h i r d e t é s
Összes oldal:
742612429
Napi oldal:
154002
Jelenleg:
1608
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Herczig Norbi és Igor Bacigál már a kassai futamon megszerezte a 2015-ös év abszolút magyar rally bajnoka címet. A páros ennek ellenlre elindul a szezonzárón és ahogy korábban mondta a pilóta: a márka nem volt kérdés, csak a tipuson vaciláltak
Megvan és ŠKODA… Mármint az autó, amivel Pécsen indulni fogtok.
Ahogy ígértük! Nem volt kérdés a márka, a típust nem tudtuk még.
Egy kicsit ünnepelni is szeretnénk és egy kicsit nosztalgiázni. Ezért esett a választásunk egy ŠKODA Felicia Kit-Car-ra.
Utoljára 12 évvel ezelőtt versenyeztem elsőkerekes autóval… nem most volt :)
Emlékszem a fehér és kék Felíciádra…
Igen, de az még régebben volt! 2001-ben mentem azzal a Kit-Car-ral itt Pécsen. Pont a múltkoriban elevenítettük fel… Az akkori pécsi futamon a klasszikus Camping-Árpádtető szakaszon abszolút negyedik időt autóztunk az esőben. Nagyon jól letaláltunk rajta…
Abban az évben írták ki először a Ranga László emlékdíjat, amit mi nyertünk meg először. Ezt minden évben az abszolút első 10-ben lévő pilóták közül a legfiatalabb kapja. Azóta is nagy becsben tartom ezt a kupát.
Visszatérve az autóra… Azt gondolom Magyarország egyik legszebb Felícia Kit-Car autója az, amivel menni fogtok. Beszéltem a tulajdonosával. Szerintem Köbli Karcsi egy új autót épít Nektek a pécsi versenyre.
Pontos számokat nem tudok, de az tisztán látszik, hogy mindent megtesz a csapat azért, hogy parádésan felkészített autóba ülhessünk bele. Nagyon jó látni és megélni azt a lelkesedést ahogy odateszik magukat azért, hogy egy üzemképes autót adjanak nekünk. És azt még el kell mondani, hogy ez az autó egy igazi, gyári karosszériás autó, ami tényleg látta Mlada Boleslavot és nem csak kívülről a gyárkéményt. J
Az elmúlt években ez az autó szinte mindig célba ért, ami szintén fontos tényező volt a kiválasztásnál.
A P11-es kategóriában fogunk vele indulni. Abszolút bajnoki pontokkal biztosan nem gyarapítjuk majd a pontjainkat, de különben is az volt a cél, hogy csak és kizárólag az élményre autózzunk.
Úgy tudom megígérted, hogy vigyázni fogsz az autóra, de azt kaptad válaszként, hogy ’használd!’
Ez így azért nem teljesen igaz.
Kettősség van a dologban. Egyik oldalról Karcsi nagyon szeretné, hogy jó eredményt érjünk el az autóval, de nyilván vigyázni is kell rá. Így kicsit nehezebb.
Versenyzők vagyunk és a rendezvény nevében is benne van, hogy autóverseny. Félvállról semmiképpen nem fogjuk venni, de elmondhatom, hogy most titkon sincsenek vérmes reményeink.
Szerinted idén láthatunk még Benneteket a pécsi versenyen kívül versenyautóban?
Sajnos kizárt dolog. Ellőttük a puskaporunkat azzal, hogy elindultunk az osztrák bajnoki futamon is, a Liezen Rallye-n. Ezzel a pécsi versennyel együtt nyolc versenyt írtunk a naptárunkba, ami jelentős a mi kis életünkben.
Elkezdtünk dolgozni Igorral a 2016-os versenyévadunkon. Szeretnénk jól összerakni és szeretnénk az összes hazai bajnoki futamon elindulni a ŠKODA Fabia R5-ös versenyautóval minél több kilométert megtenni vele és ezáltal rutint szerezni.
Ez a hír most jelenik meg 5536. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2015
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|