|
h i r d e t é s
Összes oldal:
792380736
Napi oldal:
123184
Jelenleg:
1348
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
122 |
| 2. |
Andrea Mabellini |
|
111 |
| 3. |
Jon Armstrong |
|
81 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
76 |
| 4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Mille Johansson |
|
42 |
| 8. |
Martins Sesks |
|
35 |
| 9. |
N.Gryazin |
|
34 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Indul a Driver Rally Challenge, vagyis „mindenkiből lehet autóversenyző….” első alkalommal a tököli reptér nagy „kockáján”, május 29-én.
Itt csak egy dologgal kell foglalkoznod, ami nem más, mint hogy Te légy a leggyorsabb.
Az autókat, magát a versenyt és minden ehhez kapcsolódó kiegészítőt a rendező bocsátja a versenyezni kívánók részére.
Az autók sem pitiánerek, talán kezdjük a 2 db Smart Ninja-val, ami egy speciálisan egyedi készítésű egyszemélyes hátsókerék hajtású szörnyeteg. Miért szörnyeteg? Az erőmű nem más, mint egy 200 LE-s Kawasaki motor, amely a szekvenciális váltón át, egy torsen rendszerű speer differenciálművön keresztül jut az útra, nem kis riadalmat keltve.
Van itt még 2 db Mitsubishi EVO VI. –is, a kb 320 LE-jével és összkerék hajtással, ez egy igazi vérbeli rally autó.
És egy kis csemege a hátsókerékhajtás és csúszkálás, kilinccsel előre híveinek, 2db BMW E36 325i természetesen speerrel, megfelelőre hangolt futóművel és áttétellel.
Egyébiránt maga a verseny nem időre, hanem egy mostani Ózd vagy Miskolc prológhoz lebonyolításához hasonlóan, egymás ellen történik. Persze a pálya nem is hasonlít az említettekre, inkább egy lacházi MiniRally jellegű pályára. Tehát két mindenre elszánt sofőr egyszerre a pályán, két teljesen egyforma autóban és ki a jobb? Na, ezt kell eldöntenie versenyzőinknek. Az 5 fordulóból álló bajnokság végén a legjobb megnyerheti a 600 ezer forintértékű Talmácsi Replica Aprilia SR robogót és ehhez akár elég, ha két fordulón részt vesz.

A májusi verseny alkalmával lehetőség nyílik az érdeklődők számára bármely autó, versenyen kívüli kipróbálására, illetve ha saját autójukat kihozzák az ebben az időben lebonyolításra kerülő minirallyra, akár párbajozni is kihívhatják őket.
Aki csak szerényebben egy kicsikét furikáztatná magát egy versenyautóval, arra is lesz lehetőség, hiszen a rendezők egy Mitsubishi EVO IX. DRC Taxi-val is készültek, de minderről szóljon bővebben a versenykiírás.
>> versenykiírás <<
>> nevezési lap <<
>> hivatalos honlap <<

Ez a hír most jelenik meg 3551. alkalommal
amatőr verseny
hírek • fotóalbumok
|