Salgótarján helyett Edelény
RTE közlemény
2009-09-09
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
686922107
Napi oldal:
74384
Jelenleg:
1341
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

RTE közlemény
2009. szeptember 9.

A Rali-Túra Bajnokság korábban meghirdetett időpontban, október 3-4-én, a BRAD SE. által megrendezni tervezett salgótarjáni futama elmarad. Helyette, ugyanabban az időpontban, szintén a BRAD SE. rendezésében, de Edelény központtal lesz megtartva a futam.

A további információkat és az okokat hamarosan közzétesszük.

RTE Vezetősége nevében:
Pájer Ani

Derült égből sok-sok villám

A GREPTON Rali-Túra Bajnokság idei hetedik futamával kapcsolatban változások lesznek. Az Egyesület közleménye után hívtam Radyk Richárdot, a verseny egyik rendezőjét a részletek miatt.

- Mi lesz a salgótarjáni futammal?
- A helyszín változik csak, az időpont és a színvonal marad. Salakpályás prológgal tervezünk Edelény környékén.

- Mielőtt mindenki a térképhez nyúlna - mennyire van messze ez Salgótarjántól?
- Olyannyira van messze, hogy ez már nem is Nógrád, hanem Borsod-Abaúj-Zemplén megye: az előző, szendrői futamunkhoz esik közel.

- Mi lett a tervezett versennyel?
- Az engedélyek első kérelmeit idén januárban adtuk be, azóta mindenhonnan jöttek a visszajelzések, csak Cered Önkormányzatától nem. Ők egyfolytában húzták az időt, és nem adtak egyértelmű választ a kérvényünkre. Próbáltunk meghallgatást kérni, bejutni egy testületi ülésre, de folyton elutasítottak, és ez addig ment, amíg egyszer meghívás nélkül betoppantunk egy ilyen ülésre, hogy végre szóba álljanak velünk. Meghallgattak, ennek ellenére nem engedik a versenyt. Az indoklásuk szerint ezt a klasszikus 12 kilométeres szakaszt azért nem adják oda, mert féltik a frissen felújított utat. Erre mi utánajártunk, és az  Állami Közútkezelő Nógrád megyei Igazgatóságától kértünk egy állásfoglalást a kérdésben: egy autóverseny mennyire terhel meg, tesz tönkre egy utat? Ürmösi Ákos igazgatótól azt a választ kaptuk, hogy ez nem lehet indok, mert egy autóverseny nem befolyásolja ennyire az aszfalt minőségét, hiszen a leírása szerint több tonnás tengelyterhelésre, és évtizedekre tervezték az utat. Ugyanezt támasztotta alá az út készítője, a Magyar Aszfalt is. Ezeket a véleményeket a ceredi önkormányzat elé tártuk, ennek ellenére sem adták meg az engedélyt.

- Mit tudtak mondani az érveik ellenérveire?
- Egyrészt érzelmi okokra hivatkoztak, miszerint ők 20 éve várnak erre az útfelújításra, és most szeretnék minél tovább megőrizni. Ez ugyanaz, mintha veszünk egy mosógépet, azt valóban nem szabad a garancia lejártáig használni, nehogy baja legyen…
A másik indokuk pedig szerintem a legnagyobb badarság volt: azért nem engedélyezik, mert veszélyeztetjük a lakosságot… Az eddigi években nem, de most igen. Nem is értem, hogy mondhatták ezt: évek óta betartjuk a hatóságok utasításait az utolsó betűig, sosem volt velünk gond, munkát adunk a helyi polgárőröknek és a környék idegenforgalmát jócskán táplálta, ha túra-verseny ment oda… Komolyan nem értem.
Azt meg aztán főleg nem, hogy annak ellenére mondtak nemet, hogy felhívta őket az ügyben a salgótarjáni alpolgármester és a polgármester, a Közútkezelő vezetője, a rendőrség egyik osztályvezetője… Ez sem volt elég.

- Talán én nézek túl sok 'hálivúdi' filmet, de nem lehet emögött valami összeesküvés-elmélet…?
- Sejtéseink vannak, de bizonyítani nem tudunk semmit, úgyhogy ezt nem kommentálnám. Az viszont tény, hogy az utóbbi években, a környéken elszaporodtak a ralisprint versenyek - hivatalosak, nem hivatalosak egyaránt, plusz van az első-másodosztály, és a rali-túra. Nagyon nagy a túlkínálat - ennek ellenére mi még mindig csak egy évben egyszer, egy országos bajnokság részeként megyünk oda. Tavaly valóban sok verseny volt itt, de akkor ennél talán jobb indokokat kellett volna kitalálni…

- Nem lehetett volna ezt a szakaszt kihagyni, és egy másikat beiktatni helyette?
- Jó kérdés, de ezzel is az a baj, hogy a be nem jelentett, nem hivatalos sprint versenyek nagyon lerontották a renoméját ennek a sportnak, így a földeket sem engedik át versenypályának: volt ugye nekünk például egy szorospataki gyorsunk, amit éppen a korábbi, be nem tartott feltételek miatt nem adnak többet oda senkinek.

- Mit lehet tudni az edelényi pályákról?
- Terveink vannak, de pont emiatt a lemondás miatt addig nem szeretnék róluk semmit mondani, amíg ezer százalékosak nem lesznek… Ez pedig a hivatalos versenykiírás környékén várható.

- Akkor mit lehet mondani arról a versenyről? Hány százalék, hogy lesz, és hogy ott lesz?
- Az száz százalék. Apróságok vannak még a pályák körül, de ezek miatt sem akarunk a szánkból mást csinálni… Az azonban szintén biztos, hogy ahogy mondtam, a színvonalat nem szeretnénk alább adni. Mondjuk pont ezért sajnáljuk nagyon, hogy át kellett tennünk a versenyt, mert eddig azt hittük, hogy a nevünk, hogy a rendező a BRAD SE., már egyfajta garanciát jelent a minőségre, és a szavahihetőségre. Mindennek ellenére a jövőben is erre fogunk törekedni.

Ez a hír most jelenik meg 5541. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k