Szabó Gergő kétlaki élete
Nem csak itthon, de már kint is nagyon népszerű
2012-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
776287321
Napi oldal:
114358
Jelenleg:
1759
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Szabo_Gergo_ketlaki_elete_1

Ki ne emlékezne még arra, Szabó Gergő milyen mutatványokkal gyűjtötte idehaza a szurkolókat?! Az utóbbi években viszont új helyszínt talált magának, és most már teljes erővel a román bajnokságra koncentrál, ott gyűjtögetve az újabb szurkolókat. Megnyugtatott, végleg nem távozik Magyarországról, de egyre több minden köti Erdélyhez.

szabo_gergo_ketlaki_elete_1

Hogyan zártátok a 2012-es évet a román bajnokságban, és milyen volt?
Végül a negyedik helyen végeztünk, de elég nehéz évet tudhatunk magunk mögött. Voltunk fenn is, lenn is, és történtek velünk olyan dolgok is, melyek már régóta nem, például estünk egy jó nagyot! Az év elején váltottunk mi is egy Evo X-esre, és bár tavaly év végén már mentünk ezzel, az idei évben elég sok problémánk volt még vele, akadtak problémák az új típussal!

Az első versenyen rögtön ki kellett állnunk, ugyanis a második nap reggelén a parc fermében nem indult be az autónk… A dolgok jobb része az volt, hogy ki tudtam próbálni egy S2000-es Skodát is az idei évben, Puskádi Janiék autójával tudtunk menni két versenyt. A szebeni IRC futamon a saját hülyeségemnek köszönhetően álltunk ki, kaptunk egy defektet és azt hittem, ki tudunk vele menni 10 km-t, de borzalmasan rossz minőségű, sziklás gyorson versenyeztünk, ahol gyakorlatilag megsemmisült az autó hátsó futóműve. Újra nulláztunk, majd Aradon célba értünk, és ha együtt értékelnénk a két ország bajnokságát, akkor nyertünk volna (miután Kazárt kizárták), de mi a magyar bajnokságba nem neveztünk, nekünk a románon volt a hangsúly.
Az év végi negyedik hellyel nem vagyok annyira elégedett, de próbálunk úgy felkészülni a következő szezonra, hogy üzembiztosan működjünk mi is és az autók is, és szeretnénk jövőre a dobogón végezni, ez a minimum!

szabo_gergo_ketlaki_elete_2

A jövőt tekintve pedig továbbra is ezt az irányt tartjuk, már a 2013-as évet tervezgetjük, a Jack Daniel’s Rallye Team számít ránk, továbbra is tudunk együtt versenyezni, jól is érzem magam itt, lassacskán kész lesz kinn a ház is, egyre több minden köt Erdélyhez, Romániához…

szabo_gergo_ketlaki_elete_3

Jobb a román bajnokság?
Azt látom kinn, hogy nincs az a mélyrepülés, ahol most a magyar bajnokság tart. Elég konstans Romániában a helyzet, mert négy évvel ezelőtt, amikor kimentem oda versenyezni, akkor is nagyságrendileg 60 induló volt az első osztályban, és most is ennyi a létszám. A gazdasági válság talán nem érződik úgy, mint itthon, és egyéb más okai is vannak persze, hogy ennyire megfogyatkozott Magyarországon a versenyzők száma. Erősödik kinn a bajnokság, új autókkal jönnek, új pilóták kerülnek elő, de eddig is ott volt 5 ember, aki tud bajnokságot nyerni, idén ráadásul kaptunk egy elég kemény ellenfelet Delacour személyében, aki azért nyeregette sorra a versenyeket…ráadásul 50 évesen! :-) De legalább tudom, hogy van még nekem is időm, lehet ezt a sportot űzni még egy pár évig! Szeretném továbbra is a román bajnokságot erőltetni, mellette pedig úgy néz ki, hogy el tudunk menni a jövőben négy Európa Bajnoki futamra (ex-IRC-re) is.

szabo_gergo_ketlaki_elete_4

Milyen autóval tervezitek a jövőt?
Kipróbáltuk a Skodát is, de a Mitsubishik itt állnak a garázsban, maradunk ezek mellett, hiszen egy bérautóval nem tudnánk elmenni mondjuk négy ERC futamra, esetleg a költségvetésünkből arra futná, hogy a román bajnokságot végig tudjuk csinálni. Jelenleg bérlők sincsenek a kocsikra, de ha esetleg sikerülni kiadni, akkor gondolkoznánk egy R5-ös autóban... egy Peugeot-t ki fogok próbálni Korzikán, ahová meghívást kaptam egy tesztre. Csak a kíváncsiság hajt, úgy gondolom, nekünk marad a Micu!

Említetted a beszélgetésünk elején, hogy lassan elkészül kinn a ház. Ugye nem hagyod el végleg az országunkat?

Nem-nem, erről szó sincs, csak üzleti elfoglaltságok miatt kell egyre többet kinn lennem, ez pedig nem egy családi ház egyébként, hanem egy ún. rendezvényközpont, ahová különféle programokat szeretnénk szervezni cégeknek, partnereknek, társaságoknak, mint például off-road, motoros, quados, hószános túrákat. Nyilván ez azt jelenti, hogy még többet kell kinn legyek, de a család itt van Magyarországon, nem szeretném őket az iskolából kivenni, tudnak ők is kijönni, repülővel akár 2 óra alatt... és én is bármikor haza tudok jönni. Marad ez a kétlaki élet!

szabo_gergo_ketlaki_elete_5

Mivel töltöd a téli szünetet?
Még nem üzemel idén télen a ház, de elég rövid lesz így is a szünet, hiszen február 2-án már versenyzünk. Most még egy Mikulás Rallye-t tervezünk, ahol a navigátorom fog vezetni és én leszek a jobb oldalon a kocsikísérő, de ez csak egy buli! Majd 2 hónapom lesz decemberben, januárban, hogy a kocsikat rendbe tegyük, felkészítsük a szezonra, aztán kezdődik! Ami még be van tervezve, február közepén rendezünk egy Winter Show-t Hargitafürdőn, ami egy úgynevezett síparadicsom, 1300 méter magasan. Itt fogunk egy pályát építeni, ahol szombaton profi versenyzők mérettethetik meg magukat, vasárnap pedig az amatőröké lesz a terep, ahol akár utcai autóval is kocsikázhatnak. Szeretnénk meghívni magyar versenyzőket is, és a román bajnokságból is a versenytársakat. Szerintem jönni fog Delacour is, és akkor beleültetem az egyik Mitsubishimbe, és ő lesz az egyik meghívott sztárvendég. Remélem Magyarországról  is eljönnek páran, akinek van kedve egy kis téli kocsikázáshoz, kiránduláshoz... Lehet síelni,  hószánozni, autózni... mindegy, csak fogyjon a benzin!

Ez a hír most jelenik meg 6721. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k