|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
>> versenykiírás << >> nevezési lap << >> facebook esemény << >> hivatalos honlap << A MARB záró futama
Az előttünk álló utolsó amatőr futamról a REVO-TEC Rallyról kérdeztük a rendező Arrabona Rally Club elnökét, Bognár Gábort (ismertebb nevén Bogeszt) a versenyről:
Hol is lesz pontosan a verseny?
Az elmúlt két évhez hasonlóan Bajna ad otthont a futamnak, itt lesz a központ. Gyakorlatilag egy 150 méter sugarú körben zajlik az adminisztratív és a technikai átvétel, sőt itt lesz az éjszakai őrzött parkoló, valamint a vasárnapi díjkiosztó is. Itt szeretném megköszönni Pallagi Tibor polgármester úrnak és az önkormányzat tagjainak, hogy 2014-ben befogadtak minket. Ki szeretném emelni az itt lakó Ábrahám Zoli barátunkat - korábbi ORB-s pilótát -, aki mint testületi tag az önkormányzatban nagyon sokat tesz azért, hogy évről évre minél színvonalasabb lehessen ez a futam. A verseny az ismert és sokak által nagyon kedvelt, látványos Bajna – Lábatlan szakaszon folyik majd, itt jelöltünk ki egy 9,4 kilométeres távot.
Hány gyorsasági szakaszt terveztek?
Összesen öt gyorsot tervezünk oda-vissza rendszerben, de előtte lesz kötelező shakedown is, azaz Bajnáról megyünk Lábatlanra és az első gyors „visszafelé” lesz Lábatlanról. Így versenytempóban 47 kilométert autózhatnak a párosok, plusz még reggel 9,4 kilométert bemelegítés, tesztelés céljából. Szóval lesz táv bőven…
Melyek a pálya legizgalmasabb részei szerinted?
Több ilyen van, de talán érdemes kiemelni a Pusztamaróti elágazást, a nagybukkanót az un. „gázátemelőnél” és a Bajóti elágazás előtti fuvarozó cégnél a kanyarkombinációt ill. a „kisbukkanót”, s magát a Bajóti elágot, hiszen itt mindig történik valami, talán ezért is sok itt a néző… Személy szerint a kőbánya és a kőkereszt közötti részt is izgalmasnak tartom a sokak szerint is „csalós” kanyarok miatt. Végül is a késő őszi időpont valószínű biztosítja majd a nyálkás utat, így mindenhol lesz látvány bőven.
Ez lesz a MARB idei záró futama. Sok helyen még nyitott a Nyugati Régió és a MARB országos állása is, mennyi indulóra számítotok?
Így igaz, ezért remélem a tavalyi indulószámot is túllépjük, részint az amatőr bajnokságból a fentiek miatt, részint pedig mert az ORB, a Historic és a R2 bajnokságoknak vége, s abban bízunk, hogy aki nem tud indulni a Mikulás Rallyn, az eljön egyfajta örömautózásra, elhasználni a még megmaradt gumit, üzemanyagot. Az RSB-nek jelentettük, hogy 2030-ig szeretnénk a MARB utolsó futamát továbbra is mi rendezni – ha erre lehetőségünk lesz -, mert itt mindig forróbb egy kicsit a hangulat a hideg ellenére.
Úgy hallottam külön kupát is ajánlott fel egy támogató, egy másik pedig külön díjakat is…
Jól értesült vagy, hiszen az egész évben mellettünk álló főtámogatóink (Cél-Trans’97, Alexovics, METABOND, Galgóczi Autó) mellé névadóként csatlakozott a REVO-TEC Kft., a PENTA Kft. pedig külön kupát ajánlott fel, s erre a futamra a G HÍD is csatlakozott hozzánk. Az IHAROS-GOLLER Kft. éveken keresztül támogatta Koch Gábor versenyzését korábban, s az ő segítségével, ill. Iharos Sándor úr jóvoltából pedig pénzdíjas lesz a versenyünk!
Gábor ötleteként az utalványokat alkatrészre lehet majd beváltani, ami bizonyára jól jön majd a dobogós helyezetteknek a következő évre történő felkészítés során, sőt az abszolút első ezzel az utalvánnyal gyakorlatilag visszakapja a nevezési díját! Az említett uraknak köszönjük e nemes támogatási formát, hiszen úgy tudom ez nem nagyon szokás manapság az amatőr futamokon. November vége felé már elég hideg szokott lenni…
Nem baj, mi szeretjük a hideget :), ám most jó időt „rendeltünk” a tavalyi szeles, esős, hideg helyett, s reméljük ez így is lesz! Ennek ellenére készülünk a pálya mindkét végén - elsősorban a résztvevők számára - melegedő sátrakkal, büfékkel. Az ötödik gyorson már sötétben rajtol el a mezőny (ebben az irányban harmadszor), ezért a jól beállított lámpasor mindenkinél fontos lesz. Kíváncsi leszek az akkori időeredményekre, mert általában a nappali idők megtartása is nehéz a párosoknak, javításról pedig nem is nagyon hallottam.
Miben lesz ez a futam más, mint az elmúlt évi?
A tavalyi is elég jól sikerült, úgyhogy sok mindenen nem akarunk változtatni. A korai rajt rendszer már tavaly is kiválóan működött a ChronoMoto jóvoltából, ezt idén sem szeretnénk elhagyni. Azért, némi plusz szolgáltatást fogunk nyújtani: a szervizparkban a Vettore Kft. jóvoltából lesz gumiszerelés, a jól ismert TALABÉR Büfé ontja majd a finom rántott húsokat, s „Báros” Péter hozza a kiváló olasz kávékészletét. Szóval minden adott lesz a jó hangulathoz, versenyzéshez.
Röviden a programról mondasz valamit?
November 19-én, szombaton zajlanak az átvételek, ekkor lesz a pályabejárás és a versenyzői eligazítás is. Másnap, vasárnap reggel korán, 7 órakor lesz a shakedown Bajna – Lábatlan irányban, s 8:30-kor indul az első gyors Lábatlanról. Az ötödik, utolsó gyors már sötétben, 16:10-kor lesz terveink szerint. Az indulók számától függően lehet, hogy rövidebb, mint percenként lesz a rajt, de ezt majd szombat este közöljük a végrehajtási utasításban. A díjkiosztó este fél nyolckor lesz Bajnán, a Közösségi házban. A honlapunkon www.a-r-c.hu -n, s itt a Te oldaladon is minden fontos információ kellő időben megtalálható lesz később is majd.
Tehát mi készen állunk! Már csak a csapatok és a nézők kellenek ahhoz, hogy egy jó hangulatú futam alakuljon ki, mert ismered a szlogenünk?: „RALLY VAGY SEMMI!”
Ez a hír most jelenik meg 2997. alkalommal
2016.11.19-20.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.09.20-22.
részletes infóink 2024.09.22.
részletes infóink 2024.09.21-22.
részletes infóink 2024.09.20-22.
részletes infóink 2024.09.26-29.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |