h i r d e t é s
Összes oldal:
774064333
Napi oldal:
114993
Jelenleg:
910
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Stohl magabiztosan nyert Vojtech és Kosciuszko előtt, Leitgeb junior míg Jörl dízel bajnok. Vagy még sem?
A bécsi versenyző 13 legjobb időt szerzett, és így 2001 és 2002 után újra győzni tudott, ezúttal egy különleges autóval, a gázmeghajtású Mitsubishi Evo IX-el. "Ez a rally egyedülálló és a legjobb rendezvény Ausztriában. Nagyon szerettem volna itt a CNG Mitsubishivel nyerni. Ezen kívül ez egy nagyon jó teszt is volt így Írország előtt, hiszen ott is biztos nagyon csúszósak lesznek a pályák" - nyilatkozta a célba érés után Stohl. Ezek után viszont az OSK ellenőrei kizárták a versenyből, mert szerintük az autó kuplungjának egyik alkatrésze nem felelt meg a szabályoknak. Manfred Stohl csapata természetesen óvást nyújtott be, így a versenynek csak 30 nap múlva lesz hivatalos végeredménye.
Stohl mögött a cseh Stepan Vojtech végzett, aki már nem először állhatott fel a dobogó második fokára. Mögötte nagy meglepetésre Michal Kosciuszko végzett Punto S2000-resével. A lengyel pilótának kicsit szerencséje is volt, hiszen a verseny során végig jól autózó Beppo Harrachnak technikai gondjai adódtak, így visszaesett a negyedik helyre.
Nem csak elől ment a harc, hiszen ezen a futamon dőlt el a dízel és a junior bajnokság sorsa is. Az előbbiben Günther Jörl nyert, míg az utóbbiban Christoph Leitgeb győzött. Jörl, aki már a második gyorson kiesett, lemondott a bajnoki címről, de ellenfele Michael Böhm nagyot hibázott, lecsúszott az útról, és nem tudta folytatni a versenyt. Így mindössze egy ponttal Jörl nyerte a dízelek kategóriáját. Leitgebnek nem volt ekkora szerencséje, neki hatalmasat kellett vívnia a győzelemért, de végül 1,1 másodperces előnnyel előbb ért célba, mint Patrick Winter. Leitgeb így nem csak a juniorok bajnokságát nyerte meg, hanem az osztrák bajnokság divízió II-es kategóriáját is.
A 27. Waldviertel rallyra kilátogatóknak rendesen fel kellett öltözniük, hol az eső, hol pedig a hó esett, és a szél sem akart csendesedni. A rendezők hiába reménykedtek, a harmadik napra is csak kicsit javult az időjárás. A rajongók viszont így is kitettek magukért, hiszen a rendezvény egésze alatt kb. 50000-ren látogattak el az osztrák bajnokság utolsó futamára.
A verseny végeztével egy sikeres korszak zárult le, hiszen négy évnyi együttműködés után az OMV utoljára volt főszponzora a rendezvénynek. "Ez a döntés természetesen elég rossz hír nekem, és a rendezőknek. Azért szeretném megköszönni az eddigi támogatást. Az, hogy jövőre mi lesz nagyon sok mindentől függ, de a fejemben már megvannak a tervek a következő versenyre. A csapatomnak és a teljes rendezőségnek is szeretnék köszönetet mondani, akik nagyon jó munkát végeztek a nehéz körülmények ellenére is" - mondta Helmut Schöpf főrendező.
Forrás: www.motorline.cc Képek: www.duen.hu
Ez a hír most jelenik meg 3988. alkalommal
|