h i r d e t é s
Összes oldal:
734480413
Napi oldal:
140106
Jelenleg:
1895
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
207 |
2. |
Ott Tanak |
|
178 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
161 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
140 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Abszolút hatodik helyen fejezte be idei elsõ hazai futamát a Botka Rally Team legénysége Szombathelyen. A pilóta nem volt elégedett az autóval és végleg eldöntötte: ezzel a kocsival már nem kíván többet versenyezni. Ez is az egyik oka, hogy nem neveztek a Székesfehérvár Rallye-ra.
Botka Dávid a születésnapos csapatfõnökével, Szenner Zsolttal teljesítette a Magyar Országos Rallye Bajnokság 2017-es elsõ murva futamát. Ahogy a pilóta korábban is mondta: a Citroennel nem kíván több ERC futamon elindulni, de szerinte ORB futam teljesítésére -ahol kevesebb versenykilométert kell megtenni két szerviz lehetõség között – alkalmas az autó. Ez így is volt, csak az utolsó gyorsaságin jelentkezett egy apró technikai hiba, ami végül az ötödik helyezésbe került.
Az elsõ murvás verseny volt idén itthon és a hazai rally-k történetében elõször debütált az EB-n és a VB-n már régóta bevált kvalifikáció, aminek az idõeredménye alapján döntik el az elsõ napi rajtsorrendet a pilóták. „Jó idõt mentünk a kvalifikáción. Nem volt hosszú szakasz, de pont arra jó volt, hogy belerázódjunk” – emlékszik vissza a pilóta. „Igazából tetszett a verseny, szeretem ezeket a pályákat. Azt sejteni lehetett, hogy ezeken a hosszú egyenes gyorsaságikon nem sok esélyünk lesz a kocsival, de azért én titkon bíztam benne.”
Nem volt hiba, mégis végig az ötödik-hatodik helyen autóztak a fekete kocsival. „Nem tudtunk gyorsabban menni. Minden kipróbáltam. Mentünk más gumival, hátha, de sajnos nem sikerült.” – mondta Dávid. - „Nem értettük az autót. A hosszú váltóval mentünk. A röviddel csak 176km/h a végsebessége, de a verseny után átnézve a log file-okat, megdöbbentünk, hogy nem mentünk többet 184-el… Igaz, hogy menne 200-at is ezzel az áttétellel, de nem tudtuk elérni, az autó nem tudta leforogni. Pedig voltak véget nem érõ egyenesek. De még ez is rövid volt neki.”
A futam után a csapat minden energiájával arra koncentrált, hogy megfelelõ autót találjon, amivel folytatni tudja a szereplést az ERC-n. „Kocsit kell cserélnünk és Lengyelországban újra be akarunk csatlakozni az ERC körforgásába!” – vázolta röviden a pilóta a terveket.
Közben itthonról figyelték az Acropolis Rallye eseményeit és a következõ ORB futam rajtja is a napokban lesz. De Dávid egyértelmûen fogalmaz: „Nem akarok itthon menni, az biztos! Nem változott semmi. Ugyanolyan a hangulat. Ezért nem is indulunk Székesfehérváron. Veszprémben szeretnék majd menni, azokat a pályákat nagyon szeretem, ott mindig elindulunk! Ha nem is lesz addigra új autónk, akkor majd bérelek egyet.”
Ez a hír most jelenik meg 2657. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2017
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|