Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Rali-túra - egri összefoglaló
egri összefoglaló
2010-04-12
összefoglaló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684395111
Napi oldal:
55110
Jelenleg:
886
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A 2010-es Rali-Túra Bajnokság szezon nyitánya

A 2010-es első Rali-Túra bajnokság - amit már a versenyzők és rajongók is nagy érdeklődéssel, lelkesedéssel és izgalommal vártak - március 27. és 28-án a történelmi Eger városának környékén sikerrel és élményekben gazdagon zajlott le. Természetesen nemcsak azért vártuk ezt a versenyt oly nagy izgalommal, mert ez volt a kezdete a szezonnak, hanem azért is mert az egész futama a Valvoline Start Autó Rallye Eger keretei között zajlott. Az RTE mezőnye is becsatlakozhatott 111 indulóval (4 előfutó, 6 licences, 101 RTE versenyző) az első és a másod osztályhoz. A visszajelzések szerint a bajnokság szervezettsége és maga a verseny dicséretes ötöst érdemelnek. Beigazolódott a bajnokságot megelőző pozitív várakozás, a bizakodás és "harcra-készség".

Semmi sem tudta elrontani a kedélyeket: időjósaink szerencsésen melléfogtak és verőfényes napsütést kaptunk az ítélet idő helyett, a szervezés teljesen stimmelt, pörgős izgalmas versenyt láthattunk! A rali-túrások indulói az évek során elértek egy olyan technikai felkészültséget, hogy a kevesebb lassítóval rendelkező gyorsasági szakaszokon is helytálltak. (Csak két lassítóval volt kevesebb a túrásoknak, mint az első osztály mezőnyének!!!) Erre az új kihívásra az RTE bajnokság versenyzői úgy is bizonyították rátermettségüket, hogy a versenyen személyi sérülés nem következett be, sőt az autózás izgalmasabbá, látványosabbá vált a nézők örömére is! Ez olyannyira sikerült, hogy voltak nézők, akik össze is keverték a mezőnyt az első osztállyal!

A vasárnapi események elég korán kezdődtek. Három gyorsasági szakaszt kellett teljesíteniük a versenyzőknek: Szarvaskő - Egerbocs; Bátor - Egerbakta - Sirok; és Tarnaszentmária - Egerszalók közötti útvonalakon haladt a mezőny, amelyeken kétszer kellett végig autózni. A résztvevők elmondása szerint csak kisebb kritika merült fel a pálya minőségét érintően: a harmadik gyorsasági szakasz első 4 kilométere terep-ralinak mondható - a dobálós, kavicsos, rossz minőségű útfelület miatt.

Lássuk, hogy is alakultak az eredmények a verseny végére kategóriánkét:

Az abszolút értékelésben a legjobb időt érte el a bajnoki címét védő Végh-Balog páros. Őket követte a Nagy M. - Nagy T. testvérpár és a harmadik lett a Berényi - Pap kettős.
( a verseny győztesének 3 belső felvétele itt látható )

A H3-as osztályban több mint 13 másodperces előnnyel győzedelmeskedett a Végh - Balog kettős, Schweizer - Vadász követte őket, míg Tajmel - Csendes állhatott a dobogó harmadik fokára.
A H2-es kategória dobogósa a Lolé - Máthé kettős lett. Másodikként gurult a célba az új Volvójukkal a Papp testvérpáros, mögöttük pedig Czene - János végzett.

A H1-es géposztályban a Szabó László - Nagy László kettős bizonyult a legjobbnak, akiknek az egri helyszín hazai pályának számított. A második helyet  a Kiss - Szollár duó nyerte utánuk a Nemerey - Kőszegi duó következett.

Az N3-ban a két indulóból a Gyarmati - Szilassy páros söpörhette be a kategória első helyét.

A leggyorsabban tudott autózni az N2-es géposztályban a Padar - Bálint kettős, míg a második helyen az Illés - Tóth duó, tőlük pedig pár másodperccel maradt csak le a Porkoláb - Bardóczy formáció.

Az N1-ben első helyezést ért el a Tóth - Csizmadia páros, mögöttük pedig igazán nagy csata folyt, amelyből a Madari - Haracska kettős jött ki győztesen, a harmadik helyet pedig a Takács - Kovács páros könyvelhette el magának.

Az A3-as géposztályban a legelőkelőbb helyen végzett a Mihály Á. - Mihály R. testvérpár, a második helyen az Üveges - Gál formáció, míg a dobogó alsó fokára a Toma - Kúti kettős állhatott fel.

Az A2-ben a Nyilas - Novák kettős bizonyult a leggyorsabbnak, míg második lett a Szemán - Temesvári duó maguk mögé utasítva a Nagy - Nagyné formációt.

Az A1-es mezőnyben a Mészáros - Chrén páros végzett az élen, akiknél a szerencse is közre játszott egy kicsit, hiszen a versenytársaik többségénél akadt némi technikai gond. Így lett második a Brunczvik - Malek és őket követte a Benke - Kormos kettős.

A licences autók közül pedig elsőként köszönthettük a célba Ősz - Réthey párost, egy Mitsubishi Lancer Evoval.

A csapat versenyt tekintve a Juhász Racing állhatott a dobogó első fokára, utánuk következett a Booster és a Ralda csapatok.

A hivatalos eredménylisták, valamint a bajnokság állása megtalálható a GREPTON Rali-Túra Bajnokság hivatalos oldalán, a www.rte.hu oldalon, valamint médiapartnerünk, a www.duen.hu lapjain.

Ez a hétvége kellő inspirációt adott ahhoz, hogy ismét nagyon várjuk a következő versenyt, amely 2010. május 1-jén és 2-án Oroszlány - Tatabánya térségében kerül megrendezésre.

RTE TV-s összefoglaló:
2010. április 17-én, vasárnap, 15:05-kor az ATV Tempó című magazinjában kerül adásba. (Az ismétlés pedig április 20-én, kedden, 16:30-kor lesz.)  

A viszontlátásra,

Juhász Veronika
RTE sajtó referens

RTE versenynaptára

Ez a hír most jelenik meg 7452. alkalommal
címkék: RTE, Eger, GREPTON
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k