duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Szabó Gergő kétlaki élete
Nem csak itthon, de már kint is nagyon népszerű
2012-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
805352082
Napi oldal:
96951
Jelenleg:
1471
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Szabo_Gergo_ketlaki_elete_1

Ki ne emlékezne még arra, Szabó Gergő milyen mutatványokkal gyűjtötte idehaza a szurkolókat?! Az utóbbi években viszont új helyszínt talált magának, és most már teljes erővel a román bajnokságra koncentrál, ott gyűjtögetve az újabb szurkolókat. Megnyugtatott, végleg nem távozik Magyarországról, de egyre több minden köti Erdélyhez.

szabo_gergo_ketlaki_elete_1

Hogyan zártátok a 2012-es évet a román bajnokságban, és milyen volt?
Végül a negyedik helyen végeztünk, de elég nehéz évet tudhatunk magunk mögött. Voltunk fenn is, lenn is, és történtek velünk olyan dolgok is, melyek már régóta nem, például estünk egy jó nagyot! Az év elején váltottunk mi is egy Evo X-esre, és bár tavaly év végén már mentünk ezzel, az idei évben elég sok problémánk volt még vele, akadtak problémák az új típussal!

Az első versenyen rögtön ki kellett állnunk, ugyanis a második nap reggelén a parc fermében nem indult be az autónk… A dolgok jobb része az volt, hogy ki tudtam próbálni egy S2000-es Skodát is az idei évben, Puskádi Janiék autójával tudtunk menni két versenyt. A szebeni IRC futamon a saját hülyeségemnek köszönhetően álltunk ki, kaptunk egy defektet és azt hittem, ki tudunk vele menni 10 km-t, de borzalmasan rossz minőségű, sziklás gyorson versenyeztünk, ahol gyakorlatilag megsemmisült az autó hátsó futóműve. Újra nulláztunk, majd Aradon célba értünk, és ha együtt értékelnénk a két ország bajnokságát, akkor nyertünk volna (miután Kazárt kizárták), de mi a magyar bajnokságba nem neveztünk, nekünk a románon volt a hangsúly.
Az év végi negyedik hellyel nem vagyok annyira elégedett, de próbálunk úgy felkészülni a következő szezonra, hogy üzembiztosan működjünk mi is és az autók is, és szeretnénk jövőre a dobogón végezni, ez a minimum!

szabo_gergo_ketlaki_elete_2

A jövőt tekintve pedig továbbra is ezt az irányt tartjuk, már a 2013-as évet tervezgetjük, a Jack Daniel’s Rallye Team számít ránk, továbbra is tudunk együtt versenyezni, jól is érzem magam itt, lassacskán kész lesz kinn a ház is, egyre több minden köt Erdélyhez, Romániához…

szabo_gergo_ketlaki_elete_3

Jobb a román bajnokság?
Azt látom kinn, hogy nincs az a mélyrepülés, ahol most a magyar bajnokság tart. Elég konstans Romániában a helyzet, mert négy évvel ezelőtt, amikor kimentem oda versenyezni, akkor is nagyságrendileg 60 induló volt az első osztályban, és most is ennyi a létszám. A gazdasági válság talán nem érződik úgy, mint itthon, és egyéb más okai is vannak persze, hogy ennyire megfogyatkozott Magyarországon a versenyzők száma. Erősödik kinn a bajnokság, új autókkal jönnek, új pilóták kerülnek elő, de eddig is ott volt 5 ember, aki tud bajnokságot nyerni, idén ráadásul kaptunk egy elég kemény ellenfelet Delacour személyében, aki azért nyeregette sorra a versenyeket…ráadásul 50 évesen! :-) De legalább tudom, hogy van még nekem is időm, lehet ezt a sportot űzni még egy pár évig! Szeretném továbbra is a román bajnokságot erőltetni, mellette pedig úgy néz ki, hogy el tudunk menni a jövőben négy Európa Bajnoki futamra (ex-IRC-re) is.

szabo_gergo_ketlaki_elete_4

Milyen autóval tervezitek a jövőt?
Kipróbáltuk a Skodát is, de a Mitsubishik itt állnak a garázsban, maradunk ezek mellett, hiszen egy bérautóval nem tudnánk elmenni mondjuk négy ERC futamra, esetleg a költségvetésünkből arra futná, hogy a román bajnokságot végig tudjuk csinálni. Jelenleg bérlők sincsenek a kocsikra, de ha esetleg sikerülni kiadni, akkor gondolkoznánk egy R5-ös autóban... egy Peugeot-t ki fogok próbálni Korzikán, ahová meghívást kaptam egy tesztre. Csak a kíváncsiság hajt, úgy gondolom, nekünk marad a Micu!

Említetted a beszélgetésünk elején, hogy lassan elkészül kinn a ház. Ugye nem hagyod el végleg az országunkat?

Nem-nem, erről szó sincs, csak üzleti elfoglaltságok miatt kell egyre többet kinn lennem, ez pedig nem egy családi ház egyébként, hanem egy ún. rendezvényközpont, ahová különféle programokat szeretnénk szervezni cégeknek, partnereknek, társaságoknak, mint például off-road, motoros, quados, hószános túrákat. Nyilván ez azt jelenti, hogy még többet kell kinn legyek, de a család itt van Magyarországon, nem szeretném őket az iskolából kivenni, tudnak ők is kijönni, repülővel akár 2 óra alatt... és én is bármikor haza tudok jönni. Marad ez a kétlaki élet!

szabo_gergo_ketlaki_elete_5

Mivel töltöd a téli szünetet?
Még nem üzemel idén télen a ház, de elég rövid lesz így is a szünet, hiszen február 2-án már versenyzünk. Most még egy Mikulás Rallye-t tervezünk, ahol a navigátorom fog vezetni és én leszek a jobb oldalon a kocsikísérő, de ez csak egy buli! Majd 2 hónapom lesz decemberben, januárban, hogy a kocsikat rendbe tegyük, felkészítsük a szezonra, aztán kezdődik! Ami még be van tervezve, február közepén rendezünk egy Winter Show-t Hargitafürdőn, ami egy úgynevezett síparadicsom, 1300 méter magasan. Itt fogunk egy pályát építeni, ahol szombaton profi versenyzők mérettethetik meg magukat, vasárnap pedig az amatőröké lesz a terep, ahol akár utcai autóval is kocsikázhatnak. Szeretnénk meghívni magyar versenyzőket is, és a román bajnokságból is a versenytársakat. Szerintem jönni fog Delacour is, és akkor beleültetem az egyik Mitsubishimbe, és ő lesz az egyik meghívott sztárvendég. Remélem Magyarországról  is eljönnek páran, akinek van kedve egy kis téli kocsikázáshoz, kiránduláshoz... Lehet síelni,  hószánozni, autózni... mindegy, csak fogyjon a benzin!

Ez a hír most jelenik meg 6814. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k