SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Szendrő előtt mondták
IV. Roland-Autó Szendrő Rallye
2009-08-07
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773647397
Napi oldal:
49682
Jelenleg:
1511
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A GRPETON Rali-Túra Bajnokság már az ötödik futamánál tart: a hétvégén a IV. Roland Autó Szendrő Ralin köröznek majd az indulók. Az előző futam menőit telefonáltuk körbe...

Végh Dávid - Balog Zoltán (H2, BMW M3):
"Megnéztem a videókat, és nagyon tetszik a szendrői verseny már előre is. Sőt, a navigátorom már korábban versenyzett itt, és ő is azt mondta, hogy nagyon jó kis gyorsok ezek. Főleg, hogy most is három gyors lesz egy körben. Ez a rendszer nagyon tetszik nekem, hiszen ez még azon túl is fejlődési lépcsőfok számomra, hogy az egész bajnokságban új vagyok. Karcagról kisebb problémákkal hoztuk haza a kocsit: szilent-, és felnigörbüléses problémáink voltak, de már mindent megoldottunk, és rajtra készen várjuk a szendrői futamot. Ott egyébként nagyon jól éreztük magunkat. Annak ellenére, hogy megnyertünk négy futamot, szerencsére nincs sehonnan nyomás rajtunk, hogy ezentúl minden versenyt kötelező megnyernünk - de természetesen ezen vagyunk. Volt, amikor szerencsénk volt, volt, amikor abszolút időt tudtunk autózni: ám, ha valamikor úgy jön ki, hogy mégsem mi nyerünk, arra is fel vagyunk készülve."

Bedő Imre - Veres Gábor (A, Mitsubishi Lancer EVO IX.):
"Karcag annyira nem szép emlékű számunkra... Nagyon szerettünk volna jó helyen célba érni, jól is indult a verseny, de miután elfolyt az olajunk, és tönkrement a motorunk, erre semmi esélyünk nem maradt.  Nagyon fájdalmasan érintett, de hál'Istennek sikerült megoldani a motor-problémát: Asitól kaptunk kölcsön egy motort, így el tudunk indulni Szendrőn. Gyengébb lesz így ugyan a kocsi, mert ez egy széria, N-es motor, ami belekerült, de reméljük, hogy így is fel tudjuk venni a versenyt a többiekkel. Szendrőt egyébként nagyon szeretem: a gyorsot, a környéket - ez utóbbit kifejezetten imádom. Tavaly még a verseny is nagyon jól sikerült, úgyhogy ez az egyik kedvenc versenyem. Az új gyors videóját még nem láttam, de néhány barátom a környéken lakik, és megnyugtattak: nagyon jó pálya lesz az is, úgyhogy már nagyon várom a hétvégét."

Bereczki Imre - Réti Balázs (A, Mitsubishi Lancer EVO VI.):
"Amilyen nehézkesen indult a karcagi verseny, olyan szép lett a vége... Az elején még nagyon érezhető volt a mecseki problémánk, amit sikerült összehoznunk magunknak, egy navigációs probléma miatt. A verseny előtt pénteken kaptuk meg az autót, szombaton akklimatizálódtunk, vasárnap pedig méterről méterre találtunk magunkra és a stílusunkra. A szendrői futamok közül tavaly volt az első, ahol igazán gond nélkül értünk célba - reméljük az idén folytatjuk ezt a hagyományt. Szeretjük a három gyorsos versenyeket, szerintem ez Szendrőn sem lesz rossz, bár az új gyorsot még nem láttam. Most csak az a cél, hogy felzárkózzunk a bajnokságban - a hétvége után meglátjuk, mennyire sikerül majd."

Zoltán József - Siska János (N3, BMW E36 320i):
"Karcag sokkal jobb volt, mint amire számítottunk: pörgős volt, jó útminőséggel, ráadásul  nyerni is tudtuk. Nagyon elégedetten jöttünk haza. A szendrői pályák ellenben teljesen ismeretlenek lesznek számomra, de a navigátorom, Báró már ment rajtuk, és azt mondta, nagyon jó lesz - én pedig hiszek neki: ha azt mondja majd, hogy nyomjam neki, nyomni fogom, az tuti!:) A kategóriánk nagyon jó:  Kállai Zita egy végtelenül aranyos lány, Vida Petiék is jó fejek - bár eleinte még csak méregettük egymást, mostanra szerintem jó hangulatú kategória lettünk mi is. Az a jó, hogy nem életre-halálra megyünk, hanem igazán a szórakozás, a kikapcsolódás a lényeg."

Száger Csaba - Antal Mikós (A, Mitsubishi Lancer EVO V.):
"Karcagon nagyon jól éreztük magunkat - hogy is érezhettük volna magunkat? Még sosem voltunk azelőtt másodikak... Az autóval is, velünk is minden rendben volt. Sőt, azóta is élvezem a gyümölcsét: sokan hátba veregettek, például a bankban is mondták, hogy láttak a tévében - ilyen sem volt azelőtt. Depláne közben szívhatom a többiek vérét - péntekig, mert szerintem utána megint hallgatnom kell...:) A szendrői futamokról vegyes emlékeket őrzök: tavaly előtt az első négy kanyarból háromszor forogtunk meg, viszont a tavalyi elég jól sikerült: negyedikek lettünk. A Meszes-Rakaca jó pálya, de nekem mégsem az a kedvencem, viszont a Viszló-Hídvégardó sokkal inkább. Az új gyors egyelőre tetszik, aztán majd meglátjuk. Szeretem a három gyorsos versenyeket - költségben nem több annyival, hogy ne érje meg az élmény. És legalább eggyel több hiba belefér - lévén több lehetőség van javítani. Most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a kategóriatársaknak hogy sikerülnek a fejlesztései...:)"

Pádár Alfréd - Holtner István (N2, Honda Civic VTI):
"Volt egy-két nehéz pillanatunk Karcagon, mert elfogyott a végére a gumink, de szerencsére egy barátomtól és kategóriatársamtól, Illés Zolitól kaptunk gumikat, így 9 tizeddel meg tudtuk nyerni a kategóriát. Nagyon boldogan jöttünk el tehát Karcagról. Szendrőn nagyon szeretem azokat a klasszikus pályákat - ha az autónak nem lesz baja, akkor ugyanúgy szeretnék nyerni, mint eddig. Az új gyorsot nem néztem még meg, de nem is szoktam ilyennel foglalkozni. Odamegyünk, letréningezzük, és az elég szokott lenni - remélem, most sem lesz másképp. Most már gumikkal is jól állunk, úgyhogy ezzel nem lehet gond a hétvégén."

Hidegkúti Balázs - Kőhegyi József (N1, Suzuki Swift):
"A Karcagi egy szuper verseny volt számomra, mert életem legjobb eredményét értem el: nem csak a kategóriát nyertük meg, hanem a kupát is, úgyhogy nagyon élveztük azt a futamot. Nem voltak ugyan kimondottan ralipályák, de én régen szlalomoztam, úgyhogy a repteret kifejezetten élveztem. A szendrői versenyt nagyon szeretem, hiszen életem első rali-túra futamán ott indultam, két éve, úgyhogy az közel áll a szívemhez. A viszlói gyorson akkor kiestünk, úgyhogy az egy mumus számomra, jó lenne már idén leküzdeni végre. Az új pályára pedig nagyon kíváncsi vagyok, mert azt mondják, hogy nagyon bevállalós - azokat pedig nagyon szeretem."

Sajtós Dénes - Diósi János (A3, Honda Civic):
"A karcagi versenyen a kinti pálya nem volt igazán ralipálya, de a repteres az tökéletes volt. A szendrői viszont nagyon jó lesz, mert nagyon jó szakaszok vannak ott. Még nem állunk teljesen rajtra készen: Karcag óta főtengelyes lett az autó, úgyhogy még csak most rakjuk össze - remélem, elkészülünk szombat reggelre."

Ez a hír most jelenik meg 2944. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k