Segítséggel a Bamako-ra
Sandlander Assistance csomagok
2009-11-06
információ • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
571621346
Napi oldal:
21160
Jelenleg:
799
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
 
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
az ötödik futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
426
2.
Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
332
3. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
318
4. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
5. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
272
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
247
7. Kasza Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
242
8. Háklár Marcell
Volkswagen Polo GTi R5
230
9. Budai Csaba
Ford Fiesta R5 MkII
214
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a hetedik futam,
a Rally Estonia után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
148
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
111
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
96
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
82
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
74
6. Takamoto K. Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
42
8. Gus Greensmith Ford Fiesta WRC
34
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
31
teljes táblázat
European Rally Championship
a harmadik futam,
a Rally di Roma után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
2. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
66
3. E. Llarena
Skoda Fabia R5
61
4. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
60
5. Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
46
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo R5
39
8. G. Basso
Skoda Fabia R5
39
9. Andrea Crugnola
Hyundai i20 R5
29
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az első futam, Barcelona után
1 Kevin Hansen
Peugeot 208
29
2. Timmy Hansen
Peugeot 208
27
3. J. Krisoffersson
Audi S1
20
4. Szabó Krisztián
Hyundai i20
20
5. René Münnich
Seat Ibiza
16
6. Timo Scheider
Seat Ibiza
15
7. Kevin Abbring
Renault Megane RS
14
8. N. Grönholm
Hyundai i20
14
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
10
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a negyedik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
130
2.
Mads Ostberg
Citroen CD3 Rally2
87
3.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
86
4.
Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
78
5. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
6.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
52
7.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
50
8.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
38
9. Bodolai László
Ford Fiesta MkII R5
37
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a negyedik futam,
a Mecsek Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Szöllösi Roland
BMW
52
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
47.5
4. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
5. Kronome Ákos
Skoda Fabia
44
6. Bartha Aurél
Honda Civic
42
7. Ráti Gergö
Ford Escort MkII
32
8. Alberti Szabolcs
Mitsubishi Lancer Evo IX
29
9. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
27
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a harmadik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
32
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
31
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
23
4.
Szauer Gergö
Peugeot 208 Rally4
17
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
16
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
6
8. Schubert Isván
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat
 

A Sandlander és a Coimbra Kft, a Budapes-Bamako, a Nagy Afrikai Futam szervezője között létrejött hosszú távú megállapodás alapján a Sandlander a futam kizárólagos autós asszisztencia partnere. 

Idén először elérhető ez a szolgáltatás, a verseny kategória valamennyi résztvevője számára, tehát nem csak a Sandlander ügyfelei vehetik igénybe a négy assistance csomag egyikét, hanem bárki, aki a Budapest-Bamakon verseny kategóriában autóval elindul.

Mit tartalmaz ez a négy csomag?
Premium, Medium, Basic és Minimum Assistance csomagokat különböztetünk meg.

Kezdjük talán a teljeskörű PRÉMIUM Assistance csomaggal.

Az ügyfél autóját a verseny előtt teljeskörűen átvizsgáljuk. Javaslatokat teszünk esetleges javításokra, kiegészítőkre vonatkozóan. Ez egy teljesen díjmentes szolgáltatás.
Akik ezt a csomagot választják, az afrikai szakaszokon is teljeskörű kiszolgálást kapnak. Ebbe beletartozik, hogy az ügyfél által beszerzett tartalék-alkatrészeket - melyeknek a beszerzésében természetesen a segítségére tudunk lenni - tehát ezeket az alkatrészeket a részére a kamionunkban szállítjuk.

Esténként, mikor beérkezik az aznapi táborhelyre, szakképzett szerelőink és a komplett technikai háttér várja. Átvizsgáljuk, ellenőrizzük az autót, a szükségszerű javításokat elvégezzük. Természetesen nem csak alkatrészek cseréjére vagyunk felkészülve. Egyéb javításokat is el tudunk végezni, így például gumit szerelni és olyan szolgáltatásokat tudunk nyújtani, amit egyébként a sivatagi körülmények között elérhetetlen lenne. 
A technikai segítség mellett természetesen jelentősen segítjük az ügyfeleket azzal, hogy nem kell nekik az autóban cipelni a tartalék alkatrészeket és a nehezebb személyes felszereléseket (hálózsákokat, egyéb felszereléseket), hiszen ezeket tudjuk mi szállítani a kamionjainkkal.

Nagyon fontos eleme ennek a csomagnak, hogy tartalmaz egy gyorsbeavatkozó szolgáltatást is, mely - az előre meghatározott feltételek mellett - a versenypályán is az ügyfél szolgálatára áll, amennyiben arra szüksége van.

És nem mellesleg esténként tud pihenni, nem kell a technikával foglalkoznia.

A MÉDIUM csomag az előzőekben vázolt szolgáltatások mindegyikét tartalmazza, egyedül a gyorsbeavatkozás nem része a csomagnak.

Ezek szerint folyamatosan jelen lesztek a versenyen?
Igen, a szolgáltatások mellett már a gépátvételen is mi biztosítjuk a technikai és szakmai felügyeletet. Reményeink szerint erősen meg fog változni ez a gépátvétel a korábbi években tapasztaltakhoz képest, szeretnénk a Dakar Rallye-hoz hasonló adminisztratív és technikai gépátvételt lebonyolítani.

Az előzőekből adódik, hogy a Sandlander teljes stábja elkíséri a mezőnyt egészen Bamakóig, ahol, már csak a saját kapacitásunkból adódóan is és a felmerült igényekre reagálva biztosítjuk az ügyfeleinknek, hogy az autóikat hazaszállítjuk lábon.

Ez azt jelenti, hogy aki nem akarja eladni az autóját, viszont nem akarja hazafelé is "végigküzdeni" az utat, az odaadja az autóját, felül a repülőgépre és Ti pedig hazahozzátok a gépjárművet?
Pontosan! Természetesen a megfelelő biztosítások megléte esetén (de ezek a versenyen való induláshoz is szükségesek), tehát ezen biztosítások birtokában a házához visszük az ügyfélnek az autót.
Itt is két lehetőség van. Vagy a kinti stáb egy része hozza haza az autókat, vagy pedig megállapodások alapján a charter gép kifelé kiviszi a friss pilótákat és ők vezetnek haza.

Meddig tudnak erre jelentkezni a versenyzők?
A Bamako nevezési határideje 2009. november 15., és a Sandlander Assistance szolgáltatásaira is november közepéig tudnak jelentkezni az indulók.

Volt szó támogatott autótípusokról…
Igen, van néhány népszerű típus, amihez az előzetes alkatrészellátást úgy tudjuk biztosítani, hogy az ügyfélnek csak a felhasznált alkatrészeket kell kifizetni.

Beszéltünk a két fő Assistance csomagról.
Mit lehet tudni a másik kettőről?
A BASIC csomagunk semmi másról nem szól, mintsem szállítjuk az ügyfél csomagját, valamint kérhet még abroncs szállítást, ezzel megkönnyítve a saját terheit.
A kapacitás függvényében, természetesen nem a korábban már ismertetett csomagokat igénybevevők rovására, lehetőség van javítási segítségre is.

Jól értem, hogy ez a Bamako már nem az a Bamako, mint ami eddig volt?
A verseny továbbra sem veszíti el az alap filozófiáját, egy "low cost - no fear" sivatagi verseny, a versenykategóriában pedig professzionális, de legalábbis professzionálisabb versenyzők és autók állnak rajthoz.

Akik a versenykategóriában indulnak, azok nem csak életük kalandját szeretnék megélni, hanem versenyezni szeretnének.

Nagyon sok ügyfelünk nevezett erre a versenyre, akik az év során már megmérettettek a Tereprali bajnokság Challenge kupájában. Valójában bele tudtak kóstolni a versenysportba és az ott megszerzett tapasztalatokat, tudást ezen a versenyen is szeretnék kamatoztatni. Vélhetően nem titkolt céljuk, hogy dobogós helyezéssel tudjanak a Bamakon végigérni.

Szerinted min múlhat a győzelem a Bamakon?
Egyszerű a képlet, mint bármely más autósportban:
Felkészültség, vezetéstechnikai tapasztalat és tudás, megfelelő módon felkészített és megépített autón és persze kell egy kis adag szerencse is…
A technikai részben a Sandlander nagyon sok segítséget tud nyújtani…


Ez a hír most jelenik meg 4069. alkalommal
címkék: bamako, sandlander
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
19 20 21 22 232425
2627 28 29 30 3101
02 03 04 05 06 0708
09 10 11 12 13 1415
16 17 18 19 202122
2021.07.31.-08.01.

részletes infóink


2021.08.08.

részletes infóink


2021.08.07.

részletes infóink


2021.08.08.

részletes infóink


2021.08.08.

részletes infóink


2021.08.14-15.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k