LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Segítséggel a Bamako-ra
Sandlander Assistance csomagok
2009-11-06
információ • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
770073512
Napi oldal:
20903
Jelenleg:
1949
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A Sandlander és a Coimbra Kft, a Budapes-Bamako, a Nagy Afrikai Futam szervezője között létrejött hosszú távú megállapodás alapján a Sandlander a futam kizárólagos autós asszisztencia partnere. 

Idén először elérhető ez a szolgáltatás, a verseny kategória valamennyi résztvevője számára, tehát nem csak a Sandlander ügyfelei vehetik igénybe a négy assistance csomag egyikét, hanem bárki, aki a Budapest-Bamakon verseny kategóriában autóval elindul.

Mit tartalmaz ez a négy csomag?
Premium, Medium, Basic és Minimum Assistance csomagokat különböztetünk meg.

Kezdjük talán a teljeskörű PRÉMIUM Assistance csomaggal.

Az ügyfél autóját a verseny előtt teljeskörűen átvizsgáljuk. Javaslatokat teszünk esetleges javításokra, kiegészítőkre vonatkozóan. Ez egy teljesen díjmentes szolgáltatás.
Akik ezt a csomagot választják, az afrikai szakaszokon is teljeskörű kiszolgálást kapnak. Ebbe beletartozik, hogy az ügyfél által beszerzett tartalék-alkatrészeket - melyeknek a beszerzésében természetesen a segítségére tudunk lenni - tehát ezeket az alkatrészeket a részére a kamionunkban szállítjuk.

Esténként, mikor beérkezik az aznapi táborhelyre, szakképzett szerelőink és a komplett technikai háttér várja. Átvizsgáljuk, ellenőrizzük az autót, a szükségszerű javításokat elvégezzük. Természetesen nem csak alkatrészek cseréjére vagyunk felkészülve. Egyéb javításokat is el tudunk végezni, így például gumit szerelni és olyan szolgáltatásokat tudunk nyújtani, amit egyébként a sivatagi körülmények között elérhetetlen lenne. 
A technikai segítség mellett természetesen jelentősen segítjük az ügyfeleket azzal, hogy nem kell nekik az autóban cipelni a tartalék alkatrészeket és a nehezebb személyes felszereléseket (hálózsákokat, egyéb felszereléseket), hiszen ezeket tudjuk mi szállítani a kamionjainkkal.

Nagyon fontos eleme ennek a csomagnak, hogy tartalmaz egy gyorsbeavatkozó szolgáltatást is, mely - az előre meghatározott feltételek mellett - a versenypályán is az ügyfél szolgálatára áll, amennyiben arra szüksége van.

És nem mellesleg esténként tud pihenni, nem kell a technikával foglalkoznia.

A MÉDIUM csomag az előzőekben vázolt szolgáltatások mindegyikét tartalmazza, egyedül a gyorsbeavatkozás nem része a csomagnak.

Ezek szerint folyamatosan jelen lesztek a versenyen?
Igen, a szolgáltatások mellett már a gépátvételen is mi biztosítjuk a technikai és szakmai felügyeletet. Reményeink szerint erősen meg fog változni ez a gépátvétel a korábbi években tapasztaltakhoz képest, szeretnénk a Dakar Rallye-hoz hasonló adminisztratív és technikai gépátvételt lebonyolítani.

Az előzőekből adódik, hogy a Sandlander teljes stábja elkíséri a mezőnyt egészen Bamakóig, ahol, már csak a saját kapacitásunkból adódóan is és a felmerült igényekre reagálva biztosítjuk az ügyfeleinknek, hogy az autóikat hazaszállítjuk lábon.

Ez azt jelenti, hogy aki nem akarja eladni az autóját, viszont nem akarja hazafelé is "végigküzdeni" az utat, az odaadja az autóját, felül a repülőgépre és Ti pedig hazahozzátok a gépjárművet?
Pontosan! Természetesen a megfelelő biztosítások megléte esetén (de ezek a versenyen való induláshoz is szükségesek), tehát ezen biztosítások birtokában a házához visszük az ügyfélnek az autót.
Itt is két lehetőség van. Vagy a kinti stáb egy része hozza haza az autókat, vagy pedig megállapodások alapján a charter gép kifelé kiviszi a friss pilótákat és ők vezetnek haza.

Meddig tudnak erre jelentkezni a versenyzők?
A Bamako nevezési határideje 2009. november 15., és a Sandlander Assistance szolgáltatásaira is november közepéig tudnak jelentkezni az indulók.

Volt szó támogatott autótípusokról…
Igen, van néhány népszerű típus, amihez az előzetes alkatrészellátást úgy tudjuk biztosítani, hogy az ügyfélnek csak a felhasznált alkatrészeket kell kifizetni.

Beszéltünk a két fő Assistance csomagról.
Mit lehet tudni a másik kettőről?
A BASIC csomagunk semmi másról nem szól, mintsem szállítjuk az ügyfél csomagját, valamint kérhet még abroncs szállítást, ezzel megkönnyítve a saját terheit.
A kapacitás függvényében, természetesen nem a korábban már ismertetett csomagokat igénybevevők rovására, lehetőség van javítási segítségre is.

Jól értem, hogy ez a Bamako már nem az a Bamako, mint ami eddig volt?
A verseny továbbra sem veszíti el az alap filozófiáját, egy "low cost - no fear" sivatagi verseny, a versenykategóriában pedig professzionális, de legalábbis professzionálisabb versenyzők és autók állnak rajthoz.

Akik a versenykategóriában indulnak, azok nem csak életük kalandját szeretnék megélni, hanem versenyezni szeretnének.

Nagyon sok ügyfelünk nevezett erre a versenyre, akik az év során már megmérettettek a Tereprali bajnokság Challenge kupájában. Valójában bele tudtak kóstolni a versenysportba és az ott megszerzett tapasztalatokat, tudást ezen a versenyen is szeretnék kamatoztatni. Vélhetően nem titkolt céljuk, hogy dobogós helyezéssel tudjanak a Bamakon végigérni.

Szerinted min múlhat a győzelem a Bamakon?
Egyszerű a képlet, mint bármely más autósportban:
Felkészültség, vezetéstechnikai tapasztalat és tudás, megfelelő módon felkészített és megépített autón és persze kell egy kis adag szerencse is…
A technikai részben a Sandlander nagyon sok segítséget tud nyújtani…


Ez a hír most jelenik meg 4518. alkalommal
címkék: bamako, sandlander
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k