Rangáék megérdemlik a dicséretet!
Az Acropolis Rally-n jót csatáztak a Mitsubishivel
2016-05-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
765300365
Napi oldal:
49168
Jelenleg:
1537
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_7

Ranga Péter és Bán Viktor a kategória második helyen autózott a méltán nehéz versenynek kikiáltott Acropolis Rally-n. A görög ERC futamon látványos, gyors versenyzéssel tették le a névjegyüket a ToppCars Rally Team versenyzői.

Először voltatok az Acropolis Rally-n, ugye? Nem ijesztettek meg a hagyományosan autógyilkosnak mondható pályák?

Először voltunk itt, igen. Már az indulás előtt hallottunk negatív kritikákat, hogy miért pont a legnehezebb versenyre megyünk… Két éve Cipruson kezdtük az ERC szereplésünket, az is hasonló ehhez. Utólag elmondhatom, hogy nem volt ez rossz döntés. Valahogy ezeken a pályákon gyorsabban tudunk menni és az autó sem fogy annyira alattunk. Igaz, most kiestünk, de ez egy minimális hiba volt a részemről, nem az autónak tudható be.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_1
 
Azért a pályák durvák voltak, az tény. Egy Veszprém Rallye-nál durvábbak, nehezebbek. Azért a rémhírek nem valósak, élvezhető gyorsokon versenyezhettünk.
Köszönetet szeretnék újra mondani Botka Duduéknak, akik segítettek minket a gátlóikkal, hajtáskomputerükkel és a beállításaikkal a versenyen.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_8
 
Nagyon jól mentetek a kategóriátokban. 
A lengyel srác - többszörös lengyel bajnok – nagyon ügyes. Mentálisan, fizikailag és vezetéstechnikailag is abszolút toppon van. A Kanári és a Görög futam után azt gondolom, nagyon nehéz lesz őt bárkinek is megfogni.
 
Nyertetek gyorsot a ellene…
Talán kétszer tudtuk megelőzni és még kétszer voltunk nagyon közel hozzá. Az első nap még tudtunk vele menni, de aztán másnap ezt már elengedtük, nem szerettük volna kockáztatni a második helyet. Az volt a cél, hogy befejezzük a versenyt.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_2
 
Aztán egy vízátfolyásba 30km/h helyett maximum negyvennel érkeztünk és ez volt a gond.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_1

Volt egy kis dráma utána a tankoló zónában ezután, mesélj róla!
Egyből bevillant a Solberges eset, amikor ketten küzdöttek és tolták a Subarut…
Egy olyan tankoló zónánk, ami 200 méterre volt és egy kicsit lejjebb, mint a főút, és onnan kellett visszamenni az útra. A túlmelegedés miatt nem volt kompresszió és nem akart beindulni az autó. Viktorral elkezdtük tolni, de ugye más nem segíthetett a csapatból. Két sportbíró végül odajött és segített. Különben nem tudtunk volna elrajtolni az utolsó gyorson.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_4

Elrajtoltunk végül. Ez volt a leghosszabb gyorsasági. Száz fok feletti vízhőmérséklettel elrajtoltunk és majdnem biztos voltam benne, hogy nem fogja kibírni az autó, de meg kellett próbálnunk. A 34 kilométerből 32-őt tudtunk megtenni… 
 
Mentél már ilyen hosszú gyorsaságin?
Még nem! Az orfűi hosszú gyors volt eddig a leghosszabb szakaszom. Ez nem csak kilométerben, de megterhelésben is jóval több volt. Voltak olyan holtpontok, amikor mentálisan kellett magamat spannolnom, hogy figyeljek az autóra, Viktorra, mert éreztem, hogy lankad a figyelmem. Fizikailag jól bírtuk, futással, egyéb edzésekkel speciálisan készültem a versenyre.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_3
 
Mindenki elismerően nyilatkozott a teljesítményetekről. Büszkék lehettek, még így is, hogy nem értetek célba. Mi a folytatás?
Köszönjük! Én legfőképp a csapatra vagyok büszke, hiszen egy nagyon nehéz versenyre hibamentes autót kaptunk Topp Zoliéktól. Külön védelmet kapott az autó alja, és olyan jól fel volt készítve, az égvilágon semmi baja nem volt. Ezt sajnos most én rontottam el.
Akkor még el voltunk keseredve, de másnapra sikerült túltenni magunkat rajta. Úgy érezzük, hogy jót mentünk, tudtunk versenyezni és ez kárpótolt minket.

rangaek_megerdemlik_a_dicseretet_6 
A folytatást még nem találtuk ki. Az volt a terv, hogy idén megyünk négy-öt ERC futamot. Ezt most, hogy elbuktuk az első két hely már annyira elúszott, hogy át kell beszéljük, merre tovább. Valószínűleg fogunk még egy-két ERC-n menni, de én nagyon szívesen kipróbálnám magam itthon is. Nagyon örülnék annak, ha egyszer az R5-össel is tudnánk menni egyet…
 
A szombathelyi listán ott a nevetek!
Igen, még a görög verseny előtt beszéltük és neveztünk be a Skodával, de így, hogy most a motorunk is tönkre ment, ez valószínűleg meg fog hiúsulni. Remélem, jegeljük ezt még és nem hiszem, hogy végleg eltöröljük.
 
Ez a hír most jelenik meg 2084. alkalommal
Share |
Görögország, Lamia • külföldi rally
European Rally Championship 2016
SEAJETS Acropolis Rally 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425
262728 29303101

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k