KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
S-modell
Boroznaki Tibiék a második helyért mennek Pécsre
2010-09-08
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685523974
Napi oldal:
84014
Jelenleg:
1855
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

thumb_S-modell__2A mezőny egyik legvidámabb versenyzőjével beszélgettem az idei évükről, a legutóbbi futamról, valamint az év végi tervekről. Boroznaki Tibit ezúttal egy teszt kellős közepén sikerült utolérnem.

Milyen teszten vagytok éppen?
Az autónk most már a harmadik verseny óta melegedik, és nem jövünk rá, hogy mi az oka ennek. Kibéreltük most a Kakucs Ringet, és próbálunk ennek a végére járni, hogy Mecsek Rallye-ra már úgy menjünk, hogy ne legyen műszaki problémánk.

6 versenyen már túl vagytok... megérte lecserélni a VFTS-t?
Megérte, hiszen nagyon sok jó élmény ért ezzel az autóval, és tetszik ez a világ! De persze hiányzik a VFTS is, hiszen az teljesen más. Biztos, hogy abban is lehet majd még látni engem.

Milyen volt a borsodi verseny?
Egy új motor került az autóba, pont a már említett melegedés miatt, mert azt gondoltuk, hogy motorprobléma lehet a háttérben. Aztán az új motor szétment az ötödik gyors után...
Nem ért jó véget ez a verseny számunkra, ráadásul az éves értékelésben is nagyon rosszul jött ez a kiesés. Szükségünk lett volna a pontra, hogy megtartsuk a második helyünket, de így most visszacsúsztunk a harmadik helyre. Pécsen viszont próbáljuk majd ezt visszaszerezni!

thumb_S-modell__3

Milyen volt az év?
Mennyire volt nehéz a küzdelem itt az S csoportban?
A mi évünket a műszaki problémák sorozata jellemezte leginkább, emiatt lemaradtunk kicsit. Az S csoport pedig? Kevesen vagyunk, de úgy gondolom, hogy erős a mezőny, hiszen akik itt mennek azok jókezű pilóták. Matics Miska egy régi versenyző, ő volt idén a favorit, és el is húzott rendesen a mezőnytől. Neki az autója is megbízhatóan működött és persze ő is remekül versenyzett. Vele próbáltuk meg felvenni a versenyt, néha a közelébe is tudtunk érni, és egy-két gyorson még sikerült megverni is.

thumb_S-modell__1

Milyen a hangulat a mezőny végén?
Parádés! Ugyanaz, mint a régi H csoport. Össze szoktak jönni mostanában az "S-modellek" és tartunk mindenféle bulikat, ahol megbeszéljük a dolgokat. A versenyeken is jó a hangulat, segítjük egymást, nincs ellenségeskedés, ill. rivalizálás.

Milyen a mezőny végén autózni a pályák minősége szempontjából?
Most mondjam azt, hogy én hozzá vagyok szokva?! Én mindig itt mentem, engem nagy meglepetés nem ért emiatt. A hátrányt inkább abban látom, hogy a második napon sem sorolnak be minket az abszolútba. Most is többen panaszkodtak a pályák minőségére, de én úgy gondolom, hogy a rallye-nak a része az, hogy rossz utakon megyünk, ezek a kocsik erre vannak építve, bírniuk kell és alkalmazkodni a körülményekhez. Nekem a pályákkal úgy különösebb gondom nem szokott lenni...

Akkor nem vágysz az N-es Mitsubishik közé a mezőny elejére?
Az eredményesség és egy jobb autó szempontjából azért vágyok oda, ill. azért is, hogy megmérettessem magam, de a hangulat, az biztos, hogy hiányozna!

Milyen tervek vannak még az őszre/télre?
Mecsek Rallye-n fogunk még indulni, ahol egy gondmentes versenyzést szeretnék. Év végén pedig vagy a Mikulás Rallye-n, vagy a Szilveszter Rallye-n szeretnék még elindulni, valami másik autóval. Azt még nem tudom egyelőre, hogy ez milyen autó lesz, de az biztos, hogy valami mást szeretnék kipróbálni, mint amivel most megyek. Ha összejönne egy WRC, akkor annak nagyon örülnék, de ha nem, akkor esetleg egy EVO IX-es is szóba jöhet... és ha az sem jön össze, akkor a VFTS!

A múltkoriban láthattak a szurkolók titeket a tévében is... és nem egy sportműsorban...
Bikicsunáj!

Így van, erre gondoltam. Hogyan jött ez a dolog?
Egy kis reklám volt ez számunkra. Jött egy ilyen lehetőség, megkérdezték, hogy élünk-e vele? Mi pedig éltünk. Megautóztattuk kicsit a hírhedt "Bikicsunáj" figurát és bekerültünk a tévébe.

Gondolom a jó kedélyű csapatotokba rögtön be tudott illeszkedni?
Persze! Ő sem normális mindig :-)

Ez a hír most jelenik meg 5355. alkalommal
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k