Retro feeling
Turi Tamás Miskolc után
2008-05-15
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
808356702
Napi oldal:
266367
Jelenleg:
1523
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Turi Tomiék bevállalós autózással másodikak lettek Miskolcon, bár egy gyorssal a vége előtt a szívinfarktust hozták a szurkolóikra, mikor több, mint három percet bent időztek...

- Hogy készültetek a miskolci futamra?
- Szeretem ezeket a pályákat is, nekem nincs igazán különbség a versenyek között, egyformán tetszik mindegyik. Ugyanúgy, mint a többiek, csak mi megpróbáltuk betartani azt az időtartamot, amit tréningezni lehetett. Amennyire tudtunk, felkészültünk. És a Forma-1-et is sikerült megnézni vasárnap. Sőt, találtunk egy rövidítést, ahol le tudtunk vágni egy 15-20 kilométert.

- Hogy vágtatok bele a versenybe?
- Úgy, hogy azt gondoltuk, nagyon sok esélyünk nincs. Maximum az időjárás tudott rajtunk segíteni. Aztán a harmadik, negyedik helyen tudtunk kocsizni végig.

- Jött egy defekt az utolsó előtti gyorson. Mitől kaptátok?
- Egy jobbos visszafordító kanyar előtt, az út közepén, pont egy fékúton volt egy hatalmas lyuk. Hatodikban érkeztünk, pont fékeztem az autót, elég nagy tempóról. És pont eltaláltuk ezt a nagy árkot az út közepén, amit utólag a nézők mondtak, hogy olyan 25 centi mély volt körülbelül. Ott robbant fel a kerekünk, de annyira kitört a felni, hogy a gumi ugyan maradt a felnin, de mind az öt küllő letört. Emiatt ki kellett cserélnünk a kereket, és három perc tíz másodpercet vesztettünk. Csak annak köszönhettük, hogy a második helyünk végül megmaradt, hogy Asi defektet kapott az utolsó gyorson. Akkor már nem igazán törődtünk a helyezéssel, meg nem is számolgattunk, csak az volt a lényeg, hogy megússzuk, és célba érjünk. 

- Milyen volt ezzel a kocsival menni?
- Jó. Most mit mondjak? Ez egy retro autó, egy '97-es technika, idén 11 éves lesz. Hajtásban eléggé le van maradva, de az idők alapján úgy érzem, hogy jót autóztunk, a nézőknek is igyekeztünk, és összességében megpróbáltuk a maximumot teljesíteni. Szerintem egy csoda, hogy ilyen jó eredményeket tudunk vele elérni, mondjuk hozzáteszem, vállalni is kell vele, azt biztos. 

- Mi lesz a következő, szombathelyi futamon?
- A murvákkal annyira nem vagyok kibékülve, de úgy gondolom, hogy azért, mert olyan autóban nem ültem még, ami igazán jó lenne murván. Most tesztelni fogjuk a Corollát, megnézzük, hogy igazán mire képest, aztán folytatjuk. Tavaly, ugyanitt még az előző Fabia-val voltak már jó eredményeim, de azok teljesen más jellegű pályák, mint például a veszprémiek. De azt gondolom, azon kell teljesíteni, ami van, amin versenyt rendeznek.

- Hogy áll most a rajongóid pénzgyűjtése, mit tudsz róla?
- Igazából jönnek a pénzek, meg nagyon sokan jelentkeznek, de megmondom őszintén, nem néztem még nagyon utána. De annak nagyon örülök, hogy ilyen szurkolóink vannak, hogy kitalálták ezt, bízom benne, hogy ez jó lesz. Igazából ebből a pénzből nagyon versenyezni nem lehet majd, de majd meglátjuk. Viszont képzeld, egy másik csapat csapatvezetője, aki nekem szurkol, felajánlotta, hogy kifizetné a nevezési díjat. És az 180 ezer forint, akárhogy is vesszük… Ez mind nagyon jó érzés.
Bár elég sokan szívják a véremet miatta, mert azt gondolják, hogy mi találtuk ki. A versenyzőtársak például 20 forintosokat dugdosnak a zsebembe, hogy ők is segítenének… De talán nekik rosszul esik, hogy nekünk ilyen szurkolóink vannak.

Ez a hír most jelenik meg 7054. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k