RTE - Évadzáró értékelés
Mészáros Iván a díjkiosztó előtt értékel
2010-11-18
interjú • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
763298295
Napi oldal:
35752
Jelenleg:
913
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Tele volt újdonságokkal, izgalmakkal, nem várt fordulatokkal a Grepton Rali-Túra Bajnokság 2010-es szezonja. A versenyzők nem csak az aszfaltos utakon mérhették össze képességeiket, autóikat, hanem a murvás pályákon is bizonyíthatták ralis rátermettségüket. Ezen túl a hétből három versenyen közösen róhatták az utakat az első és a másod osztállyal.

Mészáros Ivánt, az RTE elnökét kérdezem, hogyan is értékeli ezt a szezont?
thumb_rte_-_evadzaro_ertekeles_2A közös versenyek vegyes érzelmeket keltettek bennem, és ahogy észrevettem a versenyzőkben is.
A murva "régi" újdonságnak számított az RTE bajnokságában. Úgy gondolom, hogy egy országos rali bajnokságban - az aszfaltos futamok mellett - a teljesség igényével a murvás versenyeknek is helye van. A legfontosabb érv ez volt, amikor 2009-es évad végén felkerestek, és megkértek arra, hogy legyenek közös rendezvények az ORB-vel.

A jövőbe tekintve pedig elmondhatom, hogy viszonylag könnyű dolgom lesz. Az RTE-ben minden verseny után a célba érkezett versenyzők kitöltenek egy értékelő lapot, ami alapján kialakul az adott év legjobban értékelt rendezvényeinknek a sorrendje. Az első hármat az RTE felkéri a következő évadra is, s az utolsó pedig kaphat még egy esélyt a rendezésre.

Remélem, hogy a versenyzők és a nézők is többségében jól érezték magukat! Ha ez így volt, akkor jól sikerült a bajnokság.

Ha jól értesültem, akkor mostanában kisebb vita alakult ki az MNASZ és az RTE között. Mi ennek az oka?
A múlt héten meghívást kaptam az RSB ülésre. Itt felvetették: az MNASZ-nek a jelenlegi együttműködési formában, nem biztos, hogy szüksége van a jó pár éve kiírt Országos Utánpótlás Bajnokság (ORUB). RTE általi lebonyolítására. Többszöri kérdésemre - mi a probléma az RTE-vel - nem kaptam választ.

Felvetődött, hogy amennyiben nem sikerül a megállapodás, a közös gépkönyv kiadása is veszélybe kerülhet. Az RTE közel 15 éves pályafutása alatt többször is átéltük már, hogy hol szorosabb, hol lazább kapcsolatunk volt az MNASZ-szel. Nyilvánvalóan az az érdekünk, hogy segítsük egymás működését és egymás bajnokságait.
Ha ők esetlegesen elzárkóznak ettől az együttműködéstől, ez nem veszélyeztetné a rali-túra további működését.
Ettől még lesz RTE Bajnokság, csak hát...

A találkozás után nem sokkal beszéltem az RSB vezetőjével. Abban egyet értettünk, hogy mind a két szervezetnek szüksége van a másikra, de konkrét kérdéseimre, csak a választások után kaphatok érdemleges választ.

Ha a választások után lesz válasz, akkor mi lenne az RTE-nek előnyös a közgyűlésen?
A sportpolitikával nem nagyon szeretek foglalkozni, én inkább a sportért szeretek dolgozni.

Azt tartanám jónak, hogy ha valaki valamilyen tisztséget akar betölteni, írja le, és tegye nyilvánossá: hogy mit vállal, milyen módon és mit kíván tenni azért, hogy az adott sport jobb legyen (elsősorban a versenyzőknek és a nézőknek) és ígéretei teljesítésére garanciákat vállal. Persze lehet, hogy naiv vagyok, de én inkább idealistának tartom magamat és azt ugye tudjuk, hogy a kettő között nagy különbség van.

Remélem, hogy a közgyűlés után, akár így, akár úgy alakul az RTE és az MNASZ kapcsolata, sportpolitikával sokáig nem kell foglalkoznom, hanem az energiámat a Rali-Túra Bajnokságra tudom újra koncentrálni!

Mik a tervek a 2011-es évadra?
Erről már szívesebben beszélek. Először is, az RTE versenyirányításon és a rendezvények lebonyolítási színvonalán kell javítani, a belső szabályzatokat frissíteni kell, aminek egy jelentős része már kész is van. Új általános és műszaki szabályzat kell, ami precízebb és jobban illeszkedik az igényekhez, mint a mostani.
Reményeim szerint a terveknek lesz egy néző-centrikus része is. Kidolgozzuk és minél hamarább meg is valósítjuk, hogy a nézőink, szurkolóink is jobban érezhessék magukat.

Közel két évtizede csöppentél bele a raliba! Van még motivációd?
Van, nem is kicsi. Ameddig, a versenyek döntő többségéről, mind a nézők, mind a versenyzők jó kedvvel, egészséggel, épségben térhetnek, haza addig van értelme a munkámnak. Itt kell megemlítenem, hogy ehhez egyedül én kevés lennék, ezért fontos, hogy akikkel együtt dolgozom azok is szeretik ezt a közeget és egyre jobban teljesítenek. Ebben az évben sok szakmai ötlet is kezdett beérni, s úgy tűnik, hogy az évek során olyan verseny-irányítási stáb alakult ki, amellyel hosszú távon lehet tervezni és dolgozni.

Zárásként még szeretném megköszönni a tudósításokat az RTE futamairól mind az internetes portáloknak, mind a nyomtatott sajtónak és a Tempó tévés magazinnak is.

 rte_-_evadzaro_ertekeles_1

 Az RTE VERSENYZŐK valóban megérdemlik, az elismerést, amit egy díjkiosztó keretében szeretnénk átadni. A Grepton Rali-Túra Bajnokság olyan komoly verseny-sorozattá nőtte ki magát, amelyben a kategóriák és a kupák többségénél, a pontszerzés is komoly kihívás volt.

Ezúton is nagy szeretettel meghívunk és várunk minden résztvevő és díjazott versenyzőt, valamint családtagjaikat, barátaikat és sporttársaikat:

Az ORUB - Grepton Rali -Túra Bajnokság Díjkiosztó Ünnepségére
2010. november 21-én (vasárnap), délután 3 órai kezdettel,
a Marczibányi Téri Művelődési Központban
(1022 Budapest, Marczibányi tér 5/a).

 A bajnokság végeredménye:

abszolút sorrend

kategóriák sorrendje

kupák szerinti sorrend

csapat sorrend

 

Ez a hír most jelenik meg 5892. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k