|
h i r d e t é s
Összes oldal:
808028044
Napi oldal:
402169
Jelenleg:
962
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Boroznaki Tibi meglepte Nyirádon a nézőket és a saját navigátorát, Kiss Andrist is, hisz az A-s Zsigulit VFTS-re cserélte. A verseny nem tartott nekik sokáig, de a benyomásokról, és Andris meglepett arcáról kérdeztem…
- Mesélj Nyirádról! - Sokat nem tudok sajnos…
- Hogy sikerült azt összehozni, hogy nem sikerült összehozni? - Úgy, hogy elmértem egy kanyart. Én voltam a hibás, bevállalom. Az volt a probléma, hogy túl szűkre vettem egy balos kanyart. Volt egy kő a bozót alatt, ami megütötte a futóművet, irányíthatatlan lett a bal oldali kerék, és kiestünk.
- Nagyon összetört a kocsi? - Nem. Amikor vége lett a versenynek, a szerviz feljött, kicseréltük, ami eltört, ott a helyszínen, és lábon lejöttünk. Szóval nem tetemes a kár, úgyhogy Pécsen megyünk - megszokni az autót és tesztelni.
- Ez már tuti? Mert múltkor még nem mondtad biztosra… - Biztos, már a nevezést is elküldtük. És jó lenne ott azért többet menni.
(Azóta volt egy teszt, aminek a célja az autó beállítása volt... Tibi beállította... a jobb elejét egy fával, és egy fejen átfordulás során az egész bódé kapott egy, az idei párizsi autószalon trendjének megfelelő futurisztikus designt, de Tibi állítása szerint már erősen kalapálják a srácok és Pécsre új fény is kerül a kocsira... - a szerk.)
- Lépjünk egyet vissza! Andrisnak meglepetés volt a VFTS... Mit szólt hozzá?
- Mikor elmentünk érte, már tréleren volt az autó, nézte, hogy kinek a kocsiját visszük. Nem nagyon hitte el, hogy ez itt most micsoda, de utána majdnem, hogy megkönnyezte... Nagyon tetszett neki a dolog, és mondta, hogy ez azért más kávéház, mint a sima A-s Zsiguli. Vígándpetenden tavaly a rajt után felfelé szinte fejjel lökdöstük az autót, hogy menjen, most meg nagyon gyorsan felszaladtunk. Andris mondta is többször, hogy ez erős… Tényleg érezhető a különbség.
- Hányadik gyorson estetek ki? - Harmadikon. Addig mentünk egy prológot, meg két teljes gyorsot. Műszakilag nem volt problémánk, karburátor gondok voltak, de kiküszöbölhető volt.
- Addig hogy tetszett az autó? - Nagyon, főleg, hogy addig vezettük a kategóriát és a H csoportot is. Ezzel a kocsival azért már labdába tudunk rúgni, azt vettük észre, és reméljük, ez így is marad. Ez az autó sokkal erősebb, nyomatékosabb, más a futómű, jobban fekszik az úton - nem véletlenül találták ezt ki anno az oroszok.
- Mennyivel kell másképp vezetned? - Sokkal. Egészen másképp viselkedik, mint egy kis A-s Zsiguli: azt rángatni kellett, hogy beforduljon, ezzel pedig finom mozdulatokkal is lehet közlekedni.
- Most viszont ott volt a te régi autód is - immáron az is VFTS-ként. Milyen volt így látni?
- Azért a szívemhez nőtt az a kocsi is, tudom, hogy az egy jó autó volt, de ennek a fehérnek jobb volt az alapja. Tudtam volna a sajátomból is VFTS-t építeni, de nem ilyet, mint ez. Ennek erősebb a karosszériája, de könnyebb maga a kocsi. Egyszóval jó döntés volt, és remélem a jövőben ezt az eredményeink is mutatják majd.
Ez a hír most jelenik meg 7603. alkalommal
|