz nem lenne szükséges a maradék két futamon rajthoz állni?
thumb_Is-is_verseny_2Pálinkás Zsoltiék megnyerték már az A/7-es bajnokságot, és rajtuk kívül még két páros van előttünk. Bessenyey Zoliék már nem mennek A/7-ben, így akár egy versenyen való célba érés is elegendő ahhoz, hogy őket megelőzzük. Akiket még meg tudnánk előzni, ők a Hozmann-Kertész páros, de egyelőre nem tudjuk, hogy ők indulnak-e a borsodi futamon. Meglátjuk, hogy egyáltalán lényeges-e az számunkra, hogy a bajnokságban másodikak, harmadikak, vagy negyedikek vagyunk, vagy inkább a külföldi futamokra kell-e koncentrálunk.

Milyen külföldi futamokra készültök?
Most augusztus végén a Barum Rally-ra, aztán szeretnénk még menni San Remoban is, és talán még a ciprusi IRC futamra is eljutunk.

Is-is_verseny_3

Jövőre pedig itthon továbbra is az A/7-ben fogtok csatázni?
Igen, mindenképp itt szeretnénk folytatni. Bízom benne, hogy jövőre is erős marad az A/7 és esetleg még új tagok is csatlakoznak hozzá, hogy ugyanolyan lendületet kapjon, mint most év elején. Szerintem ez egy olyan kategória a kétkerekes autók között, amely valóban a jövőt tükrözi! Bízom benne, hogy a 2011-es évben már Pálinkás Zsoltiékhoz is közelebb tudunk kerülni, és jobban megnehezítjük az életét!

Ez a hír most jelenik meg 4611. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k