|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Az elmaradt versenyekkel kapcsolatosan szóba került Kassai András választási ígérete, miszerint kiszámítható, folyamatos és tervezhető bajnoki szezont és működést ígért. A versenyzők sérelmezték, hogy ez nem valósult meg, és Kassai erre vonatkozó válaszát nem tartották elfogadhatónak. Mindemellett, Frank Tamás azon hivatkozását sem fogadták el, hogy ezt a versenynaptárt egy másik összetételű RSB állította össze. Szóba került a Budapest Rallye elmaradása is, és az, hogy sportszakmai szinten felelősséget kell vállaljon az RSB vezetője a versenyek megrendezésére. Volt rá példa, hogy az RSB egyik tagja épp a Budapest Rallye kapcsán jelezte a versennyel kapcsolatos anomáliákat, ám az RSB vezetője érintettsége végett nem kívánt erre akkor reagálni. Török Péter felvállalta, hogy aktív szervezője volt a "rendszerváltásnak", bár szomorúan vette tudomásul a következményeket. Elmondta, hogy a "rendszerváltás" következtében az MNASZ elvesztette Ferjáncz Attilát és Dudás "Kokó" Gyulát, és ebben ő is közreműködött. Ezért nyilvánosan elnézést kért mindenkitől. Belátta, hogy hibázott. Elmondta, hogy szürkék voltak a versenyek, hiányoztak a nézők és nehezményezte a Rally&Racing magazin betiltását, amit azzal indokolt, hogy ez volt az idei évadban az egyetlen kiszámítható módon megjelenő autósport újság. Mint volt elnökségi tanácsadó tag felháborítónak tartotta, hogy nem működik a média irányítása, csak üres frázisok hangzanak el. Frank Tamásnak címezve elmondta, hogy ami a Szövetség részéről folyik a médiákkal kapcsolatosan, azt nevetségesnek tartja. Nagyra értékelte a hazai autósport, közelebbről a rallyesport színvonalát és összefogást sürgetett a Rallye-ért. Kassai András hozzátette, hogy szponzorok kellenek a tervek megvalósításához. Török Péter nehezményezte, hogy immáron nincs EB futam Magyarországon, és a versenyrendezők nem kapnak kellő segítséget a Szövetségtől. Kassai András elmondta, hogy megoldásra vár az extrém biztosítások kérdése. Markó Tibor javasolta a licenc díjak csökkentését. Török Péter a továbbiakban elmondta, őt sérti, hogy az elnökség hiteltelennek nevezte, és hogy mint az MNASZ tanácsadó tagját diszkriminálták, és a megkérdezése nélkül eltávolították a tanácsadó testületből. Felhívta a figyelmet arra, hogy az MNASZ kettészakadt. Szamos Miklós reagálva elmondta, hogy Török Péter úgy gondolta bizonyára, hogy privilégiumok illetik, és visszaélést követett el. Ezért az elnökség visszavonta tanácsadói igazolványát. Pénzes Zsolt - volt RSB tag nehezményezte, hogy a szakágvezető nem tette megfontolás tárgyává a külföldi versenyek 2008-as bajnokságba való beiktatását, a jelenleg nehéz gazdasági helyzet ellenére sem. Pénzes Zsolt kiemelte, hogy Kassai András maga döntötte el, hogy ne legyen külföldi verseny. Egy esetleges román versennyel kapcsolatosan a tagság kikérte Szabó Gergő véleményét, aki megosztotta pozitív tapasztalatait a versenyzőkkel. Faluvégi Péter kiegészítését a tagok nem kívánták meghallgatni. Fischer Ákos nehezményezte, hogy 11 magyar induló ellenére sem tartotta fontosnak a szövetség versenyzői összekötő delegálását a Waldviertel Rallye-ra. Kassai András válaszát, miszerint nem volt kellő információ ezen igényekről, a tagok nem fogatták el. A tagok hiányolták az ígért televíziós megjelenéseket, kiemelten a Sport Televízión való megjelenést. Elhangzott, hogy a "kisversenyzők" semmiféle megjelenést nem kaptak az elektronikus médiákban, és ez Kassai Andrástól megkérdezték, hogy hány szponzori tárgyaláson járt az idén és mit tett azért, hogy legyen pénze a rallye-nak. Kassai elmondta, hogy konkrét választ nem tud adni, de ő nem is erre szerződött, amikor elvállalta az RSB vezetést.
Majd Maruzsi László felhívta a Szövetség vezetőségének és az RSB vezetőjének a figyelmét arra, hogy megfeledkeztek az elhunyt és sérült versenyzőkről való megemlékezésről. Az RSB nevében Kassai András elnézést kért. A technikai kérdésekkel kapcsolatosan felvetődött, hogy a Duna Rallye-n, hogyan történt Bútor Róbert gumiszélesség mérése. Az ATB vezetője elmondta, hogy Kassai András személyesen utasította a mérésre. Kassai András elismerte, hogy ez nem volt helyes eljárás, és elmondta, hogy soha többet nem csinál majd ilyet. Holczer Dániel észrevételezte, hogy úgy tapasztalja, megbomlott az egyensúly a média megjelenésekkel kapcsolatban és ez kihat a szponzorok és a nézők tekintetében. Felhívta a figyelmet arra, a média megjelenések, a nézők és a szponzorok között szoros összefüggés van. Rámutatott, hogy a jelenlegi mélypont oka és a megoldás kulcsa a média- és a kommunikáció lehet. Végezetül Kassai András megköszönte a részvételt. Ez a hír most jelenik meg 2859. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.07.12-13.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.12-13.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.19-20.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.19.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |