SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Subákok a Barumon
verseny előtt
2008-08-03
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773883454
Napi oldal:
54086
Jelenleg:
818
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A Suba testvérek utaznak. Külföldi rendezésű versenyen még sosem mentek, de most beneveztek és rajthoz állnak a Barum Rally-n, augusztus végén.

- Annyi ország és annyi futam van a környéken: miért pont a Barum mellett döntöttetek?
- Két oka van. Az egyik, hogy ez egy IRC futam, és ez kellően rangos, hogy a szponzoraink felé el tudjuk adni, hogy kihagyunk két autógyilkos magyar bajnoki futamot, de helyette megyünk egy IRC-t, ami tulajdonképpen kilométerben majdnem annyi, mint két hazai verseny. A másik, hogy a TESA Tape Kft. mellett a második főtámogatónk, a MAPO-BAU Kft.-INHEMIWA, nemzetközi érdekeltségekkel rendelkezik, ezért most nagyobb részt vállalt a Barum Rally-s szereplésünkből.

- Hogy álltok a felkészüléssel?
- Mondhatom, hogy teljesen készen vagyunk. Az autót maximálisan felkészítettük, és minden tartalék-alkatrészünk megvan újonnan Franciaországból a Renault Motorsporttól. Szerintem ilyen jó állapotban még nem volt az autó sosem, mint most. Úgyhogy megpróbálunk legalább akkora, ha nem nagyobb hangsúlyt fektetni a felkészülésre, a versenyre, és az eredményre is, mint itthon. Annyi kellene még, hogy autózzunk néhány kilométert, hogy szokjuk verseny előtt, bár kint lesz egy shakedown, amin tervezünk többet menni.

- Van olyan fejlesztés vagy változtatás az autón, amit kifejezetten a Barum Rally kedvéért került a kocsiba?
- Nagyon nincs, mert egy N-es autóról beszélünk, nagy változtatási lehetőségeink nincsenek, de talán annyi hogy új bölcsőt és hidat kapott az autó, ami ugye a komplett futómű felfüggesztését jelenti, és minden egyéb is le lett cserélve benne: a lengéscsillapítóktól kezdve a csavarokon át a teljes fékrendszerig. Olyan, mintha ha egy egészen új autóval állnánk rajthoz.

- Ez lesz az első külföldi futamotok: lehet taktikája az embernek egy olyan versenyen, amiről szinte semmit nem tud?
- Nem, nem nagyon. Mi a magyar versenyeken is mindig azt autózzuk, ami az itinerben le van írva. Ha ezt taktikának lehet nevezni, akkor kint egészen biztos, hogy kicsit óvatosabbra írjuk majd fel a pályákat. Tehát, amelyik kanyar itthon 34, az kint tuti nem lesz több, mint 3.

- Van tétje ennek a futamnak?
- Abszolút. Ha jól sikerült, akkor lehetőséget kapunk a svájci IRC futamra is kimenni. És attól függően, hogy ezek hogy mennek, szeretnénk jövőre nemzetközi versenyeken szerepelni, mert nagyobb kihívást jelent majd az ismeretlen pályákon menni, és most inkább erre vágyunk. De ez első sorban a támogatóinktól függ!

- Mi számít majd jó eredménynek: a célbaérés vagy az első három hely valamelyike?
- Az első hármat félve mondanám ki, mert sejtem, hogy nagyon jó pilóták lesznek kint N/3-ban, főleg helyiek. Szerintem tisztes helytállás lesz az első ötbe bekerülni.

- Itthon még végigcsináljátok az évet?
- Természetesen, a magyar aszfaltos futamokon mindenképpen megyünk, a svájci IRC futamtól függően még Nyirádon is.

A fiúk köszönik támogatóinknak:
TESA Tape Kft., MAPO-BAU Kft., BÉER Kft., Renault-Autócentrum Szabó Kft.-ÉRD, Lavina Szerviz Kft - Mobil 1, AutóExpressz Gyorsszerviz, S-AUTÓ Kft., Renault Nyéki Balassagyarmat, SUBA FOTÓ.

 

Ez a hír most jelenik meg 5174. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k