h i r d e t é s
Összes oldal:
732851547
Napi oldal:
3131
Jelenleg:
1362
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Tele volt újdonságokkal, izgalmakkal, nem várt fordulatokkal a Grepton Rali-Túra Bajnokság 2010-es szezonja. A versenyzők nem csak az aszfaltos utakon mérhették össze képességeiket, autóikat, hanem a murvás pályákon is bizonyíthatták ralis rátermettségüket. Ezen túl a hétből három versenyen közösen róhatták az utakat az első és a másod osztállyal.
Mészáros Ivánt, az RTE elnökét kérdezem, hogyan is értékeli ezt a szezont?
A közös versenyek vegyes érzelmeket keltettek bennem, és ahogy észrevettem a versenyzőkben is.
A murva "régi" újdonságnak számított az RTE bajnokságában. Úgy gondolom, hogy egy országos rali bajnokságban - az aszfaltos futamok mellett - a teljesség igényével a murvás versenyeknek is helye van. A legfontosabb érv ez volt, amikor 2009-es évad végén felkerestek, és megkértek arra, hogy legyenek közös rendezvények az ORB-vel.
A jövőbe tekintve pedig elmondhatom, hogy viszonylag könnyű dolgom lesz. Az RTE-ben minden verseny után a célba érkezett versenyzők kitöltenek egy értékelő lapot, ami alapján kialakul az adott év legjobban értékelt rendezvényeinknek a sorrendje. Az első hármat az RTE felkéri a következő évadra is, s az utolsó pedig kaphat még egy esélyt a rendezésre.
Remélem, hogy a versenyzők és a nézők is többségében jól érezték magukat! Ha ez így volt, akkor jól sikerült a bajnokság.
Ha jól értesültem, akkor mostanában kisebb vita alakult ki az MNASZ és az RTE között. Mi ennek az oka?
A múlt héten meghívást kaptam az RSB ülésre. Itt felvetették: az MNASZ-nek a jelenlegi együttműködési formában, nem biztos, hogy szüksége van a jó pár éve kiírt Országos Utánpótlás Bajnokság (ORUB). RTE általi lebonyolítására. Többszöri kérdésemre - mi a probléma az RTE-vel - nem kaptam választ.
Felvetődött, hogy amennyiben nem sikerül a megállapodás, a közös gépkönyv kiadása is veszélybe kerülhet. Az RTE közel 15 éves pályafutása alatt többször is átéltük már, hogy hol szorosabb, hol lazább kapcsolatunk volt az MNASZ-szel. Nyilvánvalóan az az érdekünk, hogy segítsük egymás működését és egymás bajnokságait.
Ha ők esetlegesen elzárkóznak ettől az együttműködéstől, ez nem veszélyeztetné a rali-túra további működését.
Ettől még lesz RTE Bajnokság, csak hát...
A találkozás után nem sokkal beszéltem az RSB vezetőjével. Abban egyet értettünk, hogy mind a két szervezetnek szüksége van a másikra, de konkrét kérdéseimre, csak a választások után kaphatok érdemleges választ.
Ha a választások után lesz válasz, akkor mi lenne az RTE-nek előnyös a közgyűlésen?
A sportpolitikával nem nagyon szeretek foglalkozni, én inkább a sportért szeretek dolgozni.
Azt tartanám jónak, hogy ha valaki valamilyen tisztséget akar betölteni, írja le, és tegye nyilvánossá: hogy mit vállal, milyen módon és mit kíván tenni azért, hogy az adott sport jobb legyen (elsősorban a versenyzőknek és a nézőknek) és ígéretei teljesítésére garanciákat vállal. Persze lehet, hogy naiv vagyok, de én inkább idealistának tartom magamat és azt ugye tudjuk, hogy a kettő között nagy különbség van.
Remélem, hogy a közgyűlés után, akár így, akár úgy alakul az RTE és az MNASZ kapcsolata, sportpolitikával sokáig nem kell foglalkoznom, hanem az energiámat a Rali-Túra Bajnokságra tudom újra koncentrálni!
Mik a tervek a 2011-es évadra?
Erről már szívesebben beszélek. Először is, az RTE versenyirányításon és a rendezvények lebonyolítási színvonalán kell javítani, a belső szabályzatokat frissíteni kell, aminek egy jelentős része már kész is van. Új általános és műszaki szabályzat kell, ami precízebb és jobban illeszkedik az igényekhez, mint a mostani.
Reményeim szerint a terveknek lesz egy néző-centrikus része is. Kidolgozzuk és minél hamarább meg is valósítjuk, hogy a nézőink, szurkolóink is jobban érezhessék magukat.
Közel két évtizede csöppentél bele a raliba! Van még motivációd?
Van, nem is kicsi. Ameddig, a versenyek döntő többségéről, mind a nézők, mind a versenyzők jó kedvvel, egészséggel, épségben térhetnek, haza addig van értelme a munkámnak. Itt kell megemlítenem, hogy ehhez egyedül én kevés lennék, ezért fontos, hogy akikkel együtt dolgozom azok is szeretik ezt a közeget és egyre jobban teljesítenek. Ebben az évben sok szakmai ötlet is kezdett beérni, s úgy tűnik, hogy az évek során olyan verseny-irányítási stáb alakult ki, amellyel hosszú távon lehet tervezni és dolgozni.
Zárásként még szeretném megköszönni a tudósításokat az RTE futamairól mind az internetes portáloknak, mind a nyomtatott sajtónak és a Tempó tévés magazinnak is.
Az RTE VERSENYZŐK valóban megérdemlik, az elismerést, amit egy díjkiosztó keretében szeretnénk átadni. A Grepton Rali-Túra Bajnokság olyan komoly verseny-sorozattá nőtte ki magát, amelyben a kategóriák és a kupák többségénél, a pontszerzés is komoly kihívás volt.
Ezúton is nagy szeretettel meghívunk és várunk minden résztvevő és díjazott versenyzőt, valamint családtagjaikat, barátaikat és sporttársaikat:
Az ORUB - Grepton Rali -Túra Bajnokság Díjkiosztó Ünnepségére
2010. november 21-én (vasárnap), délután 3 órai kezdettel,
a Marczibányi Téri Művelődési Központban
(1022 Budapest, Marczibányi tér 5/a).
A bajnokság végeredménye:
abszolút sorrend
kategóriák sorrendje
kupák szerinti sorrend
csapat sorrend
Ez a hír most jelenik meg 5796. alkalommal
hírek • videók
|