Spici nyert, de nem ennek örült a legjobban
Végre ütőképes az autója és ez mindennél fontosabb!
2017-08-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763356246
Napi oldal:
93703
Jelenleg:
943
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_1

Spitzmüller Csaba a második helyen végzett a döntő futamon a STYLEX XEROX Rallycross futamon. Kizárták az elsőt és a korábbi rallybajnok megszerezte élete első rallycross abszolút győzelmét. Már a greinbach-i futam előtt idézzük fel a történéseket.

Kakucson volt a legutóbbi Rallycross OB futam. Ezen a pályán mentél már korábban, ugye?
Mitsubishivel mentem rajta anno. Nem egy túl bonyolult pálya, de a legutóbbi verseny óta rengeteget változott: a murvás részeket - amik korábban mindig kimélyültek – lebetonozták, homokot is szórtak rá, amitől néha csúszott, néha nem… Mindenképp formabontó futam volt és ez most nem csak a pályára mondható, hiszen érdekes dolgok történtek a versenyen…

Az autó ugyanúgy nézett ki, mint korábban, csak most mintha más lett volna…
Ezt nagyon jól látod! Magyarosítottuk a Skodát, ahogy erről korábban is beszéltem. Nagyon sok magyar ember áldozatos munkájának köszönhetően végre először egy olyan autóba ülhettem, amivel lehetett gyorsan menni és nagyon élveztem az egész versenyt.

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_5

Persze még rengeteg fejleszteni való van vele, sokat kell rajta állítani és van még mit vele variálni, de azt mindenképp előremutató dolognak látom, hogy például a második szabadedzésen már a két nagy élharcos között tudtam végezni. A futott köridőkben már nagyon jó voltam. A hiányosságok még meg vannak, de a sebességünk nőt és leszűkítettük a technikai lemaradásunkat. Nyilván minél jobban közelítünk annál nehezebb lesz és az utolsó tizedekért, századokért kell majd a legtöbbet dolgozni, de tele vagyunk tettel, tenni akarással. Óriási motiváció van bennem és már nagyon várom a következő, greinbach-i versenyt.

Kevés idő volt a két verseny között…
Igen, de talán arra elég, hogy még apró fejlesztéseket alkalmazzunk a kocsin.

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_3

Visszatérve még a kakucsi futamra: gratulálok, hiszen nyertél!
Igen… Az élet ismétli önmagát: 2005-ben a Corolla WRC-vel az első abszolút futamgyőzelmemet pont így értem el, kizártak előlem versenyzőt. Nyilván nem ez az a hőn áhított győzelem, ami miatt odaáll egy sportoló a rajtvonalhoz, de azt szokták mondani: pont ennyi pontot adnak ezért is…
De ahogy mondtam: a hétvége legnagyobb boldogsága az volt, hogy óriásit léptünk előre és felzárkóztunk. Egy csavar lazult le és a váltó-bowden feszítője engedett el… ennyi volt a problémánk összesen a kocsival és végre versenyezni tudtam. Oda tudtam figyelni az autózásra és már tudtam figyelni arra, hogy milyen beállításokkal tudunk még gyorsabbak lenni. Ilyen szempontból szenzációs verseny volt.

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_2

Te voltál a legjobb helyen a ’nézők’ közül és testközelből láthattad a két Tomi csatáját a döntőben…
Nagyon izgalmas döntő volt és tényleg sokat láttam belőle. Bár főként a gumikat kerülgettem, amit folyamatosan beforgattak elém. A végére le is rombolódott az autóm eleje, de valóban nagyon izgalmas volt az a csata, ami előttem zajlott. Kicsit éreztem is, hogy közeledem kellene hozzájuk, ha valami történik, akkor én lehessek a ’nevető’ harmadik. Aztán hogy a végkifejlett ilyen lett, az a sors furcsa fintora. Én tényleg örültem volna a második vagy a harmadik helynek is! Így az első hely az ölembe hullott, de ahogy mondani szokták: ott kellett lenni…

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_7

Greinbach. Voltál már itt?
Tavaly minden futamon ott voltam nézőként és megnéztem az összes pályát, így ezt is. Versenyezni még nem versenyeztem rajta korábban sosem. Azt láttam, hogy egy nagyon érdekes pálya, furcsa vonalvezetéssel. Nem egy igazi rallycross pálya. Meglátjuk, hogy az autómat mennyire tudjuk majd ráállítani. A többieknek lesz egy kis előnye, hiszen már mindenki itt versenyez évek óta. Remélem sikerül ott is elkapni a fonalat!

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_4

Köszönöm szépen!
Én is szeretném még mindenkinek megköszönni a munkáját, amit megtett azért, hogy az autónk így működjön, ahogy legutóbb már működött és nem utolsó sorban szeretném megköszönni a nézőknek a szurkolást! Nagyon jól esett érezni azt, hogy a céldobogón milyen szeretettel és lelkesen örültek az eredménynek!
 
Ez a hír most jelenik meg 2388. alkalommal
címkék: Spici, RX, S-motorsport
Share |
2017.08.05-06.
rallycross
SYLENTA XEROX RallyCross
Kakucs, Kakucs-Ring
facebook esemény
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k