Radó 1 óra és 3 percen át...
Egri összefoglaló
2010-04-13
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
793704348
Napi oldal:
65656
Jelenleg:
1054
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A szlovák bajnokságban az első, a magyar bajnokságban pedig a második helyet szerezte meg az N2 géposztályban a Radó István - Kovács Szilvia páros. A kissé öregecske Honda most is megbízhatóan muzsikált, Radó István pedig még mindig mosolyogva nyilatkozott az egri futamról…

Hogyan sikerült az évadnyitó futam számotokra?
A Verseny a versenyzőkért rendezvényünk miatt kevés felkészüléssel indultunk neki az évnek. Az autóval sem sokat foglalkoztunk, szinte úgy rajtoltunk el vele, ahogy a Mikulás Rallye után letettük a garázsba. A verseny ettől függetlenül nagyon jól sikerült, jó eredménnyel zártunk, az autó is jól működött, nem volt vele semmilyen probléma. A navigátorommal egy éve megyünk együtt, ő is nagyon profi és egyébként elsőre beletanult már ebbe, most is nagyon ügyesen diktálta az itinert. Az autónk még mindig a régi… nagyon régi: 14 éves és 14 éve versenyzik. Aggódtam is kicsit, hogy nehogy a rajtban közöljék velem, hogy már nem jó a kocsi, már nem homológ esetleg, mert bevallom őszintén, hogy nem néztünk utána... de szerencsére azt mondták, hogy még 3 évig mehetek vele.

Milyen eredménnyel zártátok az Eger Rallye-t?
A szlovák bajnokságban megnyertük a kategóriát, a magyar bajnokságban viszont csak a második hely lett a miénk. Az első napunk abszolút problémamentes volt. A gumijaink is tökéletesek voltak a pályára, megfelelő keménységűek. A második napra viszont nagyon meleg lett az idő, így ide már nem tűnt annyira megfelelőnek a keménysége az abroncsoknak. Nem volt másfajta belőle, így ezzel mentünk. Igazából nagy problémát nem okozott, gyorsabban koptak, többet csúszkáltunk és ez azért az időeredményeinken is meglátszott. A verseny vége felé hibáztam egyet, egy lassítónál elmértem a féktávot, és bár a lassítót még sikerült kikerülni, a kivezető részen becsúsztunk az árokba. Nagyon sok néző volt ott, így hamar kiszedtek minket, de így is másfél percünkbe került ez a mutatvány. Az első nap úgy autóztunk, hogy elől legyünk mindig, így kicsit megtréfáltam saját magamat, mert hát másfél perc előnyünk nem volt, és így hogy becsúsztunk, már nem tudtam ledolgozni a hátrányt. Visszacsúsztunk a magyar értékelésben a kategóriánk második helyére. A tanúság ebből az, hogy kicsit jobban kell sietni.

Hogyan látod a hazai N2-es mezőnyt?
Az ellenfelek nagyon jók, nagyon ügyesek. Demjén Martin is nagyon ügyesen megy, a tavalyihoz képest is nagyon sokat fejlődött. Ő még nálunk kezdte a pályafutását. Egerszalók mellett csináltunk amatőr rendezvényeket, az első métereit ott tette meg. Örülök neki, hogy ilyen sokra vitte és ilyen ügyes versenyző lett belőle. A Suzukisok nagyon gyorsak, nagyon ügyesek. Én megöregedtem, ma vagyok 47 éves... bele kell húzni egy kicsit, hogy lépést lehessen tartani a fiatalokkal.

Milyenek voltak az egri pályák?
A pályák is nagyon tetszettek. A széles szakaszokat annyira nem kedvelem, de ezek a keskeny, murvás, technikás pályák nagy kedvenceim. Én személy szerint örültem, hogy a rendező a pályák közé beiktatta a dzsuvásabb részeket is és mi egyébként is hozzá vagyunk szokva. Szerintem nem is volt ez annyira problémás - mint ahogyan sokan mesélik - simán át lehetett rajta menni. Persze aki alatt olyan aszfaltfutómű van, annak biztos nehezebb volt itt. Nekünk ilyen problémánk nincs, mert majdhogynem utcai autóval megyünk, és ez jó mindenre... Az autónk abszolút széria, a futóművünk is utcai, a motor is, váltó is, meg minden. Nem volt idő a homológ gyári N-es cuccokat belerakni, és hát nem is nagyon akartam rá költeni.
Az időjárás is jó volt, bár szerettem volna, ha esik egy kicsit, mert vizes gumival jobb lett volna… de mostmár berendeltük a kemény gumit! Szerintem nem gondolta senki, hogy itt ilyen meleg lesz. A Kumho gumival most mentük az első métereket, és nagyon pozitívan csalódtam benne. Jól tapadt és kevésbé fogyott, mint amit eddig használtam, ráadásul ár-érték arányban is nagyon jó. 4 éve van az országban, de mostanáig elég ismeretlen volt, ellenben most úgy tűnik, hogy az egyik legelismertebb márka lett, elég sokan mennek vele. Tesztelés céljára kapjuk, információkat adok róla. Úgy érzem, hogy kezdem kiismerni. Nagyon nagy fejlődés ez nálunk, hiszen legutóbb még négyféle gumival mentem… mármint 4 keréken négyfélével!

Nem hiányzik a magyar mezőnyben, magyar pályákon versenyzés?
Dehogynem! Én nagyon mennék! Idén viszont csak ott megyünk a magyar bajnokságban, ami közös a szlovákkal. A szurkolók fantasztikusak itthon! Jó-jó, kinn is megkapom, mert azért már ott is ismernek, sok barátom is van, a nézők is várnak, mert igyekszünk azért keresztbe-hosszába menni, hogy legyen valami látványosság is. Azt is nagyon sajnálom, hogy a Miskolc Rallye-n nem tudok indulni. Nekünk a szlovák bajnokságban a miskolci futamot követő hétvégén lesz a verseny, így mi az éjszakai futam helyett épp tréningezni fogunk. Valahogy majd megoldom, hogy át tudjunk nézni legalább, hiszen a futam előtt Hoffer Zsoltinak segítek majd a felkészülésben, így őt is megnézném, hogy mit sikerül autóznia.
Nagyon jól éreztük magunkat most is Egerben! Jó buli volt, tetszett, most pedig elkezdtünk dolgozni, hogy legyen megint a következő versenyre való...

Hogyan látod a magyar rallye-t?
Kicsit feszültnek érzem a versenyzőket mostanság. Gondolom az új változások, helyzetek miatt... de azért bízom benne, hogy lesz még mosoly mindenki arcán!

Ez végszónak nagyon szép volt…
Lenne még valami, ami tényleg nagyon fontos, és ami nagyon nagy sztori volt az első nap végén! Ez pedig nem más, minthogy sikerült egy óra három percen át szexelnem! Éjjel nekiálltam 1 óra 58-kor, az óraátállításkor, 2-kor átállítottam az órát, így 3 óra 1 perckor befejeztem. És ez le van publikálva! Utána lehet nézni. A Guiness könyvbe próbálom berakatni... Ilyen idős korban, meg a magyar mezőnyben ez már jó eredménynek számít!

 

Ez a hír most jelenik meg 7321. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Pásztóy Kupa, 2.forduló
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k