|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() ![]() Még a Las Palmas főterén megrendezett célceremónia előtt beszélgettünk Ranga Péterrel, aki fáradtan, de vidáman mesélt az élményeiről.
Először jártatok itt, ugye?
Igen, teljesen új volt számunkra ez a környezet. Nagyon szép tájakon autóztunk, nagyon nehéz, kanyargós utakon.
A shakedown után azt gondoltuk, hogy nem sok keresnivalónk lesz itt. Ráadásul nem is jól gumiztunk a bemelegítő szakaszra. Az látszott, hogy az itiner írásunk sem tökéletes, sokkal nagyobb tapadás érhető el ezeken az utakon, mintsem azt a pályabejáráskor gondoltuk.
![]() Szerencsére minden gyors pályabejárását felvesszük videóra és próbáltuk mindkét versenynap előtt átnézni a szakaszokat és belejavítani az itinerbe, természetesen ésszerűen. Ez mindkét nap sokat javított az eredményünkön és az utolsó napon már tényleg jó időket tudtunk autózni.
Azt mondtad, hogy mindent alulírtál. Ez csak amiatt volt, mert a tapadás a vártnál nagyobb volt?
Amiatt is, és még egy kicsit fejlődnöm kell az itiner írásban. Szerencsére tudtunk annyit improvizálni, hogy az idők jöttek.
Nagyon nagyot csatáztatok a végén.
Igen. Én már elkönyveltem az első nap este, hogy az olasz srác mögött a harmadik helyen jó eséllyel be tudunk jönni. A végére tényleg nagy csatába keveredtünk vele és ha már itt voltunk, éltünk a lehetőséggel és sikerült a második helyet megszereznünk.
Az utolsó gyorsasági szakasz belső felvétele!
Küzdeni akarásból jeles! Nehéz verseny volt. Minden szempontból. A pályák ugyan nagyon tapadtak, de cserébe nagyon ették a gumikat, az időjárás folyamatosan változott, nagyon nagy szerepe volt a navigátornak ezeken az ismeretlen gyorsaságikon.
Az autótok hibamentesen működött? Nem láttam nagy mozgást egyszer sem a szervizben.
Tényleg minden rendben volt. A Topp-Cars Rally Team a szokásos jól felkészített autóval járult hozzá a sikerünkhöz. Itt szeretném még megemlíteni, hogy nagy köszönettel tartozok Botka Dávidnak, aki erre a versenyre kölcsön adta a Mitsubishijéből a computereit. Putyi is nagyon jó munkát végzett. És tényleg, ahogy mondtam is Topp Zoli és csapatának megbízható autójával nagyon sok ember munkájának köszönhetően mi csak befejeztük a versenyt… :)
Ez a hír most jelenik meg 2983. alkalommal
![]() 2016.03.10-12.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |