RSB ülés (2008. április 16.)
2008. április 16.
2008-04-24
információ • RSB Média - Holczer Dániel
h i r d e t é s
Összes oldal:
765670196
Napi oldal:
119087
Jelenleg:
1309
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Tisztelt sporttársak, Tisztelt érdeklődők!
A Rallyesport Bizottság az alábbiakat adja közre a 2008. április 16.-án megtartott üléséről:

A Rallye Bizottság munkája a szakágvezetői beszámolóval kezdődött, melynek során Kassai András elmondta, hogy az Érlán Kft. - Érdi Rallye Team fellebbezést nyújtott be az RSB érintett nevezőt súlytó, az arany licencével kapcsolatos határozata ellen.
Tájékoztatta az RSB tagjait, hogy fellebbezést az Intéző Bizottság is elutasította. Ezek után az Érlán Kft, az Elnökséghez fordult jogorvoslatért, azonban, mivel Ifj.Érdi Tibor ellen, a Start Autó Rallye 2008 Eger verseny előtt megjelent RallyRacing magazinban tett nyilatkozata miatt etikai vizsgálat indult, ezért az Elnökség annak befejeztéig nem kíván állást foglalni az ügyben.

A szakágvezető elmondta, hogy az MNASZ Intéző Bizottsága az előző ülésén azt a döntést hozta, hogy az ORB minden futamán indulhatnak külföldi licenccel rendelkező versenyzők is. A külföldi versenyzők csak az adott versenyben kerülnek értékelésre, az ORB-ben pontot nem szerezhetnek.

A továbbiakban ismertette, hogy a Historic Bajnokságnak van névadó szponzora, és így a Bajnokság hivatalos elnevezése a továbbiakban: Iharos & Goller Historic Rallye Bajnokság.

Ezt követően Tóth Imre, a versenyzők képviseletében elmondta, hogy az egri szervizparkban volt olyan, hogy egyes versenyzők nem a kijelölt helyükre álltak be, és ezzel más versenyzők helyét elfoglalták. Ezen észrevétellel kapcsolatosan a bizottság úgy döntött, hogy a továbbiakban szigorúan fogja ellenőriztetni a csapatok terület foglalását, és az esetlegesen szabálytalanságot elkövetőkkel szemben szankciókat alkalmaz. Észrevétel érkezett a kötelező reklámok elhelyezésével kapcsolatosan is, mellyel kapcsolatosan szigorúbb ellenőrzéseket vezet be az RSB.

Holczer Dániel, az RSB média munkacsoporthoz beérkezett panaszokat, észrevételeket ismertette. Jelezte, hogy az egri versenyen, a sajtóiroda munkája nem volt megfelelő. Nem működtek alapvető szolgáltatások, a sajtóközlemények nem jelentek meg csak késve, honlap kezelése 72 órás késéssel működött, a szervizparkba nem jutottak be az MNASZ szerződéses partnerei. A rendező külön megkeresés után ugyan megoldotta a problémát, de a helyzet a továbbiakban megoldást sürget. Az RSB mindezek után úgy határozott, hogy nagyobb hangsúlyt fektet a továbbiakban a rendezvények sajtóirodáinak működésére, és az MNASZ szerződéses partnereinek kiszolgálására. Az eredményesebb működés érdekében az RSB média felelőse a továbbiakban személyesen jár el, előzetesen egyeztet a sajtófőnökökkel.

Ezt követően a bizottság meghallgatta a Rabócsi - Mihalik versenyző párost, akik az egri versenyen technikai ellenőrzés után kizárásra kerültek. Az RSB a versenyző párost egy versenyről eltiltotta, mely határozat végrehalytását július 31-ig felfüggesztett. A döntéssel kapcsolatosan a versenyzők fellebbezési jogukról lemondtak.

Következett a Start Autó Rallye értékelése, így az RSB vezető ismertette a pontozást, melyet a bizottság tagjai véleményeztek.
Az RSB elmarasztalta a szervezőt a versenyen tapasztalt hiányosságok okán, különöst tekintettel a verseny kiértékelése során tapasztalt problémák, a szervízparkban tapasztalt és az ülésen korábban tárgyalt, a médiára vonatkozó hiányosságok kihangsúlyozásával.


A továbbiakban a bizottság meghallgatta Markó Tibort, a szombathelyi verseny előkészületeivel kapcsolatosan. Markó Tibor elmondta, hogy az RVSZ-ben megfogalmazott kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tett, az elvárható szinten tart a szervezés, és megvalósításra vár a rendezvény. Az anyagi feltételek biztosítottak. Elmondta, hogy a pályabejárást szigorúan ellenőrizni kívánja, mert a szerződései ezt megkövetelik. A pályák állagmegóvása érdekében, a kiírás megküldésének időpontjáig nem szeretné nyilvánosságra hozni a gyorsasági szakaszokat.

Az ülés további részében Kassai András beszámolt a 15. Szemerey Transport-Miskolc Rally pályainspekciójáról, ismertette a tapasztalt hiányosságokat és a rendező felé támasztott követelményeket.

Ezt követően az ülés, mint közös RSB - Elnökségi ülés folytatódott. Az RSB meghallgatta az Elnökség sportpolitikai tájékoztatását és a kialakult helyzet
elemzését. Az Elnökségi -, és az RSB tagok állást foglaltak a témában. Ezt követően a Rallye Bizottság úgy határozott, hogy egységes marad, és a továbbiakban a szakág vezető személyével és a mindenkori szakág vezető működési feltételeivel kapcsolatos kérdésekben csak egyhangú döntést hoz. Az elnökség és az RSB megítélése szerint a bizottság személyi összetétele minden tekintetben megfelel a sportszakmai követelményeknek és elvárásoknak, valamint a tagok személyükben is garanciát jelentenek a magas szintű sportvezetés és működés tekintetében. Az elnökség felhívta az RSB figyelmét arra, hogy a jelenlegi megosztottság hátráltatja a rallyesport fejlődését, és ezért kompromisszumos megoldást sürgetett.

A következőkben sor került még a technikai bizottsággal való egyeztetésre a beérkezett megkeresések és a gépkönyvezési anomáliák tárgyában.

Az ülés végén Kassai András megköszönte a tagok áldozatos munkáját, hiszen az értekezlet délelőtt 10 órától este 20 óráig tartott.

 

Ez a hír most jelenik meg 3170. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k