Subákok a Barumon
verseny előtt
2008-08-03
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765744859
Napi oldal:
53807
Jelenleg:
764
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A Suba testvérek utaznak. Külföldi rendezésű versenyen még sosem mentek, de most beneveztek és rajthoz állnak a Barum Rally-n, augusztus végén.

- Annyi ország és annyi futam van a környéken: miért pont a Barum mellett döntöttetek?
- Két oka van. Az egyik, hogy ez egy IRC futam, és ez kellően rangos, hogy a szponzoraink felé el tudjuk adni, hogy kihagyunk két autógyilkos magyar bajnoki futamot, de helyette megyünk egy IRC-t, ami tulajdonképpen kilométerben majdnem annyi, mint két hazai verseny. A másik, hogy a TESA Tape Kft. mellett a második főtámogatónk, a MAPO-BAU Kft.-INHEMIWA, nemzetközi érdekeltségekkel rendelkezik, ezért most nagyobb részt vállalt a Barum Rally-s szereplésünkből.

- Hogy álltok a felkészüléssel?
- Mondhatom, hogy teljesen készen vagyunk. Az autót maximálisan felkészítettük, és minden tartalék-alkatrészünk megvan újonnan Franciaországból a Renault Motorsporttól. Szerintem ilyen jó állapotban még nem volt az autó sosem, mint most. Úgyhogy megpróbálunk legalább akkora, ha nem nagyobb hangsúlyt fektetni a felkészülésre, a versenyre, és az eredményre is, mint itthon. Annyi kellene még, hogy autózzunk néhány kilométert, hogy szokjuk verseny előtt, bár kint lesz egy shakedown, amin tervezünk többet menni.

- Van olyan fejlesztés vagy változtatás az autón, amit kifejezetten a Barum Rally kedvéért került a kocsiba?
- Nagyon nincs, mert egy N-es autóról beszélünk, nagy változtatási lehetőségeink nincsenek, de talán annyi hogy új bölcsőt és hidat kapott az autó, ami ugye a komplett futómű felfüggesztését jelenti, és minden egyéb is le lett cserélve benne: a lengéscsillapítóktól kezdve a csavarokon át a teljes fékrendszerig. Olyan, mintha ha egy egészen új autóval állnánk rajthoz.

- Ez lesz az első külföldi futamotok: lehet taktikája az embernek egy olyan versenyen, amiről szinte semmit nem tud?
- Nem, nem nagyon. Mi a magyar versenyeken is mindig azt autózzuk, ami az itinerben le van írva. Ha ezt taktikának lehet nevezni, akkor kint egészen biztos, hogy kicsit óvatosabbra írjuk majd fel a pályákat. Tehát, amelyik kanyar itthon 34, az kint tuti nem lesz több, mint 3.

- Van tétje ennek a futamnak?
- Abszolút. Ha jól sikerült, akkor lehetőséget kapunk a svájci IRC futamra is kimenni. És attól függően, hogy ezek hogy mennek, szeretnénk jövőre nemzetközi versenyeken szerepelni, mert nagyobb kihívást jelent majd az ismeretlen pályákon menni, és most inkább erre vágyunk. De ez első sorban a támogatóinktól függ!

- Mi számít majd jó eredménynek: a célbaérés vagy az első három hely valamelyike?
- Az első hármat félve mondanám ki, mert sejtem, hogy nagyon jó pilóták lesznek kint N/3-ban, főleg helyiek. Szerintem tisztes helytállás lesz az első ötbe bekerülni.

- Itthon még végigcsináljátok az évet?
- Természetesen, a magyar aszfaltos futamokon mindenképpen megyünk, a svájci IRC futamtól függően még Nyirádon is.

A fiúk köszönik támogatóinknak:
TESA Tape Kft., MAPO-BAU Kft., BÉER Kft., Renault-Autócentrum Szabó Kft.-ÉRD, Lavina Szerviz Kft - Mobil 1, AutóExpressz Gyorsszerviz, S-AUTÓ Kft., Renault Nyéki Balassagyarmat, SUBA FOTÓ.

 

Ez a hír most jelenik meg 5166. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k