S-modell
Boroznaki Tibiék a második helyért mennek Pécsre
2010-09-08
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763298447
Napi oldal:
35904
Jelenleg:
866
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_S-modell__2A mezőny egyik legvidámabb versenyzőjével beszélgettem az idei évükről, a legutóbbi futamról, valamint az év végi tervekről. Boroznaki Tibit ezúttal egy teszt kellős közepén sikerült utolérnem.

Milyen teszten vagytok éppen?
Az autónk most már a harmadik verseny óta melegedik, és nem jövünk rá, hogy mi az oka ennek. Kibéreltük most a Kakucs Ringet, és próbálunk ennek a végére járni, hogy Mecsek Rallye-ra már úgy menjünk, hogy ne legyen műszaki problémánk.

6 versenyen már túl vagytok... megérte lecserélni a VFTS-t?
Megérte, hiszen nagyon sok jó élmény ért ezzel az autóval, és tetszik ez a világ! De persze hiányzik a VFTS is, hiszen az teljesen más. Biztos, hogy abban is lehet majd még látni engem.

Milyen volt a borsodi verseny?
Egy új motor került az autóba, pont a már említett melegedés miatt, mert azt gondoltuk, hogy motorprobléma lehet a háttérben. Aztán az új motor szétment az ötödik gyors után...
Nem ért jó véget ez a verseny számunkra, ráadásul az éves értékelésben is nagyon rosszul jött ez a kiesés. Szükségünk lett volna a pontra, hogy megtartsuk a második helyünket, de így most visszacsúsztunk a harmadik helyre. Pécsen viszont próbáljuk majd ezt visszaszerezni!

thumb_S-modell__3

Milyen volt az év?
Mennyire volt nehéz a küzdelem itt az S csoportban?
A mi évünket a műszaki problémák sorozata jellemezte leginkább, emiatt lemaradtunk kicsit. Az S csoport pedig? Kevesen vagyunk, de úgy gondolom, hogy erős a mezőny, hiszen akik itt mennek azok jókezű pilóták. Matics Miska egy régi versenyző, ő volt idén a favorit, és el is húzott rendesen a mezőnytől. Neki az autója is megbízhatóan működött és persze ő is remekül versenyzett. Vele próbáltuk meg felvenni a versenyt, néha a közelébe is tudtunk érni, és egy-két gyorson még sikerült megverni is.

thumb_S-modell__1

Milyen a hangulat a mezőny végén?
Parádés! Ugyanaz, mint a régi H csoport. Össze szoktak jönni mostanában az "S-modellek" és tartunk mindenféle bulikat, ahol megbeszéljük a dolgokat. A versenyeken is jó a hangulat, segítjük egymást, nincs ellenségeskedés, ill. rivalizálás.

Milyen a mezőny végén autózni a pályák minősége szempontjából?
Most mondjam azt, hogy én hozzá vagyok szokva?! Én mindig itt mentem, engem nagy meglepetés nem ért emiatt. A hátrányt inkább abban látom, hogy a második napon sem sorolnak be minket az abszolútba. Most is többen panaszkodtak a pályák minőségére, de én úgy gondolom, hogy a rallye-nak a része az, hogy rossz utakon megyünk, ezek a kocsik erre vannak építve, bírniuk kell és alkalmazkodni a körülményekhez. Nekem a pályákkal úgy különösebb gondom nem szokott lenni...

Akkor nem vágysz az N-es Mitsubishik közé a mezőny elejére?
Az eredményesség és egy jobb autó szempontjából azért vágyok oda, ill. azért is, hogy megmérettessem magam, de a hangulat, az biztos, hogy hiányozna!

Milyen tervek vannak még az őszre/télre?
Mecsek Rallye-n fogunk még indulni, ahol egy gondmentes versenyzést szeretnék. Év végén pedig vagy a Mikulás Rallye-n, vagy a Szilveszter Rallye-n szeretnék még elindulni, valami másik autóval. Azt még nem tudom egyelőre, hogy ez milyen autó lesz, de az biztos, hogy valami mást szeretnék kipróbálni, mint amivel most megyek. Ha összejönne egy WRC, akkor annak nagyon örülnék, de ha nem, akkor esetleg egy EVO IX-es is szóba jöhet... és ha az sem jön össze, akkor a VFTS!

A múltkoriban láthattak a szurkolók titeket a tévében is... és nem egy sportműsorban...
Bikicsunáj!

Így van, erre gondoltam. Hogyan jött ez a dolog?
Egy kis reklám volt ez számunkra. Jött egy ilyen lehetőség, megkérdezték, hogy élünk-e vele? Mi pedig éltünk. Megautóztattuk kicsit a hírhedt "Bikicsunáj" figurát és bekerültünk a tévébe.

Gondolom a jó kedélyű csapatotokba rögtön be tudott illeszkedni?
Persze! Ő sem normális mindig :-)

Ez a hír most jelenik meg 5532. alkalommal
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k