LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Radó 1 óra és 3 percen át...
Egri összefoglaló
2010-04-13
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770072509
Napi oldal:
19900
Jelenleg:
1759
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A szlovák bajnokságban az első, a magyar bajnokságban pedig a második helyet szerezte meg az N2 géposztályban a Radó István - Kovács Szilvia páros. A kissé öregecske Honda most is megbízhatóan muzsikált, Radó István pedig még mindig mosolyogva nyilatkozott az egri futamról…

Hogyan sikerült az évadnyitó futam számotokra?
A Verseny a versenyzőkért rendezvényünk miatt kevés felkészüléssel indultunk neki az évnek. Az autóval sem sokat foglalkoztunk, szinte úgy rajtoltunk el vele, ahogy a Mikulás Rallye után letettük a garázsba. A verseny ettől függetlenül nagyon jól sikerült, jó eredménnyel zártunk, az autó is jól működött, nem volt vele semmilyen probléma. A navigátorommal egy éve megyünk együtt, ő is nagyon profi és egyébként elsőre beletanult már ebbe, most is nagyon ügyesen diktálta az itinert. Az autónk még mindig a régi… nagyon régi: 14 éves és 14 éve versenyzik. Aggódtam is kicsit, hogy nehogy a rajtban közöljék velem, hogy már nem jó a kocsi, már nem homológ esetleg, mert bevallom őszintén, hogy nem néztünk utána... de szerencsére azt mondták, hogy még 3 évig mehetek vele.

Milyen eredménnyel zártátok az Eger Rallye-t?
A szlovák bajnokságban megnyertük a kategóriát, a magyar bajnokságban viszont csak a második hely lett a miénk. Az első napunk abszolút problémamentes volt. A gumijaink is tökéletesek voltak a pályára, megfelelő keménységűek. A második napra viszont nagyon meleg lett az idő, így ide már nem tűnt annyira megfelelőnek a keménysége az abroncsoknak. Nem volt másfajta belőle, így ezzel mentünk. Igazából nagy problémát nem okozott, gyorsabban koptak, többet csúszkáltunk és ez azért az időeredményeinken is meglátszott. A verseny vége felé hibáztam egyet, egy lassítónál elmértem a féktávot, és bár a lassítót még sikerült kikerülni, a kivezető részen becsúsztunk az árokba. Nagyon sok néző volt ott, így hamar kiszedtek minket, de így is másfél percünkbe került ez a mutatvány. Az első nap úgy autóztunk, hogy elől legyünk mindig, így kicsit megtréfáltam saját magamat, mert hát másfél perc előnyünk nem volt, és így hogy becsúsztunk, már nem tudtam ledolgozni a hátrányt. Visszacsúsztunk a magyar értékelésben a kategóriánk második helyére. A tanúság ebből az, hogy kicsit jobban kell sietni.

Hogyan látod a hazai N2-es mezőnyt?
Az ellenfelek nagyon jók, nagyon ügyesek. Demjén Martin is nagyon ügyesen megy, a tavalyihoz képest is nagyon sokat fejlődött. Ő még nálunk kezdte a pályafutását. Egerszalók mellett csináltunk amatőr rendezvényeket, az első métereit ott tette meg. Örülök neki, hogy ilyen sokra vitte és ilyen ügyes versenyző lett belőle. A Suzukisok nagyon gyorsak, nagyon ügyesek. Én megöregedtem, ma vagyok 47 éves... bele kell húzni egy kicsit, hogy lépést lehessen tartani a fiatalokkal.

Milyenek voltak az egri pályák?
A pályák is nagyon tetszettek. A széles szakaszokat annyira nem kedvelem, de ezek a keskeny, murvás, technikás pályák nagy kedvenceim. Én személy szerint örültem, hogy a rendező a pályák közé beiktatta a dzsuvásabb részeket is és mi egyébként is hozzá vagyunk szokva. Szerintem nem is volt ez annyira problémás - mint ahogyan sokan mesélik - simán át lehetett rajta menni. Persze aki alatt olyan aszfaltfutómű van, annak biztos nehezebb volt itt. Nekünk ilyen problémánk nincs, mert majdhogynem utcai autóval megyünk, és ez jó mindenre... Az autónk abszolút széria, a futóművünk is utcai, a motor is, váltó is, meg minden. Nem volt idő a homológ gyári N-es cuccokat belerakni, és hát nem is nagyon akartam rá költeni.
Az időjárás is jó volt, bár szerettem volna, ha esik egy kicsit, mert vizes gumival jobb lett volna… de mostmár berendeltük a kemény gumit! Szerintem nem gondolta senki, hogy itt ilyen meleg lesz. A Kumho gumival most mentük az első métereket, és nagyon pozitívan csalódtam benne. Jól tapadt és kevésbé fogyott, mint amit eddig használtam, ráadásul ár-érték arányban is nagyon jó. 4 éve van az országban, de mostanáig elég ismeretlen volt, ellenben most úgy tűnik, hogy az egyik legelismertebb márka lett, elég sokan mennek vele. Tesztelés céljára kapjuk, információkat adok róla. Úgy érzem, hogy kezdem kiismerni. Nagyon nagy fejlődés ez nálunk, hiszen legutóbb még négyféle gumival mentem… mármint 4 keréken négyfélével!

Nem hiányzik a magyar mezőnyben, magyar pályákon versenyzés?
Dehogynem! Én nagyon mennék! Idén viszont csak ott megyünk a magyar bajnokságban, ami közös a szlovákkal. A szurkolók fantasztikusak itthon! Jó-jó, kinn is megkapom, mert azért már ott is ismernek, sok barátom is van, a nézők is várnak, mert igyekszünk azért keresztbe-hosszába menni, hogy legyen valami látványosság is. Azt is nagyon sajnálom, hogy a Miskolc Rallye-n nem tudok indulni. Nekünk a szlovák bajnokságban a miskolci futamot követő hétvégén lesz a verseny, így mi az éjszakai futam helyett épp tréningezni fogunk. Valahogy majd megoldom, hogy át tudjunk nézni legalább, hiszen a futam előtt Hoffer Zsoltinak segítek majd a felkészülésben, így őt is megnézném, hogy mit sikerül autóznia.
Nagyon jól éreztük magunkat most is Egerben! Jó buli volt, tetszett, most pedig elkezdtünk dolgozni, hogy legyen megint a következő versenyre való...

Hogyan látod a magyar rallye-t?
Kicsit feszültnek érzem a versenyzőket mostanság. Gondolom az új változások, helyzetek miatt... de azért bízom benne, hogy lesz még mosoly mindenki arcán!

Ez végszónak nagyon szép volt…
Lenne még valami, ami tényleg nagyon fontos, és ami nagyon nagy sztori volt az első nap végén! Ez pedig nem más, minthogy sikerült egy óra három percen át szexelnem! Éjjel nekiálltam 1 óra 58-kor, az óraátállításkor, 2-kor átállítottam az órát, így 3 óra 1 perckor befejeztem. És ez le van publikálva! Utána lehet nézni. A Guiness könyvbe próbálom berakatni... Ilyen idős korban, meg a magyar mezőnyben ez már jó eredménynek számít!

 

Ez a hír most jelenik meg 7244. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Pásztóy Kupa, 2.forduló
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k