Puskádiék is-is versenye
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
2010-07-26
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763308207
Napi oldal:
45664
Jelenleg:
676
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A sok technikai hiba után végre a célban ünnepelhetett a Puskádi János - Csányi Botond páros a Hondával, ám kérdés, hogy Jani ezzel vajon elégedett-e? Erről, az A/7 mezőnyéről, illetve kicsit már a jövőbeli tervekről is mesélt.

Hogyan sikerült a Veszprém Rallye?
Is-is! Egyrészt pozitívan értékeljük, hiszen technikai hiba nélkül célba értünk. Az idei évünk kicsit pechesen alakult, nagyon sokszor hátráltattak technikai hibák, illetve a szombathelyi futamon pedig egy vezetői hibából kifolyólag nem sikerült a célba érkezés. Másrészt viszont, szerettünk volna jobb eredménnyel zárni, amit viszont nem sikerült elérnünk.

Is-is_verseny_1

Mi történt Szombathelyen?
Az egyik kanyart nagyon tövön vettem és becsúsztunk. Igazából semmi különleges nem volt, csak annyira mély volt és akkora sár volt benne, hogy az elsőkerekes autó nem tudott kijönni belőle. Gyakorlatilag az egész autó alja fenn akadt, így a Rescue-nak kellett kihúznia, és ezért kénytelenek voltunk kiállni.

Milyen most az A7-es mezőny?
Általában így szokott lenni, és most sem volt ez másként: év elején mindenki nagyon-nagy lendülettel ugrik neki, több mint 10-en voltunk, hat vagy hét R3-as autó is volt a mezőnyben még talán az első futamon. Aztán mindig egyre kevesebben-kevesebben lettünk, de ettől függetlenül úgy gondolom, hogy egy nagyon erős mezőny, nagyon jó versenyzőkkel. Ott van például Pálinkás Zsolti, aki az idei évben a domináns egyén volt ebben a géposztályban, nagyon kemény tempót diktál. Viszont elfogyott a mezőny részéről az a nagy - év eleji - lendület, és tényleg fogyatkozunk rendesen...

Jött viszont Ollé Sasa...
Így van, bár úgy tudom, hogy ő csak egy versenyre nevezett itt. Ettől függetlenül biztos, hogy jót tett a kategóriának az ő szereplése, és szerintem neki is élvezetes kiruccanás volt ez, jó volt itt versenyeznie, nem úgy, mint korábban a S1600-ban, ahol szintén nagyon-nagyon kevesen voltak, és szinte csak Bútor Robival tudott harcolni. Remélem, hogy Sasa fog még itt szerepelni, mert úgy gondolom, hogyha felkötjük a gatyánkat, akkor tudunk még majd vele jókat csatázni!

Térjünk vissza még magára a Veszprém Rallye-ra... milyen volt az első nap?

Hazai verseny volt ez számunkra, és most is jól éreztem magamat, viszont a szombati napról annyi a véleményem, hogy talán nem volt túl szerencsés porban körversenyt rendezni, vagy ha már megrendezésre is kerül egy ilyen, akkor azt úgy kellene csinálni, hogy az valóban élvezhető legyen. Hiába indítottak - elméletileg - két percre minket, a körjellegből adódóan kb. 30 másodpercre követtük egymást. Nálunk ez azt eredményezte, hogy az előttünk lévő autóval vonatoztunk, hiszen neki volt egy megforgása vagy becsúszása és az első kanyartól kezdve követtük őt. Ez azon túl, hogy nagy időhátrányt eredményezett számunkra, még életveszélyes is volt, hiszen a nagy porban valóban semmit nem lehetett látni. Aznap semmi szél nem volt, állt a levegő, állt a por, így gyakorlatilag tényleg teljesen vakon mentünk mögötte és ez egy kicsit rossz szájízt adott ennek a dolognak.

Is-is_verseny_4

Milyen folytatást hozott a vasárnap?
Úgy gondolom, hogy ezen a napon, ami valóban ralipálya volt, az a sólyi erdő... az mindent vitt! Egy igazi murvás, Veszprém Rallye-pálya volt, rengeteg ugratóval, tempós részekkel, és ezt tényleg nagyon élveztem! A reptér egy új dolog volt a verseny programjában. A nézőknek mindenképpen kényelmes, versenyzői szempontból már nem annyira, hiszen a második körre már nagyon ki volt járva és itt azért már kicsit sajnáltuk az autókat. Bebizonyosodott, hogy a feltöltött részek nem bírnak el ennyi autót, hiszen előttünk átment már az ORB mezőnye, az R2, a túra, és mire mi odaértünk, gyakorlatilag már sínen autóztunk. Látszott is, hogy ez az autók számára nem volt kedvező, nagyon sokaknak volt itt féltengelytörésük. Szóval ez kicsit rontotta a hangulatát ennek a gyorsnak, de az ötlet nem volt rossz, és voltak azért egészen jó részei is ennek.

Is-is_verseny_5

A harmadik murvás futam helyett újra aszfalt következik a versenyek sorozatában...
Szerettem volna, ha három murva verseny van a bajnokságban, de ettől függetlenül nekünk most ez akár még jól is jöhet. A Borsod Rallye-t követően mi rögtön tovább indulunk a Barum Rallye-ra, így akár ez egy aszfalt tesztként is felfogható verseny lehet, de egyelőre még bizonytalan, hogy egyáltalán rajthoz állunk-e rajta… majd attól függ, hogy hogyan alakulnak a dolgaink.

Hogyan álltok a bajnokságban? Ahhoz nem lenne szükséges a maradék két futamon rajthoz állni?
thumb_Is-is_verseny_2Pálinkás Zsoltiék megnyerték már az A/7-es bajnokságot, és rajtuk kívül még két páros van előttünk. Bessenyey Zoliék már nem mennek A/7-ben, így akár egy versenyen való célba érés is elegendő ahhoz, hogy őket megelőzzük. Akiket még meg tudnánk előzni, ők a Hozmann-Kertész páros, de egyelőre nem tudjuk, hogy ők indulnak-e a borsodi futamon. Meglátjuk, hogy egyáltalán lényeges-e az számunkra, hogy a bajnokságban másodikak, harmadikak, vagy negyedikek vagyunk, vagy inkább a külföldi futamokra kell-e koncentrálunk.

Milyen külföldi futamokra készültök?
Most augusztus végén a Barum Rally-ra, aztán szeretnénk még menni San Remoban is, és talán még a ciprusi IRC futamra is eljutunk.

Is-is_verseny_3

Jövőre pedig itthon továbbra is az A/7-ben fogtok csatázni?
Igen, mindenképp itt szeretnénk folytatni. Bízom benne, hogy jövőre is erős marad az A/7 és esetleg még új tagok is csatlakoznak hozzá, hogy ugyanolyan lendületet kapjon, mint most év elején. Szerintem ez egy olyan kategória a kétkerekes autók között, amely valóban a jövőt tükrözi! Bízom benne, hogy a 2011-es évben már Pálinkás Zsoltiékhoz is közelebb tudunk kerülni, és jobban megnehezítjük az életét!

Ez a hír most jelenik meg 4545. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k