KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Salgó előtt mondták
körbetelefonáltunk
2009-05-14
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685744308
Napi oldal:
304348
Jelenleg:
1639
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A közös, magyar-szlovák verseny előtt is körbetelefonáltunk:

Asi (Mitsubishi Lancer Evo IX, N4):
"Túl vagyunk a pályabejáráson, és azt mondhatom, hogy szerintem nagyon jó pályák lesznek szlovák oldalon. Vannak köztük magyar-jellegű szakaszok, de a 18 kilométeres szakasz szerintem a többségnek újdonság lesz - ha esik az eső, akkor pedig még izgalmas is... Nagyon sok a fehéraszfaltos, visszafordítós rész - ha csúszni fog az út, akkor hatványozottan figyelni kell majd mindenkinek. Az autó beállításait Eger óta csak finomítgatnunk kellett. Ma még lesz egy teszünk, de megint csak apró dolgokat csinálunk: próbálkozunk tovább finomítani a kocsit. Az itinerünk alapja a tavalyi volt, azt is csak pontosítgattuk a tréning alatt. Az első gyors nagyon fontos lesz - akár esik, akár nem. Egy azonban biztos, a gumiválasztás nagyon fontos lesz a hétvégén."

Herczig Norbert (Subaru Impreza S11 WRC):
"Az első és a második gyors nagyon tetszik, a hármas már kevésbé, de az is egy feladat, és pont azért, mert nem nagyon tetszett, ezért kellett többet foglalkozni vele, mint a többivel. Ez a harmadik egy picit jellegtelen, és a sok egyforma kanyarra nehéz tökéletes itinert írni - nem is élvezetes rajta menni. Elképzelhető, hogy a versenyautóval jó lesz - vasárnap többet tudok. Mindenesetre nagyon jó dolognak tartom a vérfrissítést, amit a rendező hozott erre a versenyre, és komoly kihívás lesz, már logisztikai szempontból is. Az egyes rajtszám nagyon ösztönzően hat rám, és nem érzem, hogy teher volna. Kellemes, bizsergető élmény ez a szám... az elől indulásnak biztos van hátránya is, de murván talán rosszabb lenne, úgyhogy most inkább csak örülök neki. Ma van a tesztünk, és ha szabad ezt mondani: nagyon elegáns dolgom van. Az olaszoknak mindig kiküldjük a pályák videóit, és ők már egy alap set up-pal érkeznek, amit a teszten már csak finomítgatnunk kell. Nagyon jó, hogy kényelmesen készülhetünk, és nem kell őrült hajtással tesztelni."

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer Evo VI, A8):
"Nagyon jók a pályák, nagyon jó, hogy van ez a vérfrissítés. Az lenne az igazán jó, ha ilyen pályák Magyarországon is lennének - most még kicsit ugyan tartok a verseny szlovák felétől, de remélem, nem lesz semmi gond. A stílusuk azért alapvetően más a kinti szakaszoknak, de hellyel-közzel lehet hasonlítani is magyar pályákhoz, úgyhogy remélhetőleg egy jó versenyhétvégénk lesz. Annál is inkább, mert a magyar oldalon a Salgótarján körüli gyorsok tökéletesek, nagyon szeretem őket. Remélem, esni fog… Szakadjon!"

Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7):
"A szlovák szakaszok közül az első, amivel kezdünk, az igazi ralipálya - kicsit a Zagyvaróna-Cered és Szuha keverékének mondanám. Ez nagyon fekszik a kis Clionak és szerintem nekünk is, a Kőváry Barna-Tóth Zsolt párosnak - Szabi megmaradt csapatvezetőnek, koordinátornak, ügyintézőnek és pszichiáternek... Tóth Zsoltival rójuk a köröket, és szerintem nagyon jól megtaláltuk a közös hangot: feldolgoztunk mindent, és szerintem becsülettel felkészültünk a futamra. A másik két szlovák gyors talán a magyarhertelendi szakaszhoz hasonlít, széles, és talán a Hondáknak jobban kedvez majd. Délután lesz egy tesztünk, jön a kamion, jön a Pirelli és Bútor Robi is ott lesz, úgyhogy minden egybe lesz holnapra. A cél mindenképpen a dobogó környéke - ez kell az év végi célunkhoz."

Pálinkás Zsolt (Volkswagen Polo S1600):
"Nagyon jók a pályák, és végre van egy kis változatosság: így mindenkinek lesz valami kihívás. Nagyon tetszenek a szakaszok, és bízom benne, hogy jól fogunk tudni szerepelni rajta - az erős S1600-os mezőnyben is a dobogó a célunk - igazán elégedett az első hellyel leszünk. Nincs tesztünk: az autót év elején felkészítettük, nem tesztelünk - bízom benne, hogy most sem lesz vele baj. A Salgótarján környéki pályákat egyébként nagyon szeretem, a Zagyvaróna-Cered kimondottan jó ralipálya, de a másik kettőt is szeretem. "

Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer Evo VI, A8):
"Éppen még járjuk a pályákat, de azt már látom, hogy nagyon technikás szlovák szakaszokkal lesz dolgunk a hétvégén: Magyarországon talán nincs is ilyen. A hazai gyorsok közül a Zagyvarónát már ismerem, a másik kettő azonban még ismeretlen, teljesen meglepetés lesz versenyezni rajtuk. Jó lenne, ha nem esne az eső, mert bár van esőgumink, most új autóval állunk rajthoz, és még nem igazán volt lehetőségem és időm maximálisan összebarátkozni vele - a teszten még tovább ismerkedünk."

Váradi Mercis Gyuri (Mercedes 124 CE, Rallye2 F2):
"Ismerem ezeket a gyorsokat, mentem már rajtuk, és mindegyik nagyon-nagyon bejön... Jó szélesek, nagyon jól elfér rajtuk a nagy teknő, úgyhogy nagyon jó lesz. Jó lenne, ha nem esne, mert esőben nagyon félek, viszont nagyon jó mezőnyünk lesz: végre van F2, sőt F3-ban is sokan vannak. Az F csoport most igazán móka és kacagás lesz. Nagyon készülünk, és igyekszünk minél jobban végezni."

Wirtmann Ferenc (Ford Escort MK1 RS2000, Historic C3):
"Nagyon jók a szakaszok: a szlovákokról azt gondolom, hogy bár olyan lenne mindegyik Magyarországon. Minőségében, a kanyargósságuk, a technikásságuk - tökéletes. A 18 kilométeres szakasz kifejezetten a kedvencem lett: tükörsima, nem dobál, ezért az autó nem megy rajta tönkre, de nincs is rajta sok egyenes szakasz - jó kis, autóversenyzős pálya. Mivel a Historic mezőnye nem használhat versenygumikat, csak utcai sport gumikat, ezért jobb lenne, ha nem esne..."

Ez a hír most jelenik meg 4317. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k