Subákok meg szeretnék védeni
mármint a bajnoki címüket...
2008-04-01
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765670770
Napi oldal:
119661
Jelenleg:
1527
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Suba Egonék az N/3 kategória idei címvédői. Nem lesz egyszerű évük, de fel vannak készülve - még külföldre is kacsingatnak.

- Hogy álltok az idei készülődéssel?
- Az autót teljesen felújítottuk, új motort kapott. Úgy néz ki, hogy én kezdek vezetni Egerben, aztán az eredménytől függően meglátjuk, hogy alakul a többi verseny. Valószínűleg Ákos is vezetni fog, neki is váltottunk licenszet. Szóval majd meglátjuk, mi a cél. Azon túl persze, hogy védjük meg a bajnoki címünket. Szerencsére mondjuk a szponzorainktól nincs ilyenfajta elvárás, úgyhogy még az is benne van a pakliban, hogy 2006-hoz hasonlóan, felváltva fogunk vezetni.

- Amikor felváltva vezettek, külön kapjátok a pontokat is - hogy lesz így címvédés?
- Ilyenkor két különböző versenyzőként értékelnek minket. Ez 2006-ban így is volt, azt hiszem, az Ákos volt az ötödik, én meg a hatodik az év végén. Szeretnénk címet védeni, de tényleg nincs elvárás szerencsére. Tekintettel ara, hogy az Ákos munkahelye nem engedi meg, hogy minden versenyen ott legyen, ezért van benne a pakliban, hogy esetleg én fogok végigmenni. De ha Ákos ideje engedi, természetesen jön ő is, és vezet.

- A motoron kívül mihez nyúltatok a kocsiban a tél folyamán?
- Teljesen szét volt szedve az autónak kompletten az eleje. Ez azt jelenti, hogy az A oszlop előtt minden ki lett cserélve. Sajnos a futómű már szanaszéjjel állt, azt már nem lehetett rendbe hozni, így azt is ki kellett cserélni. És a motor, amit már említettem, mert egy éven át jól szolgált minket, de most Baracskai Zsolti teljesen felújította.

- Elég sokan lesztek a kategóriátokban, talán már fel is mérted, kikkel kell majd küzdenetek. Mire számítasz: könnyű vagy nehéz évetek lesz?
- Biztos, hogy nagyon munkás lesz, már tavaly sem volt egyszerű. A Hondák állítólag 230 lóerő körül vannak, a mi autónk a legjobb állapotában 186 lóerős. A mi autónk valamivel jobb a szűkebb pályákon, de a Honda a tempós egyenesekben 200 fölött tud menni, és mi még sosem mentünk 200-at ezzel a Clio-val, mert 170 körüli a végsebessége. Úgyhogy biztos nagyon nehéz lesz, de ha úgy alakul az egri verseny, hogy a bajnoki címet védjük meg, akkor biztos nagyon sok munka lesz. Ha jól láttam, akkor a tavalyi másodosztályos bajnok szintén itt indul, a korábbi N/3-as bajnok, Ábrahám Zoliék is itt lesznek idén, Papp Levinek is nagyon jó autója lesz - és ezek mind Hondák, úgyhogy lesz bajunk velük. De tavaly is fel tudtuk venni a kesztyűt, remélem ez az idén is így lesz.

- De az nem kérdés, hogy minden futamon rajthoz álltok, ugye?
- Nem, nem kérdés, minden futamon indulni szeretnénk, sőt! Attól függ, hogy mennyire engedi majd a munkahelyünk, de tervben van néhány IRC futam is, de erről még csak félve merek mondani bármit is. A szponzoraink hála Istennek támogatják ezt a dolgot, de minden az időnktől függ.

- Melyik versenyek merültek fel lehetőségként?
- Kedvünk mindegyikhez lenne, de majd az itthoni versenynaptártól is függ. Amit kinéztünk, az a Barum Rally, a San Remo és a belga vagy a svájci futam. Még igazából nem is néztem meg, melyik fér bele a magyar futamok mellé. Az első verseny, és annak eredményei után azért majd többet tudunk majd, jobban tudunk tervezni idén.

 

Ez a hír most jelenik meg 2516. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k