duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Subaru Impreza N2010
nagyobb szűkítővel, javított felfüggesztésekkel.
2010-01-18
információ • Móni István, duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
805747303
Napi oldal:
105732
Jelenleg:
1310
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

A Prodrive elkészítette a legutolsó N csoportos előírásoknak megfelelő Subaru Impreza N2010 autót.

Az N2010-ben már az új, nagyobb 33mm turbószűkítő található, mely része a FIA törekvésének, hogy kiegyensúlyozza a S2000-es és az N csoportos autók közötti különbségeket. A számítások szerint ez kb. 20 lóerővel növeli a teljesítményt, de ami talán fontosabb, a motor nyomatékosabb is lesz ettől a változtatástól.

Ezeken a változtatásokon túl különös gondot fordítottak a mérnökök az N2010 gátlóira is. Az új ÖHLINS gátlók még jobban végzik a dolgukat, mint korábban.

"A motorban és a felfüggesztéseken végzett változtatások még versenyképesebbé teszik az autónkat" - mondta Graham Prew, a Prodrive értékesítési igazgatója. "Murván már korábban is partyban voltunk a S2000-es autókkal, de az új motorfejlesztéseknek köszönhetően a továbbiakban már aszfalton is fel tudjuk venni a versenyt velük, nem beszélve arról, hogy az autó ára körülbelül fele egy Super2000-es autóénak és a fenntartási költsége is jelentősen kevesebb."

Az N2010 ára 120.000 £-nál kezdődik és most van először lehetőség arra, hogy a Prodrive-tól két év bérlés után meg lehessen vásárolni az autót.

   

N2010 specifikáció:

Motor:
4hengeres boxer:
Űrtartalom: 1994 ccm
Furat: 92.0 mm
Löket: 75.0 mm

Turbó feltöltő:
Új kialakítású IHI kettős csapágyazású turbó, 33 mm-es szűkítővel és golyós csapágyazással.

Electromosság:
Gyertyák: BRISK
Könnyített akkumulátor: Odyssey

Controllerek és display-ek:
Motor: Prodrive-Pectel programozható computer, kivehető adattároló kártyával.
Középső diffi: Prodrive-Pectel programozható, CAN kompatibilis, program választási lehetőséggel.
Képernyő: GEMS CD25 5.5” színes VGA kijelző több oldal választási lehetőséggel. Pl. motor, váltó és kormányzás információk. A navigátor műszer, és a motor computer kijelző integrációja.

Kipufogórendszer:
Magas átfolyású motorsport katalizátor zajcsökkentő (hátsó-) dobbal,  rozsdamentes acélból vagy titániumból (opció).

Üzemanyag tartály:
FIA momológ FT3-99 95literes biztongái tank padló alatti szereléssel.

Hajtás
Sebességváltó: Prodrive-Hewland öt sebességes egyenes fogazású váltó, áttervezett kapcsolási rendszerrel és 2 fázisú "shift light"-al.
Első diffi: Mechanikus sperr
Középső diffi: Electro mechanikusan záródó
Hátsó diffi: Mechanikus sperr

Kuplung
STI, 240 mm hat tárcsás verseny.

Bukócső
Prodrive gyártású FIA homológ, MSA kompatibilis bukócső.

Felfüggesztés
Felülvizsgált Öhlins gátlók
Elöl: Prodrive-Öhlins TPX 44 MacPherson rendszerű, három szabályzási lehetőséggel rendelkező lengéscsillapító, első - hydraulikus - felütésgátlóval.
Hátul: Prodrive-Öhlins TTX 44 három szabályzási lehetőséggel rendelkező lengéscsillapító.

Kormánymű
Gyorskormánymű (13:1-es áttétellel), szervóval, bal és jobb kormányos kivitelben is.
Olajhűtő (opció)

Kerekek:
Speedline vagy Work
Aszfalt: 18” x 8” vagy 17” x 8”
Murva: 15” x 7”
Hó: 16” x 5.5”

Fékek:
AP Racing
Aszfalt: elöl: 4dugattyús 355 mm hátul: 2dugattyús 285 mm
Murva: elöl: 4dugattyús 295 mm hátul: 2dugattyús 285 mm
Kézifék: WRC stílusú, függőlegesen elhelyezett kézifék, STI/AP homologizált dugattyúval.

Méretek:
Első nyomtáv: 1,550 mm
Hátsó nyomtáv: 1,540 mm
Hossz: 4,415 mm
Súly: 1,350 kg

Ez a hír most jelenik meg 14293. alkalommal
címkék: Subaru Impreza, N2010, N4
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k