h i r d e t é s
Összes oldal:
685046278
Napi oldal:
10431
Jelenleg:
1486
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
A Gulf Racing Hungary vezetője nem tervezett teljes szezont az idei évre, de az autóváltás és a lecsökkentett versenynaptár talán azt eredményezi, hogy mégis el fognak tudni indulni majdnem minden futamon Apkó Andrissal.
Zoli, teljesen új autó számodra a Peugeot R2, hiszen korábban vagy Mitsubishivel, vagy a gyönyörű, már-már muzeális Trabantoddal versenyeztél.
A Trabi örök szerelem, de a tesztek után a Peugeot is hamar belopta magát a szívünkbe. Februárban mentünk először az autóval, amiből azért akkor sok élmény nem maradt. De utána már egy komolyabb teszt végén úgy éreztük, hogy jó lesz ez, végül a héten Pécsbagotán tesztelt a csapat, ahol sokat tudtunk menni és jól éreztük magunkat. Viszonylag sokat teszteltünk, mindenféle körülmények között, kivéve esőben nem sikerült mennünk… :) Hát úgy néz ki, ennek is eljött az ideje, hiszen benne van, hogy ezen a hétvégén esni fog.
Hogy mennyire tetszik az autó? NAGYON! Röviden és tömören. Apkó Andris navigátorom már nagyon régóta mondja, hogy nekem ilyennel kellene menni, mert azt látja, hogy a stílusomhoz jobban illene és tényleg, az első kilométerek után ez látszódott is. A Mitsubishi után sokkal könnyebben összerázódtunk. Nem nagy túlzás lenne azt állítani, hogy ezek után a tesztek után már jobban egymásra hangolódtunk, mint a Mitsubishivel hét év alatt. Én nagyon várom a versenyt! Nehezek lesznek a körülmények, de úgy érezzük, hogy bármit meg tudunk ezzel az autóval oldani!
A szezont hogyan tervezed?
Év elején azt mondtuk, hogy nem fogunk minden versenyen elindulni. A vírushelyzet megrövidítette a bajnokságot, de a támogatói háttér szempontjából is problémás a teljes szezon. Öt verseny száz százalék, bár az ötödiket még nem döntöttük el, hogy melyik legyen, de azon lesz a csapat, hogy végigmenjünk.
Mindenki látja, hogy akinek megvan a megfelelő háttere és tempója, az beül egy r5-be, aki kisebbe gondolkozik, az beül az R2-be. Gyári versenyautó, össze van rakva, erre van kitalálva, jó vele menni. Ennek megfelelően felerősödött a kategóriánk, aminek örülök! Kíváncsi leszek, hogy a ’régi’ 1.6-os szívómotor hova tud beférni az egyliteres turbósok közé. Nyilván azok az autók alulról jobban mennek, de lehet, hogy a tempósabb részeken, ahol fent kell szólítani a motort nagy fordulaton, ott talán ez a szívó is simán megállja a helyét. Nyomni kell a gázt!
Ez a hír most jelenik meg 969. alkalommal
|