h i r d e t é s
Összes oldal:
763313183
Napi oldal:
50640
Jelenleg:
921
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Révész Tamás neve nem ismeretlen a rallycrosst kedvelők körében, viszont sok más szakágban is kipróbálta már magát, versenyzett rallyban WRC-vel, részt vett 24 órás futamon, miközben Suzuki kupázik és a jövőjét tervezi…
Sok éves rallycross pályafutásod után egyszer csak a rally túrában láthattunk versenyezni, majd annak is hátat fordítva, a gyorsasági szakágban koptatod Dubai aszfaltját. Honnan jött az ötlet?
Tavaly nyár végén Zengő Zoltán és Galotti Róbert megkeresett azzal az ötlettel, hogy az UAE-ben (Arab Egyesült Emirátusok) csináljunk egy Suzuki-kupát, amire én igent mondtam.
Mit lehet tudni erről a kupáról?
3 évre kaptunk jogot, hogy Suzuki kupát rendezzünk. Az idei év az emberekkel való megismertetésé volt. Jövőre saját futamunk lesz, nyáron szeretnénk 15 autót építeni és jövő ilyenkor 25 autót a dubai-i pályán látni. A szabályokat teljes mértékben mi hozzuk. Van a www.suzukicup.ae honlapunk, ahol még több információt tudhat meg az érdeklődő.
Hogyan kell elképzelni egy ilyen futamot, miben különbözik a jól ismert magyar futamoktól?
Szinte minden ugyan az, annyi különbséggel, hogy itt nagyon meleg van :). Viccet félretéve annyiban különbözik a magyar kupához képest, hogy a súlyhatár a legnehezebb versenyzőhöz van mérve. Tehát minden autó egyforma súlyú pilótával együtt. Innentől kezdve minden a versenyzőn múlik.
Mennyire volt nehéz átszokni rallycross és rally után a pályaversenyzésre?
Rallycross után iszonyúan nehéz volt az, hogy beszél mellettem valaki. Itt pedig vártam, hogy valaki szóljon, de senki nem szólt hozzám. :)
Ha jól tudom, részt vettél már 24 órás futamon is…
Igen! Indultam Galotti Balázzsal, Galotti Róberttel és Nader Zuhorral egy Seat Leonnal. Úgy ültem bele az autóba, hogy előtte egy métert sem mentem vele. 10-15 kör után már tudtam azokat az időket autózni, mint a csapattársaim, akiknek már volt tapasztalatuk a seat terén. Éjszaka, mikor rám került a sor a pályára érve elment a világításom.
Mit ne mondjak érdekes volt úgy menni, hogy semmit nem látok és a többiek csak úgy száguldoznak el mellettem. 10 perc alatt értem körbe a pályán, mire ki tudtam menni a boxba. A 23. órában az üzemanyag ellátásunkkal volt gond, addig a kategória 3. helyén álltunk. 40 perc szerviz után, végül a kategóriában az ötödik, abszolútban pedig a 38. helyen fejeztük be a versenyt. Nagyon fárasztó volt, de végigcsináltuk.
Mikor láthat újra magyar pályán a közönség?
Május közepén megyek haza és terveim között szerepel, hogy induljak Esztergomban és valamelyik murvás versenyen. (RTE)
Rallycrossos múltadat ismerve, milyen érzés a lelátóról nézni, hogyan küzd Nyirádon Európa elitje?
Egyrészt nagyon jó, mert köztudott, hogy az egyik legjobb pálya Európában és a versenyzők nagyon szeretnek menni rajta, amit más sem bizonyít jobban, hogy nem egy-két nagy név tesztelt rajta az idei szezonkezdés előtt. Másrészt meg szomorúsággal tölt el, hogy nem vagyok köztük.
Jövőbeli terveid?
Terveim vannak, viszont a kialakult gazdasági helyzet miatt nem tudom, hogy mit tudok megvalósítani belőlük. Talán Rally1-ben menni egy N4es Mitsubishivel, vagy egy top rallycross autóval menni a magyar bajnokságban és néhány EB futamon.
Ez bérelt, vagy, ahogy tőled megszokhattuk, saját technika lenne?
Mindenképp saját autó, saját szerelőkkel.
Nyomon követed a Magyar Rallycross Bajnokság történéseit?
Igen, de a távolság miatt nem tudtam ott lenni az előző két futamon. Viszont a www.rallycross.hu-ról naprakész a tudásom.
Mivel bejártad egész Európát, versenyeztél Svédországban, Portugáliában és sok más országban, mi a véleményed a Nyirádi Rallycross Centrumról?
Sajnos még nem mentem ezen a pályán mióta megújult, de véleményem szerint is Európa egyik, vagy inkább a legjobb pályája.
Májusban érkezel haza, júniusban Nyirádon Rallycross EB! Biztos színesebbé tenné Révész Tomi neve a mezőnyt…
Komolyan elgondolkodtam a dolgon, viszont olyan megfelelő technikát kellene bérelni, amivel van értelme indulni. Találtunk is kiadó autót, de a bérleti díját erre a két napra, illetve egy tesztnapra kicsit irreálisnak tartom. Meglátjuk mi lesz.:)
Szinte még el sem kezdődött a Rallycross EB szezon, de megkérdezem, mit tippelsz, ki a legesélyesebb a 2010-es bajnoki címre?
Erre elég nehéz válaszolni, mert az első 10 pilóta az igen a toppon van úgy technikailag, mint tudásilag, de talán Hansen, Isachsen és Jernberg akik esélyesek.
Köszönöm, hogy időt szakítottál ránk, reméljük Nyirádon érted is szoríthatunk!
Ez a hír most jelenik meg 9110. alkalommal
|