Retro feeling
Turi Tamás Miskolc után
2008-05-15
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765698538
Napi oldal:
7486
Jelenleg:
1000
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Turi Tomiék bevállalós autózással másodikak lettek Miskolcon, bár egy gyorssal a vége előtt a szívinfarktust hozták a szurkolóikra, mikor több, mint három percet bent időztek...

- Hogy készültetek a miskolci futamra?
- Szeretem ezeket a pályákat is, nekem nincs igazán különbség a versenyek között, egyformán tetszik mindegyik. Ugyanúgy, mint a többiek, csak mi megpróbáltuk betartani azt az időtartamot, amit tréningezni lehetett. Amennyire tudtunk, felkészültünk. És a Forma-1-et is sikerült megnézni vasárnap. Sőt, találtunk egy rövidítést, ahol le tudtunk vágni egy 15-20 kilométert.

- Hogy vágtatok bele a versenybe?
- Úgy, hogy azt gondoltuk, nagyon sok esélyünk nincs. Maximum az időjárás tudott rajtunk segíteni. Aztán a harmadik, negyedik helyen tudtunk kocsizni végig.

- Jött egy defekt az utolsó előtti gyorson. Mitől kaptátok?
- Egy jobbos visszafordító kanyar előtt, az út közepén, pont egy fékúton volt egy hatalmas lyuk. Hatodikban érkeztünk, pont fékeztem az autót, elég nagy tempóról. És pont eltaláltuk ezt a nagy árkot az út közepén, amit utólag a nézők mondtak, hogy olyan 25 centi mély volt körülbelül. Ott robbant fel a kerekünk, de annyira kitört a felni, hogy a gumi ugyan maradt a felnin, de mind az öt küllő letört. Emiatt ki kellett cserélnünk a kereket, és három perc tíz másodpercet vesztettünk. Csak annak köszönhettük, hogy a második helyünk végül megmaradt, hogy Asi defektet kapott az utolsó gyorson. Akkor már nem igazán törődtünk a helyezéssel, meg nem is számolgattunk, csak az volt a lényeg, hogy megússzuk, és célba érjünk. 

- Milyen volt ezzel a kocsival menni?
- Jó. Most mit mondjak? Ez egy retro autó, egy '97-es technika, idén 11 éves lesz. Hajtásban eléggé le van maradva, de az idők alapján úgy érzem, hogy jót autóztunk, a nézőknek is igyekeztünk, és összességében megpróbáltuk a maximumot teljesíteni. Szerintem egy csoda, hogy ilyen jó eredményeket tudunk vele elérni, mondjuk hozzáteszem, vállalni is kell vele, azt biztos. 

- Mi lesz a következő, szombathelyi futamon?
- A murvákkal annyira nem vagyok kibékülve, de úgy gondolom, hogy azért, mert olyan autóban nem ültem még, ami igazán jó lenne murván. Most tesztelni fogjuk a Corollát, megnézzük, hogy igazán mire képest, aztán folytatjuk. Tavaly, ugyanitt még az előző Fabia-val voltak már jó eredményeim, de azok teljesen más jellegű pályák, mint például a veszprémiek. De azt gondolom, azon kell teljesíteni, ami van, amin versenyt rendeznek.

- Hogy áll most a rajongóid pénzgyűjtése, mit tudsz róla?
- Igazából jönnek a pénzek, meg nagyon sokan jelentkeznek, de megmondom őszintén, nem néztem még nagyon utána. De annak nagyon örülök, hogy ilyen szurkolóink vannak, hogy kitalálták ezt, bízom benne, hogy ez jó lesz. Igazából ebből a pénzből nagyon versenyezni nem lehet majd, de majd meglátjuk. Viszont képzeld, egy másik csapat csapatvezetője, aki nekem szurkol, felajánlotta, hogy kifizetné a nevezési díjat. És az 180 ezer forint, akárhogy is vesszük… Ez mind nagyon jó érzés.
Bár elég sokan szívják a véremet miatta, mert azt gondolják, hogy mi találtuk ki. A versenyzőtársak például 20 forintosokat dugdosnak a zsebembe, hogy ők is segítenének… De talán nekik rosszul esik, hogy nekünk ilyen szurkolóink vannak.

Ez a hír most jelenik meg 7035. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k