Rajtra készen... na de hol?
Bútor Robiék variációi: 3 típus, 2 bajnokság
2013-02-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
525697890
Napi oldal:
20026
Jelenleg:
1323
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
az ötödik futam,
a Zala Rally után
1.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
373
2. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
339
3. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
339
4. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
330
5. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
299
6.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
286
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
223
8. Szabó Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
209
9. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
203
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a negyedik futam,
Rally Estonia után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
79
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
70
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
66
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
55
5.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
34
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
30
8. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
Rally Liepaja után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
70
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
66
3. Craig Breen
Hyundai i20 R5
40
4.
G. Basso
Volkswagen Polo GTi R5
32
5. G. Munster
Hyundai i20 R5
28
6. Emil Lindholm
Skoda Fabia R5 Evo
27
7. E. Llarena
Citroen C3 R5
26
8. E. Pietarinen
Volkswagen Polo GTi R5
24
9. S. Tempestini
Skoda Fabia R5 Evo
19
teljes táblázat
World Rallycross Championship
4 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
111
2. M.Ekström
Audi S1
94
3. Niclas Grönholm
Hyundai i20
76
4. Timmy Hansen
Peugeot 208
70
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
64
6. Robin Larsson
Audi S1
59
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
57
8. A.Bakkerud
Renault Megane RS
53
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
46
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
71
2. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
56
3.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
47
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
41
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
22
6. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
22
7.
Petr Semerad
Skoda Fabia R5
21
8. Német László
Skoda Fabia R5
19
9.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
17
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
58
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
44
4. Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
25
5. Tajmel Tibor
BMW
25
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
25
7. Kocsomba Károly
BMW
21
8.
Berta László
Citroen C2R2
19
9. Szilágyi Patrik
BMW
19
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
29
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
16
3.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
4.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
13
5.. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
6
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

rajtra_keszen_na_de_hol_1

Továbbra sincs döntés Bútor Robiék háza táján, 3 típus, 2 bajnokság esélyes, háromféle különböző variációban.  Az autók rajtkész állapotban várakoznak a döntés meghozataláig, ám Robi addig sem unatkozik, ha a munka nem tölti ki az idejét, keres magának elfoglaltságot.


Legutóbb még arról beszélgettünk, hogy a 2013-as évetek tervezésében három variáció van, jelenleg hol tart a folyamat?

Ugyanott! Sajnos nem tudtunk előrébb lépni, még mindig A, B és C terv van, de időközben a DS3-asunk elkészült, megkapta az új sportrendszámát és rajtkész állapotba került a tegnapi napon, így ezzel bármikor tudunk most már ERC futamon indulni. Összeállítottunk egy 3-4 versenyes ERC naptárat magunknak, amiben aszfaltos futamok szerepelnek, mert ha az ERC bajnokságot választjuk, akkor egyféle talajon mennénk, így optimálisabb és a jobb eredmény elérése is így egyszerűbb, hogy legalább a talajok nem változnak. Ez a verzió tehát még mindig él, és ugyanilyen állapotban van a Mitsubishi is (a tavalyi autónk), teljesen felkészítve, rajtkész állapotban várja a döntésünket.

Az Evo X-essel egyértelműen a magyar bajnokságban való részvétel a cél, a hat magyar futamon... ha lesz hat. Teljes mértékben készen vannak a versenyautóink, a szervizautó be van pakolva, lemosva, kitakarítva, tehát készen vagyunk!

rajtra_keszen_na_de_hol_2

Mindemellett pedig gondolom továbbra is tárgyalások zajlanak a S2000-es ügyében?
Igen, folynak a tárgyalások a Peugeot Hungáriával, de jelen pillanatban még nincs válaszunk a S2000-es Peugeot vonatkozásában. Már három hónapja mennek a megbeszélések, de sajnos még nem kaptuk meg azt a választ, amit nagyon szeretnénk hallani!

Mennyi időtök van még erre?
Nagyjából 1 hetünk, hogy ezt a tervünket meg tudjuk valósítani, és akkor egy S2000-es Peugeot-val mennénk itthon a magyar bajnokságban. Jelen pillanatban talán erre látok a legkisebb esélyt, annak ellenére, hogy természetesen ezt szeretném a legjobban! Úgy érzem, hogy mindent megteszek érte, hogy ez összejöjjön, de a Peugeot Sport válasza nélkül ez egyelőre csak egy álom.

rajtra_keszen_na_de_hol_5

A legtöbben még nem olvasták át az RVSZ-t, te hogyan állsz vele?
Odáig már eljutottam, hogy ki akartam nyomtatni, de amikor megláttam, hogy 150 oldal, akkor kicsit elhalasztottam még ezt. :-) Nem olvastam még, a napi feladatok nagyon lekötnek, egyrészt a munka, hiszen épp benne vagyunk egy nagy építkezés átadásában, és ez gyakorlatilag minden energiánkat elviszi.

Nagyon remélem, hogy csak pozitív dolgok vannak benne, nagyon kemény szankciókkal mindenkire, aki csal. Hiszek abban, hogy ez idén sokkal jobban lesz ellenőrizve, és remélem, hogy ezt fogom látni a sorok között, hogy aki nem tartja be a szabályokat, az brutál szankciókat fog kapni!

rajtra_keszen_na_de_hol_3

Ha nem is olvastad, hallani biztos hallottad a "szélvédőcsíkos" részt, amin már most nagyon sokan háborognak!
Igen, hallottam róla fél füllel, de nem tudom, hogy belekerült-e vagy sem. Biztos, hogy ebből nagyon sok probléma lehet, hiszen vannak már megkötött szponzorszerződések, és ugye a szélvédőcsík a legértékesebb felület általában, így a fő támogató szokott rajta lenni (legalább is nekünk mindig az volt, minden évben). Nagyon remélem nincs benne, hogy ez a felület az RSB-é, vagy a szövetségé, mert akkor ez megint csak pénzkivonás a versenyzőktől, pedig így is iszonyatosan kevés támogató van, ha pedig még a legértékesebb felületet odaadjuk ajándékba az RSB-nek... én nem is értem, hogy ezt hogyan gondolta, aki kitalálta. Ezért is mondtam már korábban is, hogy nagyon sok olyan ötlet is van Pénzes Zsolt csomagjában, ami nem életszerű és nem megvalósítható. És persze a választási kampányában sem esett szó erről, hogy a szélvédőcsík felületét kisajátítják, azt hiszem, hogy ezt nem lehet megtenni. Nem tudom, hogy mi lesz az RVSZ-ben, de vannak olyan versenyzők, emberek, akiknek ez sokkal fontosabb, mint nekem, úgyhogy gondolom ezt ők majd megoldják, megtámadják, én nem akarok harcolni senkivel sem. Biztos lesz ebből egy összefogás, hogy "ezt nem lehet megtenni" és én is azt gondolom, hogy ezt ma nem lehet megtenni, főképp nem úgy, hogy a február elején megjelenő RVSZ-ből értesül erről az ember. Nekem van megkötött szerződésem erre a felületre, így én biztosan nem fogok oda kötelező reklámot tenni, akkor sem, ha bárki a feje tetejére áll, mert ha oda teszem, akkor viszont nem tudok versenyezni. Ennyire egyszerű! Vagy lesz saját reklámom, vagy nem megyek. És gondolom, hogy nem vagyok ezzel egyedül.

Mit szólsz a versenynaptárhoz?
Meglepődtem rajta, hogy nem lesz Bükfürdő Rallye, mert megmondom őszintén, én arról az egy versenyről gondoltam, hogy az biztosan lesz. A tavalyi évben is nagyon stabilnak tűnt a Bükfürdő és a Markó Tibi-féle dolog, és én az összes többit éreztem kétségesnek. Bár ez még csak egy versenynaptár tervezet... és az, hogy február 6-án még csak tervezet van, az nevetséges kissé a "nagy megújulás" és az "új rallye" tekintetében, és ugye az új vezetők is megválasztásra kerültek minden szinten. Véleményem szerint február elején már nem ideiglenes versenynaptárnak kellene lennie  és én attól félek, hogy valójában ez a hat futam sem hat, ebben még mindig sok a kérdőjel. Nekem egy dolog szimpatikus, hogy július közepétől szeptember elejéig nincs semmi, és ez azért jó, mert el lehet menni nyugodtan nyaralni a családdal, hosszabb időre is. Az viszont, hogy május közepétől július közepéig szintén nincs semmi, az már kevésbé tetszik, hiszen bérbeadói oldalról nézve nagyon negatív, két hónapot nem tud állni egy versenyautó, főképp úgy, hogy összesen 6 versenyt megy egy évben. Most úgy néz ki a versenynaptár tervezet alapján, hogy megyünk egy Eger és egy Miskolc Rallye-t, majd két hónap szünet, aztán jön a Veszprém Rallye, és újabb két hónap szünet…

Ez az év megint csak a túlélésről fog szólni, de az a helyzet, hogy én ezt így gondoltam pár hónappal ezelőtt is. Nagyon örülök, hogy új vezetők lettek, és ígértek mindent, de ez teljes túlélés lesz, és "majd alakul valami" játék lesz ebből. Nem lesz ez egy összeszedett és rendezett év, hanem egy átmeneti küszködés lesz szerintem. Nem tudunk mit tenni, mint részt venni ebben a küszködésben, de megpróbálunk majd a lehető legkevésbé szenvedni! :-)

 

rajtra_keszen_na_de_hol_4

Ez a hír most jelenik meg 5912. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0708 09 10 111213
1415 16 17 181920
2122 23 24252627
28 29 30 01020304
05 06 07 08 091011
2020.09.19.

részletes infóink

2020.09.18-20.

részletes infóink

2020.09.25-26.

részletes infóink

2020.09.26-27.

részletes infóink

2020.09.25-26.

részletes infóink

2020.10.01-04.

részletes infóink

2020.10.10-11.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k