h i r d e t é s
Összes oldal:
765649024
Napi oldal:
97915
Jelenleg:
1675
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Két vasat tart a tűzben a Suzuki. Az SX4 WRC továbbfejlesztése mellett nyáron akarják bemutatni a típus S2000-res változatát.
A Suzuki is a Monte Carlo rally nyertesei közé tartozik, hiszen P.-G. Anderssennek köszönhetően pontszerző helyen végeztek. Az SX4 WRC jobb formában mutatkozott a nagyközönségnek, mint a 2007-es teszt bevetések során. "A tavalyi év eredményei nem voltak jók, és aggódtam emiatt" - mondta Nobuhiro Tajima sportfőnök, aki a rossz visszajelzések után túlóráztatta egész csapatát. "De túl kevés volt az idő, hogy minden hibát ki tudjunk küszöbölni."
Az SX4 WRC fejlesztésére fordított plusz munka ellenére a japánok az SX4 S2000-res munkálataival is jól haladnak. "Az időtervnek megfelelően haladunk. A cél az, hogy júliusban elkészüljünk az autóval, és augusztusban, esetleg szeptemberben már versenyen is induljunk vele" - nyilatkozta Tajima, aki reménykedik, hogy az autó a kedvenc futamán, Finnországban debütálhat. "Az is lehet, hogy Új-Zélandra megyünk majd. Minden esetre ősszel már szeretném versenyeztetni az autót, hogy megmutassam a lehetséges vevőknek. Hiszen akkor lehet, hogy egyes versenyzők 2009-ben már azzal indulnának az IRC-ben."
Persze a Suzuki hangsúlya az SX4 WRC-én van. "Elkötelezettségünk nem közép hanem hosszú távú. Nem egy, kettő vagy három évről van szó. Elsőként szeretnénk minden egyes rallyn jobb lenni, mint az előzőn. Lehet, hogy még kell nekünk egy vagy két év, mire lépést tudunk majd tartani az elsőkkel."
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 7339. alkalommal
|