|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Három győzelem után Herczig Norbert és Igor Bacigál 4.3 másodperccel lemaradva a második helyen ért célba a székesfehérvári futamon. A pilóta nem szomorkodik, vidáman nyilatkozott: Megszakadt egy sorozat, de azért nincs baj, ugye? Egyáltalán nincs! Nem szabad gyarlónak lenni! Így is nagyon szép és ami nagyon fontos: nagyon élveztük és úgy érzem, hogy egy nemes csatában lettünk másodikok. Elégedett vagyok a teljesítményünkkel. Nyilván főként a második nappal. Az első napon voltak hibáink, de maximálisan elégedett lehetek a második napunkkal, még úgy is, hogy nem sikerült elkapnunk Janiékat.
A verseny előtt beszéltünk és mondtad, hogy vigyázni szeretnél szombaton az autóra, mindamellett, hogy azért a murván is szeretnétek gyorsan menni.
Tényleg az volt a fő prioritás, hogy vigyázzunk a technikára és ne okozzunk sérülést, ne essünk ki. Ennek megfelelően autóztunk. Próbáltunk gyorsan menni, de a kritikus részeken kicsit spóroltunk. Volt két kis hibám, egyszer túlcsúsztunk és leállt az autó, aztán egy másik alkalommal is túlmentünk, ott kisebb időveszteséggel jöttünk ki a sztoriból.
![]() Vétettünk egy adminisztratív hibát, amivel összeszedtük ezt a közel 23 másodperces hátrányt az első nap végére. Legbelül éreztük, hogy azért z nem kis hátrány, ha Janiéknak nincs valami nyűgjük, akkor akár behozhatatlan is lehet.
Másnap kívülről is látszott, hogy Ti is és Janiék is nagyon szeretnék a győzelmet. Igazi csata volt. Ti nyertetek minden szakaszt, de tényleg sok volt ez a 23.1 másodperc…
Nagyon nagyon élveztem ezt a versengést, még úgy is, hogy nem a miénk lett a végső győzelem. Igazi sport volt, igazi küzdelem. Sportszerű küzdés volt. Élveztem az elejétől a végéig.
Egy húzós, de biztonságos tempót autóztunk végig. Nem volt hibánk, nem volt benne egyszer sem olyan szituáció, amire utána azt kellett volna mondanunk, hogy ezt most megúsztuk.
![]() Szép búcsú volt ez a Super2000-es Škodától?
Szerintem nagyon szép búcsú.
Nem biztos, hogy végérvényesen elbúcsúzunk az S2000-es Fábiától. Lehet, hogy idén még lesz olyan futam, ahol visszaülünk. Ha nem, akkor azt nagyon fogom sajnálni, hiszen nagyon összenőttem ezzel az autóval az elmúlt évek alatt.
Kiszámoltad már, hogy hány versenyt mentél vele?
Még nem… De most gyorsan összeadom. 2010-ben kezdtük… Szerintem ez volt a 35. futam
![]() Az R5 biztos, hogy más lesz. Félünk kicsit tőle?
Egy új feladat lesz. Most nem tartok tőle, így, hogy murván tudok vele kezdeni. Ha aszfalton kezdenénk, akkor kicsit talán jobban izgulnék. A BRR minden támogatást megad. A jövő héten megyek egy tesztre, ahol Raimund Baumschläger bepillantást enged az autóba. Visz majd és reményeim szerint egy kicsit menni is tudok majd az autóval.
A veszprémi futam előtt lesz még 120 kilométerem barátkozni az új R5-el.
Ez a hír most jelenik meg 4485. alkalommal
![]() 2015.06.12-14.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |