SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Salgó előtt mondták
körbetelefonáltunk
2009-05-14
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773860058
Napi oldal:
30690
Jelenleg:
861
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A közös, magyar-szlovák verseny előtt is körbetelefonáltunk:

Asi (Mitsubishi Lancer Evo IX, N4):
"Túl vagyunk a pályabejáráson, és azt mondhatom, hogy szerintem nagyon jó pályák lesznek szlovák oldalon. Vannak köztük magyar-jellegű szakaszok, de a 18 kilométeres szakasz szerintem a többségnek újdonság lesz - ha esik az eső, akkor pedig még izgalmas is... Nagyon sok a fehéraszfaltos, visszafordítós rész - ha csúszni fog az út, akkor hatványozottan figyelni kell majd mindenkinek. Az autó beállításait Eger óta csak finomítgatnunk kellett. Ma még lesz egy teszünk, de megint csak apró dolgokat csinálunk: próbálkozunk tovább finomítani a kocsit. Az itinerünk alapja a tavalyi volt, azt is csak pontosítgattuk a tréning alatt. Az első gyors nagyon fontos lesz - akár esik, akár nem. Egy azonban biztos, a gumiválasztás nagyon fontos lesz a hétvégén."

Herczig Norbert (Subaru Impreza S11 WRC):
"Az első és a második gyors nagyon tetszik, a hármas már kevésbé, de az is egy feladat, és pont azért, mert nem nagyon tetszett, ezért kellett többet foglalkozni vele, mint a többivel. Ez a harmadik egy picit jellegtelen, és a sok egyforma kanyarra nehéz tökéletes itinert írni - nem is élvezetes rajta menni. Elképzelhető, hogy a versenyautóval jó lesz - vasárnap többet tudok. Mindenesetre nagyon jó dolognak tartom a vérfrissítést, amit a rendező hozott erre a versenyre, és komoly kihívás lesz, már logisztikai szempontból is. Az egyes rajtszám nagyon ösztönzően hat rám, és nem érzem, hogy teher volna. Kellemes, bizsergető élmény ez a szám... az elől indulásnak biztos van hátránya is, de murván talán rosszabb lenne, úgyhogy most inkább csak örülök neki. Ma van a tesztünk, és ha szabad ezt mondani: nagyon elegáns dolgom van. Az olaszoknak mindig kiküldjük a pályák videóit, és ők már egy alap set up-pal érkeznek, amit a teszten már csak finomítgatnunk kell. Nagyon jó, hogy kényelmesen készülhetünk, és nem kell őrült hajtással tesztelni."

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer Evo VI, A8):
"Nagyon jók a pályák, nagyon jó, hogy van ez a vérfrissítés. Az lenne az igazán jó, ha ilyen pályák Magyarországon is lennének - most még kicsit ugyan tartok a verseny szlovák felétől, de remélem, nem lesz semmi gond. A stílusuk azért alapvetően más a kinti szakaszoknak, de hellyel-közzel lehet hasonlítani is magyar pályákhoz, úgyhogy remélhetőleg egy jó versenyhétvégénk lesz. Annál is inkább, mert a magyar oldalon a Salgótarján körüli gyorsok tökéletesek, nagyon szeretem őket. Remélem, esni fog… Szakadjon!"

Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7):
"A szlovák szakaszok közül az első, amivel kezdünk, az igazi ralipálya - kicsit a Zagyvaróna-Cered és Szuha keverékének mondanám. Ez nagyon fekszik a kis Clionak és szerintem nekünk is, a Kőváry Barna-Tóth Zsolt párosnak - Szabi megmaradt csapatvezetőnek, koordinátornak, ügyintézőnek és pszichiáternek... Tóth Zsoltival rójuk a köröket, és szerintem nagyon jól megtaláltuk a közös hangot: feldolgoztunk mindent, és szerintem becsülettel felkészültünk a futamra. A másik két szlovák gyors talán a magyarhertelendi szakaszhoz hasonlít, széles, és talán a Hondáknak jobban kedvez majd. Délután lesz egy tesztünk, jön a kamion, jön a Pirelli és Bútor Robi is ott lesz, úgyhogy minden egybe lesz holnapra. A cél mindenképpen a dobogó környéke - ez kell az év végi célunkhoz."

Pálinkás Zsolt (Volkswagen Polo S1600):
"Nagyon jók a pályák, és végre van egy kis változatosság: így mindenkinek lesz valami kihívás. Nagyon tetszenek a szakaszok, és bízom benne, hogy jól fogunk tudni szerepelni rajta - az erős S1600-os mezőnyben is a dobogó a célunk - igazán elégedett az első hellyel leszünk. Nincs tesztünk: az autót év elején felkészítettük, nem tesztelünk - bízom benne, hogy most sem lesz vele baj. A Salgótarján környéki pályákat egyébként nagyon szeretem, a Zagyvaróna-Cered kimondottan jó ralipálya, de a másik kettőt is szeretem. "

Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer Evo VI, A8):
"Éppen még járjuk a pályákat, de azt már látom, hogy nagyon technikás szlovák szakaszokkal lesz dolgunk a hétvégén: Magyarországon talán nincs is ilyen. A hazai gyorsok közül a Zagyvarónát már ismerem, a másik kettő azonban még ismeretlen, teljesen meglepetés lesz versenyezni rajtuk. Jó lenne, ha nem esne az eső, mert bár van esőgumink, most új autóval állunk rajthoz, és még nem igazán volt lehetőségem és időm maximálisan összebarátkozni vele - a teszten még tovább ismerkedünk."

Váradi Mercis Gyuri (Mercedes 124 CE, Rallye2 F2):
"Ismerem ezeket a gyorsokat, mentem már rajtuk, és mindegyik nagyon-nagyon bejön... Jó szélesek, nagyon jól elfér rajtuk a nagy teknő, úgyhogy nagyon jó lesz. Jó lenne, ha nem esne, mert esőben nagyon félek, viszont nagyon jó mezőnyünk lesz: végre van F2, sőt F3-ban is sokan vannak. Az F csoport most igazán móka és kacagás lesz. Nagyon készülünk, és igyekszünk minél jobban végezni."

Wirtmann Ferenc (Ford Escort MK1 RS2000, Historic C3):
"Nagyon jók a szakaszok: a szlovákokról azt gondolom, hogy bár olyan lenne mindegyik Magyarországon. Minőségében, a kanyargósságuk, a technikásságuk - tökéletes. A 18 kilométeres szakasz kifejezetten a kedvencem lett: tükörsima, nem dobál, ezért az autó nem megy rajta tönkre, de nincs is rajta sok egyenes szakasz - jó kis, autóversenyzős pálya. Mivel a Historic mezőnye nem használhat versenygumikat, csak utcai sport gumikat, ezért jobb lenne, ha nem esne..."

Ez a hír most jelenik meg 4363. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k