LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
S-modell
Boroznaki Tibiék a második helyért mennek Pécsre
2010-09-08
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770057615
Napi oldal:
5006
Jelenleg:
1651
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_S-modell__2A mezőny egyik legvidámabb versenyzőjével beszélgettem az idei évükről, a legutóbbi futamról, valamint az év végi tervekről. Boroznaki Tibit ezúttal egy teszt kellős közepén sikerült utolérnem.

Milyen teszten vagytok éppen?
Az autónk most már a harmadik verseny óta melegedik, és nem jövünk rá, hogy mi az oka ennek. Kibéreltük most a Kakucs Ringet, és próbálunk ennek a végére járni, hogy Mecsek Rallye-ra már úgy menjünk, hogy ne legyen műszaki problémánk.

6 versenyen már túl vagytok... megérte lecserélni a VFTS-t?
Megérte, hiszen nagyon sok jó élmény ért ezzel az autóval, és tetszik ez a világ! De persze hiányzik a VFTS is, hiszen az teljesen más. Biztos, hogy abban is lehet majd még látni engem.

Milyen volt a borsodi verseny?
Egy új motor került az autóba, pont a már említett melegedés miatt, mert azt gondoltuk, hogy motorprobléma lehet a háttérben. Aztán az új motor szétment az ötödik gyors után...
Nem ért jó véget ez a verseny számunkra, ráadásul az éves értékelésben is nagyon rosszul jött ez a kiesés. Szükségünk lett volna a pontra, hogy megtartsuk a második helyünket, de így most visszacsúsztunk a harmadik helyre. Pécsen viszont próbáljuk majd ezt visszaszerezni!

thumb_S-modell__3

Milyen volt az év?
Mennyire volt nehéz a küzdelem itt az S csoportban?
A mi évünket a műszaki problémák sorozata jellemezte leginkább, emiatt lemaradtunk kicsit. Az S csoport pedig? Kevesen vagyunk, de úgy gondolom, hogy erős a mezőny, hiszen akik itt mennek azok jókezű pilóták. Matics Miska egy régi versenyző, ő volt idén a favorit, és el is húzott rendesen a mezőnytől. Neki az autója is megbízhatóan működött és persze ő is remekül versenyzett. Vele próbáltuk meg felvenni a versenyt, néha a közelébe is tudtunk érni, és egy-két gyorson még sikerült megverni is.

thumb_S-modell__1

Milyen a hangulat a mezőny végén?
Parádés! Ugyanaz, mint a régi H csoport. Össze szoktak jönni mostanában az "S-modellek" és tartunk mindenféle bulikat, ahol megbeszéljük a dolgokat. A versenyeken is jó a hangulat, segítjük egymást, nincs ellenségeskedés, ill. rivalizálás.

Milyen a mezőny végén autózni a pályák minősége szempontjából?
Most mondjam azt, hogy én hozzá vagyok szokva?! Én mindig itt mentem, engem nagy meglepetés nem ért emiatt. A hátrányt inkább abban látom, hogy a második napon sem sorolnak be minket az abszolútba. Most is többen panaszkodtak a pályák minőségére, de én úgy gondolom, hogy a rallye-nak a része az, hogy rossz utakon megyünk, ezek a kocsik erre vannak építve, bírniuk kell és alkalmazkodni a körülményekhez. Nekem a pályákkal úgy különösebb gondom nem szokott lenni...

Akkor nem vágysz az N-es Mitsubishik közé a mezőny elejére?
Az eredményesség és egy jobb autó szempontjából azért vágyok oda, ill. azért is, hogy megmérettessem magam, de a hangulat, az biztos, hogy hiányozna!

Milyen tervek vannak még az őszre/télre?
Mecsek Rallye-n fogunk még indulni, ahol egy gondmentes versenyzést szeretnék. Év végén pedig vagy a Mikulás Rallye-n, vagy a Szilveszter Rallye-n szeretnék még elindulni, valami másik autóval. Azt még nem tudom egyelőre, hogy ez milyen autó lesz, de az biztos, hogy valami mást szeretnék kipróbálni, mint amivel most megyek. Ha összejönne egy WRC, akkor annak nagyon örülnék, de ha nem, akkor esetleg egy EVO IX-es is szóba jöhet... és ha az sem jön össze, akkor a VFTS!

A múltkoriban láthattak a szurkolók titeket a tévében is... és nem egy sportműsorban...
Bikicsunáj!

Így van, erre gondoltam. Hogyan jött ez a dolog?
Egy kis reklám volt ez számunkra. Jött egy ilyen lehetőség, megkérdezték, hogy élünk-e vele? Mi pedig éltünk. Megautóztattuk kicsit a hírhedt "Bikicsunáj" figurát és bekerültünk a tévébe.

Gondolom a jó kedélyű csapatotokba rögtön be tudott illeszkedni?
Persze! Ő sem normális mindig :-)

Ez a hír most jelenik meg 5545. alkalommal
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k