h i r d e t é s
Összes oldal:
773883454
Napi oldal:
54086
Jelenleg:
818
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
A Suba testvérek utaznak. Külföldi rendezésű versenyen még sosem mentek, de most beneveztek és rajthoz állnak a Barum Rally-n, augusztus végén.
- Annyi ország és annyi futam van a környéken: miért pont a Barum mellett döntöttetek? - Két oka van. Az egyik, hogy ez egy IRC futam, és ez kellően rangos, hogy a szponzoraink felé el tudjuk adni, hogy kihagyunk két autógyilkos magyar bajnoki futamot, de helyette megyünk egy IRC-t, ami tulajdonképpen kilométerben majdnem annyi, mint két hazai verseny. A másik, hogy a TESA Tape Kft. mellett a második főtámogatónk, a MAPO-BAU Kft.-INHEMIWA, nemzetközi érdekeltségekkel rendelkezik, ezért most nagyobb részt vállalt a Barum Rally-s szereplésünkből.
- Hogy álltok a felkészüléssel?
- Mondhatom, hogy teljesen készen vagyunk. Az autót maximálisan felkészítettük, és minden tartalék-alkatrészünk megvan újonnan Franciaországból a Renault Motorsporttól. Szerintem ilyen jó állapotban még nem volt az autó sosem, mint most. Úgyhogy megpróbálunk legalább akkora, ha nem nagyobb hangsúlyt fektetni a felkészülésre, a versenyre, és az eredményre is, mint itthon. Annyi kellene még, hogy autózzunk néhány kilométert, hogy szokjuk verseny előtt, bár kint lesz egy shakedown, amin tervezünk többet menni.
- Van olyan fejlesztés vagy változtatás az autón, amit kifejezetten a Barum Rally kedvéért került a kocsiba?
- Nagyon nincs, mert egy N-es autóról beszélünk, nagy változtatási lehetőségeink nincsenek, de talán annyi hogy új bölcsőt és hidat kapott az autó, ami ugye a komplett futómű felfüggesztését jelenti, és minden egyéb is le lett cserélve benne: a lengéscsillapítóktól kezdve a csavarokon át a teljes fékrendszerig. Olyan, mintha ha egy egészen új autóval állnánk rajthoz.
- Ez lesz az első külföldi futamotok: lehet taktikája az embernek egy olyan versenyen, amiről szinte semmit nem tud? - Nem, nem nagyon. Mi a magyar versenyeken is mindig azt autózzuk, ami az itinerben le van írva. Ha ezt taktikának lehet nevezni, akkor kint egészen biztos, hogy kicsit óvatosabbra írjuk majd fel a pályákat. Tehát, amelyik kanyar itthon 34, az kint tuti nem lesz több, mint 3.
- Van tétje ennek a futamnak? - Abszolút. Ha jól sikerült, akkor lehetőséget kapunk a svájci IRC futamra is kimenni. És attól függően, hogy ezek hogy mennek, szeretnénk jövőre nemzetközi versenyeken szerepelni, mert nagyobb kihívást jelent majd az ismeretlen pályákon menni, és most inkább erre vágyunk. De ez első sorban a támogatóinktól függ!
- Mi számít majd jó eredménynek: a célbaérés vagy az első három hely valamelyike? - Az első hármat félve mondanám ki, mert sejtem, hogy nagyon jó pilóták lesznek kint N/3-ban, főleg helyiek. Szerintem tisztes helytállás lesz az első ötbe bekerülni.
- Itthon még végigcsináljátok az évet? - Természetesen, a magyar aszfaltos futamokon mindenképpen megyünk, a svájci IRC futamtól függően még Nyirádon is.
A fiúk köszönik támogatóinknak: TESA Tape Kft., MAPO-BAU Kft., BÉER Kft., Renault-Autócentrum Szabó Kft.-ÉRD, Lavina Szerviz Kft - Mobil 1, AutóExpressz Gyorsszerviz, S-AUTÓ Kft., Renault Nyéki Balassagyarmat, SUBA FOTÓ.
Ez a hír most jelenik meg 5174. alkalommal
|