Subaru Impreza N2010
nagyobb szűkítővel, javított felfüggesztésekkel.
2010-01-18
információ • Móni István, duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
794813267
Napi oldal:
146072
Jelenleg:
1137
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A Prodrive elkészítette a legutolsó N csoportos előírásoknak megfelelő Subaru Impreza N2010 autót.

Az N2010-ben már az új, nagyobb 33mm turbószűkítő található, mely része a FIA törekvésének, hogy kiegyensúlyozza a S2000-es és az N csoportos autók közötti különbségeket. A számítások szerint ez kb. 20 lóerővel növeli a teljesítményt, de ami talán fontosabb, a motor nyomatékosabb is lesz ettől a változtatástól.

Ezeken a változtatásokon túl különös gondot fordítottak a mérnökök az N2010 gátlóira is. Az új ÖHLINS gátlók még jobban végzik a dolgukat, mint korábban.

"A motorban és a felfüggesztéseken végzett változtatások még versenyképesebbé teszik az autónkat" - mondta Graham Prew, a Prodrive értékesítési igazgatója. "Murván már korábban is partyban voltunk a S2000-es autókkal, de az új motorfejlesztéseknek köszönhetően a továbbiakban már aszfalton is fel tudjuk venni a versenyt velük, nem beszélve arról, hogy az autó ára körülbelül fele egy Super2000-es autóénak és a fenntartási költsége is jelentősen kevesebb."

Az N2010 ára 120.000 £-nál kezdődik és most van először lehetőség arra, hogy a Prodrive-tól két év bérlés után meg lehessen vásárolni az autót.

   

N2010 specifikáció:

Motor:
4hengeres boxer:
Űrtartalom: 1994 ccm
Furat: 92.0 mm
Löket: 75.0 mm

Turbó feltöltő:
Új kialakítású IHI kettős csapágyazású turbó, 33 mm-es szűkítővel és golyós csapágyazással.

Electromosság:
Gyertyák: BRISK
Könnyített akkumulátor: Odyssey

Controllerek és display-ek:
Motor: Prodrive-Pectel programozható computer, kivehető adattároló kártyával.
Középső diffi: Prodrive-Pectel programozható, CAN kompatibilis, program választási lehetőséggel.
Képernyő: GEMS CD25 5.5” színes VGA kijelző több oldal választási lehetőséggel. Pl. motor, váltó és kormányzás információk. A navigátor műszer, és a motor computer kijelző integrációja.

Kipufogórendszer:
Magas átfolyású motorsport katalizátor zajcsökkentő (hátsó-) dobbal,  rozsdamentes acélból vagy titániumból (opció).

Üzemanyag tartály:
FIA momológ FT3-99 95literes biztongái tank padló alatti szereléssel.

Hajtás
Sebességváltó: Prodrive-Hewland öt sebességes egyenes fogazású váltó, áttervezett kapcsolási rendszerrel és 2 fázisú "shift light"-al.
Első diffi: Mechanikus sperr
Középső diffi: Electro mechanikusan záródó
Hátsó diffi: Mechanikus sperr

Kuplung
STI, 240 mm hat tárcsás verseny.

Bukócső
Prodrive gyártású FIA homológ, MSA kompatibilis bukócső.

Felfüggesztés
Felülvizsgált Öhlins gátlók
Elöl: Prodrive-Öhlins TPX 44 MacPherson rendszerű, három szabályzási lehetőséggel rendelkező lengéscsillapító, első - hydraulikus - felütésgátlóval.
Hátul: Prodrive-Öhlins TTX 44 három szabályzási lehetőséggel rendelkező lengéscsillapító.

Kormánymű
Gyorskormánymű (13:1-es áttétellel), szervóval, bal és jobb kormányos kivitelben is.
Olajhűtő (opció)

Kerekek:
Speedline vagy Work
Aszfalt: 18” x 8” vagy 17” x 8”
Murva: 15” x 7”
Hó: 16” x 5.5”

Fékek:
AP Racing
Aszfalt: elöl: 4dugattyús 355 mm hátul: 2dugattyús 285 mm
Murva: elöl: 4dugattyús 295 mm hátul: 2dugattyús 285 mm
Kézifék: WRC stílusú, függőlegesen elhelyezett kézifék, STI/AP homologizált dugattyúval.

Méretek:
Első nyomtáv: 1,550 mm
Hátsó nyomtáv: 1,540 mm
Hossz: 4,415 mm
Súly: 1,350 kg

Ez a hír most jelenik meg 14272. alkalommal
címkék: Subaru Impreza, N2010, N4
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k