Rajtra készen... na de hol?
Bútor Robiék variációi: 3 típus, 2 bajnokság
2013-02-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763302124
Napi oldal:
39581
Jelenleg:
717
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

rajtra_keszen_na_de_hol_1

Továbbra sincs döntés Bútor Robiék háza táján, 3 típus, 2 bajnokság esélyes, háromféle különböző variációban.  Az autók rajtkész állapotban várakoznak a döntés meghozataláig, ám Robi addig sem unatkozik, ha a munka nem tölti ki az idejét, keres magának elfoglaltságot.


Legutóbb még arról beszélgettünk, hogy a 2013-as évetek tervezésében három variáció van, jelenleg hol tart a folyamat?

Ugyanott! Sajnos nem tudtunk előrébb lépni, még mindig A, B és C terv van, de időközben a DS3-asunk elkészült, megkapta az új sportrendszámát és rajtkész állapotba került a tegnapi napon, így ezzel bármikor tudunk most már ERC futamon indulni. Összeállítottunk egy 3-4 versenyes ERC naptárat magunknak, amiben aszfaltos futamok szerepelnek, mert ha az ERC bajnokságot választjuk, akkor egyféle talajon mennénk, így optimálisabb és a jobb eredmény elérése is így egyszerűbb, hogy legalább a talajok nem változnak. Ez a verzió tehát még mindig él, és ugyanilyen állapotban van a Mitsubishi is (a tavalyi autónk), teljesen felkészítve, rajtkész állapotban várja a döntésünket.

Az Evo X-essel egyértelműen a magyar bajnokságban való részvétel a cél, a hat magyar futamon... ha lesz hat. Teljes mértékben készen vannak a versenyautóink, a szervizautó be van pakolva, lemosva, kitakarítva, tehát készen vagyunk!

rajtra_keszen_na_de_hol_2

Mindemellett pedig gondolom továbbra is tárgyalások zajlanak a S2000-es ügyében?
Igen, folynak a tárgyalások a Peugeot Hungáriával, de jelen pillanatban még nincs válaszunk a S2000-es Peugeot vonatkozásában. Már három hónapja mennek a megbeszélések, de sajnos még nem kaptuk meg azt a választ, amit nagyon szeretnénk hallani!

Mennyi időtök van még erre?
Nagyjából 1 hetünk, hogy ezt a tervünket meg tudjuk valósítani, és akkor egy S2000-es Peugeot-val mennénk itthon a magyar bajnokságban. Jelen pillanatban talán erre látok a legkisebb esélyt, annak ellenére, hogy természetesen ezt szeretném a legjobban! Úgy érzem, hogy mindent megteszek érte, hogy ez összejöjjön, de a Peugeot Sport válasza nélkül ez egyelőre csak egy álom.

rajtra_keszen_na_de_hol_5

A legtöbben még nem olvasták át az RVSZ-t, te hogyan állsz vele?
Odáig már eljutottam, hogy ki akartam nyomtatni, de amikor megláttam, hogy 150 oldal, akkor kicsit elhalasztottam még ezt. :-) Nem olvastam még, a napi feladatok nagyon lekötnek, egyrészt a munka, hiszen épp benne vagyunk egy nagy építkezés átadásában, és ez gyakorlatilag minden energiánkat elviszi.

Nagyon remélem, hogy csak pozitív dolgok vannak benne, nagyon kemény szankciókkal mindenkire, aki csal. Hiszek abban, hogy ez idén sokkal jobban lesz ellenőrizve, és remélem, hogy ezt fogom látni a sorok között, hogy aki nem tartja be a szabályokat, az brutál szankciókat fog kapni!

rajtra_keszen_na_de_hol_3

Ha nem is olvastad, hallani biztos hallottad a "szélvédőcsíkos" részt, amin már most nagyon sokan háborognak!
Igen, hallottam róla fél füllel, de nem tudom, hogy belekerült-e vagy sem. Biztos, hogy ebből nagyon sok probléma lehet, hiszen vannak már megkötött szponzorszerződések, és ugye a szélvédőcsík a legértékesebb felület általában, így a fő támogató szokott rajta lenni (legalább is nekünk mindig az volt, minden évben). Nagyon remélem nincs benne, hogy ez a felület az RSB-é, vagy a szövetségé, mert akkor ez megint csak pénzkivonás a versenyzőktől, pedig így is iszonyatosan kevés támogató van, ha pedig még a legértékesebb felületet odaadjuk ajándékba az RSB-nek... én nem is értem, hogy ezt hogyan gondolta, aki kitalálta. Ezért is mondtam már korábban is, hogy nagyon sok olyan ötlet is van Pénzes Zsolt csomagjában, ami nem életszerű és nem megvalósítható. És persze a választási kampányában sem esett szó erről, hogy a szélvédőcsík felületét kisajátítják, azt hiszem, hogy ezt nem lehet megtenni. Nem tudom, hogy mi lesz az RVSZ-ben, de vannak olyan versenyzők, emberek, akiknek ez sokkal fontosabb, mint nekem, úgyhogy gondolom ezt ők majd megoldják, megtámadják, én nem akarok harcolni senkivel sem. Biztos lesz ebből egy összefogás, hogy "ezt nem lehet megtenni" és én is azt gondolom, hogy ezt ma nem lehet megtenni, főképp nem úgy, hogy a február elején megjelenő RVSZ-ből értesül erről az ember. Nekem van megkötött szerződésem erre a felületre, így én biztosan nem fogok oda kötelező reklámot tenni, akkor sem, ha bárki a feje tetejére áll, mert ha oda teszem, akkor viszont nem tudok versenyezni. Ennyire egyszerű! Vagy lesz saját reklámom, vagy nem megyek. És gondolom, hogy nem vagyok ezzel egyedül.

Mit szólsz a versenynaptárhoz?
Meglepődtem rajta, hogy nem lesz Bükfürdő Rallye, mert megmondom őszintén, én arról az egy versenyről gondoltam, hogy az biztosan lesz. A tavalyi évben is nagyon stabilnak tűnt a Bükfürdő és a Markó Tibi-féle dolog, és én az összes többit éreztem kétségesnek. Bár ez még csak egy versenynaptár tervezet... és az, hogy február 6-án még csak tervezet van, az nevetséges kissé a "nagy megújulás" és az "új rallye" tekintetében, és ugye az új vezetők is megválasztásra kerültek minden szinten. Véleményem szerint február elején már nem ideiglenes versenynaptárnak kellene lennie  és én attól félek, hogy valójában ez a hat futam sem hat, ebben még mindig sok a kérdőjel. Nekem egy dolog szimpatikus, hogy július közepétől szeptember elejéig nincs semmi, és ez azért jó, mert el lehet menni nyugodtan nyaralni a családdal, hosszabb időre is. Az viszont, hogy május közepétől július közepéig szintén nincs semmi, az már kevésbé tetszik, hiszen bérbeadói oldalról nézve nagyon negatív, két hónapot nem tud állni egy versenyautó, főképp úgy, hogy összesen 6 versenyt megy egy évben. Most úgy néz ki a versenynaptár tervezet alapján, hogy megyünk egy Eger és egy Miskolc Rallye-t, majd két hónap szünet, aztán jön a Veszprém Rallye, és újabb két hónap szünet…

Ez az év megint csak a túlélésről fog szólni, de az a helyzet, hogy én ezt így gondoltam pár hónappal ezelőtt is. Nagyon örülök, hogy új vezetők lettek, és ígértek mindent, de ez teljes túlélés lesz, és "majd alakul valami" játék lesz ebből. Nem lesz ez egy összeszedett és rendezett év, hanem egy átmeneti küszködés lesz szerintem. Nem tudunk mit tenni, mint részt venni ebben a küszködésben, de megpróbálunk majd a lehető legkevésbé szenvedni! :-)

 

rajtra_keszen_na_de_hol_4

Ez a hír most jelenik meg 6736. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k