duenShop.hu BLACK FRIDAY - 2025.november 28-30.
RTE - Évadzáró értékelés
Mészáros Iván a díjkiosztó előtt értékel
2010-11-18
interjú • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
801223949
Napi oldal:
69868
Jelenleg:
1497
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Tele volt újdonságokkal, izgalmakkal, nem várt fordulatokkal a Grepton Rali-Túra Bajnokság 2010-es szezonja. A versenyzők nem csak az aszfaltos utakon mérhették össze képességeiket, autóikat, hanem a murvás pályákon is bizonyíthatták ralis rátermettségüket. Ezen túl a hétből három versenyen közösen róhatták az utakat az első és a másod osztállyal.

Mészáros Ivánt, az RTE elnökét kérdezem, hogyan is értékeli ezt a szezont?
thumb_rte_-_evadzaro_ertekeles_2A közös versenyek vegyes érzelmeket keltettek bennem, és ahogy észrevettem a versenyzőkben is.
A murva "régi" újdonságnak számított az RTE bajnokságában. Úgy gondolom, hogy egy országos rali bajnokságban - az aszfaltos futamok mellett - a teljesség igényével a murvás versenyeknek is helye van. A legfontosabb érv ez volt, amikor 2009-es évad végén felkerestek, és megkértek arra, hogy legyenek közös rendezvények az ORB-vel.

A jövőbe tekintve pedig elmondhatom, hogy viszonylag könnyű dolgom lesz. Az RTE-ben minden verseny után a célba érkezett versenyzők kitöltenek egy értékelő lapot, ami alapján kialakul az adott év legjobban értékelt rendezvényeinknek a sorrendje. Az első hármat az RTE felkéri a következő évadra is, s az utolsó pedig kaphat még egy esélyt a rendezésre.

Remélem, hogy a versenyzők és a nézők is többségében jól érezték magukat! Ha ez így volt, akkor jól sikerült a bajnokság.

Ha jól értesültem, akkor mostanában kisebb vita alakult ki az MNASZ és az RTE között. Mi ennek az oka?
A múlt héten meghívást kaptam az RSB ülésre. Itt felvetették: az MNASZ-nek a jelenlegi együttműködési formában, nem biztos, hogy szüksége van a jó pár éve kiírt Országos Utánpótlás Bajnokság (ORUB). RTE általi lebonyolítására. Többszöri kérdésemre - mi a probléma az RTE-vel - nem kaptam választ.

Felvetődött, hogy amennyiben nem sikerül a megállapodás, a közös gépkönyv kiadása is veszélybe kerülhet. Az RTE közel 15 éves pályafutása alatt többször is átéltük már, hogy hol szorosabb, hol lazább kapcsolatunk volt az MNASZ-szel. Nyilvánvalóan az az érdekünk, hogy segítsük egymás működését és egymás bajnokságait.
Ha ők esetlegesen elzárkóznak ettől az együttműködéstől, ez nem veszélyeztetné a rali-túra további működését.
Ettől még lesz RTE Bajnokság, csak hát...

A találkozás után nem sokkal beszéltem az RSB vezetőjével. Abban egyet értettünk, hogy mind a két szervezetnek szüksége van a másikra, de konkrét kérdéseimre, csak a választások után kaphatok érdemleges választ.

Ha a választások után lesz válasz, akkor mi lenne az RTE-nek előnyös a közgyűlésen?
A sportpolitikával nem nagyon szeretek foglalkozni, én inkább a sportért szeretek dolgozni.

Azt tartanám jónak, hogy ha valaki valamilyen tisztséget akar betölteni, írja le, és tegye nyilvánossá: hogy mit vállal, milyen módon és mit kíván tenni azért, hogy az adott sport jobb legyen (elsősorban a versenyzőknek és a nézőknek) és ígéretei teljesítésére garanciákat vállal. Persze lehet, hogy naiv vagyok, de én inkább idealistának tartom magamat és azt ugye tudjuk, hogy a kettő között nagy különbség van.

Remélem, hogy a közgyűlés után, akár így, akár úgy alakul az RTE és az MNASZ kapcsolata, sportpolitikával sokáig nem kell foglalkoznom, hanem az energiámat a Rali-Túra Bajnokságra tudom újra koncentrálni!

Mik a tervek a 2011-es évadra?
Erről már szívesebben beszélek. Először is, az RTE versenyirányításon és a rendezvények lebonyolítási színvonalán kell javítani, a belső szabályzatokat frissíteni kell, aminek egy jelentős része már kész is van. Új általános és műszaki szabályzat kell, ami precízebb és jobban illeszkedik az igényekhez, mint a mostani.
Reményeim szerint a terveknek lesz egy néző-centrikus része is. Kidolgozzuk és minél hamarább meg is valósítjuk, hogy a nézőink, szurkolóink is jobban érezhessék magukat.

Közel két évtizede csöppentél bele a raliba! Van még motivációd?
Van, nem is kicsi. Ameddig, a versenyek döntő többségéről, mind a nézők, mind a versenyzők jó kedvvel, egészséggel, épségben térhetnek, haza addig van értelme a munkámnak. Itt kell megemlítenem, hogy ehhez egyedül én kevés lennék, ezért fontos, hogy akikkel együtt dolgozom azok is szeretik ezt a közeget és egyre jobban teljesítenek. Ebben az évben sok szakmai ötlet is kezdett beérni, s úgy tűnik, hogy az évek során olyan verseny-irányítási stáb alakult ki, amellyel hosszú távon lehet tervezni és dolgozni.

Zárásként még szeretném megköszönni a tudósításokat az RTE futamairól mind az internetes portáloknak, mind a nyomtatott sajtónak és a Tempó tévés magazinnak is.

 rte_-_evadzaro_ertekeles_1

 Az RTE VERSENYZŐK valóban megérdemlik, az elismerést, amit egy díjkiosztó keretében szeretnénk átadni. A Grepton Rali-Túra Bajnokság olyan komoly verseny-sorozattá nőtte ki magát, amelyben a kategóriák és a kupák többségénél, a pontszerzés is komoly kihívás volt.

Ezúton is nagy szeretettel meghívunk és várunk minden résztvevő és díjazott versenyzőt, valamint családtagjaikat, barátaikat és sporttársaikat:

Az ORUB - Grepton Rali -Túra Bajnokság Díjkiosztó Ünnepségére
2010. november 21-én (vasárnap), délután 3 órai kezdettel,
a Marczibányi Téri Művelődési Központban
(1022 Budapest, Marczibányi tér 5/a).

 A bajnokság végeredménye:

abszolút sorrend

kategóriák sorrendje

kupák szerinti sorrend

csapat sorrend

 

Ez a hír most jelenik meg 5970. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
2025.11.27-30.

részletes infóink

2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k