SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Retro feeling
Turi Tamás Miskolc után
2008-05-15
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773918444
Napi oldal:
89076
Jelenleg:
989
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Turi Tomiék bevállalós autózással másodikak lettek Miskolcon, bár egy gyorssal a vége előtt a szívinfarktust hozták a szurkolóikra, mikor több, mint három percet bent időztek...

- Hogy készültetek a miskolci futamra?
- Szeretem ezeket a pályákat is, nekem nincs igazán különbség a versenyek között, egyformán tetszik mindegyik. Ugyanúgy, mint a többiek, csak mi megpróbáltuk betartani azt az időtartamot, amit tréningezni lehetett. Amennyire tudtunk, felkészültünk. És a Forma-1-et is sikerült megnézni vasárnap. Sőt, találtunk egy rövidítést, ahol le tudtunk vágni egy 15-20 kilométert.

- Hogy vágtatok bele a versenybe?
- Úgy, hogy azt gondoltuk, nagyon sok esélyünk nincs. Maximum az időjárás tudott rajtunk segíteni. Aztán a harmadik, negyedik helyen tudtunk kocsizni végig.

- Jött egy defekt az utolsó előtti gyorson. Mitől kaptátok?
- Egy jobbos visszafordító kanyar előtt, az út közepén, pont egy fékúton volt egy hatalmas lyuk. Hatodikban érkeztünk, pont fékeztem az autót, elég nagy tempóról. És pont eltaláltuk ezt a nagy árkot az út közepén, amit utólag a nézők mondtak, hogy olyan 25 centi mély volt körülbelül. Ott robbant fel a kerekünk, de annyira kitört a felni, hogy a gumi ugyan maradt a felnin, de mind az öt küllő letört. Emiatt ki kellett cserélnünk a kereket, és három perc tíz másodpercet vesztettünk. Csak annak köszönhettük, hogy a második helyünk végül megmaradt, hogy Asi defektet kapott az utolsó gyorson. Akkor már nem igazán törődtünk a helyezéssel, meg nem is számolgattunk, csak az volt a lényeg, hogy megússzuk, és célba érjünk. 

- Milyen volt ezzel a kocsival menni?
- Jó. Most mit mondjak? Ez egy retro autó, egy '97-es technika, idén 11 éves lesz. Hajtásban eléggé le van maradva, de az idők alapján úgy érzem, hogy jót autóztunk, a nézőknek is igyekeztünk, és összességében megpróbáltuk a maximumot teljesíteni. Szerintem egy csoda, hogy ilyen jó eredményeket tudunk vele elérni, mondjuk hozzáteszem, vállalni is kell vele, azt biztos. 

- Mi lesz a következő, szombathelyi futamon?
- A murvákkal annyira nem vagyok kibékülve, de úgy gondolom, hogy azért, mert olyan autóban nem ültem még, ami igazán jó lenne murván. Most tesztelni fogjuk a Corollát, megnézzük, hogy igazán mire képest, aztán folytatjuk. Tavaly, ugyanitt még az előző Fabia-val voltak már jó eredményeim, de azok teljesen más jellegű pályák, mint például a veszprémiek. De azt gondolom, azon kell teljesíteni, ami van, amin versenyt rendeznek.

- Hogy áll most a rajongóid pénzgyűjtése, mit tudsz róla?
- Igazából jönnek a pénzek, meg nagyon sokan jelentkeznek, de megmondom őszintén, nem néztem még nagyon utána. De annak nagyon örülök, hogy ilyen szurkolóink vannak, hogy kitalálták ezt, bízom benne, hogy ez jó lesz. Igazából ebből a pénzből nagyon versenyezni nem lehet majd, de majd meglátjuk. Viszont képzeld, egy másik csapat csapatvezetője, aki nekem szurkol, felajánlotta, hogy kifizetné a nevezési díjat. És az 180 ezer forint, akárhogy is vesszük… Ez mind nagyon jó érzés.
Bár elég sokan szívják a véremet miatta, mert azt gondolják, hogy mi találtuk ki. A versenyzőtársak például 20 forintosokat dugdosnak a zsebembe, hogy ők is segítenének… De talán nekik rosszul esik, hogy nekünk ilyen szurkolóink vannak.

Ez a hír most jelenik meg 7041. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k