HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
RTE újratöltve - AMTOSZ-Naturali Bajnokság
1989-ben indult a ralitúra, idéntől nevezzük Naturalinak
2014-04-26
információ • AMTOSZ
h i r d e t é s
Összes oldal:
681194775
Napi oldal:
44888
Jelenleg:
1248
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

rte_ujratoltve_-_amtosz-naturali_bajnoksag_4

RTE újratöltve, avagy AMTOSZ-Naturali Bajnokság
                                                             
 
1989-et írtunk, mikor egy mezőtúri fiatalember úgy gondolta hogy az autók iránti szeretetét versenyszelemmel ötvözi és amatőr szlalom versenyeket kezdett szervezni- rendezni, azok számára, akik az utcai autójukat másra is akarták használni mint munkába, vagy boltba járni. Mészáros Ivánnak hívták. Akkor még szájról-szájra jártak a versenyek hírei, mégis folyamatosan emelkedett az indulók száma, megjelentek a bukócsövek és a tuningolt trabantok, ladák, skodák. Elkerülhetetlen volt a fejlődés. Hosszabb, tempósabb pályák, egyre erősebb gépek, majd bajnokság és kialakult a Rali Túra. 25 év telt el és ez idő alatt az autósport olykor viharos tengerén a Rali Túra hajójának vitorláit mégsem sikerült megtépáznia az elemeknek. Számos versenyző indult innen és lett bajnok a profik között., gondoljunk csak Bútor Robira és még sokan másokra…

Lezárult egy korszak és a modern idők szele elérte a rali túrát is és 2013 őszén Butkai Csaba ötlete alapján Mészáros Iván úgy gondolta, pár barátját bevonva megalakítja az autós motoros tájékozódási biathlon országos sportági szövetséget, az AMTOSZ-t. Ismerjük meg azt a pár embert, aki tudását és szívét adja ahhoz, hogy az első 25 év töretlen sikertörténetét modern és új, mégis családias formába öntse.

Mészáros Iván, AMTOSZ elnök: 
thumb_rte_ujratoltve_-_amtosz-naturali_bajnoksag_325 év autósport az élete részévé vált. Volt pilóta, navigátor, rendező. A Rali Túra Egyesület megalakulása óta annak tulajdonosa és elnöke. Pedagógiai végzettségét használva nevelte ki versenyzőit, és tette a rali túrát fogalommá.
 "Hiszek abban hogy az amatőr sportnak van jövője, utolsó leheletemig küzdeni fogok azért, hogy családias körülmények között tudjunk versenyezni és akár adhassunk át tehetségeket a profi autósportnak. De aki amatőr szeretne maradni- és itt nem a tudására gondolok- az tudjon versenyezni biztonságos keretek között."
 
Czene Zoltán (Maci), AMTOSZ alelnök:
thumb_rte_ujratoltve_-_amtosz-naturali_bajnoksag_520 éve versenyez a rali túrában, többszörös bajnok. Trabanttal kezdte a pályafutását, majd Peugeot, és Opel. Egyesületében számos bajnoki helyezett versenyző nevelkedett.
 "Amikor Iván megkeresett hogy legyek a segítségére, rögtön igent mondtam. Részese voltam annak a történelmi pillanatnak, amikor kb. 20 éve egy tábortűz mellett dőlt el az, hogy az addig csak buli versenyekből bajnokság legyen. Ebből lett az RTE! Most úgy érzem hogy valami hasonló dolog kezdődött, naná hogy nem hagyom ki!"
 
Herbály Attila, AMTOSZ főtiktkár
thumb_rte_ujratoltve_-_amtosz-naturali_bajnoksag_1Amatőr versenyek rendezésével kezdte, majd ebből kupasorozatot indított a kétezres évek elején. 2005 óta versenyez a rali túrában ugyanazzal a kereklámpás ladával. 2009-ben RTE bajnokságot nyert csapatával.
 "Mezőtúri vagyok én is, ahogy Iván. 15 éves korom (22 éve) óta lábatlankodok mellette :. Mindig is mentoromként tekintettem rá, akár versenyt rendeztem, akár a csapatunkat vezettem. Hiszem, hogy ebben a sportban a legfontosabb a tisztelet és az alázat. Mindig is RTE-ben szerettem volna versenyezni, azzal hogy ez sikerült, gyerekkori álmom valósult meg. Büszkén vallom hogy a rali túra egy nagy család, és ennek a részese lehetek én is. Erre biztatok mindenkit, mert az egy rang, ha valaki túrás!"
 
Butkai Csaba, AMTOSZ  tag:
thumb_rte_ujratoltve_-_amtosz-naturali_bajnoksag_2Pilóta, csapatvezető, nevéhez fűződik az N csoport (széria) RTE-ben való megerősítése, az STK Suzuki Kupa létrehozása és rengeteg technikai újítás kifejlesztése.
"rettenetesen türelmetlen ember vagyok, nem hagyok időt arra, hogy mások is megérthessék azt ami az én fejemben már tiszta. Nekem az AMTOSZ létrehozása egy kihívás volt, ha kevesebben mondják, hogy lehetetlen, talán bele sem kezdtem volna."
 
Velük beszélgetünk most a 2014-es tervekről, végre megtörve a csendet:

Lesz-e 2014-ben bajnokság?
Mészáros Iván: Természetesen lesz!!! Az első versenyünk kiírása már olvasható, lehet nevezni az ózdi versenyre. Az idei esztendőre hat Naturali futamot tervezünk, hosszú út áll mögöttünk, de innentől erre a versenyre koncentrálunk, utána a következőre, majd a következőre… :)

Lehet-e számítani újdonságokra, különlegességekre?
Mészáros Iván: A legnagyobb újdonság a lövészet lesz, hiszen új sportágat hoztunk létre. A versenyzőpáros valamelyik tagjának kell részt venni rajta, természetesen szigorú keretek között. Az autós és a lövészet rész adja az abszolút eredményt, de külön-külön is értékelve lesz. A márciusi tesztversenyen nagy sikert aratott a versenyzők körében, tehát ezzel biztos nem lesz gond.

Herbály Attila:
Nagyon készülünk az ózdi versenyre! Szeretnénk egy fergeteges prológot meglepetés hangulatfelelősökkel, róluk a verseny rendezője pár napon belül lerántja a leplet. Legyen elég annyi, hogy tényleg a közönség szórakoztatására törekszünk úgy, hogy mégis a mezőny produkciója maradjon a középpontban. Reméljük sikerül majd…

Czene Zoltán:
Beindítjuk az "Old Star" csoportot! Ide 45 év feletti versenyzőket várunk szeretve féltett autóikkal,melyeknek meg kell felelniük az AMTOSZ technikai feltételeinek. Nekik csak jogsi kell (navigátornak is) ahhoz hogy licenszet válthassanak. Ez is indul már Ózdon!

Mészáros Iván:
Beindítjuk az AMTOSZ honlapja mellé (amtosz.hu) a hivatalos facebook oldalunkat is, melyet a versenyzőink és nézőink szerkesztenének oly módon, hogy a felkészülésükről képeket, videókat tesznek közzé. Versenyek alatt online információkhoz juthatnak, utána pedig beszámolókkal, fotókkal és videókkal színesítik az oldalt. A legjobbakat pedig díjaznánk! 

Herbály Attila:
Azt szeretnénk, ha egy család vagy szerviz csapat ellátogat egy Naturali futamra, míg zajlik a verseny és üres a szerviz park, addig ők is elfoglalják magukat különböző programokkal. Például ügyességi versenyek, modellautó versenyek stb. Erre az AMTOSZ konkrét megoldásokat dolgozott ki, de ezekről majd legközelebb…

Mi a helyzet a gépkönyvezéssel, lehet-e műszaki vizsgáztatni az AMTOSZ gépkönyves autókat?
Mészáros Iván: Az AMTOSZ gépkönyvezés folyamatosan zajlik, Ózdon is lesz! Ezzel a gépkönyvvel is lehet vizsgáztatni! Ezzel kapcsolatban kérem a versenyzőket, hogy hívják a technikai bizottságunkból Fetter Ferit! Ő segíteni fog abban, hogy hol lehet ezt megtenni. Az ózdi versenyre áthidaló megoldás lehet a három napos forgalomban tartási engedély, amelyet az Okmányirodák állítanak ki, 3500 Ft-ért. 

Kérek mindenkit, hogy az április 22-én megtartott rendkívüli közgyűlésünk határozatait figyelmesen olvassák el, ezekből mindenki választ kaphat azokra a kérdésekre, amelyekre itt most nem került sor!


Elérhetőségeink:
 
Köszönjük, és találkozunk május 17-18-án Ózdon!
 
Ez a hír most jelenik meg 4645. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k