h i r d e t é s
Összes oldal:
751959987
Napi oldal:
99414
Jelenleg:
1238
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Spitzmüller Csaba
Gratulálok a romániai sikereitekhez. Mesélj egy kicsit arról!
Milyen élményekkel jöttetek haza?
Az első versenyünk egy szenzációs körülmények között, gyönyörű tájakon megrendezett verseny volt, amiből sajnos a tréningen kívül más nem jutott nekünk, mert az első gyorson műszaki hiba miatt ki kellett állnunk.
A következő futamunk volt a marosvásárhelyi, ahol az autó tökéletesen muzsikált az első pillanattól kezdve az utolsóig, hála Bosch Petiéknek. Sikerült a második gyorstól végig vezetnünk a versenyt. Beültünk Beával és olyan volt, mint amikor 2004-ben kiszálltunk egymás mellől. Jöttek a régi fillingek, egyre jobban szokjuk az autót.
A Mitsubishi WRC-je után milyen az N csoportos autót vezetni.
Sokat kell még barátkoznunk, rengetegszer váltok a nem létező kormányváltóval :)
Különösen olyankor, mikor kényes szituációt kell megoldani…
A féktávokat is meg kell még szokni, hosszabbakat kell ráhagyni. Van még mit tanulni bőven és a beállításokban is még nagyon sokat lehet javulni. Kicsit még WRC-sen vezetjük, de majd csak lesz belőle valami, azt remélem.

A beállításokon kívül miben lehet még fejlődni?
Mindenképp szeretnénk fejleszteni! Ahogy látjuk minden bajnokságban egyre erősebbek az új autók. Hamarosan kiutazunk egy tesztre kintre és remélem teszt, majd verseny körülmények között is ki tudunk próbálni egy Evo X-est, amit majd utána mérlegelünk, hogy melyik autóval folytassuk.
Magyar futam előtt beszélgetünk…
Minek köszönhető az, hogy itt vagy most?
Kiemelt támogatónk a HELL Energy Drink, akik amióta a piacra kerültek azóta segítik a versenyzésemet és az abszolút magyar bajnoki címemhez is nagyon sok segítséget kaptam tőlük. Rengeteg diadalt vívtunk közösen. A romániai versenyzésem is nekik köszönhető. Ott hamarosan kezdődnek a murvás versenyek (négy aszfaltos után jön négy murva futam). Ez a mostani szereplés akár betudható egy tesztnek is, hiszen minél több kilométert megyek az autóval, annál jobban ’belakom’.
Mi lehet ehhez más jobb, mint egy magyar bajnoki futam.
És a segítőtársam is nagyban hozzájárul, hogy minél sikeresebb legyen a hétvégénk, hiszen Ő már nagyon sok neves versenyző pályafutását segítette a jobb oldalról.
Hogy az Olvasóknak is egyértelmű legyen: Tóth Imre navigál Spitzmüller Csabának!
Igen, ez így van! Meggyőződésem, hogy nagyon jó csapatot fogunk alkotni együtt a HELL támogatásával a magyar bajnokságban is.
Ezek szerint még lesznek magyar bajnoki futamok Spitzmüller Csaba idei naptárában?
Nagyon szeretek Romániában rajthoz állni, de természetesen a magyar bajnokság nagyon hiányzik, hiszen a pályafutásom 99,9%-át itt versenyeztem.
Természetesen izgat, hogy mit tudok a srácok ellen kicsikarni magamból ebben a nagyon kiélezett bajnoki küzdelemben.
Adamovits Márk az itteni csapatfőnököm, aki nagy mértékben segítette azt, hogy ez az itthoni csapat létrejöhessen. A támogatói köre nagyon szeretné, ha több futamon indulnánk így és azon van, hogy a jövőre nézve egy ütőképes csapatot építsünk így együtt és ehhez közös versenykilométerek kellenek…
Akkor ha jól értem: Beával kint, Imivel itthon?
Igen! Beával megyünk Romániában, Imivel megyünk ezen a futamon és remélem ennek a futamnak még lesz folytatása. Jövőt építünk és meglátjuk, hogy merre visz az út.
Adamovits Márk, a D-Moto Kft. vezetője
Hogyan lesz egy versenyrendezőből egyben csapatfőnök is?
A miskolci futamot Tóth Imrével együtt néztük és a pálya mellett találkoztunk Spitzmüller Csabával, aki szintén a rally eseményeit követte figyelemmel. Néztem a két, általam nagyra becsült versenyzőt az út szélén és megkérdeztem tőlük, hogy miért itt állnak, miért nem versenyautóban ülnek? Innen jött az egész ötlet, hogy megpróbáljam ’összeültetni’ ezt a két, nagyon tapasztalt versenyzőt.
Mik az elvárásaid a csapattal szemben?
Abszolút nincsenek elvárások. Majd meglátjuk, hogy érzik magukat a srácok az autóban.
Azt beszéltük, hogy azt szeretnénk, hogy mindenki, aki a csapatban van, jól érezze magát a versenyen. Sajnos ebből az érzésből egyre kevesebb jut mindenkinek, tényleg azt szeretnénk, hogy a jóízű versenyzés fillingje visszajöjjön.
Elvárásaim már csak azért sincsenek, mert nekem megtiszteltetés, hogy ezekkel az emberekkel együtt dolgozhatok. Mindkettőjüket nagyon kiváló sportembernek tartom, ezért is érdekel ez az egész.
Inkább magammal szemben vannak elvárásaim. De nagyon tetszik ez, ilyet még nem csináltam, zűrzavaros dolog, nagyon hasonlít a rallyrendezéshez, erre fel vagyok készülve.

Mik a csapatvezető tervei? Egész szezon? És hogyan tovább?
A román bajnokság az elsődleges, de szeretnénk minél több futamon is indulni. Sajnos az egyik kinti verseny a veszprémivel van egy időben.
Szeretnénk 2011-ben már a meglévő, de mégis új alapokra épülő csapatot létrehozni a mostani szereplőkkel a román és a magyar bajnokságban gondolkozva.
Tóth Imre
Mindkettőtök neve kétszer-kétszer szerepel a verseny hivatalos honlapjának korábbi győzteseit bemutató oldalán... Igaz, eddig különböző felállásokban... Tervben van egy újabb 'feliratkozás'? Alapvetően Spicinek egy tesztfutamként szerepel benne ez a futam a román bajnoki előtt és szeretne több beállítást is kipróbálni,de persze az eredményt sem szeretnénk figyelmen kívül hagyni. De azért at is fontos, hogy az autónak jövő héten versenyezni kell Romániában.
- Adamovits Márk, az egyik OB futam rendezője segíti a csapatotokat.
Volt már ilyen korábban, hiszen Asi mellett is sokat láthattuk anno Lakatos Róbertet. Adamovits Márk a D-Moto vezetőjeként nagy segítséget nyújtott a csapatnak, hogy indulni tudjon ezen a futamon és további futamokról is vannak tárgyalások amelyek biztatóak. Márk az üzleti élete miatt is dolgozik Romániában így számára még könnyebb volt a ksegítség hiszen mindkét országban tudja segíteni Spici versenyzését.
A páros csak ezen a futamon indul, vagy esteleg más futamok is tervbe vannak véve?
Ez nagyrészt a támogatóktól függ de van egyeztetés további magyar futamokra is, hiszen a román bajnokság mellett azért nem szeretnék eltávolodni a hazai futamoktól. Terveink szerint a következő szezonban teljes magyar bajnoki szezont teljesítenénk magyarországon is. Már elkezdődtek az egyeztető tárgyalások a következő évi autóról és hamarosan teszteken is kipróbáljuk a következő szezon autóját.

Imi, mit jelent számodra az újbóli indulás? Ha jól tudom a futam után elmondhatod, hogy a mezőny jelenleg induló összes abszolút magyar bajnokának navigáltál már.
Spicivel való közös versenyzésünk nagy kihívást jelent, hiszen egy magyar bajnoknak navigálhatok és örülök , hogy a jelenlegi mezőnybe visszatér egy gyors pilóta.
Az ,,N" autóval való indulás is jelent egyfajta kihívást hiszen utoljára 1995-ben indultam Gr N-es autóval Szeleczky Tomival egy Escort Cosworthtal. Persze ezek a mai N-es autók már szinte megfelelnek az akkori ,, A"-s autóknak de mindenféleképpen egy új kihívás.
- A VB-re is segítesz egy csapatot. Az újbóli navigátori szerepkör ellenére ez a projekt is fut?
Nagy kihívást jelent számomra , hogy Friciék felkértek segítői szerepkörre a világbajnoki futamjaikra. A szervezést és a tervezést már régebben elkezdtük a Bulgáriai futamra és ez megy is folyamatosan. Ez egy újabb kihívás lesz a csapat számára hiszen most aszfalton kell bizonyítaniuk. Bízom benne, hogy sikerül ismét célba érkezniük és talán problémamentesebb lesz ez a futam. Mivel első alkalommal szerepel a világbajnoki sorozatban a Bulgáriai futam talán picit kiegyenlítettebbek az esélyek. De bízom bennük, hogy itt is hasonlóan jól szerepelnek a versenyzők, mert Portugália legnagyobb eredményének azt tartom, hogy az egész futamot versenyzői hiba nélkül teljesítették. Egy VB futam a maga 350 kilométerével pedig annyi volt mint az eddig lezajlott három ORB futam összesen.
Ez a hír most jelenik meg 9642. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|