|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Mivel zártátok a tavalyi évet? Mik lesznek a fő változások? Azt gondolom a 2016-os versenynek voltak pozitívumai, illetve nyilván negatívumai is.
Két dolgot kérdez mindenki:
- Lesz e kerítés? Nem lesz! Sikerült alacsonyabb, de hasonló funkciót betöltő kordonokat bérelnünk, úgyhogy kordonok lesznek a MOL kút környékén. Megkérünk mindenkit, hogy ha úgy tűnik is, hogy könnyebben át lehet rajta kelni, ha nem muszáj, akkor ne tegyék!
- A másik általános kérdés, hogy benne lesz e a tavalyi – eredetileg aszfalt útnak indult, de végén murvássá vált – felső szakasz, ami erősen megosztotta a nevezők véleményét. Volt, akinek nagyon tetszett, volt akinek nagyon nem. Idén többen is jelezték, hogy alacsony pályára épített autójukkal ezt nem tudják abszolválni.
Idén nem lesz benne ez a murvás rész!
Viszont emiatt lesz a pályában olyan rész, ami még sosem volt előtte, pontosabban olyan részen jövőnk ki a Ringről, ahol még sosem tettük. A murvás felkanyarodás helyett tovább megyünk, és ott megyünk ki azon a kapun, ami azt gondolom egy látványos része lesz a pályának és jól nézhető is.
Ezt a murvás részt szeretnénk megnyitni a nézőknek, a felső részek jól beláthatóak innen.
![]() A belső gyorsaságin az ugrató rész változatlan marad. Erről mindenkinek pozitív volt a véleménye, népszerű a nézők és a versenyzők körében is. Benne maradt az a rész is, ahol a pályáról gyakorlatilag a szervizpark közepén jönnek le az autók. Próbáljuk a lehetőségekhez képest közel hozni a versenyt a nézőkhöz.
![]() Olvasva a versenykiírást, egyértelműen kiderült, hogy az egyik fő változás, hogy az első nap nincs esti gyors, helyette viszont kétszer lesz körgyors a belső szakaszon. Sajnos megváltoztak a zajterhelési előírások a Hungaroring és környékén, emiatt a környező lakók védelmében, a zajterhelés elviselhetősége érdekében csak reggel 9 és délután hat óra között rendezzük a gyorsaságikat. Kénytelen voltunk emiatt megváltoztatni a reggeli gyakorlatot.
![]() Mondjuk el akkor pár szóban a programot! Első nap, tehát december 27-én, szerdán kezdünk a teszttel, az adminisztratív és technikai átvételekkel. Ezen a napon lesz már pályabejárás, a teszt miatt korlátozottan.
Másnap, 28-án, csütörtökön csak egy rövid pályabejárási lehetőség van a külföldiek részére és már délelőtt, 10-kor elkezdődik a futam, két belső körgyorsasági szakasszal.
Harmadnap, pénteken pedig két körben lesz a külső és a belső szakasz, ami szintén körgyorsként kerül megrendezésre.
A belső részen gyakorlatilag nyolcszor látható a mezőny, a külsőn pedig kétszer. Nem fér el három kör a 9 és 18 órás intervallumon belül, ezért kellett így változtatnunk.
Van egy kis hiszti a megemelt nevezési díjak miatt... Igen, olvasom én is. Ez az emelés borzasztóan csalóka. Idén a biztosítási díjat bele kell építeni a nevezési díjba. És ennek a beépítése magával vonz némi adóterheket. Emiatt néz ki sokkal ’csúnyábban’ az emelés, mint amennyivel ténylegesen megemeltük a nevezési díjakat.
Valóban, emelnünk kellett a fokozódó rendezési költségek miatt is, de próbálunk ennek megfelelően a színvonalon is mindig javítani. Idén is harminc mobil WC lesz kihelyezve és a szervizparkokban használható a szokásos infrastruktúra. A fűtött büfétől a kulturált mellékhelyiségekig.
A tavaly népszerűvé vált piactéren is színes kínálat várja az érdeklődőket. És úgy tudom a duenShop teljes kínálata is kint lesz… :)
Igen, szeretnénk mi is ott lenni, várunk mindenkit szeretettel!
![]() Belépődíjak? 27-én még nincs belépő, igazából azon a napon csak a versenyzőknek, szervizeseiknek van dolga kint a ringen. A két versenynapra 2500 forint a felnőtt jegy ára, de ha valaki elővételben rendeli meg, annak 500 forinttal olcsóbb!
Mit tudunk, idén is lesznek külföldi indulók? Igen, sokan érdeklődnek a csehek, a lengyelek. Volt, aki Olaszországból jelentkezett és szerencsére az osztrákokat is szép számmal jöttek érdeklődő levelek és szerintem nevezni is fognak többen is.
![]() Nevezés? Már elérhető az on-line nevezési felület!
>> on-line nevezés << légy türelemmel! a rendező szervere próbál megfelelni a megnövekedett forgalomnak! Köszönöm Andris!
Köszönöm és is! Mindenkinek békés, boldog Karácsonyt kívánok és a Hungaroringen találkozunk! Ez a hír most jelenik meg 7102. alkalommal
![]() 2017.12.27-29.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |