h i r d e t é s
Összes oldal:
770209124
Napi oldal:
156515
Jelenleg:
986
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Indul a Driver Rally Challenge, vagyis „mindenkiből lehet autóversenyző….” első alkalommal a tököli reptér nagy „kockáján”, május 29-én.
Itt csak egy dologgal kell foglalkoznod, ami nem más, mint hogy Te légy a leggyorsabb.
Az autókat, magát a versenyt és minden ehhez kapcsolódó kiegészítőt a rendező bocsátja a versenyezni kívánók részére.
Az autók sem pitiánerek, talán kezdjük a 2 db Smart Ninja-val, ami egy speciálisan egyedi készítésű egyszemélyes hátsókerék hajtású szörnyeteg. Miért szörnyeteg? Az erőmű nem más, mint egy 200 LE-s Kawasaki motor, amely a szekvenciális váltón át, egy torsen rendszerű speer differenciálművön keresztül jut az útra, nem kis riadalmat keltve.
Van itt még 2 db Mitsubishi EVO VI. –is, a kb 320 LE-jével és összkerék hajtással, ez egy igazi vérbeli rally autó.
És egy kis csemege a hátsókerékhajtás és csúszkálás, kilinccsel előre híveinek, 2db BMW E36 325i természetesen speerrel, megfelelőre hangolt futóművel és áttétellel.
Egyébiránt maga a verseny nem időre, hanem egy mostani Ózd vagy Miskolc prológhoz lebonyolításához hasonlóan, egymás ellen történik. Persze a pálya nem is hasonlít az említettekre, inkább egy lacházi MiniRally jellegű pályára. Tehát két mindenre elszánt sofőr egyszerre a pályán, két teljesen egyforma autóban és ki a jobb? Na, ezt kell eldöntenie versenyzőinknek. Az 5 fordulóból álló bajnokság végén a legjobb megnyerheti a 600 ezer forintértékű Talmácsi Replica Aprilia SR robogót és ehhez akár elég, ha két fordulón részt vesz.

A májusi verseny alkalmával lehetőség nyílik az érdeklődők számára bármely autó, versenyen kívüli kipróbálására, illetve ha saját autójukat kihozzák az ebben az időben lebonyolításra kerülő minirallyra, akár párbajozni is kihívhatják őket.
Aki csak szerényebben egy kicsikét furikáztatná magát egy versenyautóval, arra is lesz lehetőség, hiszen a rendezők egy Mitsubishi EVO IX. DRC Taxi-val is készültek, de minderről szóljon bővebben a versenykiírás.
>> versenykiírás <<
>> nevezési lap <<
>> hivatalos honlap <<

Ez a hír most jelenik meg 3533. alkalommal
amatőr verseny
hírek • fotóalbumok
|