Rali-túra - egri összefoglaló
egri összefoglaló
2010-04-12
összefoglaló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
749928333
Napi oldal:
116765
Jelenleg:
1646
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A 2010-es Rali-Túra Bajnokság szezon nyitánya

A 2010-es első Rali-Túra bajnokság - amit már a versenyzők és rajongók is nagy érdeklődéssel, lelkesedéssel és izgalommal vártak - március 27. és 28-án a történelmi Eger városának környékén sikerrel és élményekben gazdagon zajlott le. Természetesen nemcsak azért vártuk ezt a versenyt oly nagy izgalommal, mert ez volt a kezdete a szezonnak, hanem azért is mert az egész futama a Valvoline Start Autó Rallye Eger keretei között zajlott. Az RTE mezőnye is becsatlakozhatott 111 indulóval (4 előfutó, 6 licences, 101 RTE versenyző) az első és a másod osztályhoz. A visszajelzések szerint a bajnokság szervezettsége és maga a verseny dicséretes ötöst érdemelnek. Beigazolódott a bajnokságot megelőző pozitív várakozás, a bizakodás és "harcra-készség".

Semmi sem tudta elrontani a kedélyeket: időjósaink szerencsésen melléfogtak és verőfényes napsütést kaptunk az ítélet idő helyett, a szervezés teljesen stimmelt, pörgős izgalmas versenyt láthattunk! A rali-túrások indulói az évek során elértek egy olyan technikai felkészültséget, hogy a kevesebb lassítóval rendelkező gyorsasági szakaszokon is helytálltak. (Csak két lassítóval volt kevesebb a túrásoknak, mint az első osztály mezőnyének!!!) Erre az új kihívásra az RTE bajnokság versenyzői úgy is bizonyították rátermettségüket, hogy a versenyen személyi sérülés nem következett be, sőt az autózás izgalmasabbá, látványosabbá vált a nézők örömére is! Ez olyannyira sikerült, hogy voltak nézők, akik össze is keverték a mezőnyt az első osztállyal!

A vasárnapi események elég korán kezdődtek. Három gyorsasági szakaszt kellett teljesíteniük a versenyzőknek: Szarvaskő - Egerbocs; Bátor - Egerbakta - Sirok; és Tarnaszentmária - Egerszalók közötti útvonalakon haladt a mezőny, amelyeken kétszer kellett végig autózni. A résztvevők elmondása szerint csak kisebb kritika merült fel a pálya minőségét érintően: a harmadik gyorsasági szakasz első 4 kilométere terep-ralinak mondható - a dobálós, kavicsos, rossz minőségű útfelület miatt.

Lássuk, hogy is alakultak az eredmények a verseny végére kategóriánkét:

Az abszolút értékelésben a legjobb időt érte el a bajnoki címét védő Végh-Balog páros. Őket követte a Nagy M. - Nagy T. testvérpár és a harmadik lett a Berényi - Pap kettős.
( a verseny győztesének 3 belső felvétele itt látható )

A H3-as osztályban több mint 13 másodperces előnnyel győzedelmeskedett a Végh - Balog kettős, Schweizer - Vadász követte őket, míg Tajmel - Csendes állhatott a dobogó harmadik fokára.
A H2-es kategória dobogósa a Lolé - Máthé kettős lett. Másodikként gurult a célba az új Volvójukkal a Papp testvérpáros, mögöttük pedig Czene - János végzett.

A H1-es géposztályban a Szabó László - Nagy László kettős bizonyult a legjobbnak, akiknek az egri helyszín hazai pályának számított. A második helyet  a Kiss - Szollár duó nyerte utánuk a Nemerey - Kőszegi duó következett.

Az N3-ban a két indulóból a Gyarmati - Szilassy páros söpörhette be a kategória első helyét.

A leggyorsabban tudott autózni az N2-es géposztályban a Padar - Bálint kettős, míg a második helyen az Illés - Tóth duó, tőlük pedig pár másodperccel maradt csak le a Porkoláb - Bardóczy formáció.

Az N1-ben első helyezést ért el a Tóth - Csizmadia páros, mögöttük pedig igazán nagy csata folyt, amelyből a Madari - Haracska kettős jött ki győztesen, a harmadik helyet pedig a Takács - Kovács páros könyvelhette el magának.

Az A3-as géposztályban a legelőkelőbb helyen végzett a Mihály Á. - Mihály R. testvérpár, a második helyen az Üveges - Gál formáció, míg a dobogó alsó fokára a Toma - Kúti kettős állhatott fel.

Az A2-ben a Nyilas - Novák kettős bizonyult a leggyorsabbnak, míg második lett a Szemán - Temesvári duó maguk mögé utasítva a Nagy - Nagyné formációt.

Az A1-es mezőnyben a Mészáros - Chrén páros végzett az élen, akiknél a szerencse is közre játszott egy kicsit, hiszen a versenytársaik többségénél akadt némi technikai gond. Így lett második a Brunczvik - Malek és őket követte a Benke - Kormos kettős.

A licences autók közül pedig elsőként köszönthettük a célba Ősz - Réthey párost, egy Mitsubishi Lancer Evoval.

A csapat versenyt tekintve a Juhász Racing állhatott a dobogó első fokára, utánuk következett a Booster és a Ralda csapatok.

A hivatalos eredménylisták, valamint a bajnokság állása megtalálható a GREPTON Rali-Túra Bajnokság hivatalos oldalán, a www.rte.hu oldalon, valamint médiapartnerünk, a www.duen.hu lapjain.

Ez a hétvége kellő inspirációt adott ahhoz, hogy ismét nagyon várjuk a következő versenyt, amely 2010. május 1-jén és 2-án Oroszlány - Tatabánya térségében kerül megrendezésre.

RTE TV-s összefoglaló:
2010. április 17-én, vasárnap, 15:05-kor az ATV Tempó című magazinjában kerül adásba. (Az ismétlés pedig április 20-én, kedden, 16:30-kor lesz.)  

A viszontlátásra,

Juhász Veronika
RTE sajtó referens

RTE versenynaptára

Ez a hír most jelenik meg 7574. alkalommal
címkék: RTE, Eger, GREPTON
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23242526
272829 30 310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
2025.01.24-28.

részletes infóink

2025.01.23-26.

részletes infóink

2025.01.31-02.01.

részletes infóink

2025.02.08.

részletes infóink

2025.02.09.

részletes infóink

2025.02.15-16.

részletes infóink

2025.02.22.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k