RSB tagok a tervekről
Lakatos, Nattán, Tóth
2008-02-12
interjúk • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
765670147
Napi oldal:
119038
Jelenleg:
1297
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Az új felállású RSB néhány tagját kérdeztük:

Lakatos Róbert (rendezői képviselet):
- Egy év kihagyás után lettél újra RSB tag. Milyennek tűnik ez a felállás így, az első ülésetek után?
- Szerintem ezt majd az idő dönti el, mert az elvégzett munkában hiszek. De a jelenlegi RSB tagok közül többel már dolgoztam együtt korábban négy évet. Vannak tapasztalataink, és sok újdonsággal nem fogunk szolgálni egymásnak. Azt gondolom, hogy van jövője ennek a társaságnak.
- A rendezőket képviseled a Bizottságban. Van-e olyan, őket érintő kérdés, amit szerinted mindenképpen tisztázni kell - akár még a bajnokság megkezdése előtt?
- Nem jelölnék meg sarokpontokat, inkább általánosságokat említenék. Szerintem, a jelen pillanatban kettéosztott magyar autósportban, az egyik és másik oldal vezetőinek, reprezentánsainak le kéne ülniük egy asztalhoz, és konszenzusra kéne jutniuk. Mindenkinek hozzá kellene tennie azt a részt a magyar autósport mindennapjaihoz, amivel előre tudja lendíteni azt. El kell végre jutni oda, hogy mindenki megértse, és mindenki tudomásul vegye, hogy a versenyzők nélkül mit sem érnek a rendezvények; a rendezvények pedig mit sem érnek egy színvonalas és nagy létszámú magyar rali bajnoki mezőny nélkül; és ennek a harmadik oldala, hogy az MNASZ mindenkori irányítóinak is tudomásul kell venniük, hogy a Szövetség mit sem ér színvonalas bajnokság, és színvonalas mezőny nélkül. Azt gondolom, hogy az előtte lévő négy évben is azt próbáltam, képviselni, hogy minél magasabb színvonalú bajnokság tudjon működni, minden rendező a lehető legjobb körülmények között tudja és akarja végezni a munkáját. Ehhez a Szövetségtől minden elvi és anyagi támogatást meg kell kapjon, és akkor alkothatunk egy nagyon jól működő, idilli családot, ahol minden jó. Ettől úgy gondolom, még távol vagyunk, de ez kell, hogy legyen a végcél. 


Nattán György (Rallye2 képviselet, ATB kapcsolattartás):
- Az egyike vagy azoknak, akik a korábbi RSB-ben is dolgoztak. Mit szólsz a változásokhoz?
- Én eddig is azt mondtam, hogy tavaly év vége felé már egész jó RSB volt, csak picit hiányoztak a szakemberek, főleg, akik régen voltak. Ezek az emberek most visszatértek, úgyhogy én boldog vagyok ettől. Biztos vagyok benne, hogy jól fogunk tudni együtt dolgozni. Aki a Bizottságban ül, azzal én mind jóban vagyok, egyedül a Barna Gyurit nem ismertem eddig, de vele is nagyon pozitív a kapcsolat, úgyhogy szerintem ez most olyan, amilyennek lennie kell. Markó Tibit sajnálom egy picit, de ezen kívül tényleg örülök, hogy ez most így összejött.


Tóth Imre (versenyzői képviselet):
- Te is dolgoztál a korábbi RSB-ben. Hogy látod az együttműködésetek jövőjét?
- A rali érdekében szerintem dolgozni kell tovább. Hogy az elnökségi és egyéb pozíciókért milyen harcok vannak, azt felül kéne helyezni azon, hogy jól működjön ez a történet, és hogy egy szabályos, és jól üzemelő rali bajnokságot tudjunk elindítani a 2008-as évben is. Nekem a jelenlegi tagokkal sincs semmiféle problémám. Úgy gondolom, hogy most már kialakult egy olyan Bizottság, ahol a különböző területeknek megvannak az érintett képviselői, nagy tapasztalattal és rutinnal, úgyhogy képességeinkhez mérten, megpróbáljuk jó irányba vinni ezt a dolgot.


 

Ez a hír most jelenik meg 3688. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k