LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
RTE - Évadzáró értékelés
Mészáros Iván a díjkiosztó előtt értékel
2010-11-18
interjú • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
770057432
Napi oldal:
4823
Jelenleg:
1615
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Tele volt újdonságokkal, izgalmakkal, nem várt fordulatokkal a Grepton Rali-Túra Bajnokság 2010-es szezonja. A versenyzők nem csak az aszfaltos utakon mérhették össze képességeiket, autóikat, hanem a murvás pályákon is bizonyíthatták ralis rátermettségüket. Ezen túl a hétből három versenyen közösen róhatták az utakat az első és a másod osztállyal.

Mészáros Ivánt, az RTE elnökét kérdezem, hogyan is értékeli ezt a szezont?
thumb_rte_-_evadzaro_ertekeles_2A közös versenyek vegyes érzelmeket keltettek bennem, és ahogy észrevettem a versenyzőkben is.
A murva "régi" újdonságnak számított az RTE bajnokságában. Úgy gondolom, hogy egy országos rali bajnokságban - az aszfaltos futamok mellett - a teljesség igényével a murvás versenyeknek is helye van. A legfontosabb érv ez volt, amikor 2009-es évad végén felkerestek, és megkértek arra, hogy legyenek közös rendezvények az ORB-vel.

A jövőbe tekintve pedig elmondhatom, hogy viszonylag könnyű dolgom lesz. Az RTE-ben minden verseny után a célba érkezett versenyzők kitöltenek egy értékelő lapot, ami alapján kialakul az adott év legjobban értékelt rendezvényeinknek a sorrendje. Az első hármat az RTE felkéri a következő évadra is, s az utolsó pedig kaphat még egy esélyt a rendezésre.

Remélem, hogy a versenyzők és a nézők is többségében jól érezték magukat! Ha ez így volt, akkor jól sikerült a bajnokság.

Ha jól értesültem, akkor mostanában kisebb vita alakult ki az MNASZ és az RTE között. Mi ennek az oka?
A múlt héten meghívást kaptam az RSB ülésre. Itt felvetették: az MNASZ-nek a jelenlegi együttműködési formában, nem biztos, hogy szüksége van a jó pár éve kiírt Országos Utánpótlás Bajnokság (ORUB). RTE általi lebonyolítására. Többszöri kérdésemre - mi a probléma az RTE-vel - nem kaptam választ.

Felvetődött, hogy amennyiben nem sikerül a megállapodás, a közös gépkönyv kiadása is veszélybe kerülhet. Az RTE közel 15 éves pályafutása alatt többször is átéltük már, hogy hol szorosabb, hol lazább kapcsolatunk volt az MNASZ-szel. Nyilvánvalóan az az érdekünk, hogy segítsük egymás működését és egymás bajnokságait.
Ha ők esetlegesen elzárkóznak ettől az együttműködéstől, ez nem veszélyeztetné a rali-túra további működését.
Ettől még lesz RTE Bajnokság, csak hát...

A találkozás után nem sokkal beszéltem az RSB vezetőjével. Abban egyet értettünk, hogy mind a két szervezetnek szüksége van a másikra, de konkrét kérdéseimre, csak a választások után kaphatok érdemleges választ.

Ha a választások után lesz válasz, akkor mi lenne az RTE-nek előnyös a közgyűlésen?
A sportpolitikával nem nagyon szeretek foglalkozni, én inkább a sportért szeretek dolgozni.

Azt tartanám jónak, hogy ha valaki valamilyen tisztséget akar betölteni, írja le, és tegye nyilvánossá: hogy mit vállal, milyen módon és mit kíván tenni azért, hogy az adott sport jobb legyen (elsősorban a versenyzőknek és a nézőknek) és ígéretei teljesítésére garanciákat vállal. Persze lehet, hogy naiv vagyok, de én inkább idealistának tartom magamat és azt ugye tudjuk, hogy a kettő között nagy különbség van.

Remélem, hogy a közgyűlés után, akár így, akár úgy alakul az RTE és az MNASZ kapcsolata, sportpolitikával sokáig nem kell foglalkoznom, hanem az energiámat a Rali-Túra Bajnokságra tudom újra koncentrálni!

Mik a tervek a 2011-es évadra?
Erről már szívesebben beszélek. Először is, az RTE versenyirányításon és a rendezvények lebonyolítási színvonalán kell javítani, a belső szabályzatokat frissíteni kell, aminek egy jelentős része már kész is van. Új általános és műszaki szabályzat kell, ami precízebb és jobban illeszkedik az igényekhez, mint a mostani.
Reményeim szerint a terveknek lesz egy néző-centrikus része is. Kidolgozzuk és minél hamarább meg is valósítjuk, hogy a nézőink, szurkolóink is jobban érezhessék magukat.

Közel két évtizede csöppentél bele a raliba! Van még motivációd?
Van, nem is kicsi. Ameddig, a versenyek döntő többségéről, mind a nézők, mind a versenyzők jó kedvvel, egészséggel, épségben térhetnek, haza addig van értelme a munkámnak. Itt kell megemlítenem, hogy ehhez egyedül én kevés lennék, ezért fontos, hogy akikkel együtt dolgozom azok is szeretik ezt a közeget és egyre jobban teljesítenek. Ebben az évben sok szakmai ötlet is kezdett beérni, s úgy tűnik, hogy az évek során olyan verseny-irányítási stáb alakult ki, amellyel hosszú távon lehet tervezni és dolgozni.

Zárásként még szeretném megköszönni a tudósításokat az RTE futamairól mind az internetes portáloknak, mind a nyomtatott sajtónak és a Tempó tévés magazinnak is.

 rte_-_evadzaro_ertekeles_1

 Az RTE VERSENYZŐK valóban megérdemlik, az elismerést, amit egy díjkiosztó keretében szeretnénk átadni. A Grepton Rali-Túra Bajnokság olyan komoly verseny-sorozattá nőtte ki magát, amelyben a kategóriák és a kupák többségénél, a pontszerzés is komoly kihívás volt.

Ezúton is nagy szeretettel meghívunk és várunk minden résztvevő és díjazott versenyzőt, valamint családtagjaikat, barátaikat és sporttársaikat:

Az ORUB - Grepton Rali -Túra Bajnokság Díjkiosztó Ünnepségére
2010. november 21-én (vasárnap), délután 3 órai kezdettel,
a Marczibányi Téri Művelődési Központban
(1022 Budapest, Marczibányi tér 5/a).

 A bajnokság végeredménye:

abszolút sorrend

kategóriák sorrendje

kupák szerinti sorrend

csapat sorrend

 

Ez a hír most jelenik meg 5903. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k