Salgótarján helyett Edelény
RTE közlemény
2009-09-09
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
807503757
Napi oldal:
290395
Jelenleg:
1201
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

RTE közlemény
2009. szeptember 9.

A Rali-Túra Bajnokság korábban meghirdetett időpontban, október 3-4-én, a BRAD SE. által megrendezni tervezett salgótarjáni futama elmarad. Helyette, ugyanabban az időpontban, szintén a BRAD SE. rendezésében, de Edelény központtal lesz megtartva a futam.

A további információkat és az okokat hamarosan közzétesszük.

RTE Vezetősége nevében:
Pájer Ani

Derült égből sok-sok villám

A GREPTON Rali-Túra Bajnokság idei hetedik futamával kapcsolatban változások lesznek. Az Egyesület közleménye után hívtam Radyk Richárdot, a verseny egyik rendezőjét a részletek miatt.

- Mi lesz a salgótarjáni futammal?
- A helyszín változik csak, az időpont és a színvonal marad. Salakpályás prológgal tervezünk Edelény környékén.

- Mielőtt mindenki a térképhez nyúlna - mennyire van messze ez Salgótarjántól?
- Olyannyira van messze, hogy ez már nem is Nógrád, hanem Borsod-Abaúj-Zemplén megye: az előző, szendrői futamunkhoz esik közel.

- Mi lett a tervezett versennyel?
- Az engedélyek első kérelmeit idén januárban adtuk be, azóta mindenhonnan jöttek a visszajelzések, csak Cered Önkormányzatától nem. Ők egyfolytában húzták az időt, és nem adtak egyértelmű választ a kérvényünkre. Próbáltunk meghallgatást kérni, bejutni egy testületi ülésre, de folyton elutasítottak, és ez addig ment, amíg egyszer meghívás nélkül betoppantunk egy ilyen ülésre, hogy végre szóba álljanak velünk. Meghallgattak, ennek ellenére nem engedik a versenyt. Az indoklásuk szerint ezt a klasszikus 12 kilométeres szakaszt azért nem adják oda, mert féltik a frissen felújított utat. Erre mi utánajártunk, és az  Állami Közútkezelő Nógrád megyei Igazgatóságától kértünk egy állásfoglalást a kérdésben: egy autóverseny mennyire terhel meg, tesz tönkre egy utat? Ürmösi Ákos igazgatótól azt a választ kaptuk, hogy ez nem lehet indok, mert egy autóverseny nem befolyásolja ennyire az aszfalt minőségét, hiszen a leírása szerint több tonnás tengelyterhelésre, és évtizedekre tervezték az utat. Ugyanezt támasztotta alá az út készítője, a Magyar Aszfalt is. Ezeket a véleményeket a ceredi önkormányzat elé tártuk, ennek ellenére sem adták meg az engedélyt.

- Mit tudtak mondani az érveik ellenérveire?
- Egyrészt érzelmi okokra hivatkoztak, miszerint ők 20 éve várnak erre az útfelújításra, és most szeretnék minél tovább megőrizni. Ez ugyanaz, mintha veszünk egy mosógépet, azt valóban nem szabad a garancia lejártáig használni, nehogy baja legyen…
A másik indokuk pedig szerintem a legnagyobb badarság volt: azért nem engedélyezik, mert veszélyeztetjük a lakosságot… Az eddigi években nem, de most igen. Nem is értem, hogy mondhatták ezt: évek óta betartjuk a hatóságok utasításait az utolsó betűig, sosem volt velünk gond, munkát adunk a helyi polgárőröknek és a környék idegenforgalmát jócskán táplálta, ha túra-verseny ment oda… Komolyan nem értem.
Azt meg aztán főleg nem, hogy annak ellenére mondtak nemet, hogy felhívta őket az ügyben a salgótarjáni alpolgármester és a polgármester, a Közútkezelő vezetője, a rendőrség egyik osztályvezetője… Ez sem volt elég.

- Talán én nézek túl sok 'hálivúdi' filmet, de nem lehet emögött valami összeesküvés-elmélet…?
- Sejtéseink vannak, de bizonyítani nem tudunk semmit, úgyhogy ezt nem kommentálnám. Az viszont tény, hogy az utóbbi években, a környéken elszaporodtak a ralisprint versenyek - hivatalosak, nem hivatalosak egyaránt, plusz van az első-másodosztály, és a rali-túra. Nagyon nagy a túlkínálat - ennek ellenére mi még mindig csak egy évben egyszer, egy országos bajnokság részeként megyünk oda. Tavaly valóban sok verseny volt itt, de akkor ennél talán jobb indokokat kellett volna kitalálni…

- Nem lehetett volna ezt a szakaszt kihagyni, és egy másikat beiktatni helyette?
- Jó kérdés, de ezzel is az a baj, hogy a be nem jelentett, nem hivatalos sprint versenyek nagyon lerontották a renoméját ennek a sportnak, így a földeket sem engedik át versenypályának: volt ugye nekünk például egy szorospataki gyorsunk, amit éppen a korábbi, be nem tartott feltételek miatt nem adnak többet oda senkinek.

- Mit lehet tudni az edelényi pályákról?
- Terveink vannak, de pont emiatt a lemondás miatt addig nem szeretnék róluk semmit mondani, amíg ezer százalékosak nem lesznek… Ez pedig a hivatalos versenykiírás környékén várható.

- Akkor mit lehet mondani arról a versenyről? Hány százalék, hogy lesz, és hogy ott lesz?
- Az száz százalék. Apróságok vannak még a pályák körül, de ezek miatt sem akarunk a szánkból mást csinálni… Az azonban szintén biztos, hogy ahogy mondtam, a színvonalat nem szeretnénk alább adni. Mondjuk pont ezért sajnáljuk nagyon, hogy át kellett tennünk a versenyt, mert eddig azt hittük, hogy a nevünk, hogy a rendező a BRAD SE., már egyfajta garanciát jelent a minőségre, és a szavahihetőségre. Mindennek ellenére a jövőben is erre fogunk törekedni.

Ez a hír most jelenik meg 5588. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k