Rongits Attilával a miskolci futam előtt, a teszten beszélgettünk. Még egy kicsit a szezonnyitóról és persze már a második versenyről is:
Harmadikak lettetek Egerben. Milyenek voltak a pályák?
Az Eger Rallye első napján volt két gyorsasági, amit már a pályabejáráson tudtam, hogy nem fog tetszeni. Ilyen rossz minőségű, kitöredezett aszfaltú szakaszon én nem szeretek menni. Ez be is igazolódott a versenyen, itt nagyon sokat kaptam a többiektől. Utána már másnap ezt próbáltuk meg ledolgozni, próbáltunk kapaszkodni, ami hellyel-közzel sikerült is.
Nézve az eredményeiteket, a második napot megnyertétek.
Tényleg igyekeztünk és a vasárnapi pályák már tetszettek is. Végül 1.5 másodperccel maradtunk le a második helyről… Ennyi maradt… De jó meccs volt.
Az autó is tökéletesen működött, úgyhogy elmondhatom, hogy összességében egy jó évkezdetnek tekinthetek az Eger Rallye-ra.
Mennyire szeretjük ezeket a mostani miskolci gyorsaságikat?
A Mályinka eddig mumusom volt, de most megpróbáltam helyretenni magamban és nagyon bízom benne, hogy idén jobban fog sikerülni, mint két éve, amikor ráadásul esti szakaszként volt. Nehéz gyorsasági szakasz, de most jobban felkészültünk rá és talán már tetszik is. A többi gyors nagyon jó. Nem mentünk még ebben az irányban a Felsőnyárádon sem, Parasznyán sem. Ezek ugyan rövid pályák, de azt gondolom én is, amit a többiek is mondogatnak: nem szabad lebecsülni ezeket a gyorsokat, mert trükkösek, csúszósak.
Kellő alázattal próbálunk nekiállni az egész futamnak. Bizakodóak vagyunk, mint ahogy minden verseny előtt.

Úgy tűnik, hogy a teszten hengerfejes lett a motorunk... Remélem az autót meg tudják csinálni a fiúk. Most még van egy kis etap a motorépítő emberig, de azt gondolom, hogy ezzel sem lesz probléma és tudunk egy jót versenyezni.