|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Abszolút hatodik helyen fejezte be idei első hazai futamát a Botka Rally Team legénysége Szombathelyen. A pilóta nem volt elégedett az autóval és végleg eldöntötte: ezzel a kocsival már nem kíván többet versenyezni. Ez is az egyik oka, hogy nem neveztek a Székesfehérvár Rallye-ra. ![]()
Botka Dávid a születésnapos csapatfőnökével, Szenner Zsolttal teljesítette a Magyar Országos Rallye Bajnokság 2017-es első murva futamát. Ahogy a pilóta korábban is mondta: a Citroennel nem kíván több ERC futamon elindulni, de szerinte ORB futam teljesítésére -ahol kevesebb versenykilométert kell megtenni két szerviz lehetőség között – alkalmas az autó. Ez így is volt, csak az utolsó gyorsaságin jelentkezett egy apró technikai hiba, ami végül az ötödik helyezésbe került.
Az első murvás verseny volt idén itthon és a hazai rally-k történetében először debütált az EB-n és a VB-n már régóta bevált kvalifikáció, aminek az időeredménye alapján döntik el az első napi rajtsorrendet a pilóták. „Jó időt mentünk a kvalifikáción. Nem volt hosszú szakasz, de pont arra jó volt, hogy belerázódjunk” – emlékszik vissza a pilóta. „Igazából tetszett a verseny, szeretem ezeket a pályákat. Azt sejteni lehetett, hogy ezeken a hosszú egyenes gyorsaságikon nem sok esélyünk lesz a kocsival, de azért én titkon bíztam benne.” Nem volt hiba, mégis végig az ötödik-hatodik helyen autóztak a fekete kocsival. „Nem tudtunk gyorsabban menni. Minden kipróbáltam. Mentünk más gumival, hátha, de sajnos nem sikerült.” – mondta Dávid. - „Nem értettük az autót. A hosszú váltóval mentünk. A röviddel csak 176km/h a végsebessége, de a verseny után átnézve a log file-okat, megdöbbentünk, hogy nem mentünk többet 184-el… Igaz, hogy menne 200-at is ezzel az áttétellel, de nem tudtuk elérni, az autó nem tudta leforogni. Pedig voltak véget nem érő egyenesek. De még ez is rövid volt neki.” A futam után a csapat minden energiájával arra koncentrált, hogy megfelelő autót találjon, amivel folytatni tudja a szereplést az ERC-n. „Kocsit kell cserélnünk és Lengyelországban újra be akarunk csatlakozni az ERC körforgásába!” – vázolta röviden a pilóta a terveket. Közben itthonról figyelték az Acropolis Rallye eseményeit és a következő ORB futam rajtja is a napokban lesz. De Dávid egyértelműen fogalmaz: „Nem akarok itthon menni, az biztos! Nem változott semmi. Ugyanolyan a hangulat. Ezért nem is indulunk Székesfehérváron. Veszprémben szeretnék majd menni, azokat a pályákat nagyon szeretem, ott mindig elindulunk! Ha nem is lesz addigra új autónk, akkor majd bérelek egyet.”
Ez a hír most jelenik meg 2812. alkalommal
címkék: Botka Dudu, Szenner Zsolt
![]() 2017.05.19-21.
![]() |
![]() |
||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.08.21-24.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.23-24.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.22-26.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.23.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.29-30.
![]() részletes infóink ![]() 2025.09.12-14.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |